آدم وقتی یه مدت کمتر میاد سایت و کمتر مینویسه و کلا به طور کلی به سایت نگاه میکنه متوجه خیلی چیزای جالبی میشه!
من نمیدونم چرا بعضا بعضی از اعضای سایتمون دوست دارن فاکتورهای سایت رو به هم بزنن!!
از اون بالا بالائه گرفته تا یه عضو معمولی!
دوتا مثال بارز هست که نمیدونم چرا حالا جفتشونم باعث و بانیشون پروفسور کوئیرل هستن

!!
یکیش همین بحث غلط املایی بود که یه دفعه پروفسور حالا پیشنهاد داد و به بقیه تزریق شد!...که البته فکر کنم خود پروفسور هم بعدش به این نتیجه رسیدن که چیز مهمی نیست و به نتیجه نمیرسه!!
خب مثلا غلط املایی جزوی از سایت جادوگران بوده از قدیم و یه کار سختیه که بشه چیزای قدیمی سایت رو ازش گرفت!
مثال خیلی خیلی مهمتری دارم که بیشتر سعی کنین به این توجه کنین!!!
مسئله بی ناموسی نویسی!!
خب این مسئله از قدیم تویه سایت بوده و البته با زیادیش حتی خود بی ناموسی نویس ها مخالفت میکردن...ولی از قدیم به هر حال چندتا مسئله مثل قزوین و .... بوده در سایت که اتفاقا نمایشنامه های خیلی قشنگی هم در سایت با همین چیزا نوشته شده!
یا مسئله بی ناموسی های زیرزیرکانه شخصیت حاجی یا برادر حمید!
اینا همه تویه تاریخچه ی سایت بودن و سخت بشه از سایت گرفتشون!!!
مطمئنم که خیلی یا شاید همه ی شما عقیده داشته باشین که قدیم سایت بهتر بوده و خب نظر منم همینه!
خب قدیم سایت با چی خوب بوده؟...با همین چیزا!!
پس چرا میخوایم از سایت بگیریم اینجور چیزارو؟
بحث واقعا بحث مهمیه!!!
بر فرض الان مدیر انجمن میخواد بی ناموسی رو در سایت از بین ببره مطمئنه که این کار درسته؟...مطمئنه که میشه کاملا درست انجامش داد؟...اصلا این کار درسته؟!
من کاملا با این موج های منفی ای که به سایت وارد میشه که فلان چیزش بده و فلان چیزش خوبه مخالفم!
بابا جان شما دارین کم کم همه چیز سایت رو ازش میگیرین!!!!
سایت با همین چیزاش خوب بوده و برای ما جذاب!...اگه این چیزا نباشه با چه چیز سایت به اصطلاح حال کنیم؟
چرا من یا خیلیای دیگه بعضی مواقع دیگه حس نوشتن در سایت رو نداریم؟....چرا قبلا اینطوری نبوده؟
به خدا به خاطر همین چیزاست!!!
به سایت چی کار دارین؟!...کار خودتون رو بکنین بابا!!
به خدا سایت قبلا اینطوری نبوده...بدون این اصلاحات به خدا خیلی سایت بهتر بوده!!
بیایم و به سایت کاری نداشته باشیم!!!
قشنگش کنیم...هیچ اشکالی نداره!
مدل فلان چیزش رو ببریم بالا...اشکالی نداره!
ولی تورو خدا به طرز نوشتن های قدیمی و تاریخچه ی سایت کاری نداشته باشین!
با از بین رفتن اینا همه چیز سایت از بین میره!!
به جرأت میتونم بگم که اگر همین چندتا عضو قدیمی سایت الان تویه سایت نمونده بودن سایت رو باید تویه خواب میدیدین!
سایت رو چیزای قدیمیش وایستاده...نه روی اصلاحات جدید!
سایت رو به خدا ولش کنید بهتره!!!
**از دید کسی که کمتر در سایت داره مینویسه و کلی نگاه میکنه به سایت!!**