من متاسفانه سرم خیلی شلوغه. ولتان هم به نظر میاد خیلی سرش خلوت نباشه که به این مسائل رسیدگی کنه. به هر جهت در مورد سایز ادیتور پست ها مقدار 600 پیکسل بهش داده شده بود در تم من تغییرش دادم به 100% . الان دیگه نباید مشکلی باشه احتمالا تدی جان. یه چک کن. رفرشی کنترل اف پنجی از اینا بده خلاصه.
اسکرین شات رو متوجه منظورت نشدم.
مرسی دلورس عزیز، درست شد.
اسکرین شات هم واسه مصور کردن مشکلی بود که با ادیتور داشتم!
من متاسفانه سرم خیلی شلوغه. ولتان هم به نظر میاد خیلی سرش خلوت نباشه که به این مسائل رسیدگی کنه. به هر جهت در مورد سایز ادیتور پست ها مقدار 600 پیکسل بهش داده شده بود در تم من تغییرش دادم به 100% . الان دیگه نباید مشکلی باشه احتمالا تدی جان. یه چک کن. رفرشی کنترل اف پنجی از اینا بده خلاصه.
از اونجایی که مدیریت کلا ترجیح میده پستای منو نبینه، و از اونجایی که نمیخوام پاشونو بکشم به دیوان عدالت اداری ویزنگاموت! بازم مشکلمو همینجا مطرح میکنم
من تو همهی قالبا این مشکلو دارم که سایز ادیتور از تعداد کاراکترهای مجازش کوچیکتره و واسه همین وقتی پستی مینویسم همهاش رو با هم نمیتونم ببینم که این کارو واقعا سخت میکنه، بخصوص وقتی پیش نمایش زدی و میخوای چیزی رو تغییر بدی.
ای بابا من هر چی عکس گذاشتم ایراد می گرفت آخر سر همه ی عکسامو امتحان کردم. تا این یکیو قبول کرد. ولی کلی عکس برا شخصیتم دارم؛بعضیاش کوچولوئه ولی بازم قبول نمی کرد. حالا بزار فعلا باشه از قدیم گفتن: آدم عکس دار به ز آدم بی عکس.... بعله آقا جان بعله...
**************************************************************************** شما روی اسم ما کلیک کن.توی نظر ها چند تا جدیدشو باز کن. حالا ببین نظری از من اونجا می بینی؟ د نه دیـگـ.... نمی بینی! در حالیه که من اونجا نظر دادم.
بگو نظراتت برای کدوم خبر ها عکس ها یا... بوده تا بررسی بشه که چرا تأیید نشده.
برای عوض کردن عکس پروفایل باید بری توی نمایش ویژگی های فردی و روی تصویر اصلی کلیک کنی. بعد اگه میخوای عکسی از روی کامپیوترت بذاری، گزینه ی Choose File رو بزنی و اونو انتخابش کنی و بعد ارسال رو بزنی. توجه کن که عکست باید حداکثر 240*200 باشه. اگه بیشتر باشه نمیذاره عکس ـت رو بذاری. به اون جمله ای هم که میگه تصویر قبلی شما حذف شد هم کاری نداشته باش.
اهههههههههههههههم سلام دوستان همه با تغییر جای چت باکس مشکل دارن.میشه عوضش کنید؟ بعد منم وقتی عضو عادی بودم با این که قوانین ایفا رو خوندم هیچ کمکی بهم نکرد با این حرف تام کاملا موافقم. با اون حرف آنتونین هم که گفت سه ساعت باید دنبال شکلک ها هم بگردیم موافقم. (کلا من این جا با همه موافقم:دی) بعد چرا جواب ندادید: ینی باید از اول ارسال کنیم؟ به آیلین: عزیزم من خودم صدتا از این مشکلا دارم چرا باید به شما بخندم؟تازه می تونستی از طریق پیام شخصی ازشون بپرسی چون منم وقتی یه سوالی دارم که می دونم اکـثرا بلدن فک می کنم طرف مسخرم می کنه. بعدشم همین الان فهمیدم چه جوری حروف رو مثل ک اکثرا کـشـش بدم:دی یه مشکل اساسی: وقتی هم می خوام آواتار بزارم هی می زنه تصویر قبلی شما حذف شد حتی از داداشم هم کمک گرفتم اونم نتونست خلاصه در اون لحظه می خواستیم لب تاپ رو بکوبونیم تو دیفار:دی میشه بگید چرا؟ یا به عبارت بهتر: چه مرگشه؟
در مورد قالب هم آنی مونی داره زحمتش رو می کشه. ایشالا به زودی یه قالب خوشگل میاد.
تام ریدل جان!
منم چند وقتیه مدیر شدم جاتون خالی. بیا اگه میخوای با منو یه دور بزن ولی خیلی دور نرو.
در مورد امضات هم من که به جون ایوان دست نزدم بش. ویولت هم بچه خوبیه از این کارا نمی کنه. بقیه مدیرا هم که اینقد کم پیدان فک نکنم حال این کارا رو داشته باشن. تو هم صلوات بفرست بره دیگه.
و در مورد صحبت های آنتونین من نظر خودم رو گفتم، برای نظر تو هم احترام قائلم. هر چند که فکر می کنم یا تو برداشت اشتباهی از صحبت های آنتونین کردی یا من.