هوم متوجه نشدید من چی می گم من می گم می خوام تمامه پستایه روز مثلا 6 تیر رو ببینم یک جا باشه که تاریخ بدی پستارو برات بیاره
من پست مشخصی مورد نظرم نیست و کلمه ی مشخصی نمی خوام من فقط می خوام جای باشه که فقط برحسب تاریخ تمامه پست اون روزو بیاره یعنی نمی خوام پستاهایه روز قبل و روز بعد رو بیاره فقط پستایه یک روز مشخص
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
بعدش بزن بر حسب روز مرتب سازی کنه برات در ضمن اون لینک همه پست ها که زیر بلاک هست همه پست ها در همه فروم هست شما در هر شاخه و در هر فروم هم میتونی اون لینک رو از قسمت " انتخاب ها" در بلای صفحه داشته باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
بن((White Boy)) بهترین کار اینه که جوابش رو ندی و پیامش رو حذف کنی. من کاربری با این شناسه پیدا نمی کنم.
فلور دلاكور ما اون گزینه جستجو که در بالای صفحه سایت هست رو برای همین گذاشتیم. کافیه چند کلمه از اون پیامی که می خواید ببنید رو توش بنویسید. سریع می تونید جواب بگیرید.
راستش هری یا آبر (یکی از شما) من یک پیشنهاد دارم در مورد دیدن تمامه پستای که تو این یکسال و خورده ای زده شده همون که زیر جدیدترین پیام ها تو انجمه می خواستم بگم کاری کنید که ما زمان پست یعنی 6 تیر رو وارد کنیم بعد تمامه پستایه اون روز رو برامون بیاره چون اینظوری که من دیروز می گشتم باید یک روز بشینم تا به پست مورد نظرم برسم اگر همینطوری باشه و یک جایه دیگه بنویسه که تاریخ زده شدن پست جستجو اینجوری کار ملت رو راحت می کنید
البته اگر می شه عملیش کرد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
هرمیون عزیز برای فروم که ناظر اختیار تام داره هر کاری بکنه برای بالا رفتن کیفیت رول هم کمیته تحمیل ایفای نقش باید تشکیل بشه که افرادی رو که خوب نمینویسن بندازه بیرون از رول
در ضمن هرمیون عزیز من یکمی روی شعر حساسیت دارم اون شعر دلروست خیلی عالیه ولی به غیر از اون بقیه وزن ندارن و جالب نیستن. بقیه برو بچی هم که تاپیک اشعار جادویی پست میزنن بدونن که شعر باید نوشته بشه نه شرو ور
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
برای چند تا از انجمن قانون بگذاریم که هر چی پست کیفیت پایین و تاپیکهایی از این دست بود پاک بشوند . عنوان های سطح پایینشون را هم به انجمن های دیگه انتقال بدیم . و تاپیک های غنی را به اونجا انتقال بدیم . به عبارتی چند تا از انجمن ها را تخصصی کنیم . یک چیزی شبیه به قوانینی که برای هالی ویزارد تصویب شد را برای یک انمن اجرا کنیم .. اینطوری بهتره
مثلا" هاگزمید و شهر لندن تخصصی بشوند و قوانین نظارتی را هم سخت کنیم .
الان نمیدونم چه جوری جمله ساختم ! به بزرگی خودتون سعی کنید بفهمید چی میگم .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
world has changed...I feel it in the water...I feel it in the earth...I smell it in the air... much that once was is lost... for none now live to remember it
سلام من امروز وقتي وارد سايت شدم بجاي شناسه خودم كريچر زد ولي بعد درست شد و من قبل از اين يه شناسه ي ديگه داشتم كه بسته بودن وگفته بودن كه بعد از 3 روز وا ميشه ولي من بعد از 2 هفته هم كه رفتم روش ديدنم هنوز بستس و اين شناسه رو انتخاب كردم