فلور در مورد اخبار قبلا هم گفتم که هدف ما زدن تمام اخبار هری پاتر نیست ما فقط خبر های مهم رو میزنیم نه اینکه بریم هر خبری راجع به هری پاتر بود بزنیم. سایت های خارجی هر خبری باشه رو سایت میزارن چون هدفشون همینه مثلا اگه تام فلتون بره یه جا دو تا پوستر امضا کنه اینو سریع میزنن یا اینکه فلان بازیگر اگه تو یه فیلم دیگه بازی کنه و از اینطور چیزا یه سری خبر ها هم هستن که اهمیت کمی دارن و فقط در همون روز ارزش دارن که رو سایت بیان مثلا خبری هست با عنوان اینکه در ۱۳ می یعنی ۲۰ روز دیگه اولین تریلر فیلم ۴ میاد الان از این خبر دو سه روزی گذشته و واقعا هم اهمیت چندانی نداره که تریلر فیلم ۴ رو از ۲۰ روز قبلش براش خبر بزنیم مورچه چیه که کله پاچش چی باشه در هر حال اگه این خبر هایی که اهمیت کمی دارن رو کسی برای ما در همون روز ارسال کنه یعنی نسبت به سایت انگلیسی زیاد تاخیر نداشته باشه احتمالا رو سایت قرار میگیره این خیلی بهتره که خبری رو سایت قرار نگیره تا اینکه یه سری خبر وقت تلف کن قرار بگیره اگه روی خبر ها هم دقیق شده باشی میبینی که تا خبری زده شده که اهمیتش کم بوده موج اعتراض براش بلند شده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
اینکه اخبار دیر به دیر زده میشه((که اونطوری هم نیست که شما میگید)) دلیلش اینه که همه الان منتظر کتابن...و تا اون زمان هیچ خبر خاصی فکر نکنم باشه من مطمئنم اگه خبری باشه...سایت ما فورا خبر مذکور رو میزنه از پیشنهاد شما متشکریم و خوشحالیم به فکر سایت خودتان هستید
راستش درباره اخبار می خواستم بگم خیلی دیر یه خبر زده می شه من اگر زبان انگلیسی بلد بودم خبر می فرستادم ولی خب بلد نیستم از مدیران که زبانش خوبه خواهش می کنم هر روز خبرهارو به روز بکنن این باعث کفیفت سایت می شه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
سلام به دوستان عزيز من چند روز پيش يه تاپيك به اسم من چيستم و من كيستم ديدم ولي چند روزه هرچي مي گردم پيداش نمي كنم . اگر ميشه راهنمايي كنيد مطلب مورد نظر شما در انجمن مطالب اشتراكي است؛ آبرفورث
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آبرفورث دامبلدور در 1384/2/5 1:56:35
السامور پاراگات به شما اخطار می کنم که اگه حرفی برای گفتن ندارید، پستی نزنید.
تو اون پست قبلیت که همش حرفای بیخود و یک لینک سایت مبتذل گذاشته بودی...این پستی هم که الان حذف کردم ، فقط «باشه» نوشته بودی. همانطور که دارک لرد عزیز فرمودن در این تاپیک حرفای مناسب مطرح کنید.
آدمی که عاقله توی چنین تاپیکی چرت و پرت نمی نویسه برای اینکه همه مدیران می خونن و اگه مدیری مثل من ببینه که کسی مثل السامور پاراگات فقط داره مزخرفات میگه ممکنه یه دفه " اشتباهی " شناسه ش رو ببنده!
دوستان لطفا جريان ليلا رو ديگه ادامه نديد.. به هرحال هر چي بود تموم شد و گذشت.. بايگانيش کنيد! حالا چرا اين کارو کرده هم به خودش مربوطه... ساير مسائل گفتگو با مديران, انتقاد و انتقاد و انتقاد رو مطرح کنيد....
منم كاملا مخم كار گرفته شد.ولي از وقتي فهميدم سرطان داره يه خورده مشكوك شدم.ولي بعدا ديدم كه شماها اينقدر جوي شدين به خودم گفتم كه حتما يه چيزي هست ديگه. واقعا پرروه.ادعا هم ميكنه كه يه رولپلينگ توپ اجرا كرده.(خداييش باهال بود) در مورده اينكه تا كسي اينكليسي مينويسه همه فكر ميكنن خداست منم موافقم. i am an elephen behind the desk حالا منم سرطان ناخون دارم.الن هم ميخوام برم ((ماچك دره))تا عملم كنن.((ماچك دره اسمه يه روستايه)) از اواتارها هم كه ايرارد گرفتين به من ربطي نداره.منمو خودم و عكسه خودم. برايه امضا هم راست ميگه.اقا.يه لحظه فكر كن من برايه امضا عكس راز بقا انسان رو بزارم تصور كنين چه قدر ضايع هست.آدم مثلا تو سايت داره ميگرده يهو چشش ميخوره به اون امضا باحاله((راز بقا))بعهمينجور كه داره نگاه ميكنه ....يهويي مامانش مياد تو اتاق....آدم هم حول ميشه....موس((موشواره)) رو ميندازه پايين.مامانه ميبينه بعدش ديگه اينترنت ممنوع.بعدش ديگه بايد ساعت بزاري ساعته 3 شب((صبح))بياي آن بشي. ديدين به خاطره يه امضا مبتذل چه اتفاق هايي ميافته.تازه اولشو گفتم.حالا اينكه از درس عقب ميافتيم و دانشگاه قبول نميشيم و بيكار و بيآر ميام گوشه خيابون با چهارتا دختر دوست ميشيم.آخرش هم ايدز ميگيريم.معتاد ميشيم.سرطان خون واقعي ميگيريم.شب ادراري ميگيريم.مامان بابات تو رو ول ميكنن.تصادف ميكني.دستت قطع ميشه.پات ميره لايه چرخ گوشت.هرچي پول داري برايه خريدن كتاب 6 ميدي.ديگه نميتونم ادامه بدم.دخترخالم اومد خونه ما الان بايد برم( )خودتون بعدشو حدس بزنين.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور مينروا مک گونگال در 1384/2/4 16:59:27
خیلی خوب، شما بردید. ولی اون یه ایفای نقش خیلی عالی بود. یه ایفای نقش واقعی.
پرستار لیلا محبوبه
منظور من اصلاً ایراد گرفتن از آواتار یا امضای کسی نبود. اتفاقاً گفتم هر کسی حق داره امضا و آواتارش رو خودش انتخاب کنه (البته در محدودهی قوانین سایت) و هیچ کس دیگهای هم حق نداره بگه که چرا اینو انتخاب کرده. ضمناً من اصلاً با امضای شما مخالف نیستم! لطفاً بد برداشت نکنید!!