جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

39 کاربر(ها) آنلاین هستند (34 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
39
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 19:16
نمایش جزئیات
آفلاین
به طرز عجیبی 51 نظر منتظر برای تایید داشتیم توی مدتی که من سر نزدم. تایید شدن نظرات.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 16:28
نمایش جزئیات
آفلاین
من توی تیکه ی دوم پیامم توضیح دادما.
گفتم در جریان باشین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 09:05
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

دلوروس آمبریج نوشته:
سلام

من متاسفانه سرم خیلی شلوغه. ولتان هم به نظر میاد خیلی سرش خلوت نباشه که به این مسائل رسیدگی کنه. به هر جهت در مورد سایز ادیتور پست ها مقدار 600 پیکسل بهش داده شده بود در تم من تغییرش دادم به 100% . الان دیگه نباید مشکلی باشه احتمالا تدی جان. یه چک کن. رفرشی کنترل اف پنجی از اینا بده خلاصه.

اسکرین شات رو متوجه منظورت نشدم.


مرسی دلورس عزیز، درست شد.

اسکرین شات هم واسه مصور کردن مشکلی بود که با ادیتور داشتم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 08:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

من متاسفانه سرم خیلی شلوغه. ولتان هم به نظر میاد خیلی سرش خلوت نباشه که به این مسائل رسیدگی کنه. به هر جهت در مورد سایز ادیتور پست ها مقدار 600 پیکسل بهش داده شده بود در تم من تغییرش دادم به 100% . الان دیگه نباید مشکلی باشه احتمالا تدی جان. یه چک کن. رفرشی کنترل اف پنجی از اینا بده خلاصه.

اسکرین شات رو متوجه منظورت نشدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 03:06
نمایش جزئیات
آفلاین
از اونجایی که مدیریت کلا ترجیح میده پستای منو نبینه، و از اونجایی که نمیخوام پاشونو بکشم به دیوان عدالت اداری ویزنگاموت! بازم مشکلمو همینجا مطرح میکنم

من تو همه‌ی قالبا این مشکلو دارم که سایز ادیتور از تعداد کاراکترهای مجازش کوچیکتره و واسه همین وقتی پستی مینویسم همه‌اش رو با هم نمیتونم ببینم که این کارو واقعا سخت میکنه، بخصوص وقتی پیش نمایش زدی و میخوای چیزی رو تغییر بدی.

اسکرین شات!

نمیدونم بقیه هم این مشکلو دارن یا نه ولی اگه کسی راه حلشو میدونه، لطفا بگه!

پیش پیش ممنان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 15:39
نمایش جزئیات
آفلاین
با تشکر از عمه هلگا در جهت پاسخنگویی به پرسش ما؛ آیا پرسش ها تایید میشن و دیگه بحث بروزرسانی نیست؟ بنده سوالا رو بفرستم یا نه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
[
تصویر تغییر اندازه داده شده

بنفش! [ ]

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 13:18
نمایش جزئیات
آفلاین
ای بابا من هر چی عکس گذاشتم ایراد می گرفت آخر سر همه ی عکسامو امتحان کردم.
تا این یکیو قبول کرد.
ولی کلی عکس برا شخصیتم دارم؛بعضیاش کوچولوئه ولی بازم قبول نمی کرد.
حالا بزار فعلا باشه از قدیم گفتن:
آدم عکس دار به ز آدم بی عکس....
بعله آقا جان بعله...

****************************************************************************
شما روی اسم ما کلیک کن.توی نظر ها چند تا جدیدشو باز کن.
حالا ببین نظری از من اونجا می بینی؟
د نه دیـگـ....
نمی بینی!
در حالیه که من اونجا نظر دادم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 6 اردیبهشت 1393 15:59
نمایش جزئیات
آفلاین
درود

بگو نظراتت برای کدوم خبر ها عکس ها یا... بوده تا بررسی بشه که چرا تأیید نشده.

برای عوض کردن عکس پروفایل باید بری توی نمایش ویژگی های فردی و روی تصویر اصلی کلیک کنی. بعد اگه میخوای عکسی از روی کامپیوترت بذاری، گزینه ی Choose File رو بزنی و اونو انتخابش کنی و بعد ارسال رو بزنی.
توجه کن که عکست باید حداکثر 240*200 باشه.
اگه بیشتر باشه نمیذاره عکس ـت رو بذاری.
به اون جمله ای هم که میگه تصویر قبلی شما حذف شد هم کاری نداشته باش.

موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 6 اردیبهشت 1393 15:47
نمایش جزئیات
آفلاین
اهههههههههههههههم
سلام دوستان
همه با تغییر جای چت باکس مشکل دارن.میشه عوضش کنید؟
بعد منم وقتی عضو عادی بودم با این که قوانین ایفا رو خوندم هیچ کمکی بهم نکرد با این حرف تام کاملا موافقم.
با اون حرف آنتونین هم که گفت سه ساعت باید دنبال شکلک ها هم بگردیم موافقم.
(کلا من این جا با همه موافقم:دی)
بعد چرا جواب ندادید:
ینی باید از اول ارسال کنیم؟
به آیلین:
عزیزم من خودم صدتا از این مشکلا دارم چرا باید به شما بخندم؟تازه می تونستی از طریق پیام شخصی ازشون بپرسی چون منم وقتی یه سوالی دارم که می دونم اکـثرا بلدن فک می کنم طرف مسخرم می کنه.
بعدشم همین الان فهمیدم چه جوری حروف رو مثل ک اکثرا کـشـش بدم:دی
یه مشکل اساسی:
وقتی هم می خوام آواتار بزارم هی می زنه تصویر قبلی شما حذف شد حتی از داداشم هم کمک گرفتم اونم نتونست خلاصه در اون لحظه می خواستیم لب تاپ رو بکوبونیم تو دیفار:دی
میشه بگید چرا؟
یا به عبارت بهتر:
چه مرگشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 6 اردیبهشت 1393 01:12
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاوس

من نفهمیدم مشکلت دقیقاً چیه؟
یه کم دوباره بگو.

در مورد قالب هم آنی مونی داره زحمتش رو می کشه. ایشالا به زودی یه قالب خوشگل میاد.

تام ریدل جان!

منم چند وقتیه مدیر شدم جاتون خالی. بیا اگه میخوای با منو یه دور بزن ولی خیلی دور نرو.

در مورد امضات هم من که به جون ایوان دست نزدم بش.
ویولت هم بچه خوبیه از این کارا نمی کنه. بقیه مدیرا هم که اینقد کم پیدان فک نکنم حال این کارا رو داشته باشن.
تو هم صلوات بفرست بره دیگه.

و در مورد صحبت های آنتونین من نظر خودم رو گفتم، برای نظر تو هم احترام قائلم. هر چند که فکر می کنم یا تو برداشت اشتباهی از صحبت های آنتونین کردی یا من.

موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!