من ديروز از سايت خارج شدم و وقتي دوباره وارد ميشدم ورود اتوماتيك رو تيك زدم ولي وقتي دوباره ميام سايت باز باد وارد بشم و خودش به طور اتوماتيك وارد نميشه!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
میتینگ ها تاپیک مربوط به خودشون رو دارند... ولی خوب جواب شما رو بدم اینجا دیگه سه دور نچرخید اونو پیدا کنید بگم که:
خیر!
ما نمی تونیم تمام شهرهای کشور رو تحت پوشش بدیم چون هیچ گونه امکاناتی از این جهت نداریم ولی شما اگه علاقه مند هستین خودتون بچه های اصفهان رو جمع کنید می تونید از امکانات داخل سایت استفاده کنید...
Voldemort-Lord of Death نوشته: سلام دو تا پیشنهاد داشتم : 1.سعی کنید پس از در اومدن کتاب 6 ، نسخه ی انگلیسیش رو تو سایت بزارین 2.بعد از در اومدن کتاب 6 ، حداقل تا موقع ترجمه به فارسی ، تو انجمن ها بحثی از ماجراهای کتاب 6 نشه 3. mer30
1) اگر فايل نسخه انگليسي آماده بشه حتما روي سايت قرار ميگيره، 2) در اين مورد بحثهاي زيادي شد، به زودي قوانين مربوط به بعد از كتاب ششم در اختيار كاربران قرار خواهد گرفت.
سلام دو تا پیشنهاد داشتم : 1.سعی کنید پس از در اومدن کتاب 6 ، نسخه ی انگلیسیش رو تو سایت بزارین 2.بعد از در اومدن کتاب 6 ، حداقل تا موقع ترجمه به فارسی ، تو انجمن ها بحثی از ماجراهای کتاب 6 نشه 3. mer30
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
كسي كه كوههاي شامخ را زير پا ميگذارد ، به همه شدايد اعم از شوخي و جدي ميخندد .
بلاتريکس لسترانج(dark deatheater) پیشنهاد شما به نظر من جالب نیست. انتخابات جادوگر ماه که برگزار میشه در سطح کلی انجام میشه. «بهترین نویسنده در رول پلینگ» شامل بهترین سیاه هم میشه. جزئی کردن این شاخه ها اصلا جالب نیست و تلاش بیهوده ای بیش نیست!
حاج آقا شيخ سوسك العظما باز برگشتیم سر همون بحثا! من با دادن امکانات بیشتر به ارباب حلقه ها موافق نیستم. در حال حاضر، ارباب حلقه ها در انجمن ها، مقالات و گالری بخش های مخصوص به خودشون رو دارن. دیگه به نظر من تو سایت جادوگران دادن امکانات بیشتر به این موضوع، زیاده روی باشه. بهتره با همین امکاناتی که دارید فعالیت کنید و قناعت داشته باشید!
همزاد هری بله...ما داریم سر این موضوع بحث می کنیم که چه کسی رو مسئول کارگاه کنیم. اگه کسی این مسئولیت رو بر عهده گرفت شما هم مطمئنا خبر دار می شید.
خب من یه پیشنهادی دارم حالا که آمبریج از سایت رفته بهتره تا مدیریت تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی به یه فرد با تجربه و یه کسی که بتونه از عهدش بر بیاد واگذاری کنید چون این تاپیک ایده ی خیلی جالبی بود و حیفه که بخوابه
سلام! مديران عزيز من يك پيشنهاد دارم! براي اينكه دوست ندارم دوباره دعوا درست بشه همينجا بهتون ميگم! موضوع هم معلومه ديگه. ارباب حلقه ها! خب ما در انجمن عصر چهارم خوب پيش ميريم. روز به روز به افراد اضافه ميشه. نوشتن داستان هاي عصر چهارم رو شروع كرديم. تايپيك ها در حال افزايشه و... اما چون عصر چهارم «عصر بازگشت تاريكي» است و داستاني كه ما براي اين عصر مي نويسيم هم بر همين اساسه به نظر من بد نيست كه يك انجمن جديد براي اين بخش زده بشه. اين طوري مي تونيم تعداد تايپيك ها رو تا چند برابر افزايش بديم! هر مكان (ريوندل، شاير، و...) هر مغازه (اسب فروشي، ميخانه و...) هر سرزمين (سرزمين ميانه، سرزمين دور و...) و هر شخص (بانو گالادريل، والارها و...) مي تونن يك تايپيك داشته باشن. جنگ ها در عصر چهارم صورت ميگيره و بقيه ي فعاليت ها در انجمن جديد كه هر اسمي براش مناسب بود بگذارين روش ديگه. (در برابر ده، دوازده تايپيك ايفاي نقش هري پاتر دو تا به ما لوتري ها نميدين بي معرفت ها؟) اين هم پيشنهاد من! با تشكر حاج آقا شيخ سوسك العظما
درباره اون پست اضافی پوزش میطلبم کرام عزیز سیاهترین یعنی کسی که بیشترین فعالیت رو در جبهه سیاه داشته باشه و کسی که خشن ترین نمایشنامه ها رو بنویسه البته منظور از فعالیت این نیست که نخود هر اش بشه بلکه تاپیک های خوب پیشنهاد کنه و پست های باحال بزنه با تشتکور(تشکر)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
وزیر ارتش مقدس جادوی سیاه there is no good and evil ... there is only power
1- دیمون عزیز شما میدونی منظور از بستن آی دی چیه؟ اصلا وقتی آیدیت بسته شد لاگین کردی باهاش و اطلاعیه مربوطه رو دیدی؟ یا ندیدی ما وقتی یه آی دی رو میبندیم یعنی اینکه اون فرد نباید در سایت عمومی باشه و باید بیادو حرفاش رو خصوصی بزنه تا تصمیم راجع بهش گرفته بشه
2- بله اینجا برای لذت بردن و تفریح زده شده ولی برای افرادی که در زمینه هری پاتر میخوان با هم خوش باشن و من تصور میکنم این چیزایی که شما مینویسید برای کس دیگه ای به غیر از خود شما ( و البته من ) تفریح محسوب نمیشه. شما در تفریح دیگران از این سایت اختلال ایجاد کردید و میکنید و شناسه رو هم به همین دلیل بستیم.
3- اونی که نوشتم خوشی زیر دلتون زده به این خاطره که فقط شب عیدی اینجا رو مزین کردید و در بقیه موارد ماهی یه بار تشریف میارید و با زدن یه پست میرید تا یه ماه دیگه. اگر شما ماهی یه بار اینجا سر میزنید یعنی حضور جدی در سایت ندارید که اسم دیگش میشه همون زدن خوشی زیر دل و اومدن به سایت
4- همچنان میگم که شما قوانین رو مطالعه نکردید. مثال های فراوانی در پست شما وجود داره مثلا نوشتید که ناظر بهتون توهین کرده ایا ناظر طبق قوانین هر کاری میتونه بکنه؟ که نشون میده شما اصلا قوانین رو نخوندید به طور صریح در قوانین اومده که توهین کردن ممنوعه این از وب مستر تا عضو عادی رو شامل میشه. توی قوانین نظارت هم اومده که ناظر هر کاری رو میتونه در محدوده قوانینانجام بده فک کنم فهمیدن این به عقل نابغه نیاز نداشته باشه
5- اینکه قوانین 90 درصدشون تغییر نکردن حسن حساب میشه اینکه کسی نیومده و ایرادی در یکیشون رو بگه حسن حساب میشه و شما هم اگه با هر قانونی مشکل داری باید بیای و با نقل قول و شماره تک تک مشخص کنی و روش بحث کنیم حتی به رای بزاریم . آیا شما به غیر از شیون و داد و هوار راجع به اینکه قوانین مشکل دارن کار دیگه ای هم کردید؟ اگه اینجا قانونی رو آوردید و بحث درست کردید و شناستون بسته شد اونوقت میتونید بگید اینجا به حرفا گوش نمیدن بله ما به حرف مفت گوش نمیدیم
6- شما فکر میکنید کسی که سه هفته وارد سایت شده و مدیر شده پسر خاله مدیری چیزی بوده؟ یا روزی 10 تا پی ام به من میزده و پاچه خواری میکرده؟ نخیر به این خاطر مدیر شده که توانایی این کار درش دیده شده و باید بگم این که چطور من به مدیر بودن یه نفر در سه هفته پی میبرم یک توانایی هست که من دارم نه شما البته اگه شما هم چشمتون رو باز کنید میتونید بفهمید چه کسی با سایت همکاری میکنه و چه کسی فقط شکایت و غرولند و ارد قند پهلو داره
به چو: کمک مالی به این صورته که یه شماره حسابی به افرادی که میخوان داده میشه و پول واریز میکنن از 5 هزار تومن به بالا در ضمن اگه خودشون بخوان شناسه ها شون هم در یک قسمت از سایت قرار میگیره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1384/3/18 7:57:51
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.