جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

43 کاربر(ها) آنلاین هستند (31 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
42
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 11:42
نمایش جزئیات
آفلاین
خب... فكر كنم اينو خيليا مي دونن، من سياهم، با اين كه مرگخوار نيستم و اين به خاطر اينه كه كرام، به هر دليلي ، منو آدم حساب نكرد. به هر حال، شايد دليل خاصي داشته، كي مي دونه؟
مي خواستم بگم اختصاصي شدن امپراطوري تاريكي، ايراد داره. اين فروم مثه اين كه يادتون رفته واسه گراميداشت امپراطور كبير تاريكي ايجاد شد. حالا مرگخوارا دارن استفاده مي كنن ازش؟
به نظرم اگه قراره به طور اختصاصي از فرومي استفاده بشه، بايد سفيدا هم واسه خودشون چنين فرومي داشته باشن. خودشم بهتره يه فروم جديد بسازين. به نظرم الان مرگخوارا دارن كيف مقام لردشون رو مي كنن. البته، من حرفي ندارم، خب كرام وبمستره،‌ يه آدم قديمي و با تجربه كه چند تا لرد رو تجربه كرده و خوب مي تونه اداره كنه... ولي اين كه مرگخوارا مشخص بشن(زير آواتارشون نوشته بشه) و طوري به نظر بياد كه يه افتخاريه و مرگخوار بودن يه مقام برجسته س ، واسه خودشون فروم داشته باشن و... ولي سفيدا اصلا معلوم نباشه كين و تو فرومشون هر كي بخواد بنويسه و بخونه، يه ذره تبعيضه، چون فرمانده اونا وبمستر نيست... نمي گم لرد سياها هم وبمستر نباشه، گفتم اين خوبه، ولي يه امكاناتي هم واسه اونا ايجاد كنه...
فكر كنم با اين پست خيلي شبيه سفيدا شدم، ولي من اگه سياهم باشم، ببينم يه جايي تبعيضه، يا آستاكبار(!) حكم فرماست، اعتراض مي كنم... حالا.. برام مهم نيست ملت چي فكر مي كنن(مثلا بگن اووو، مي خواد خودشو عدالت طلب جلوه بده، نمي دونم مي خواد قهرمان بشه، مي خواد اداي اون رهبراي جنبش ها رو در بياره كه حرف دل مردم رو مي زدن و اونا رو همراه مي كردن، اينم مي خواد با اين كارش مهم بشه) ولي فكر نكنم كسي فكر كنه من در اون حد عقلم كمه كه فكر كنم با يه پست اسطوره مي شم. مي گم، مهم هم نيست كسي اين طوري فكر كنه. حرف من اينه...جبهه هاي سفيد و سياه فقط واسه اين بود كه يه تنوعي تو رول باشه، جالب بشه، نه اين كه كار به تبعيض بكشه...
( در ضمن... ببخشيد اگه تو گفتن اين حرفا دير كردم. مدتي بود نبودم)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به سراغ من اگر می آیید، نرم و اهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 11:04
نمایش جزئیات
آفلاین
خب ، در مورد انجمن امپراطوری تاریکی !

با اجازه ی مدیران و ارباب کبیر !

در مورد این فروم ، اولا این فروم برای کار های خصوصی سیاهان ، خصوصی سازی شد . چون در کل به نظر من سیاه ها تعدادشون خیلی کمتر از سیفید هاست ، پس نیاز به جایی برای همکاری و هماهنگی دارن .

دوما ، تمام تاپیک های این فروم فکر می کنم منتقل شده . حالا نمی دونم به چه فرومی ، ولی تا اون جا که من می دونم ، این فروم ، یعنی امپراطوری تاریکی ، پاکسازی شده و همه ی تاپیک های قبلی ، به فروم های دیگر برای استفاده ی همگان منتقل شده است !

** جمله بندی رو داشتی ؟؟!!

بعدشم ، رونان عزیز گلم ! این بحث خیلی وقت پیش تموم شد و به نتیجه رسید . فکر نمی کنم نیاز به آوردن دوباره ی این بحث باشه . البته شما اون موقع ها نبودی !
میتونی فروم های دیگه رو هم بگردی . ولی فکر می کنم رفته باشه به خانه ی ریدل ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند .
برتول برشت


Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 10:56
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام و عرض خسته نباشيد خدمت تمامي دوستان عزيز....!!!
خوب....من يه اعتراضي داشتم نسبت به كاراي وب‌مسترا ....البته من نمي دونم كي اين كار رو كرده، ولي هركي كرده به نظر من كه كار خيلي اشتباهي رو انجام داده....
و اون كاري كه من مي‌گم، انتقال انجمن با ارزش "امپراطوري تاريكي"‌به بخش خصوصي مرگ‌خوارهاست....
خوب...اول از همه اينكه من يه زموني با مرگ‌خوار شدن كوئيرل و لرد شدن كرام كه از قدرتاي سايت هستن(البته من نمي دونم كوئيرل توانايي انتقال انجمن رو داره يا نه)مخالف بودم...ولي نه زياد....چون مي دونستم كه اونا هم مثه همه‌ي كاربراي عادي، اين اجازه رو دارن كه جبهه‌ي خودشون رو مشخص كنن....و البته، مخالفت اوليه من هم در مورد اقداماتي بود كه ممكن بود بر نفع سياها و با استفاده از امكانات مديريت يا وب‌مستري صورت بگيره...!و حالا هم اين اتفاق افتاده....
البته شايد خيلي وقت باشه اين كار صورت گرفته باشه، ولي خوب، من خيلي وقت بود از سايت خمبر نداشتم و وقتي اومد سايت تا يه مطلبي رو كه مدتها روش فكر كرده بودم تا تو "مهمانخانه‌ي چراغ جادو" بزنم(كه نمي دونم سالمه يا پاكش كردن) ديدم كه امكان دسترسي بهش رو ندارم....
اين كار اشتباهيه، چون خيليا كه شايد سياه هم نبودن، توش تاپيك داشتن(مثه من) و در واقع شما با اين كارتون حق استفاده ي خود اونا از تاپيك خودشون رو ازشون مي‌گيرين....خيليا ديگه توش مدتها فعال بودن و بخش چه بزرگ و چه كوچكي از فعاليت هاشون رو توي تاپيكاي متنوع و جالب اونجا انجام مي‌دادن( مثه خود من) و شما با اين كارتون دارين اين حق رو از اونا مي‌گيرين كه اين شايد ضعفي ايجاد كنه تو مقدار رول هايي كه هر روز زده مي شه....و البته وظفه ي شما وب مسترا و مديرا اينه كه حجم رولا رو با روشي افزايش بدين، نه اين كه اون رو كاتهش بدين....
پ. كوئير يا كرام عزيز....يا هر كس ديگه‌اي...شماها نبايد اقداماتي رو كه به نفع سياهاست با استفده از امكاناتي كه دارين ، انجام بدين....مي تونين خيلي راحت با استفاده از امكاناتي كه يه كابر عادي داره، يه كاري رو به نفع سايها انجام بدين، كه اين حق همه ست، ولي نه با استفاده از اون امكناتي كه بهتون داده شده...اين كار در واقع تبعيض نژاديه كه شايد حاصل مرگ خوار شدن كرام و كوئيرل، يعني يه مدير و يه وب مستر بوده باشه...شايد...شايد هم نه....
بنا براين، چون خيليا تو اون انجمن خاطره داشتن، خيليا توش زحمت كشيدن تا تاپيكاش رو جذابب كنن و... ازتون در خواست مي كنم تا اون رو به حالت عمومي در آرين....
همين...البته مي‌دونم كه شايد اين كار هرگز به حرف يه كار بر عادي مثه من انجام نشه و احتمال اين رو مي دم كه در اقدامي سركوبگرانه اين پست پاك بشه، ولي خوب....من حرف خودم رو زدم...
فعلا.....................

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 17 خرداد 1385 11:18
نمایش جزئیات
آفلاین
اصلا خوشم نمیاد اعضای یک سایت اینجوری به هم بپرند
دوستان عزیز اگر کسی با شما مخالفتی داره دلیل نداره که برخورد این شکلی با هم انجام بدید

خوبه حداقل ما ها همو دیدیم و همدیگه رو میشناسیم
جدا توقع من از کسایی که به میتینگهای حضوری میاین بیشتر از بقیه بچه هاست

در مورد مقالات فکر کنم کمی حق با بووبو باشه
مقالات سایت رو باید سعی کنیم تخصصی تر ارائه بدیم
باید یک شاخه مقالات تخصصی برای سایت ایجاد کنیم((که البته این موضوع ربطی به نحوه بر خورد و ایفای نقش نداشت))

در مورد آجاس باید بگم نظر شخصی من هم بر روی این تاپیک مثبت نیست این نظر شخصی من هست
ولی ممکنه این تاپیک برای کسایی جاذبه داشته باشه

من میگم اگر این تاپیک نتواند هر چه سریعتر خودشو به هری پاتر پیوند بده مجبوریم با اون برخورد کنیم
لطفا این تاپیک با آداس مقایسه نشه...چون زیر بنای آداس رفتارهای جادویی بوده ولی پشت مو و پیکان گوجه ای اصلا زیر ساخت جادویی ندارند.
---------------------
بعضی ها به ایفای نقش علاقمند هستند بعضی ها به نوشتن مقاله..بعضی ها

هر کس باید سعی کنه در زمینه علاقه خود در سایت فعالیت کنه
و این دلیل نمیشه که به فعالیتهای دیگر برخورد کنه
از نظر ما بخش مقالات مهمتر از رول هست ولی شاید نظر کس دیگه ای متفاوت باشه

به هر حال در این زمینه ها نباید توهینی بشه
من رسما پایان این صحبتها رو اعلام میکنم
با هر کس که این صحبتها رو ادامه بده برخورد میشه
((من چه حرفهایی زدم برای خودم!!...خواستم موضوعی که مطرح کردم به بیراهه نکشونید که کشوندید!!..ولی نمیذارم سایت رو به حاشیه بکشونید))

دیگر تمام کنید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 17 خرداد 1385 10:31
نمایش جزئیات
آفلاین
آخی ! بووبو !!

خب ، منم اومدم یه حرفی بزنم برم .
اولا الان همه ی بحث ها شده کل کل و مسخره بازی ! یه کمی خواهشا درستش کنید ، یواشش کنید !
کل کل خیلی خوبه ، خیلی هم حال میده ولی بهتره که درست باشه .
الان همه دارن همدیگه رو مسخره می کنن . مگه سارا اوانز مثلا با من کل کل نمی کرد (!!!) اون سامانتا ازش حمایت نمی کرد (!!!!)
خب ، این جوریش خوبه . نه این که بیاید هم دیگه رو بکوبونید !


بلرویچ راست میگه . من خودم مثلا مرگ خوار بووبو بودم دیگه . یه طوری شده بود که اون تهش واقعا میگم ، خودم حال نمی کردم بیام پست بزنم واسه ی بووبو !
می دونم ، بووبو اصلا من رو به حساب نمیاره . کلا فکر می کنم با همه این طور باشه .

در مورد پست ها . اگر قراره به اینه که دارین پست های هم دیگه رو می شمارین و هم دیگه رو مسخره می کنین ، آقا بیاین پست های من رو هم بشمارین !

من الان هشت - نه ماهه تو سایتم ، تازه پستام شده 140 و خورده ای !

این مثلا چی رو نشون میده . درسته نشون میده من کم کارم . کم فعالیت می کنم تو رول ، ولی نشون دهنده ی این نیست که من به همین اندازه هم رول هام بده !!!
پست های من رو میشه خوند !!

در کل ، اگر می خواستم با پست زدن الکی و هی نقد کردن ناظرا پیشرفت کنم ، الان باید مثلا پستام روی 400-500 بود . ولی نه !

پس این قضیه ی پست ها رو ولش کنین ، بره !

به هر حال ، من در پست پایینم نوشتم که چرا همه فقط انتقاد دارن ؟
چرا کسی نمیاد پیشنهاد بده ؟ چرا کسی به فکر این نیست که کمک کنه ؟
همه انتظار دارن که یکی تنهایی یه جا رو درست کنه و بقیه استفاده کنن !!

بازم میگم ، اگر می خواید انتقاد کنید ، لا اقلش بعدشم یه دونه پیشنهاد کنید .
فقط یه طرفه بده !
در کل در جواب پست های قبلی بود و پستی برای اظهار وجود (!!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند .
برتول برشت


Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 17 خرداد 1385 03:00
نمایش جزئیات
آفلاین
برادر بهترین نویسنده . ممکنه اون جمله من به نظر شما مضحک و احمقانه بیاد ولی تمام پست شما برای من مضحک ، احمقانه و توهین آمیزه . اون قسمت توهین آمیزش برام مهم نیست ولی این درک بالای شما در تفهیم نظر بنده برام جالبه .

شما خودت خوب میدونی من فرق عضو فعال و غیر فعال رو میدونم . فرق پست خوب و بد رو میدونم . فرق 5 تا پست رول قشنگ رو با هزار تا پست آشغال رو میدونم . من چرا هیچ وقت از فعالیت کم شما نگفتم . با اینکه هر ماه دوتا پست رول میزدید . شما در اینکه نوشته هاتون از همه بهتر بود شکی نیست ولی در اینکه تاثیر گذاریتون توی این سایت با این که لرد هم بودین خیلی کم بود هیچ جای بحسی نداره . منظور من شخص شما نیستین بلکه روش شماست . حتی مارد بزرگ باستر کیتون هم می تونه برای هر پست بیست خطیش یک هفته زمان صرف کنه ولی پستش قشنگ بشه . همون کاری که شما انجام میدادین . البته کار شما هم می تونه تا حدی جالب باشه ولی اینکه فردی مثل اسنیپ عزیز به هر دلیل موجهی ماهی دوتا پست بزنه و در سطح متوسط این اصلا نمی تونه جالب باشه . ( من اصلا دلم نمی خواست دوباره اسم اسنیپ رو ببرم ، ولی مجبور شدم )
با عرض معظرت باید بگم شما یک عضو شکست خورده ای و نتونستی توقعات اعضا این سایت رو برآورده کنین . دلیل اینکه الانم این بحث رو پیش کشیدی ، توجیح شکستته و شرایط گذشته خودت رو در فرد مورد بحث من دیدی . شما یک خط از جمله منو نقل قول کردی اینجا و با حرفای قلمبه سلمبه می خوای شکستتو تو این سایت توجیح کنی . چرا منظور اصلیم از اون پست رو مطرح نکردی و با نقل قول تنها یک جمله خواستی زرنگی کنی ؟! من خودم هم میدونم ارزش سیصدتا پست رول خوب از یک میلیون چفنگ بهتره . ولی برادر شما اصلا دیدی که اون سیصد تا پست مورد نظر من چی هستن ؟ اصلا راجع به حرفای من فکر کردی ؟ یعنی تو نمیدونی ، اینکه یک نفر ماهی دوتا پست بزنه برای اینکه شخصیتش حفظ بشه به ضرر سایته ؟ اگه اون دوتا پست هم در حد فوق العاده بودن میشد چیزی گفت ، ولی معمولین . نه برادر اگه مردی جواب این سوالمو بده ، که حرف اصلیم توی اون پستی بود که شما یک جمله از کلشو جدا کردی و فکر کردی زرنگی .
میشه با زدن ماهی یکی دوتا پست رول در سطح پستهای اسنیپ این سایت فعال بشه ؟ جواب اینو بده . ( اسنیپ عزیز باور کن شرمندم که از اسم تو استفاده میکنم . ولی بووبو داره از تو برای توجیح خودش استفاده میکنه )


من در اوایل عضویتم کاملا جدی نویس بودم و سعی میکردم به هیچ وجه از طنز استفاده نکنم ، از موضوعات هری پاتری خارج نشم و کاملا هری پاتری بنویسم . هنوزم ویرایشهای بلیز روی پستهای تالارم هست که از می خواست برای جذابیت داستان طنز ببنویسم . فکر نکن کار شاخی میکردی که هر دوهفته یک پست میزدی و عالی از آب در میومد . هر کس میتونه هر دو هفته یک پست 20 خطی بزنه ولی بسیار عالی در بیاد . این هنر نیست این هنره که آلبوس دامبلدور در عرض بیست دقیقه پست میزنه و همه رو می خندونه . سرژ روزی دهتا پست هم میتونه برنه و همه لذت ببرن . افرادی با روش شما هیچوقت بدرد اعضایی مثل من نمیخورن ( شاید بقیه قبولشون داشته باشن ) این سایت جذابیت و تنوع احتیاج داره نه حرفای قلمبه سلمبه . اگه این بیست نفری که در این سایت فعالن مثل شما بودن که این سایت روزی یک پست می خورد . میگی نه بشین بشمر . این سایت با سایتهای دیگه که شما می پسندین فرق داره . البته من این سایت رو اینجوری درک کردم . شایدم اشتباه بوده . ولی اینم بگم که اگر درک من متفاوت بود ، در این سایت فعالیت نمی کردم . و میدونم خیلی ها مثل من فکر میکنن . من پست ها زیر ِ شکمی و چرند نویسی و این جور خزعبلات رو میشناسم و میگم که من از این پستها نمیزنم . گول اون رنکتو نخور . تو بهترین نویسنده ای برای اینکه چهار پست خوب زدی . ولی بهترین نیستی . فردی بهترینه که ماهی 60 تا میزنه و همه لذت میبرن .

در مورد آجاس باید بگم که اینقدر زود قضاوت نکن . منم قبول دارم که از دستم در رفت و به مسائل بدی کشید ولی فقط چند روز از فعالیتش گذشته بود . مگه تصمیمات جدید منو توی پست قبلیم تو این تاپیک نخوندی . اصلا میشه به من بگی اوج فعالیت سایت قبلا روی چه موضوعی می چرخید ؟ مگه بجز آفتابه مرلین و آداس و حذب و منکرات قزوین و انجمن آسلام گرایی و آتش فشان و نمید و از آنجایش نور میتابید بود . کدومشون هری پاترین ؟! خب به منم باید فرصت میدادین آجاس رو همون جوری کنم که میخواین . کدومتون حتی یک نظر و پیشنهاد با پیام شخصی یا چت باکس به من دادین . مگه من خودم بعد از بوجود اومدن اولین موارد اخطار ندام . برید پستهام رو توی آجاس بخونید . من توی پست قبلیم گفتم که تصمیم دارم کاملا جادویی کنم . من تاحالا به کدوم یکی از نظرهاتون عمل نکردم که حالا منو محکوم میکنین ؟! من حتی فکرشم نمی کردم که این تاپیک اینقدر فعالیت کنه و این بلبشور رو درست کنه . خب اجازه بدین درستش کنم . بزارین یک دو روز از فعالیت بگذره . من شب خوابیدم صبح پاشدم دیدم ملت دارن سایت رو رو سرشون خراب میکنن که آهای من آجاسیم ... آهای من آداسیم . مگه من تو پستهای بعدیم توی آجاس تذکر ندادم ؟! من احساس می کنم شماها ضعیف گیر آوردین و دارین برای من کلاس فرهنگ و معرفت میزارین !! مگه جادوگرها لات ندارن ؟! مگه جادوگرها لوتی ندارن . مگه غربی ها هارلی نمی شینن و کافه ها رو بهم نمیریزن . مگه یه جادوگر نمی تونه طرز فکرش مثل یک آجاسی باشه ؟! من بازم میگم می خواستم اصلاحش کنم و کاملا جادوییش کنم . طوری که فضاش هیچ فرقی با کتاب نداشته باشه . منو کردین کیسه بوکس و دارین کلاس ، فرهنگ و ادب خودتون رو نشون میدین ؟! برادر بووبو ، ما اداره سایت به روش مورد پسند شما رو در زمان لردیتون دیدم . کار به جایی رسیده بود که تنها یک مرگخوار براتون میجنگید . تاپیکهاتون با وجود اونهمه تبلیغات خوابیده بود . ایده های به اصطلاح هری پاتریتون شکست خورد . چرا به شما اون همه فرصت دادن ؟! ولی به من چهار روز هم ندادن ؟! هرکس که کمی عادل باشه قبول میکنه که آجاس برای فعالیت چشمگیر ،هیاهوی زیادش و ادعای بزرگمنشی بعضی ها داره جواب پس میده . مشکلش تنها چند نکته جزئی بود که من گفتم از دستم خوارج شد و دیدید که تصمیماتی هم برای بهبودش گرفتم . می خواستم از تمام تاپیکهای این سایت جادویی ترش کنم . مگه اولین اخطار در مورد جادویی نبودن تاپیک رو خودم به اعضا ندادم ؟! برین خودتون توی تاپیک ببینین .

بووبوی عزیز ، من احمق نیستم که نفهمم تو از آجاس ، اسنیپ و من برای توجیح فرارت از سایت استفاده میکنی . من نمی دونم با چه امیدی اومدی دوباره از اهدافت و تاپیک هات در زمان لرد بودنت میگی . بازم میگم شما فقط خوب مینوشتی . خوب نوشتنی که حتی به قول خودت مادر بزرگ باستر کیتون هم میتونست بعد از دو هفته پست نزدن یدونه اونجوری بزنه . ولی در مجموع همون چهار تا پستتم از همه بهتر بود که نباید جز این میشد .


خب آقا من دوباره مجبور شدم اینجا پست بزنم و از دست بووبو خیلی ناراحتم ، دلیل نمیشه چون از این سایت رفته و خرش با هر بدبختی از پل گذشته بیاد و اینجوری نظر بده . رسمن دیگه احمقم به ما گفته . یادش رفته که وقتی هیچکس ازش حمایت نمی کرد ، من هواشو داشتم . لطفا اونایی که میخوان به من جواب بدن مثل بووبو فقط یک جمله از حرفای منو با زیرکی سوا نکنن و هدف کلی منو ببینن . چه در مورد رول سایت ، چه در مورد آجاس و ...

من نمیدونم چطوری از اسنیپ عزیز بخاطر اینکه منم مثل بووبو ازش برای مقصود خودم استفاده کردم پوزش بخوام . اصلا خواستی به من فحش بده . هر چی بگی حق داری . من اصلا نمی خواستم اینجوری بشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگی من به پیکان جوانان گوجه ایم [size=large][color=000066]و[/color
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 17 خرداد 1385 00:15
نمایش جزئیات
آفلاین
خاله جان عمو جان عمه جان پدر جان...من به بقیه مسائل کاری ندارم فقط خواهشا اون بحث کل کل رو از تو انجمن کوییدچ خارج نکنید...نحوه کل کل نویسی مزخرف ترین و چرت ترین و افتضاح ترین نوع نوشته ست که 1 ماه دیگه میاید همین جا می زنید تو سر و کله ی هم چرا کل کل ها دعوا شد چرا بهمان شد چرا فلان شد...بنده تمنا کردم که تو همون انجمن کوییدیچ نگرش دارید...همین الان پست خانه هاگزمید زده شد برای کل کل...هزار تا تاپیک مشابه جدید که حتی نمی رن تاپیک های قدیمی رو بخونن ببینن اونجام واسه یه همچین چیزی بوده و قبلا هم همچین تاپیکی زده شده...یه بار دیگه هم بگم لطفا کل کل نویسی و این ارزشی بازی ها رو نیارید تو ایفای نقش...خیلی طول کشید این مسخره بازیا رفت بیرون از توی ایفای نقش خرابش نکنید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ققنوس در 1385/3/17 0:21:11
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 خرداد 1385 22:28
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
این دختره چانگ در کرده:
دیالوگ نویسی: پستی که کلش دیالوگ باشه به اصطلاح میگن خاله بازی...در پستهای جدی دیالوگ باید به اندازه باشه...نه کم و نه زیاد..


هوم... و همچنین و همچنین !!!

حیف که قول دادم چیز بیناموسی نگم، وگرنه یه چیز خیلی بیناموسی به سمت اصطلاح و خانواده محترمش حواله میکردم.

چیزی که هست اینه که خودت هنوز به صورت عمیق به قضیه نیگاه نکردی! چشماتو ببند... یه نفس عمیق بکش... نوک انگشت اشاره ی دست چپتو بذار روی بند سوم انگشت کوچیکه ی دست راست... و سعی کن با چشم سومت به قضیه نیگاه کنی... چی میبینی؟

ببین خواهر جان، خاله بازی اینه که تعیین کنی اگه اینجوری پست بزنی خاله بازیه و اگر اونجوری پست بزنی ارزشیه و اگه هم اون جوری و هم اینجوری پست بزنی ژانگولر بازیه.

و از قضا تقریبا 90% پست های حادل هم کلا دیالوگ بودن (هنوزم هستن) ولی خودت میدونی که همشون خدای پست بودن و هستن و خواهند بود!


نقل قول:
اون زمان گيليدي ساحره هارو به آتيش ميكشيدن!


! ! !

لازم به ذکره که اون زمان، ساحره ها اگه به آتیش هم کشیده میشدن از گرمای عشق بود!

نقل قول:
میبینم که باز هم کسی به پست من یا آنیتا در مورد بی ناموسی و غیره جواب نداد..برای سومین بار هم من نتیجه ای نگرفتم!


!
میشه بپرسم دقیقا دنبال چه نتیجه ای میگردین؟!
گفتین، ملت استفاده کردن دیگه! اونایی که بهتون اهمیت میدن، در زندگی روزمره از نصایحتون بهره میبرن و پستای اونجوری نمیزنن و اونایی که هم که اهمیت نمیدن، خب اهمیت نمیدن دیگه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 خرداد 1385 21:10
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
واقعا بده که یکنفر از بهمن 83 عضو بشه ولی 300 تا پست بزنه . خودتون فکر کنین اگه تمام عضوها مثل شما فعالیت کنن این سایت به چه وضعی میفته . اونوقت در مورد ضررهای آجاس نظر میدین .


این مضحک ترین ، خنده دار ترین و احمقانه ترین بندی بود که در تمام مدت عضویتم در سایت وزین و رنگین ِ جادوگران خونده ام!

حتی از مقاله ی مقایسه ی ولدمورت و امام (...) هم چرند تر بود.

اخوی ِ بهترین عضو تازه وارد! پست های شکمی و پست ها زیر ِ شکمی و چرند نویسی و این جور خزعبلات که از مادر بزرگ ِ باستر کیتون هم بر میاد! مثل آمار دهی حذب کمونیست توی شوروی سابقه!

اتفاقا اون چه برای این سایت ضرر داره سطح نازل و فجیع ِ پست های رول پلیینگه! رول پلیینگ ِ مطلقا غیر هری پاتری! هر چند باعث می شه "هیت" ِ سایت و بیننده ها به شدت بالا بره منتها سایت رو از مثلا رفرنس بودن هری پاتری ِ فارسی زبان تا حدود زیادی دور می کنه!
اصولا و دقیقا وجود اعضایی که میل دارن این طور روی سایت باشن و مرکزیت رو می گذارن بر فرومی که چرندیاتی از قبیل آجاس توش میخ می شه برای سایت مضر هستن اخوی!
عضوی که تا نیاز نباشه پست نمی زنه و اگر پست رول می زنه سعی می کنه همه ی مرز های دنیای هری پاتر رو رعایت بکنه مضره برای سایت؟! عجب!

همه از این مینالن که چرا مدیر و وب مستر نمیاد رول پلیینگ بکنه و کسی از این نمی ناله که چرا سایت ِ منبع فارسی زبان ِ هری پاتر مقاله هاش تا اون حد نازله و کسی هم فکری به حالش نمی کنه و اعضای مثلا دل سوز و فعال و مامان ِ سایت هم یک دونه داکیومنت خوب برای سایت نمی فرستن . منتها زنده باد ژانگولر ! نه؟!

با مزه تر اینکه که تاپیکی مثل قصر خانواده ی مالفوی یا مهمان خانه ی چراغ جادو یا کاخ امپراطوری و و و... به دلیل غیر هری پاتری بودن محکوم هستند منتها آجاس و تاپیک هایی از این قبیل خیلی هم مقبولند و مقدس اند و فعال اند و بهترین عضو تازه وارد دراند و بهترین نویسنده ی فلان تالار رو دارن و کلا خیلی جیگرن!

من همچنان به عنوان پیشنهاد روی کنترل فروم و خب رول اصرار شدید می کنم!

و همین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 خرداد 1385 18:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آنیتا نوشته: آخه چهار تا پست، چه ارزشی داره که من با شما لج بیفتم؟؟!! نه واقعا ارزش داره؟؟! هر کی بی جنبه باشه، من خیلی با جنبه هستم، اصلا این چیزا برام مهم نیست. هست، اما نه اونقدر که بگم ها این مونتاگ خاک وچوک، فلان کار رو کرده!!
باب اینا روله! با اینکه اعصابم از دست تو و اون سه نفر دیگه یه ذره خورد شده بود، اما اینا ارزش نداره و ارزشیه!!!! محض خنده! اصلا برام مهم نیست!
بعدش هم، اون غلط املایی، نوشته بودم که" حالا ایشون من باب مثال بود!"
بله، شما درست میگی، یه ذره بد گفتم، و به قول ولدمورت عزیز نباید اسم می آوردم. اما خب، اصلا فکر نمی کردم ناراحت بشی!
باب اصلا شرمنده اگه به نظرت دو پهلو رسید! اما باور کن من اگه بخوام دو پهلو حرف بزنم، یه جوری میگم که هیچکی نفهمه تا خودم تنهایی بخندم!! این حرفا چیه!!
دو مرتبه همچین فکرایی نکنی!!


خوشحالم که این موضوع روشن شد و من اشتباه فکر میکردم

چشم دیگه از این فکر ها نمیکنم

من هم از شما پوزش میخوام هم برای اون تاپیک که میدونید هم اینجا
ولی برای آنیتا ققنوس پوزش نمیخوام ها یه وقت اشتباه برداشت نشه

نقل قول:
واقعا می خوام بپرسم، موضوعی که من و چو مطرح کردیم، خیلی کم اهمیت تر از رول هست؟!!


همانطور که به خانوم چو هم گفتم من شخصا دوست ندارم در این مورد هیچ حرفی بزنم واقعا شرمنده من رو از این بحث معاف کنید


نقل قول:

[quote] چوچانگ : من در کل با "عضویت بوسیله فرم" مخالفم! میای تو حذب فرم پر میکنی بعدش حتما حتما باید پست بزنی و فعالیت کنی اگه نکنی شپلخ میشی! تازه استرس هم میگیری که فردا پست نزنم فلان میشه و بهمان!
بلر نوشته: ماااااااااااااااااااااااااا . این دیگه چه انتقادی بود !!!!!!!! کی گفته اصلا عضو گیری آجاس این شکلی بوده و اگر پست نزنی شپلخ میشی اگه عضو نباشی بزنی هم فلان میشی ؟!!!!!! بی خیال بابا ! اصلا اون عضویت رو من برای خنده تایین کردم و اگه دقت کنین کلا سوژه خندست . شما برین در خواستهای آلبوس ، سدریک ، و بچه ها رو ببنین . کجای اون به درخواست عضویت می خوره . اون فقط برای خنده بود . اصلا کلا اجاس برای تنوع و خندست . من هیچ محدودیتی برای فعالیت کردن و نکردن نزاشتم . فقط گفتم قبل از اولین پستی که میزنین یه خاطره جواتی تعریف کنین و یک لغب برای خودتون انتخاب کنین . همین !!! [/ quote]


بلر جان
من هم این حرف رو زدم
منظور من خود عضو گیری بود حالا برای هر جا که باشه

اگه خانوم چو هم مثل من فکر کنن و نظر من رو داشته باشن من با ایشون موافقم

و خودت هم میدونی که من تا آخرش با آجاس هستم


ولی در مورد باقی حرفات بلر جان

من هوچیکتم هر کمکی از دست من برمیاد بگو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!