جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

61 کاربر(ها) آنلاین هستند (26 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
60
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  30 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: یکشنبه 27 اسفند 1385 22:50
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: رودولف
نام خانوادگی: لسترنجس
لقب: زن ذليل/باباي مانتي
شغل : خانه دار
سابقه عضویت در گروه مرگخواران : درزمان مرحوم مرلين مابوديم مرگخواربوديم كلي خشانت ازخودمان استخراج كرديم وكلي ملت را زديم نيست ونابود كرديم وحال داد وجاي همه خالي،درزمان لرديت عزيزدل لردسياه سابق هم بوديم زيرسايه لردوبا زنمان ازدواج كرديم وخوشبخت شديم وزمان آني موني-بوق-هم بوديم دورهم حال ميداد جاي شماخالي شماكجابودي؟چه خبر؟ازاين طرفها؟!
سابقه عضویت در محفل : محفل؟من ومحفل؟خاك وچوكم!!!
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی :من از خشانت لذت ميبرم براي همين رفتم بلاتريكس راگرفتم كه زنم باشد وبا ملاقه بزندتوي سرم كه زندگي ماسرشار ازخشانت باشد ودر ارتش هم ميخواهم باشم كه همينجور هي خشانت بخرج بدهم وحال ميدهداصولا!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بزودی در این مکان یک امضایی بگذاریم که ملت کف کنند!!!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: یکشنبه 27 اسفند 1385 13:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : سامانتا

نام خانوادگی : ولدمورت

لقب : فرشته مرگ !

شغل : خواهر ولدمورت !

سابقه عضویت در گروه مرگ خواران : از زمان لرد چهارم ( بوبو!) بودیم!

سابقه عضویت در محفل : ---------

انگیزه عضویت در ارتش تاریکی : هر چی هست ماله همست؛ ابراز اینکه ما هم هستیم ؛ بالا رفتن تعداد پیام ها ، سطح و غیره ؛ پر نمودن امضا و پروفایل و غیره ؛
ملت حرف نیارن که خانواده پشتشو خالی کرد ؛ حرص بعضی ها رو در آوردن ؛ حالی یکی رو تو اون وری ها گرفتن ؛ بهانه برای پشت نت نشستن ؛ ورزش کردن ؛ با دست خودم این ترم رو دود کردن ؛ قبولاندن فهم این موضوع که شناسه من از ماله تو خیلی به درد بخور تره به یکی! ؛
کم نیاوردن جلوی فک و فامیل دامبلدور ، جاسوس سه جانبه بودن ؛ اثبات اینکه گاهی این شناسه به درد می خوره ؛ فریاد بر آوردن " دیگه حوصلمو سر آوردی ، من قاطی کردم ، الانه سوسکت می کنم " به یکی! ؛ زیر آب دور و بری ها رو زدن ؛ خراب کردن نظارت یکی تو محفل ؛
یاد آوری اینکه من هفت تیر دارم و اینکه دیگه هیچی دیگه...از ما که گذشت!


برادر عزیز... من رو عضو دائمی کن قول می دم کوچکترین دخالت و فعالیتی در برنامه هات نداشته باشم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
از دفتر خاطراتم :

از او می ترسم... گاه تصور می کنم با هیبتی عظیم در مقابل من ایستاده و م
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: یکشنبه 27 اسفند 1385 13:22
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: رابستن
نام خانوادگی: لسترنج
لقب: برادر رابی
شغل : بی کار
سابقه عضویت در گروه مرگخواران : در زمان لردیت آنی مونی به مرگخواران پیوستم .
سابقه عضویت در محفل : موجود نیست .
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی :
1 ــ بیکار بودیم گفتیم بیایم مرگخوار شیم .
2 ــ همین جوری دور هم باشیم .
3 ــ اضافه شدن عنوان مرگخوار به لیست گروه های زیر آواتور .
4 ــ افزایش تعداد پست .
5 ــ ارزشی بازی .
6 ــ خنده .
7 ــ اعلام وجود .
8 ــ بوق .
9 ــ چکش .
.
.
.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رابستن لسترنج در 1385/12/27 13:43:41
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: یکشنبه 27 اسفند 1385 11:59
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:مورگان
نام خانوادگی:آلکتو
لقب: در گذشته نزد ارباب به شکنجه گر شناخته میشدم.
شغل:بی کار
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران:از ابتدای عضویت تا به حال قدرت سه لرد پیاپی را تجربه کرده ام.به عبارتی دیگر دومین پست من درخواست برای عضویت در گروه مرگخواران بود که تایید شد ومرگخوار شدم.
سابقه ی عضویت در محفل:تا به حال چنین ننگی را بر دوش نکشیده ام.
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی:
علاقه ام به ارتش تاریکی و اعتیادم به مرگخوار بودن و مبارزه با سفیدها

اینم لینک پستم در هال ویزارد:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=883&post_id=156797#forumpost156797

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 26 اسفند 1385 08:54
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:ا
دوارد

نام خانوادگی:
جك

لقب:
جن كثيف

شغل:
ارزشي بازي - علاف البته در اصل راننده پيكان گوجه ايم

سابقه عضویت در گروه مرگخواران:به سه ماه ميرسه
سابقه ی عضویت در محفل ققنوس:زير بار همچين ذلتي نخوام رفت

هدف از پیوستن به ارتش تاریکی:

رسيدن به دسترسي مرگخواريت كه خودش باعث كلي كلاس است فيض بردن در جوار دوستان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
روح جنمار قديم ميكند:

[url=http://ww
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 25 اسفند 1385 23:36
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: گاگنیتی. وینی گاگنیتی

نام خانوادگی: والا تو دهاتمون بما مُگُفتَن ویین گانییت. بابا مون نبود که فامیلش رو بپرسم.

لقب:بدبخت، بدشانس، بیچاره. معمولا وینی تفنگی، وینی اسلحه، وینی مادولینی. البته بیشتر ملتی که میشانسمشون بهم میگن وینی مافنگی. شما میدونینی مافنگی یعنی چی؟

شغل:هی... علافیم به رضای خدا، ماگل میکشیم، مادولین جا به جا میکنیم، اسلحه تجارت میکنیم... میگذره.

سابقه عضویت در گروه مرگخواران: یک خانم محترم که منشی لرد اسبق بود هردفعه به من میگفت فعالیت نداری برو فردا بیا. هر بار هم که فردا میرفتم میگفت برو فردا بیا! این بود سابقه ی ما.

سابقه ی عضویت در محفل ققنوس: اصولا ما جگر ققنوس را به سیخ کشیده و همراه با دم سگ تناول میکنیم. بنابراین علاقه ای به محفل کفتر و... نداریم.

هدف از پیوستن به ارتش تاریکی: ماساژ دادن پشت لرد سیاه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We'll Fight to Urgs mate, so don't shock your gecko!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 25 اسفند 1385 22:58
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:آش
نام خانوادگی:ویندر
لقب:ارزشی
شغل:جوات
سابقه عضویت در گروه مرگخواران:از وقتی افتادم توی تنور.....دقیقا میشه یک ولدی پیش
سابقه عضویت در محفل:نداریم.....کلا رابطه ی خوشی با خاله بازان نداریم و در ضمن از گوشت جغد بدمان می آید.همچنین از دزد جماعت بیذاریم(گراپی نامه:ماندی را میگوییم)

هدف از پیوستن به ارتش تاریکی:همین شکلی باد میومد.....جهتش رو دنبال کردیم و رسیدیم به اینجا...البته اهداف به دو دسته تقسیم میشوند:
کوتاه مدت:کشتن پسر های مالی ویزلی.....کشتن هگرید به همراه اون سگ خزش.....مبارزه با سفید مفید هایی مانند سدریک

بلند مدت:مرگ خوار دائمی شدن.....دستیار ولدی شدن....معاون ولدی شدن.....ولدی شدن....کچل شدن...مرگ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=small][color=660000]گریه میکردم که کفش ندارم،یکی را دیدم ، پا نداشت[/c
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 25 اسفند 1385 22:29
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
نام:انتونین
نام خانوادگی:دالاهوف
لقب:شکنجه گر
شغل:مرگخوار
سابقه عضویت در گروه مرگخواران:زمان ارباب لرد ولدمورت کبیر سابق
سابقه عضویت در محفل:کی جرات میکنه سوالی با این حد وقاحت رو از من بپرسه؟...این وصله ها به ما نمیچسبه!
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی:اگه برید کتابارو بخونید میبینید که من جزو اولین گروه از دوستان لرد سیاه بودم که مدظله العالی در زمان تحصیلشان در هاگوارتز انها را در قالب یک گروه زیر زمینی بنیان نهاد و طبق اعتراف خود دامبلدور(لعنت الله علیه)این گروه زیر زمینی اولین سنگ بنای مرگخواران بوده است.
و من از همان دوران به بعد همیشه و همه جا رهروی ارباب بوده ام و البته جزو معتمدین ایشان...بطوریکه وقتی که مدظله العالی بعد از یه مدت غیبت به هاگوارتز برگشت تا با دامبلدور(لعنت الله علیه)صحبت کند و بتواند بعنوان معلم در انجا فعالیت کند...من جزو 5 تنی بودم که در التزام رکاب ایشان در زمان صحبتشان با دامبلدور بیرون مدرسه ایستاده بودند تا در صورت بروز مشکلی وارد عمل شوند....
من در زمان غیبت کبری ارباب بهمراه بلاتریکس و چند تن دیگر از مرگخواران به وفاداریمان به ارباب در حضور دادگاه اعتراف کردیم و خود خواسته به ازکابان رفتیم ولی در زمان ظهور مجدد ایشان دوری را طاقت نیاوردیم و از ازکابان گریختیم و در رکاب ارباب قرار گرفتیم/هدف از این توضیحات اینکه من همیشه و همه جا در التزام رکاب ارباب بودم هستم و خواهم بود...این بود هدف من از عضویت در ارتش تاریکی.
ارباب به سلامت بادا.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 25 اسفند 1385 20:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نام خانوادگی: سالازار اسلیترین
لقب: سالی،نیش ممد
شغل: جد ولدمورت
سابقه عضویت در گروه مرگخواران: همین سر لرد بودن آنی مونی منم مرگخوار بودم
سابقه ی عضویت در محفل ققنوس: داشتم...با شناسه توماس جانسون به پست تو ماموریت محفل زدم...مشکلیه؟!!
هدف از پیوستن به ارتش تاریکی: مث سیم کارت ایرانسله دیگه...باید هر نود روز باهاش یه بوق بزنی تا خفت نشه...ما هم اومدیم بوق بزنیم خفت نشیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]The sun enter
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 25 اسفند 1385 19:55
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: بادراد ریشو !

نام خانوادگی: احتمالا ریشو !

لقب: بادی ( !؟ )

شغل: معاون ولدمورت !!

سابقه عضویت در گروه مرگخواران: از شهریور پارسال ، دقیقا زمان لرد ولدمورت ( سرژ ) توی تمام مرگ خوارا بودم !

سابقه ی عضویت در محفل ققنوس: هیچ وقت !

هدف از پیوستن به ارتش تاریکی: نمی پیوندیم ! تمدید میکنیم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !