جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

33 کاربر(ها) آنلاین هستند (23 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
32
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 30 اردیبهشت 1385 23:29
نمایش جزئیات
آفلاین
منم به عنوانه یه ادمه فضول نظر میدم :
من با بینز موافقم کوییریل داره واقعا رو سایت تاثیر میزاره و لرد جدید هم که طرفدارش دارن مثله مور و ملخ از در و دیوار بالا میرن کریچرم که بینز توضیح داد در مورده رل ها هم به نظره من الان فقط چند نفرند که دارن رل میزنن یکی سرژ کریچر بلیز مونتاگ ای بگی نگی من و (اسم نمیارم که ناراحت نشن )ول معتلیم من نمیگم باید همش جدی و خشک باشه میگم باید دسته بندی شه حیف که حرفه سیاسی نمیشه زد مگر نه یه مثاله خوب میزدم هر کی می خواد بنویسه و بخنده سرژ عزیز اصلا نا راحت نشو تا اخرش بخون بعد خشم بگیر باید بره تویه تاپیک هایه خنده دار و ارزشی و همین چیزا. هر کسی می خواد تمرین رمان نویسی و مطالب دنباله دار کنه میره تو تاپیک های جدی اما اینم هست که هیچ نوشته ای بدونه تمرین و نکته های طنز به درد نمی خوره مثله رولینگ نمونه ی بارزه رولینگ رون ویزلی هست و ما داریم رون رو تو نوشته ها ده برابر میکنیم و با این کار یه نکته ی طنز میشه 10 تا و این یه کمی بده البته من که هیچم که چیزی ببینم اما نشانه هایه پیشرفت واقه ان وجود داره مثل گیلدی مثله من که هر کی یه اخلاق داره من معروفم به اعتیاد و از این حرفا گیلدی معروف به .... اگه یه کم توجه کنید و به گذشته ها توجه کنید میبینید که جادوگران مثله یه کتاب میمونه که 10000 نویسنده داره یکی خوب کار میکنه یکی بد اما همین نویسنده ها شخصیت هایه کتابه جادوگران هم هستند اگه شخصیت ها مثله هم باشن که کتاب مفت نمی ارزه اما شگه نباشن خوبه اما در این صورت نوشته ها دوباره فرق میکنه و ما باید از بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنیم....!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه وقتی از فردی نتیجه میگیرید که او را به نتیجه ی اخرش یعنی مرگ برسانید
نیکولو ماکیاولی
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 30 اردیبهشت 1385 21:11
نمایش جزئیات
آفلاین
گفتم منم نظر بدم نظر نداده از دنیا نرم ( اصلا کی نظر تو رو خواسته بود ؟ )
به نظر من مدیرا کارشون رو خوب بلدن حداقل اونائی که من میشناسم کریچر و کوییرل و لرد جدید بهترین هستن و واقعا دارن زحمت میکشن خود کریچر داره با بهترین راه نمایشنامه نویسی رو آموزش میده واقعا داره روش وقت میزاره همین کارش به هزار تا رل زدن می ارزه این کارش باعث میشه چند نفر بیان خوب نوشتن رو یاد بگیرن و کم کم وضعیت رل خیلی بهتر میشه
کوییرل هم که واقعا داره عالی کار میکنه یه انجمن مثل کوئیدیچ رو بوجود اورد و حمایت کرد در جاهای دیگه هم داره بهترین فعالیت رو میکنه و واقعا بی عدالتی بگیم کم کاره
لرد هم که واقعا طوفان به پا کرده همه جا ازش اثری هست واقعا یه تحولی بوجود اورده
حالا گیرم کم رل بزنن بجاش یه فضای خوب رو برای رل زدن بقیه بوجود میارن همین خیلی ارزش داره مگه بقیه چیکار میکنن ؟ اگر میبینید کم کاریه تقصیر خودمونه ما کم کار شدیم بعضیا میرن دو سه هفته نمیان خوب مگه یه مدیر چقدر میتونه رل بزنه ؟ مگه مدیر میتونه به همه اعلام کنه بیاد رل بزنید اصلا مگه میشه
به نظر من مدیرا کارشون رو خوب انجام میدن و لازم نیست همه ی کارا رو اونا انجام بدن اگر خود بچه ها بجنبن وضعیت رل خیلی بهتر میشه ولی این افت کیفیت واقعا طبیعیه الان همه فقط دارن درس میخونن یا برا کنکور آماده میشن اگر میان رل میزنن فقط برای اینه که یه حرکتی کرده باشن ولی بعد از این قضایا اوضاع روبراه میشه اونوقت دیگه باید جلوی رل های زیاد رو گرفت
نقد کردن اینجوری نیست فقط کسی میتونه نقد کنه که نگاه بیطرفانه داشته باشه نگاه بی طرفانه هم اینطوری نیست که چشم بر روی حقایق ببندیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=0000FF]بينز نام
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 30 اردیبهشت 1385 20:56
نمایش جزئیات
آفلاین
كريچر عزيز !!

حذب ليبرات اگر با مديريت مثلا ميجنگه همه توي روله يعني در رول «حذب دشمن مديريت» هست نه در واقعيت!! در واقعيت همه داريم با هم تلاش ميكنيم براي بهبود وضعيت سايت و اگر انتقاد ققنوس رو ديدي اينو يك عضو حذب نگفته اينو يكي از كاربران قديمي سايت به نام ققنوس ميگه ، در رول عده اي عضو حذبن ولي در واقعيت وقتي انتقادي ميشه كسي عضو گروهي نيست!!

شما مديرا وقتي در قالب رول با حذب لجين چيز جالبيه چون بايد همين باشه ولي دليل مخالفت جدي شمارو با حذب نميدونم ، كرام مدت قبل در مسنجر به من گفته بود«حذبي نباشه رولي نيست» و حالا ولدمورت شده با اون مامورتي كه بهم داده مخالفت جدي خودش رو با حذب اشكار بيان كرده!!(نميدونم چه دشمني با حذب دارين ، كرام جان حذب حد اقلش اين نبود كه شما توش پست ميزدي؟ حد اقلش سوژه براي پست زدن و انگيزه نداد به شما؟) احتياجي نيست من يا ققي بياييم از حذب بگيم تا شمارو قانع كنيم كه حذب چي كار كرده چي كار نكرده چون اصلا شما قانع بشين يا نشين مهم نيست(مهم اينه كه حذب داره كار خودشو ميكنه و و اعضاش هم هر چند مدت هر چند نفري هم شده كنفرانس ميزارن براي بهتر شدن رول ايده ميدن) و البته قانع نميشين چون كه چشم هاي شما جديدا تبديل شده به وسيله شكار بدي ها ، انگار موژه ها كارشون اينه كه هر چي به ضد حذبه جمع كنه و مقداري گرد غبار هم روش بزاره بده به خورد چشم!!

من بازم ميگم ، اگر انتقادي ميشه يك كاربر انتقاد ميكنه نه عضو حذب!! يه بار ديگه ميگم تا ديگه قشنگ حفظ بشين«وقتي كاربري مياد انتقاد ميكنه به عنوان يك كاربر انتقاد ميكنه نه به عنوان يك عضو حذب»!!

پس لطفا هر مسئله اي نگيرين ازش ضد حذب استفاده كنين و يا طعنه بزنين!!

البته من به ققنوس هم گفتم اينو: انتقاد هيچ تاثيري نداره جز اينكه چهره خودت خراب بشه و انرژيت از بين بره ، اگر ميبيني ققنوس بازم اومده پست زده اينجا فقط تنها دليل كه ميتونم براش بزارم عشقش به روله كه حاظره چهره خودش خراب بشه ولي رول سر سامون بگيره!!

بازم البته كه سرسامون رول معني نداره چون اصلا دليل نداره!!با توجه به تجربه هاي خودم و ديگران توي اين سايت به اين نتيجه رسيدم كه بهتره الگوي فعاليتمون در رول اين باشه:«بنويس و بخند» حالا بايد كار كنيم كه مثلا چطوري بويسيم و بخنديم كه به كسي برنخوره و من دارم آروم آروم ياد ميگيريم با توجه به ويرايش هاي پروفسر كوييرل و دايي ماندانگاس عزيز!!

در مورد انتخابات وزارت ، خداييش وزير بهتر از اين نميشد ، اون زمان به هم ريختگي طوري بود كه اصلا خودم نفهميدم انتخابات رو چطوري راه انداختيم ولي وقتي دراكو وزير شد حد اقل كاري كه كرد يه نظم بخشيد و باعث شد آدم وارد رول ميشه سر درد نگيره...خيلي هم تلاش كرد و ميكنه و اين ماييم كه همكاري نميكنيم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 30 اردیبهشت 1385 20:20
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم...

پ.ن. این چه وضع برخورده؟ وزیر قبلی به چوب و درخت و نون بربری و از اینجور چیزا میگن! وزیر قبلی اسم داره! بچه بودم نحوه برخوردتون بهتر بود...

از طرز فکر کریچ هم خوشم اومد... فقط نمیدونم چرا وقتی من وزیر بودم به این نتیجه نرسیدین که وطیفه وزیر فقط نیگاه کردنه!

از طرز فکر ققی هم خوشم نیومد. طبقه بندی انواع لحظات از جمله لحظات صفر و یک و دو و سه و غیره از طبقه بندی انواع مدیرا براش مفید تره و پیشنهاد میکنم به همون کارش ادامه بده! پنج سال دیگه هم میتونیم در مورد همون لحظات صفر و اینا صحبت کنیم!!!

البته نا گفته نمونه که تا اونجایی که حافظه م یاری میکنه، قرار بود وزرا به فروم دسترسی کامل داشته باشن و به نظر میرسه ققی این یه موردو راست میگه! احتمالا تقصیر چو چانگه ( که اونم تقصیر حذبه)
====================
(به تو چه هم دیگه قدیمی شده!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 30 اردیبهشت 1385 18:26
نمایش جزئیات
آفلاین
کريچر حالت خوبه ؟؟ من اصلا از تو اسمی اوردم ؟؟

باب یه بار دیگه بخون !! کار زياد بهت فشار اورده انگار کريچر عزيزم !

اصلا از تو من حرفی نزدم که میگی کريچر چرا میگی ؟

انتقاد سالم رو باید پذیرفت ! مخصوصا اگر در مورد وزیر مردمی باشه ! اوکی بقشید به هر حال اگر چه اصلا تو رو نگفتم و نمیدونم چرا گیزر دادی ...

دوم من از داستان برگزاريش خبردارم پسر ... میدونم کار تیم مديریت سایت نبود ؛ به من چرا میگی ؟ هووومک !

زندگی روسخت نکنیم بهتره !

بابا پیشنهاد داره میده این ققنوس ؛ چرا پرهای ققنوس بدبخت رو میکنید ؟

ایراد ما اینکه پیشنهاد و نظر دادن رو انتقاد میدونیم ... خوب ممکنه هر کسی یه چیزی به ذهنش برسه و بگه و دلیل نداره که حتما منظورش کس خاصی باشه ...

یاد شعار انتخاباتی خودم افتادم :
« امیدوارم وزارت دوستی های ما رو بهم نزنه »

آنیتا جان این طرحی که شما میگی قرار بود از تابستون اجرا بشه و کریچر ( ) هم ازش خبرداره ( سه تا میتینگ قبلی ... این دفعه اسمت گفتم نه اون موقع )

یه گروهی قرار شد برای تابستون تشکیل بشه که این کار رو انجام بده و یه جورایی کار همون سازمان ملل میشه که یه کم تغییر میکنه و کار اجراش رو هم عهده دار میشه و کلا فکر میکنم استفاده نکردن از مجلس بهتر باشه !
اعضاش هم فکر میکنم تقريبا مشخص باشند ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 30 اردیبهشت 1385 18:00
نمایش جزئیات
آفلاین
آخه خوب وزیر هم باید خودش یه قدرتی داشته باشه کریچ جون نمی دونم هر چیزی پای یه حذبی وسطه یه جای کارش باید بلنگه...
هر ولدمورتی اومد دسترسی داشت...ولدی ادیسه هم حداقلش به محفل دسترسی داشت هم حواسش به محفل بود هم به خانه ریدل و تنها کسی که همچین چیزایی بر خوردار نبود سرژ بود...
وزیر قبلی که مدیر بود...
ولی وزیری که با کمک حذب اومد دسترسیش به وزارت محدود شد...من از این قضیه صرف نظر کردم چون فکر می کنم من جای مدیرا باشم کار خاصی قطعا نمی کنم مگر اینکه وظیفه ام این باشه فقط تو جای فعالیت کنم...من سعی می کنم خودمو حرص ندم مهم لحظات شادیه که در کنار هم هستیم فقط خواستم برای پیشرفت رول کمک کنم وقتی همه اینو هر موضعی نگا می کنن الا رول چیکار کنم من

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 30 اردیبهشت 1385 17:06
نمایش جزئیات
آفلاین
ققی خیلی لوسی با این کلی بازی ها کاری از پیش نمیبری
من نمیدونم مدیر جدید فقط برای ایفای نقش میخوای چی کار الان چه کاری اون میتونه بکنه که تو نمیتونی بکنی در ضمن کوییرل خیلی هوای رول رو داره بی انصاف اومده انجمن جدید زده برای بهبود رول اونوقت میگی همش اسمایلی درست میکنه

به دراکِ وزیر
ببین وزیر جان هی داری میگی کریچ گفته وظیفه ی وزیر فعال کردن انجمن وزارته پس ما چقدر الاف بودیم که وزیر انتخاب کردیم , اخه مگه من گفتم وزیر انتخاب کنیم اول از همه هری جریانش رو پیش کشید که تنها هدفش فعال کردن رول برای مدت انتخابات بود وگر نه بعد از انتخابات اصلا هیچ اتفاق خاصی نیافتاد و وزیر غیب شد بعد از اون هم این برو بچ حزب بودن که هی گیر دادن وزیر میخوایم وزیر میخوایم برو ازشون بپرس وزیر رو میخواستین چی کار
اصل ماجرا هم همینه که وزیر یک سمت سمبولیکه نمیتونیم که دسترسی همه ی انجمن ها رو بهش بدیم فقط همون وزارت بهش میرسه حالا تو این همه کار کردی کلی سوژه درست کردی کلی زحمت کشیدی تازه میگی وظایف وزیر چیه؟ آقا وزیری دیگه یعنی همه کاره تو رول اگه هر چی بگی ناظرین و مدیران باید باهات همکاری کنن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 30 اردیبهشت 1385 11:53
نمایش جزئیات
آفلاین
آنیتا جفت پا میپره توی بحث!
شرمنده که من خودمو این وسط دخالت دادم!
به عنوان یک شخص ثالث، باید بگم که، حق با هر دو طرف هست!
ببینید، هیچ کسی نیست که همیشه وقت داشته باشه و رول رو بچرخونه. هر روز پست بزنه و ایناها. مشکلات عدیده ی شخصی هم که هستن. مثلا خود من، نمی دونید با چه بد بختی ای می یام سایت! به سرژ هم گفتم، همه ی اهالی خانواده، مخالف به سایت اومدن من هستند. همه! اونقوت من بیچاره، میرم با پولای جایزم، اکانت می خرم و می یام توی سایت( اشکاتونو پاک کنید! اون وسط بابام رو هم تیغ میزنم، جای نگرانی نیست!!) پس نتیجه میگیریم که:
کسی نیست که خیلی وقت داشته باشه تا بیاد روی رول و به تنهایی کارکنه.
البته لازم به ذکر هست که رول پلینگ خیلی باحاله! یعنی من وقتی هنوز عضو ایفای نقش نبودم، خیلی بیشتر توی بحثای هری پاتری شرکت میکردم، اما الان، می تونم بگم اصلا نگاه هم نمی کنم، چون واقعا حوصله می خواد که آدم بیاد اون همه مطلب رو بخونه. اما رول پلینگ، دو تا پست رو می خونی، دی سی میشی، یه پست می نویسی و بعد می فرستی! تازه کلی هم می خندی اون یه ساعتی که توی سایتی و خستگیت رفع میشه. و نوشتنت خیلی قوی میشه. می تونم بگم که رول خیلی توی زندگی من تاثیر داشته، چراش، به خودم مربوط میشه!!

پس باید به فکر چاره بود که علاوه بر اینکه هدف اصلی سایت تامین میشه، رول پلینگ هم پیشرفت داشته باشه. همین عله خان! شما مگه نگفتی که اون موقع ها، روزی 20 تا پست میزدی؟! خوب ذوق داشتی دیگه! حالا نوبت ما جوونتراست دیگه! ما هم دل داریم!
خب! حالا میرسیم به نظر بنده! برای دایی ماندانگاس هم این نظر رو فرستادم، ولی جواب نداده هنوز. اما برای مارولوو که فرستادم، خوشش اومد. پس اینجا هم میگمش تا آتیش ققی(!) یه کم فرو بشینه تا تابستون!( خداییش فردا امتحان ریاضی دارم اومدم اینجا! گفتم بلاکم کنین!!) البته باید بگم که چون این رو پیام شخصی زده بودم، یه جوریه! و خب هنوز کامل نشده این نظریه. به فوارانتون ببخشید دیگه!:
- این مجلس به دیار عدم یا قدح میره. ( زیاد الزامی نیست، اما به خاطر فضاش گفتم.)
2- تاپیکی به نام " مجلس شوربای اسلوموشن" جایگزین مجلس فعلی میشه.
3- اعضای مجلس، اعضای خوب و با سابقه و فعال سایت هستند، مثل دامبل، سرژ، کرام، حاجی و ققی و غیره. یعنی هر کسی نمیتونه عضو مجلس بشه.
4- هدف این مجلس: فعال کردن دوباره ی تاپیک های خاک خورده و توبیخ تاپیکهای الکی. اما الزاما مورد اول.
** روند مجلس:
1- تاپیکی به نام " کمسیون بررسی مجلس شوربای اسلوموشن" ایجاد میشه. ناظرهای انجمن های مختلف، موظف هستند لینک و سوژه ی کلی تاپیکی رو که مورد نظرشون هست و خاک خوردست، رو در این تاپیک قرار بدند.
رئیس کمسیون رسیدگی، که فکر کنم رئیس مجلس باشه بهتره، وظیفه داره که تاپیک ها رو اولویت بندی کنه.
2- تاپیکی که در کمیسیون رسیدگی قرار بر این شد تا بره به مجلس، به مجلس فرستاده میشه! اونجا رئیس مجلس سوژه ی کلی تاپیک به علاوه ی لینک، بعلاوه ی چند سوال که می تونن ایناها باشند" چرا تاپیک یه موقع پر پست بوده؟ چرا حالا خاک می خوره؟ باید پاک بشه؟ چرا؟ نباید پاک بشه، چرا؟!" و از این قبیل سوال ها رو از نمایندگان مجلس می پرسه.
3- وظیفه ی نمایندگان و خود رئیس مجلس اینه که به این سوالات پاسخ بدهند. طی 3 یا 4 روز.
4- تجربه به من نشون داده که داشتن یک مدیر برای تاپیک، خیلی میتونه فعال کننده باشه. من و اوتو شدیم مدیر الف دال. و الان الف دال به فعال ترین زمانش رسیده. بنابراین، اعضای مجلس، باید اگر با باقی موندن تاپیک موافقند، یک مدیر رو هم براش پیشنهاد بدن. البته، باید سوژه هم برای برپایی دوبارهی تاپیک بدن.
5- رئیس مجلس در پایان روز سوم، یک نتیجه گیری کلی میکنه. اعضا میتونن تا فرداش برای رای اعلام شده اعتراض کنند.
6- تاپیکی به نام " ابلاغیه های مجلس شوربای اسلوموشن" در وزارت سحر و جادو ایجاد میشه. رئیس مجلس نتیجه ای رو که از مجلس حاصل شده، در اون تاپیک هم میزنه. وظیفه ی وزارت اینه که با کمک ناظر اون انجمن، مدیری رو از مدیران پیشنهادی انتخاب کنند و بر مدیریت تاپیک مربوطه بگمارند. و در ابلاغیه های مجلس، نتیجه رو اعلام می کنند.
7- در اینجا تاپیکی به نام " کمسیون رسیدگی مجلس شوربای اسلوموشن" در همین شهر لندن تاسیس میشه. رئیس مجلس موظفه که نتیجه ی هر مجلس و هر ابلاغیه رو در اون بزنه و نام مدیر تاپیک رو هم قید کنه. از اون به بعد، مدیر تاپیک موظفه که هر هفته یا هر دوهفته( نمیدونم) یک گزارش کار بنویسه. بعد رئیس مجلس و ناظرین اون انجمن، با توجه به کار کرد مدیر تاپیک، به اون نمره میدن.( البته این تاپیک میتونه با تایک بررسی ادقام بشه)
8- هر هفته، تاپیک برتر و مدیر برتر با توجه به نمره های داده شده، شناخته میشه.
9- حالا کار مدیریت سایت هست که اون گوشه، سمت راست که نوشته " قهرمان هاگوارتز" ، اونجا بنویسه،
" تاپیک برتر به مدیریت فلان" و لینک هم بده. تا همه مشتاق بشن و ببینن که چه خبره.

*** نکات
نکته 1- باید سعی بشه در هر هفته، دو تاپیک، یکی در رول پلینگ و یکی در بجثهای هری پاتری به مجلس بیان و حداکثر 2 روز بعد از تصویب مجلس، تاپیک دوباره راه اندازی بشه.

نکته 2- ناظر هر انجمنی که تاپیکش در حال بررسی در مجلس هست، موظفه که در اون جلسه شرکت کنه تا بعدا اعتراضی نباشه.

نکته 3- این تاپیک تقریبا رول پیلینگ هست اما نه زیاد. فقط در حدی که خیلی خشک و رسمی نباشه.

نکته 4- این طرح، تقریبا یک طرح فعال سازی هست که فکر میکنم خیلی خیلی موثر باشه.

نکته 5- همه ی ناظرین انجمن ها باید با ما همکاری کنند تا همه ی تاپیکها فعال بشن
*********************************************
*********************************************
نمیدونم نظرتون راجع به این نظرم چیه! اما همون طور که گفتم، باید از یکایک تاپیک های رول، برای بهتر شدن رول و کلا وضع سایت استفاده کرد. نمی دونم این رو گفتم یا نه، ما توی این مجلس نظرهایی برای جمع بندی تاپیکهای بحثهای هری پاتری میدیم که می تونه خیلی مفید باشه و این کار دیگه آدم رو خسته نمیکنه که این همه پست رو بخونه.
ببینید، ما نباید انجام یک کار رو فقط به عهده ی چند نفر بندازیم. من خودم از ریموس خوشم نمی یاد( نزن!) اما میبینم که گناه داره، چون کلی از کارهایی رو که دیده نمیشن رو همین ریموس بوقی() انجام میده. بنابراین سعی میکنم زیاد باهاش رو در رو نشم! چون اگه بشم داغ میکنم و خلاصه آمپرم میزنه بالا و دیدم یهو از ایفای نقش هم اخراج شدم!
پس بهتر اینه که، به جای اینکه بگیم آی مدیر! بدو بیا اینجا رو فعال کن! خودمون هم آستینامونو بزنیم بالا و به یک صورت اساسی البته. فکر میکنم این نظری که دادم( که در اثر تراوشات ذهنی قبل از امتحان فیزیک بود! و دقیقا 2 ساعت وقتم رو گرفت!) خیلی خوب باشه و با کمک این نظر و بقیه نظریات سازننده، خودمون هم قدمی برای رسیدن به اون چیزی رو که می خوایم برداریم!
خلاصه شرمنده اگه خیلی طولانی شد و اگه وسط حرفای شماها بود! اما خواهش میکنم روش فکر کنید.
* نکته: این نظر برای تابستونه! چون اون موقعه که همه وقت دارن.
* نکته: عله جان، باز نگی این آنیتا می خواد اینجا رو یه وبلاگ گروهی بکنه! این نظرم که خوب بود دیگه!( حافظم اصولا در این جور موارد خیلی خوب کار میکنه!!!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 29 اردیبهشت 1385 21:21
نمایش جزئیات
آفلاین
درسته الان به همه اینا نیاز من نگفتم همه جا رو ول کنیم بچسبیم به رول گفتم به هر حال 1 سال 2 سال 3 سال 5 سال فوق دیگه ما چیزی از کتاب نمی مونه که بحث کنیم...
اگه از الان رول پلینگ رو ببریم تو جهتی که آینده درست حسابی داشته باشه خیلی بهتره و یه دفه حرفام رو زدم تو گفتگو با ناظران و تو میخونه با شما هم صحبت کردم و مشکل زیادی تاپیک ها رو گفتم...
من می گم یه نفر باشه که علاوه بر اینکه حداقل روزی یه پست تو رول می زنه...
تاپیک ها رو درست کنه جمع بندی کنه اضافی ها رو یه بلایی سرش بیاره حواسش به فعالیت ناظر های رول کنترل بیشتری داشته باشه...بحث کلی اینکه یکی باید حواسش خیلی بیشتر از این حرف ها به رول باشه...
خودش ذهنی داشته باشه که کمک کنه به معدود عده ای که تو رولن...
پیشنهاد بده...
انرژی بخش باشه بقیه رو هم فعال کنه...
مشکلات دیگه ای هم داره رول که زیاد در موردش حرف زدیم و لی فعلا بهتر از همه اینه یه نفر پیدا شه که فقط فکر و ذکرش به رول باشه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 29 اردیبهشت 1385 21:07
نمایش جزئیات
آفلاین
آخ جون ... دعوا ... که من خیلی دوست دارم...
ققنوس عزیز من چیزایی که میگی رو درک میکنم ... برای اینکه هر کسی براش یه چیزایی مهمه و به یه چیزایی علاقه داره و دوست داره یه کارایی بکنه

ببین هیچ جا گفته نشده مثلا وظیفه کاربر عضو اینه که بیاد و در رول پلینگ شرکت کنه ... یا وظیفه ناظر و مدیر اینه که حتما به زور دونک باید پست بزنه تا رول فعال بشه...

من یه چیزی به شما بگم که قبلا هم گفتم... اگه خود سایتو مثل یه شهر فرض کنیم فروم و رول پلینگ مثل پارک و سینما و محیط های تفریحی اون میمونه... همه به طور پیش فرض دوست دارن توش فعالیت کنن و رفتن توش و پست زدن به طور کلی لذت بخشه بدون اینکه کسی رو مجبور کنی حتما برو اونجا خود به خود همیشه افرادی هستن که برن و پست بزنن...

ولی در این شهر چیزایی وجود داره که بدون اون امکان نداره که امورات شهر بگرده در حالیکه به صورت تیوری بدون پارک و سینما شهر بالاخره وجود خواهد داشت

در این سایتم اگه خبر ها به روز زده نشن ... اگه در مورد مسایل کتاب و فیلم صحبت نشه و اگه مصاحبه های نویسنده و نکته های کتاب توش موجود نباشه اصلا هری پاتری بودن سایت از دست میره...

در نتیجه شما میبینی که بالاخره باید کسی این کار ها رو انجام بده یعنی وظیفه افرادی این باشه که این کار ها رو انجام بدن ... که اینجا مدیر باید وجود داشته باشه و این وظیفه رو بر عهده بگیره

بله ممکنه مدیر فقط کارش تایید و بررسی خبر ها و موارد و نکته ها و غیره باشه ... این دیگه نشون میده کایونیتی چقدر فعاله که مدیر مجبور نیست خودش بره خبر و مقاله در این موارد ترجمه کنه و فقط به همون کار منیجمنتش میپردازه ... این در حالت ایده آله که یدونه خبر توسط من یا مونالیزا و بقیه مدیران زده نشه و همه کار ها رو کاربر عضو انجام بده

ولی اگه این طور نباشه بی برو برگرد مدیر باید این کارو بکنه ... اون خبر باید در سایت زده بشه ... مشکلات سایت باید رفع بشه ... بلیت های سایت باید جواب داده بشه ... 10 پی امی که همه روزه از طرف افراد جور و واجور به من زده میشه باید دیده بشه چون ممکنه مورد مهمی توش باشه

به شما بگم که این سایت اینقدر ریسورس و ترافیک بالا داره که سه چهار نفر فقط باید به کار هاش رسیدگی کنن و یه نفر فول تایم فقط مدیر فنی لازم داره ... شما برید بپرسید که مصرف 4 گیگ باند روزانه در یه سایت چه معنی میده؟

اینکه مدیر بتونه بیاد در رول شرکت کنه بستگی به علاقه شخصی خودش داره ... همونطور که همه کاربران عضو همینطور هستن... خب یه زمانی من رکورد زدن پست در رول رو هم داشتم شاید روزی 20 یا بیشتر پست میزدم ... ولی خب این مساله و مشکل شخصی هست که من دارم که الان نمیتونم توی رول شرکت کنم ... همونطور که اگه در خبرنامه سایت بخونی در مصاحبه با سرژ اینا رو بیان کردم...

من نمیدونم شاید شما با زور و اجبار میتونی بیای و توی رول پست بزنی و شرکت کنی ... شاید منم با یه اجباری بتونم بیام ولی فعلا که موفق نشدم...

یه چیز دیگه اینکه من شخصا کسانی رو که در رول شرکت میکنن و اونایی رو که مخصوصا خودم نوشتنشون رو میپسندم اصلا دوست ندارم کارهای دیگه ذهنشون رو مشغول کنه تا از نوشتن باز بمونن... به نظر من اگه کسی میتونه بنویسه و واقعا میبینه نوشته هاش خواننده داره ... ارجح اینه که به همون نوشتنش در رول ادامه بده اگه از این کار لذت میبره نباید بیاد وقتشو با نظارت و غیره تلف کنه

یعنی اگه مثلا شما میبینی نظارت باعث میشه نتونی اون جوری که دوست داری فعالیت کنی بهتره به اون چیزی که دوست داری بپردازی

مثلا من شخصا از اینکه در بحث های هری پاتری شرکت کنم ... یا برم و در مورد یه چیزی مثل ر.آب. تحقیق کنم لذت بیشتری از رول میبرم ... به نظرم این سایت برای اعصاب خورد شدن یا عذاب کشیدنو هول بودن سر اینکه وای چرا پست نزدم نباشه و برای لذت بردن و کارهایی که دوست داریم ساخته شده...

فکر میکنم تا همین جا اینایی که گفتم به اندازه کافی روشن باشه...


do what you want ... go your own way ... cause its your life
( Modern Talking)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.