جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

12 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
10
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: فرجام در آزکابان
ارسال شده در: دوشنبه 12 اسفند 1387 15:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سوژه جدید

آرتور و کینگزلی از دفترشان خارج شدند و در حالی که سعی میکردند توجه کارکنان وزارت را به خود جلب نکنند ، به هم نزدیک شدند .

- هیچ معلومه تو کجایی کینگزلی ؟! دامبلدور گفته که راس ساعت 7 خونه شماره ی دوازده حاضر باشیم ! مثل ِ اینکه جلسه مهمی داریم !

- ولی من میخواستم برم یه چیزی بخورم آرتور !

- نگران نباش ! مالی هم خبر داد که غذای مورد علاقت رو آماده کرده برای شام !

- سوپِ پیاز ؟!

- دقیقا !

جادوگر مسنی که ردای خاکستری رنگی به تن داشت و آرم نسبتا بزرگی از وزارت سحر و جادو روی سینه اش نمایان بود و کلاه ِ مشکی رنگی بر سر داشت ، در حالی که بسته ای که به نظر میرسید رسمی و محرمانه است را در دست داشت ، با عجله از جلوی آنها رد شد و به سمت ِ انتهای سالن ِ اصلی که به دادگاه ِ وزارت خانه منتهی میشد حرکت کرد .

آرتور با دیدنِ او با تعجب شانه هایش را بالا انداخت و نگاهی با کینگزلی رد و بدل کردند ، کمی جلوتر آمد و با صدای نسبتا بلندی پرسید : خیلی وقته ندیدم فابیان ! کجا با این عجله ؟!

جادوگر مسن ، نگاهی به اطراف انداخت و با دیدن آرتور ویزلی لبخندی زد و گفت : اوه آرتور ! مثل ِ همیشه ! قضاوت توی دادگاه ِ وزارت خسته کننده ترین کاره ! میدونی که ؟! ببخشید عجله دارم ، بعدا میبینمتون آرتور و کینگزلی !

و دوان دوان به سمت ِ دادگاه حرکت کرد . لحظه ای پشت ِ درب ِ بزرگ و پر ابهت دادگاه ایستاد تا نفسی تازه کند ، و بعد به آرامی درب را باز کرد و با وقار خاصی وارد دادگاه شد . حاضرین که شامل هیئت منصفه ، مشاورین قاضی و عده ی زیادی از جادوگران و ساحره ها بودند ، با دیدن ِ او به آرامی به نشانه ی احترام از جایشان برخاستند .

فابیان گیوت به سمت ِ جایگاهی که بالاتر از جایگاه ِ سایرین بود رفت ، با دست به حاضرین اشاره کرد که بنشینند و در جایش نشست. به آرامی پچ پچی با مشاورینش کرد و سپس با لحنی رسمی رو به حاضرین گفت : این جلسه به منظور ِ بررسی اتهامات وارده به " کوییرل " برگزار شده و رسمیست ! لطفا ایشون رو به جایگاه بیارید !

بلافاصله ، دربی که پشت ِ جایگاه قضات بود باز شد و سرمای عجیب و زننده ای که در این روز ِ گرم و آفتابی غیر منتظره به نظر میرسید همراه با چهار دیوانه ساز غول پیکر و فردی که به درون ِ دادگاه میکشیدند وارد شد . دو تن از آنان جلوتر می آمدند و دو تن ِ دیگر دستهای کثیف و لزجشان را دور دستان ِ جادوگری که با خود می آوردند پیچیده بودند .

همزمان با حرکت ِ آنها قاضی ، از روی برگه ای که درون بسته ای رسمی بود شروع به خواندن کرد : کوییرل که یکی از مدرسان ِ مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز بوده ، متهم به همدستی با لرد سیاه هست و همینطور تعداد زیادی از جادوگران و ماگل ها رو به شیوه های عجیب و غیر قانونی به قتل رسونده و یکی از بدترین کارهای ایشون که اخیرا مرتکبش شدند ، مبارزه با بیناموسیست !

صدای حاضرین بالا گرفت !

- میشه یه طوری از همدستیش با لرد گذشت کرد !
- آره به نظرم قتل هایی که انجام داده هم قابل ِ بخشش هستند !
- ولی مبارزه با بیناموسی هرگز !
و چندین نفر با هم فریاد زدند : بکشیدش !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
فرجام در آزکابان
ارسال شده در: یکشنبه 31 شهریور 1387 14:04
نمایش جزئیات
آفلاین
توجه کنید. پست های این تاپیک به صورت ادامه دار می باشد.
_______________________________________________

فرجام در آزکابان:
دادگاه آزکابان:
در این دادگاه به پرونده تمام زندانیان آزکابان دوباره رسیدگی می شه، تا اگر اشتباهی صورت گرفته رفع بشه.
قاضی دادگاه: جیمز پاتر
معاون قاضی: سروروس اسنیپ
منشی جلسات: سیریوس بلک.
______________________________________________

اولین پست رو خودم می زنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هلنا ریونکلاو در 1405/2/20 18:35:56
تصویر تغییر اندازه داده شده