جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

93 کاربر(ها) آنلاین هستند (78 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
92
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 خرداد 1385 18:50
نمایش جزئیات
آفلاین
مرسي ماروولو جان!
گرچه بايد بگم كه خداييش اول آداس قفل شد! چون تا ديروز مطمئنم كه آداس قفل بود ولي آجاس نه!!
براي همين برام سوال شده بود كه شايد آداس مشكلي داره! كه خب ظاهرا نداره!

پيتر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=large][color=003300][font=Georgia]و ازش پرسيدم كه:خ
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 خرداد 1385 18:44
نمایش جزئیات
آفلاین
به پیتر :(!)

خب ، الان یه نگاه دیگه به صفحه ی انجمن لندن بندازی ، آجاس هم قفله !

آداس توسط دایی قفلیده شد !

آجاس توسط شخص ظالم خودم !!

فعلا هیچ تصمیمی برای آجاس گرفته نشده ، همین طور برای آداس !

آجاس رو روش فکر می کنم ، ولی هیچ امیدی بهش ندارم !

در مورد آداس هم با دایی صحبت کنین ، شاید اون دلیلی داشته باشه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند .
برتول برشت


Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 خرداد 1385 18:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت ناظرين عزيز لندن!

يه سوال براي من پيش اومده بود...آداس چرا قفله؟
قراره بعدا باز بشه؟
ديگه قرار نيست باز بشه!؟
اشتباهي قفل شده؟(!)

خوشحال ميشم بدونم

پيتر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=large][color=003300][font=Georgia]و ازش پرسيدم كه:خ
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 16:19
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین محترم لندن(فکر کنم به خاطر آموزشگاهم امروز به همه ناظرهای ایفای نقش سلام کردم!)
من آموزشگاهی رو توی هاگزمید زده بودم به نام تدریس خصوصی بازیگری.ولی چون گفته شد که ربطی به کتاب نداره قفلش کردن و قرار شد اگه میتونم جایی رو برای انتقالش پیدا کنم.من به دیاگون مراجعه کردم ولی اونجا هم همین جواب رو شنیدم.فکر کردم توی لندن میشه این تاپیک رو زد چون تاپیک های زیادی در لندن هست که ربطی به کتاب نداره.
به هر حال خیلی ممنون میشم اگه به درخواستم رسیدگی کنید تا ببینم میشه تاپیکم رو به لندن منتقل کنم یا نه.
با تشکر بسیار از زحمتتان...شون پن.
=-=-=-=-=
بفرست بياد
ماندانگاس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دايي ماندانگاس در 1385/3/15 17:36:11
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 خرداد 1385 17:51
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من یه پیشنهاد ارزشی به فکرم رسید البته سواله بیشتر تا پیشنهاد شاید هم پیشنهاده بیشتر تا سوال والا نمیدونم هنوز

من میگم بهتر نیست توی این دوتا تاپیک یه داستان دومبال بشه مثلا آجاسی ها حمله میکنن به آداسی ها

آجاسی ها توی تاپیگ خودشون رول میزنن و در اونجا ساحره ها رو درب و داغون میکنن

آداسی ها هم توی تاپیگ خودشون رول میزنن و جوات ها رو مورد اذیت و آزار قرار میدن

ای خوفه؟

_____________

پی نوشت: بیچاره ماروولو که باید کلی نظافت کنه خسته نباشی برادر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 خرداد 1385 16:35
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

ببخشيد كه من براي چندمين باره كه دارم اينجت مي پستم ولي يه سوالي داشتم:
من مي تونم توي آداس يه عضو گيري راه بندازم...براي ابتدا....يعني يه جورايي آشنايي بيش تر؟؟؟؟؟ اگر اجازه چنين كاري رو مي ديد من شروع كنم!! البته ميشه به همراه اون ادامه داستان رو هم رفت.....فقط مي خوام براي شناخت باشه و بدونيم كيا با ما هستن ....عضو گيري قبل تقريبا براي يك سال پيشه و خوبه كه اعضا تازه بشن!!!!!

با تشكر
عضو تازه وارد كه مقداري تجديد نظر كرده!
سارا اوانز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 خرداد 1385 12:57
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید من توی کار ناظران دخالت میکنم ولی یه چیزایی هست که حتما باید به سارا بگم .

نقل قول:

درك حقايقي كه من مد نظرم بود اين مي باشد كه شما اصلا مايل نيستيد رقيب داشته باشيد


رقیب ؟
منظور از رقیب چیه ؟ من مدتهاست که متوجه یه تفکر غلط در نظرات شما شدم . اونم اینه که توی جادوگران بخصوص در رول اصلا رقیب معنی نداره . من نمیدونم شما میخواهید دوباره با کی مبارزه کنید ؟

موضوع تمام تاپیک ها فعال سازی روله نه اینکه هر کسی یه تاپیک بزنه جبهه گیری کنه . مطمئن باشید اگر یه ناظر بدونه که تاپیکی که در یک انجمن زده میشه هم موضوعش با انجمن هم خونی داشته باشه و هم اینکه تکراری نباشه بی درنگ مجوز میده . چرا که هر ناظر دوست داره فعال ترین و بهترین انجمن رو داشته باشه .

حالا من نمیدونم منظور شما از رقیب چیه ! یعنی انقدر براتون مهمه که توی رول چی میگذره ؟

شما تفکرتون باید بر این پایه باشه که رول قشنگ بنویسید تا بقیه لذت ببرند . حالا یا مخالف شخصیت خودتون در رول یا موافق . اینکه در رول یکی رو ضایع کنید که امتیاز نیست . موضوع زیبایی روله . مثلا لرد بلرویچ چنین تاپیکی رو زده که در اصل قصدش ضایع کردن ساحره ها نیست . قصدش فعال سازیه روله و این کار رو بخوبی انجام داده همون کاری که زمانی ونوس انجام داده بود و با استقبال زیادی هم روبه رو شد .
حالا این سوال پیش میاد که آیا زننده تاپیک آداس هم طرز فکر شما رو داشت ؟ معلومه نه !

یادتون باشه که ما رول رو برای ضایع کردن هم نمیزنیم . به این علت مزنیم تا رول سایت رو فعال کنیم . پس لطفا این طرز دیدگاهتونو نسبت به این مسائل عوض کنید . در اینجا هیچ موضوع رقابتی در میان نیست . اگر ماروولو هم فکر میکرد که این تاپیک به نفع روله سایته حتما مجوز رو میداد .

نقل قول:
نمي دونم چرا اين تاپيكي كه من مي خواستم بزنم باعث بي نظمي ميشه درحالي كه موضوع من بسيار نزديك به موضوع تاپيك بلرويچ عزيزه...شايد يه دليله ديگه داره.....نمي دونم!!!


تا جایی که من میدونم تاپیک بلرویچ در جهت مبارزه با آداس زده شده ( در رول ) حالا شما میگید میخوام یه تاپیک بزنم که خیلی نزدیک به تاپیکه بلرویچه .

خود تاپیک بلرویچ تقریبا به خاطر انجمن آداس زده شده برای مقابله با اونها . حالا شما هم میخواید این تاپیکتونو به زور این وسط جا بدین ؟؟؟

یه آداس داریم بسه دیگه . اسمش روشه (( انجمن حمایت از ساحره ها ! )) . تاپیک بلرویچم آنتی ساحریاله ! این دو تاپیک در راستای هم دارن فعالیت میکنن . دیگه نمیدونم این تاپیک اضافه به چه دردی میخوره ! هر ایده ای دارین به شرط ارزشی نکردن آداس همونجا پیاده کنید .

نقل قول:
الان تاپيك انجمن دفاع يا همون آداس شده دنباله ي تاپيك بلرويچ.....شما اين طور فكر نمي كنيد؟؟


اینش دیگه بخاطر خودتونه . شما برین توش رول بزنید به وضعیت قبلیه خودش برگرده .

ضمنا وقتی که تاپیک ونوس به این وضع افتاده شما چطوری میخواید یه تاپیک بزنید که روی دست آداس بلند شه ؟

اینجا یه بار دیگه این موضوع رو روش تاکید کنم . موضوع این نیست که هر کس رول رو به نفع خودش تموم کنه . موضوع اینه که قشنگ بنویسید .

نقل قول:
با اميد پيشرفت ناظران محترم!
سارا اوانز


به امید اینکه سارای عزیز دیدگاه غلط خودشونو نسبت به رول تغییر بده .

پ ن : سارا جان ، لطفا نگو تو چرا دخالت کردی . ناظر خودش از این موضوع مطلعه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 خرداد 1385 11:41
نمایش جزئیات
آفلاین
ماروولو گانت عزيز مي تونم الان احساستو دليل بر پيروزي كاملا درك كنم و مي دونم چرا و به چه دليل موافقت نكردي...اون هم به طور واضح!
درك حقايقي كه من مد نظرم بود اين مي باشد كه شما اصلا مايل نيستيد رقيب داشته باشيد و به خوبي مي دونيد موضوع انجمن ساحره ها با اون تاپيكي من مي خواستم بزنم خيلي فرق داره و تنها به عنوان يك دليل ازش استفاده كرديد با اينحال كه من گفته بودم موضوعش كاملا با اون تاپيك متفاوته.....
نمي دونم چرا اين تاپيكي كه من مي خواستم بزنم باعث بي نظمي ميشه درحالي كه موضوع من بسيار نزديك به موضوع تاپيك بلرويچ عزيزه...شايد يه دليله ديگه داره.....نمي دونم!!! ولي همون طور كه گفتم شما اصلا احساس ساحره ها رو نمي تونيد درك كنيد و مطمئن باشيد خيلي ها منتظر زده شدن اين تاپيك بودن....در ثاني فكر مي كنم الان تاپيك انجمن دفاع يا همون آداس شده دنباله ي تاپيك بلرويچ.....شما اين طور فكر نمي كنيد؟؟
يه حقيقت ديگه ايي هم كه پي بردم خيلي مهم بود ولي الان بازگوش نمي كنم و فكر مي كنم خودتون فهميديد چيه!! بهر حال من اتظار چنين برخوردي رو داشتم و بهر حال متشكرم!

با اميد پيشرفت ناظران محترم!
سارا اوانز

================================
فکر می کنم من اشتباه منظور شما رو فهمیدم !
اگر هنوز هم به خاطر اون حرف های من توی ماموریت مرگ خواران ناراحتی ، که باید بگم هیچی !
ولی اگر چیز دیگه ای هستش ، خوشحال میشم به خودم پیام شخصی بزنی .
در ضمن ، من نمی تونم واقعا بفهمم که چرا باید یه تاپیک اضافه زده بشه ؟
شما به این میگی چی ؟ میگی ، چون ما الان بالاتریم نمی خوام رقیب بیاد ؟
اشتباه می کنی ، چون شماها خیلی وقت بود که بودین ، ولی ما نبودیم ! ما حضوری در جادوگران نداشتیم ، مگر زدن دو تا پست در آداس !
حالا چه مشکلی هستش که ما هم تاپیک جدا داشته باشیم ؟
در ضمن ، در مورد آداس ، شما می تونی هر جور خواستی تاپیک رو به پیش ببری .
بلرویچ در خواست داد و منم دیدم که خب ، حالا که واسه جادوگرا نداریم ، بذار پس یه تاپیک جدید بیاد .
ولی برای ساحره های محترم ، خیلی هم تاپیک های عالی داریم !
منتظر ادامه ی این بحث هستم !
البته اگر ثمری داشته باشه !
ناظر پیشرفت کرده ی انجمن - ماروولو گانت

==============================
ماروولو جان بي خيالش داداش.....من ديدم اين انجمن ساحره ها خيلي از قضيه دور شده و ديدم نميشه كه شما يه تاپيك بزنيد بعد توش هر كار خواستين و هر بالايي خواستين سر ما بيارييد.....بالاخره هرچيزي يه رقيب مي خواد و من آداس رو رقيب شما نمي بينم......مرگ خوارا رو هم بيخيال....اون يه موضوeجداست.....ولي مطمئن باش من هيچ كار تو آداس نمي تونم بكنم چون يه دفعه كه نمي تونم برم يه داستان جديد بنويسم كه......از دانستن حقايق هر صرف نظر كن كه من هم بي خيالش شدم.....ولي من نمي فهمم چرا ميگي يه تاپيكه اضافي....شايد تشابه اسميشه....ولي به جون خودم موضوعش اصلا ربطي به دفاع نداره.......بالتر نيستين ولي خب ميگيد اين اول كاريه رقيب نباشه بهتره تا جا بيافتين.....ما بوديم؟؟؟ من كه هيچي نديدم....تو اين 5 ماه كه عضوم حتي بوي اين تاپيك رو حس نكردم چون هيچ كس از دخترايي كه من ميشناسم توش عضو نيستن....هركسي مي ره پست مي زنه...به هر طرف كه مي خواد مي كشونتش...الان هم كه رفته طرف آنتي ساحريال......هيچ اشكالي نداره شما يك تاپيك جداگانه داشته باشيد خيلي هم خوبه ولي ما ساحره ها نمي دونيم كجا مقابله كنيم...بريم يه دفعه بپريم وسط داستان آداس؟
تاپيك ها؟؟؟؟ من كه فقط يكي ديدم.....اگر هست بگيد بريم توش عضو شيم!
در آخر هم مي خوام بگم ديگه عزيز من بي خيال شو.....منم توبه كردم براي اينكه تاپيك بزنم....آخه خيلي روش برنامه ريزي كرده بودم و دفعه اول بود كه درخواست مي دادم...شايد هم كار من اشتباه بوده...كسي چه داند!

خب باز هم از جواب هايي كه ناظر محترم يعني جناب جوادتي ماروولو گانت داده بودن تشكر مي كنم!

به اميد موفقيت تازه وارد ها!
سارا اوانز


این پست و پست بعدیش ، یکی شدن ! پست پشت سر هم نداریم !
فکر نمی کردم این موضوع رو هم باید یاد بدم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماروولو گانت در 1385/3/9 12:21:23
ویرایش شده توسط ماروولو گانت در 1385/3/9 18:51:14
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 خرداد 1385 11:17
نمایش جزئیات
آفلاین
خب ، به امید درک حقایق موندن ، ممکنه خیلی طول بکشه !

ولی در کل ، ما الان یک تاپیک داریم به اسم انجمن دفاع از حقوق ساحره ها ! درسته ؟ یا همون آداس .

خب ، این تاپیک ، یکی از قدیمی ترین تایک ها هستش و اگر هم دقت کرده باشین ، یک تاپیک هم برای افراد جادوگر نبود . هر چی بود ، لندن دست ساحره ها بود !

یه تاپیک بود ، فکر می کنم اسم آنتی ساحریال بود . اون قبلا همین کار رو می کرد . ولی از اون جا که دوست گلم ، کفی ، در خواست بستن اون جا رو داشت ، بسته شد ! ( اون موقع من اصلا ناظر نبودم !! )

ولی الان ، توی لندن ، هم برای جادوگران تاپیک داریم ، هم برای ساحره های محترم .

دلیل نمیبینم که بخوام اجازه ی زدن تاپیک جداگونه رو بدم .
اگر واقعا می خواین فعالیت کنین ، می تونین همون آداس رو فعالش کنین ! نه این که بیایم یه تاپیک دیگه بزنیم !

در ضمن ، من نمی تونم اجازه بدم که کسی توی یک تاپیک خاص پست نزنه که ! ولی شما می تونین با به وجود آوردن شرایط مطلوب (!) ، یه کاری کنین که افراد دیگه اون جا نیان !

دقیقا همین کاری که بلرویچ کرده . فکر می کنی من چرا به بلرویچ مجوز دادم ؟
چون کارش رو کس دیگه ای قبلا دنبال نکرده بود . جادوگر ها داشت حقشون ضایع میشد می رفت !

در کل ، من که با زدن تاپیک جدید مخالفم . چون فقط و فقط بی نظمی درست می کنه !
در ضمن قبلا ساحره ها خیلی متحد تر بودن ، نیست ؟
نقل قول:
با تشكر و با اميد درك حقايق

من منظورت رو از این جمله نفهمیدم ! برام توضیح بده !!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند .
برتول برشت


Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 8 خرداد 1385 23:08
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام خدمت ناظران محترم!

اين پست را براي اعلام درخواست مجوز يك تاپيك زدم. تاپيكي با عنوان انجمن همبستگي ساحره هاي بي باك كه فكر مي كنم در همين انجمن بايد زده بشه. هدف از زدن اين تاپيك مقابله با جادوگر مردان به اصطلاح بزرگ مي باشد كه تاپيكشون رو ملاحظه مي كنيد. اگرچه دو ناظر اينجا مرد مي باشند و به هيچ وجه نمي تواند احساس يك ساحره پر توان را در برابر اين اتفاق درك كنند اما با اين حال من در خواستم را همين جا اعلام مي كنم.
در ضمن مي دونم كه يك همچين تاپيكي به نام انجمن دفاع از حقوق ساحره ها وجود دارد ولي فكر مي كنم زمان دفاع به پايان رسيده و اكنون زمان جنگ است. در ثاني تنها چيزي كه من در آنجا مشاهده نمي كنم پرداختن به ساحره ها و وجود آنهاست. جادوگران آنجا فعاليتشان بيش تر است. چيزي كه در تاپيك درخواستي من در مقابل اون قرار داره. موضوع تاپيك من بسيار با موضوع اون تاپيك فرق داره و فرقش رو هم خواهم گفت!
در صورت پذيرفته شدن اين درخواست شما مي توانيد اسم تاپيك مذكور را بعد از اتمام موضوع در حال ادامه به اسم درخواستي تغيير و يا اگر فكر مي كنيد روند داستاني اون تاپيك فعلا زيبا و مورد نظر همه ست بعدا تاپيك جديد ايجاد شده رو مي تونيد با اين تاپيك ادغام كنيد و يا اصلا به طور جداگانه عنوان جديد باز كنيد!
در اينجا نحوه كار در اين انجمن را متذكر مي شم:
اين تاپيك كار خودشو مي تونه از هر جايي آغاز كند . در معناي ديگر اينكه هر اتفاق و يا داستاني كه در آن رخ مي دهد مي تواند مربوط به يكي از انجمن ها باشد و ما به اين صورت عمل مي كنيم:
براي مثال كوچه دياگون:
در اين كوچه رفت و آمد هاي زيادي وجود دارد. در اين بين اتفاقاتي رخ مي دهد كه باعث اختلاف ميان دو گروه مونث و مذكر مي شود. اين اتفاقات به جاهايي مانند مغازه ها و بانك گرينگوترز كشيده شده و باعث خرابي و يا مشكلات ديگر مي شود و اين ها موجب تنفر دو گروه از هم ميشود!
اين مي تواند خلاصه ايي از يك داستان باشد كه البته ما زياد به گروه مقابل نمي پردازيم و تنها با نقشه ها و حوادثي كه در طول داستان رخ مي دهد مي توانيم پوز طرف را به خاك بماليم....ببخشيد كه اين طور صريح صحبت مي كنم!!!
در اينجا بايد به صراحت بگم كه اين تاپيك هيچ ربطي به هري پاتر نداره و تنها از مكان ها و يا استفاده از جادو مي تونيم به اون ربطش بديم! اميدوارم منظورمو كاملا بفهميد!
شرط حضور هم مربوط به ساحره هايي كه عضو اين انجمن در ابتداي كار مي شوند مي شود و هيچ يك از گروه مذكر حق پست زدن در اين تاپيك را نخواهند داشت. آن ها مي توانند در تاپيك خود به مقابله بپردازند.
هدف ديگر ايجاد اين عنوان مي تواند متحد كردن تمام ساحره هاي پر قدرت عضو ايفاي نقش در سايت مي باشد كه در هر زمينه ايي مي توانند از يك ديگر دفاع كنند البته ما سعي مي كنيم اين اختلافات در سطح دو تاپيك نگه داريم و موضوعات مربوط به جنگ ميان دو جبهه سياه و سفيد را از داخل آن خارج و از آن فاصله بگيريم......من اين اطمينان را از طرف گروه ساحره مي دهم....اون طرفي ها هم بريد از خودشون قول بگيريد!

با تشكر و با اميد درك حقايق
سارا اوانز!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!