من می خواستم تاپیکی بانام"قهوه خانه ی سه دسته جارو"باز کنم.در این تاپیک به صورت طنز باید نمایشنامه بنویسن.
متاسفم ؛ قهوه خانه و کافه و ... در فروم های سایت زیادن که فعلا همشون خوابیدن ! می تونید برید اونجا ها رو فعال کنید ( اکثریت توی هاگذمید و دیاگون) [اسنیپ]
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1384/10/23 16:08:25 ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1384/10/24 17:31:05
سلام ببخشيد ميشه بپرسم چرا پستم تو اداس ويرايش شد و كلا بالاش پاك شد؟
بد كردم ميخواستم اين جمله رو يجوري تموم كنم«ساحره ها هيچي نوفهمن»...كه ديگه كسي ننويسه؟ ____ راستش من ويرايشش كردم ولي به بالاش كاري نداشتم فكر كنم دانگ عزيز اينكارو كرده كه اونم حتما دليل خوبي داشته شما هم اگه ناراحتي من برم اون چيزي كه نوشتم پاك كنم. فلور و سدريك سخت وارد گفتگوي صميمي ميشن(اه..يخورده بيناموسي بنويسين حوصلمون سر رفت اينقدر آسلاميه))(ميخواستم سانسور كنم ولي خب چون منافع شخصيه خودم در ميونه اينكارو نميكنم)
اين يه تيكه رو من اضافه كردم اگه ناراحتي برم پاكش كنم؟ ____ سدريك جان..اونو نميگم كه..سانسور هم ميكردي ناراحت نكميشدم..ولي اون بالاش مهم بود برام..اصلا فقط براي اون چند جمله پست زده بودم...اگر دايي عزيز پاكيده لطفا دليلش رو بگه تا من هم روشن شم مرسي
برادر من بی ربط بوده چون !! الکی که یه کاری رو انجام نمی دیم !! پست بی ربط بوده ! شما فکر کن من بیام گفتگو با مدیران رو ربط بدم به رول پلینگ ! بیام توش رول بنویسم !!! نمی شه که ! حالا کاریه که شده درستشم نمی شه کرد ! هر کاری بوده درست بوده !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/10/23 12:20:59 ویرایش شده توسط سرژ تانكيان در 1384/10/23 13:34:17 ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1384/10/23 14:22:36
راست میگه من هم هیچی نوفهمم لطفا توضیح در و کنین...
لطفا به جواب پاييني مراجعه كنيد منظور سدريك عزيز اينه كه به جواب بالا مراجعه كنين اين به اين بستگي داره كه پستاشو از جديد به قديم تنظيم كرده باشه يا از قديم به جديد در كل به جوابي كه به آنيتا دادم دقت كن.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/10/22 11:19:35 ویرایش شده توسط دايي ماندانگاس در 1384/10/23 4:13:52 ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/10/23 12:15:43
ببینید لطفا یه توضیحی راجع به مجلس بدید تا شروع کنم منن هیچی نمی دونم.
خب ببين دوست عزيز شما كاري كه ميتونيد انجام بديد اينه كه به حدود ده پست قبل برگرديد و يكي دو تا از نمايشنامه هاي زده شده رو مطالعه ميكني احتمالا يه چيزايي دستگيرت ميشه در كل روال مجلس اينه كه شما مياي تو پستت يه لايحه اي رو ارايه ميدي و در موردش بحث ميكني.
خب ببين دوست عزيز شما كاري كه ميتونيد انجام بديد اينه كه به حدود ده پست قبل برگرديد و يكي دو تا از نمايشنامه هاي زده شده رو مطالعه ميكني احتمالا يه چيزايي دستگيرت ميشه در كل روال مجلس اينه كه شما مياي تو پستت يه لايحه اي رو ارايه ميدي و در موردش بحث ميكني.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/10/22 11:16:37
دوروسلی ها ماگل تشریف دارند...تاپیکای سایت مربوط به اماکن جادوگرهاست نه ماگل ها و مشنگ ها....
بنابراین جایشان تو پریوت درایو هستش...
همچنین فقط دوروسلی ها و هری پاتر نیستند....همسایگان مثلا خانم فیگ هم هست...
با تشکر
طی صمیمی که من و سدریک عزیز گرفتیم به این نتیجه رسیدیم که فعلا همچین جوازی داده نشه بهتره ! لوری عزیز شما اگه یک کم بیشتر توی رول پلینگ سایت فعالیت کنی ما مطمئن می شیم که می تونی از پس همچین تاپیکی بر بیای ( اسنیپ)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1384/10/20 22:54:55
من مي خوام يه تاپيك به اسم ميانجيگران باز كنم كه كارش ميانجيگري بين سياه و سفيد ها باشه تو اين تاپيك يه انجمن به اسم ميانجيگران تشكيل ميديم كه مي خوان با نمايشنامه هاشون به ماگلها و جادوگر ها براي تمام كردن جنگ كمك كنن فقط هر چي نگاه كردم جايي بهتر از اينجا پيدا نكردم
رز عزیز شما باید این درخواستتون رو یا در انجمن امپراطوری تاریکی بدید و یا خانه ریدل
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1384/10/7 23:17:54
می خواستم مجوز تاپیکی به نام"مسافرخانه آرتیکوس" بگیرم من تاپیکی به این عنوان هیچ جا ندیدم. موضوعش هم همونی یه که هری از اون مسافرخونه به همه کوچه دیاگون می ره و توش پر از موجودات مختلف از انسان تا خونخوار هستش و جا هم برای خواب داره. به نظر من موضوع جالبی می شه و رولهای خوبی ازش در می یاد. نظر شما چیه؟
باشه بزن ببینم چیکار میکنی ولی اسمشو بزار پاتیل درزدار این بهتره.دوهفته فرصت داری شانستو امتحان کنی امیدوارم موفق بشی و تاپیک خوبی در بیاد