راستی یادم رفت بگم وقتی ارسال پی ام گروهی رو می زنم بالای صفحه می نویسه :
خطا : شما اجازه زدن پی ام به گروهی را ندارید
فک نکنم اشکال از کامپیوتر من باشه ----------------------------- چوچانگ فک کنم وقتی بلافاصله بعد از زدن پست ویرایش کنی نمی نویسه البته خود اون فرد چون هنوز کسی پست رو ندیده! البته فکر کنم ها !
مشکل همزاد که فکر نکنم مربوط به سایت باشه و مشکل از خود کام یا رایانشه.....ولی برای اطمینان از مدیرا درخواسن دام یه چکی کنن
در مورد آموس...آموس جان...شما مطمئن باش فقط یه اموس در ایفای نقش وجود دارد.....و البته افراد میتونن شناسه اموس رو بردارن د و ما نمیتونیم جلوی اونها رو بگیریم...البته شما دیگه جزو ایفای نقش نیستی
در مورد دابی هم این صدق میکنه...به دلیل اینکه دیگه عضو ایفای نقش نیست نمیتونه در انجمنهای ایفای نقش شرکت کنه....دلیل اینکه از ایفای نقش برداشته شه اینکه ....در یک ماه گذشته ÷ستی نزده بوده و فعالیتی نداشته
یعنی چی ؟ این چه وعضشه ؟ آقای هری ! چرا جواب منو نمی دی ؟ روزی صد بار میاین و می رید جواب من رو نمی دید ! آقای آبرفورث مگه من هویجم جواب هر کی از در می رسه رو می دی جواب من رو نمی دی ؟ خب مشکل من نیست که ! من که نمی تونم حلش کنم ! کار شماهاست !
از كمك همه ممنون سعي مي كنم بنويسم اما مي شه به جاي تخيل پردازي مناظره كرد درباره واقعات خود كتاب هاي رولينگ و همچنين واقيات خارج از كتاب البته اين كار در حال حاضر انجام مي شه اما تنها يك سري پيغام هاي محدود در نظر گرفته مي شه من از چيزي انتقاد نمي كنم و از همه راهنايي ها ممنونم من خودم يه فكري براي مسئلم مي كنم واقعا ممنون
مانیا ((Gray Girl)) نوشته: خب درسته ولی الان که سیستم رنکینگ نیست که برای افزایش پست بیان پست بزنن چون فایده ای نداره مثلا الان چه فرقی میکنه که من دو تا پیام داشته باشم یا هزار تا؟
خب اگه فرقی نمی کنه بهتره همان دو تا رو داشته باشین: کلا دلایل من برای پاک کردن پست ها اینا بود: یکپارچه کردن تاپیک از 35 صفحه! به 1 صفحه برای خواندن ساده تر! خلاصه کردن مطلب تکرار شده در تمام پست ها... جلوگیری از رفتار کاربرانی که خواه ناخواه بالابردن پست ها رو دلیلی بر برتری می دونن! - ویرایش و پاسخ به دوست عزیزمون مگورین: کلا انجمن یعنی نوشتن! یعنی متاسفانه در سایت جادوگران امکان گشت و گذار سه بعدی برای کاربران مهیا نیست که بشه غیر از نوشتن کارهای دیگه ای مثل بسکت بال بازی کردن یا رفتن به کتاب خونه رو انجام داد! در مجموع انجمن به نظر شخصی من یعنی نوشتن، شما هر کار و هر روشی می خوای پیاده کنی بنویس که می خوای چیکار کنی! یه کمی تخیل و فانتزی چاشنی کار می کنی و تمام! مثلا من اگه انگشت بکنم تو سوراخ دیوار ممکنه چشم گیلیدی از کاسه در بیاد! چون همون لحظه داشته دید میزده! این یه نوع نوشتنه! هر چند بحث در مورد ایفای نقش مربوط به این تاپیک نیست! کلا تاپیک نوحه برخورد فکر کردی کی هستی؟ به بحث و اجرای ایفای نقش مربوط میشه!
این کرام هستش ولی من یه چیزی به این مگورین بگم مگورین بنویس مگه نوشتن چیه دوتا کلمه بزار کنار هم درست می شه گیلدی بسیار راهنمای کرد! بنویس امدم تو نبودی رفتم بیرون بودی! بابا نوشتن سخت نیست سعی کن حتما می تونی کرام گیر ندیا من نظر خودمو بیان کردم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید