فلور ميگم تو مدير خوبي ميشي!!! قبل از همه خودتو ميرسوني!!...يه نگاهي به اون ليست بغل بنداز ببين..اگه مديري ان نيست اون وقت جواب بده!!!خواهرم!!!...ما هم بايد نون بخوريم اخه!!!..نميگي ميگن اين مديرا چقدر بيكارن؟!!!..اصلا فعال نيستن!!!؟ -------------------------------------- مانيا جان من نميدونم كي اينكارو كرده ولي بدون ناظرا....در انجمناشون قدرت مطلق دارن!!!....تازه بهتر نيست..پستات ...پستاي بهتري باشه تا اينكه تعدادشون بالا باشه؟
مگورين..فلور به بهترين وجه ممكنه جوابتو داده!!!!((خدا بگم چيكارت نكنه فلور!!!))
همزاد جان بليتتو ديدم نميدونم مشكل از كجاست...بهتره كسي كه وارد تر از منه جواب بده
خب درسته ولی الان که سیستم رنکینگ نیست که برای افزایش پست بیان پست بزنن چون فایده ای نداره مثلا الان چه فرقی میکنه که من دو تا پیام داشته باشم یا هزار تا؟
مانیای عزیز( من مدیر نیستم) ولی جوابتو می دم این برای جلوگیری از افزایش پست می باشد اونم دلیل داره حتما چون خیلی برای بالا بردن پست اونجا پست می زنن به همین دلیل آبر این کارو کرد و به نظر من فکر جالبیه اول متوجه نشدم ولی بعد فهمیدم منظورش از پرده چیه !به نظر من کار خوبیه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
مگورین این سوال رو چوچانگ در اوایل ورودش زده و اینکه تحویل گرفتن الکی نیست اگر با محتوا و خوب بنویسید همه تحویلتون می گیرن و اگر عالی نمایشنامه بنویسید بقیه هم شما رو وارد داستان می کنن ولی شما زیاد وقت نیست عضوید من یکی راستش زیاد از شما نمایشنامه ندیدم یا شایدم خودم ندیدم و شما نوشتید / البته من مدیر نیستم ولی اگر سطح نمایشنامه هاتون بالا باشه حتما دوستان شما رو تحویل می گیرن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
ميرتل گريان نوشته: اگر اين جا مديران جواب ميدهند لطفا يك نفر به من بگويد چه طور ميشود تاپيك ساخت؟
ببخشید که من به جای مدیران جواب میدم : میرتل جان شما به قسمت انجمن ها رفته و یکی از این دو تا را انتخاب کرده : تالار اسرار تالار اصلی و در آنجا در بالا و پایین صفحه شکل را کلیک کرده و یه تاپیک جدید میسازید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
كسي كه كوههاي شامخ را زير پا ميگذارد ، به همه شدايد اعم از شوخي و جدي ميخندد .