جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

50 کاربر(ها) آنلاین هستند (30 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
50
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  354 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 23 دی 1384 14:22
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم تاپیکی بانام"قهوه خانه ی سه دسته جارو"باز کنم.در این تاپیک به صورت طنز باید نمایشنامه بنویسن.

متاسفم ؛ قهوه خانه و کافه و ... در فروم های سایت زیادن که فعلا همشون خوابیدن ! می تونید برید اونجا ها رو فعال کنید ( اکثریت توی هاگذمید و دیاگون) [اسنیپ]

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1384/10/23 16:08:25
ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1384/10/24 17:31:05
[size=small][color=FF0000]عضو افتخاری ارتش الف د
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 23 دی 1384 11:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
ببخشيد ميشه بپرسم چرا پستم تو اداس ويرايش شد و كلا بالاش پاك شد؟

بد كردم ميخواستم اين جمله رو يجوري تموم كنم«ساحره ها هيچي نوفهمن»...كه ديگه كسي ننويسه؟
____
راستش من ويرايشش كردم ولي به بالاش كاري نداشتم فكر كنم دانگ عزيز اينكارو كرده كه اونم حتما دليل خوبي داشته شما هم اگه ناراحتي من برم اون چيزي كه نوشتم پاك كنم.
فلور و سدريك سخت وارد گفتگوي صميمي ميشن(اه..يخورده بيناموسي بنويسين حوصلمون سر رفت اينقدر آسلاميه))(ميخواستم سانسور كنم ولي خب چون منافع شخصيه خودم در ميونه اينكارو نميكنم)

اين يه تيكه رو من اضافه كردم اگه ناراحتي برم پاكش كنم؟
____
سدريك جان..اونو نميگم كه..سانسور هم ميكردي ناراحت نكميشدم..ولي اون بالاش مهم بود برام..اصلا فقط براي اون چند جمله پست زده بودم...اگر دايي عزيز پاكيده لطفا دليلش رو بگه تا من هم روشن شم
مرسي


برادر من بی ربط بوده چون !! الکی که یه کاری رو انجام نمی دیم !! پست بی ربط بوده ! شما فکر کن من بیام گفتگو با مدیران رو ربط بدم به رول پلینگ ! بیام توش رول بنویسم !!! نمی شه که ! حالا کاریه که شده درستشم نمی شه کرد ! هر کاری بوده درست بوده !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/10/23 12:20:59
ویرایش شده توسط سرژ تانكيان در 1384/10/23 13:34:17
ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1384/10/23 14:22:36
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 22 دی 1384 10:10
نمایش جزئیات
آفلاین
راست میگه من هم هیچی نوفهمم لطفا توضیح در و کنین...



لطفا به جواب پاييني مراجعه كنيد
منظور سدريك عزيز اينه كه به جواب بالا مراجعه كنين
اين به اين بستگي داره كه پستاشو از جديد به قديم تنظيم كرده باشه يا از قديم به جديد
در كل به جوابي كه به آنيتا دادم دقت كن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/10/22 11:19:35
ویرایش شده توسط دايي ماندانگاس در 1384/10/23 4:13:52
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/10/23 12:15:43
زنده باد لرد سیاه...

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 22 دی 1384 09:59
نمایش جزئیات
آفلاین
ببینید
لطفا یه توضیحی راجع به مجلس بدید تا شروع کنم
منن هیچی نمی دونم.


خب ببين دوست عزيز شما كاري كه ميتونيد انجام بديد اينه كه به حدود ده پست قبل برگرديد و يكي دو تا از نمايشنامه هاي زده شده رو مطالعه ميكني احتمالا يه چيزايي دستگيرت ميشه در كل روال مجلس اينه كه شما مياي تو پستت يه لايحه اي رو ارايه ميدي و در موردش بحث ميكني.



خب ببين دوست عزيز شما كاري كه ميتونيد انجام بديد اينه كه به حدود ده پست قبل برگرديد و يكي دو تا از نمايشنامه هاي زده شده رو مطالعه ميكني احتمالا يه چيزايي دستگيرت ميشه در كل روال مجلس اينه كه شما مياي تو پستت يه لايحه اي رو ارايه ميدي و در موردش بحث ميكني.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/10/22 11:16:37
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 22:13
نمایش جزئیات
آفلاین
ولی ناظر عزیز نمیشه....


دوروسلی ها ماگل تشریف دارند...تاپیکای سایت مربوط به اماکن جادوگرهاست نه ماگل ها و مشنگ ها....

بنابراین جایشان تو پریوت درایو هستش...

همچنین فقط دوروسلی ها و هری پاتر نیستند....همسایگان مثلا خانم فیگ هم هست...

با تشکر

طی صمیمی که من و سدریک عزیز گرفتیم به این نتیجه رسیدیم که فعلا همچین جوازی داده نشه بهتره ! لوری عزیز شما اگه یک کم بیشتر توی رول پلینگ سایت فعالیت کنی ما مطمئن می شیم که می تونی از پس همچین تاپیکی بر بیای ( اسنیپ)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوِروس اسنیپ در 1384/10/20 22:54:55
[img]http://www.filelodge.com/files/room24/643657/ImageUTYU.GIF[/im
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 21:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.

من متقاضی زدن یک تاپیک به اسم پریوت درایو هستم. این پریوت درایو در دور و بر لندن هستش...محل اسکان هری پاتر و خانواده با مزه ی دوروسلی...

هدف من از زدن تاپیک:

این است که دوروسلی ها که به نظر نمیاد تو رول های سایت ازشون استفاده شده به رول بیارم...یک خانواده خنگ و مشنگ و با مزه....


با تشکر
مایک لوری

نه عزيز به نظر من كار جالبي نيست شما ااگه دورسلي ها رو خيلي دوست داريد ميتونيد توي تاپيكهاي رايج سايت اونارو وارد كنيد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img]http://www.filelodge.com/files/room24/643657/ImageUTYU.GIF[/im
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 11:54
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا مجلس خوابیده
یه کاری کنید
من نمیدونم چی کار کنم


شما شروع كن ما هم ساپورتت ميكنيم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدریک دیگوری در 1384/10/20 13:00:51
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 7 دی 1384 19:20
نمایش جزئیات
آفلاین
من مي خوام يه تاپيك به اسم ميانجيگران باز كنم كه كارش ميانجيگري بين سياه و سفيد ها باشه تو اين تاپيك يه انجمن به اسم ميانجيگران تشكيل ميديم كه مي خوان با نمايشنامه هاشون به ماگلها و جادوگر ها براي تمام كردن جنگ كمك كنن فقط هر چي نگاه كردم جايي بهتر از اينجا پيدا نكردم

رز عزیز شما باید این درخواستتون رو یا در انجمن امپراطوری تاریکی بدید و یا خانه ریدل

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1384/10/7 23:17:54
هافلپاف هرم نبض آتشين ماست در شرجي عشق و اشتياق
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 1 دی 1384 14:38
نمایش جزئیات
آفلاین
می خواستم مجوز تاپیکی به نام"مسافرخانه آرتیکوس" بگیرم
من تاپیکی به این عنوان هیچ جا ندیدم.
موضوعش هم همونی یه که هری از اون مسافرخونه به همه کوچه دیاگون می ره و توش پر از موجودات مختلف از انسان تا خونخوار هستش و جا هم برای خواب داره.
به نظر من موضوع جالبی می شه و رولهای خوبی ازش در می یاد.
نظر شما چیه؟

باشه بزن ببینم چیکار میکنی ولی اسمشو بزار پاتیل درزدار این بهتره.دوهفته فرصت داری شانستو امتحان کنی امیدوارم موفق بشی و تاپیک خوبی در بیاد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 آذر 1384 17:22
نمایش جزئیات
آفلاین
میخواستم ببینم اگه میشه زیراکیوسو باز کنید. 5 تا پست بیشتر نداره و من میخوام سعیمو بکنم که فعالش کنم. ممنون

بازش کردم به شرط این که خوب فعال باشه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]