جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

52 کاربر(ها) آنلاین هستند (40 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
50
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 17:46
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب 1000 سال پیش(با توجه به کتاب 2) اونموقع دوربین عکاسی نبوده( با توجه به گفته ی کالین کریوی در کتاب 2 که می گه نگاتیو عکس رو باید در یه مایع مخصوص گذاشت تا مثل عکس های جادووی متحرک بشه)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی ما به واقعیت جادو ایمان داریم، اما جادوی ما چوبدستی هایمان نیست، بلکه قلبهامان است.
[img]http://i14.tinypic.com/2u94e
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: پنجشنبه 25 خرداد 1385 00:58
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اين تابلوها قبلا بودن ولي يه جورايي نابود يا گم شدن. احتمالا يکي از جانپيچها (هوروکراسها) يکي از همين تابلوها باشه و هري بعد از اينکه اينو ميفهمه اونو نابود ميکنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=181728#forumpost181728
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 11:57
نمایش جزئیات
آفلاین
من با نظر لونا موافقم.
توی دفتر مدرسه فقط عکس مدیرای کل رو می ذارن. و در مورد کلاه گروه بندی هم همین طوره؛ اگه عکس اونا بود دیگه کلاه واسه چی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
علاقه ی من به شناسه ی سدریک دیگوری 2 برابر دلبستگی لحظه ای سایت به رابستن لسترانجه
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 11:09
نمایش جزئیات
آفلاین
اولا در جواب نفر اول که گفته اگه تابلو داشتن میومدن میذاشتن بچه ها رو گروهبندی میکردن بگم که خب اون وقت عدالت و اینا میرفت پی کارش.دوما اینکه اون موقع اونها چهار تا بودن و حتما اتاق هر کدوم جدا بوده و اصلا تو این اتاقی نبودن که مدیرهای بعدی بودن پس عکسشونم اونجا نیست و شاید در اول ساخت مدرسه اصلا اونجا یه کاربرد دیگه داشته و اتاق مدیران نبوده و بعدا که اونجارو اتاق مدیران کردند تصمیم گرفتن هرکی بعد از این مدیر میشه بعد از مرگش عکسشو اینجا بزنن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=large][color=0000CC][font=Georgia]Lord Voldemort: Come out, Harr
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 08:21
نمایش جزئیات
آفلاین
چون هر چهار تا مدیر بودن و کارای مدرسه رو اشتراکی انجام می دادن و هیشکی مدیر کل نبود چون هر کی گروه خودش رو اداره می کرده و در صورتی که توی دفتر مدیر فقط مدیرای کل رو عکساشونو گذاشتن!
بعدشم رولینگ این کارو کرده که ما تو خماریش بمونیم که اونا چه شکلین!!!
یه دلیل دیگشم اینه که اگه اونا تابلوهاشون بود هیچ وقت کلاهه گروه بندی به وجود نمی اومد!! چون خودشون گروه بندی می کردن!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: چهارشنبه 24 خرداد 1385 07:50
نمایش جزئیات
آفلاین
من میگم شاید خوشگل نبودند برا همین از خودشون تابلو بجا نزاشتن.
خوب من میگم تابلو ها ی مدیران خودش از اسرار موجود در هاگوارتز است شایدم این تابلوها در جایی از ساختمان مخفی شده باشند تابلوی هرکدام در یک قسمت که آن فرد آنجا رو دوست داشته است.
مثلآ سالازار در جایی از تالار اسرار
ولی خوب باید منتظر بیرون آمدن کتاب هفتم باشیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جهان آنقدر بزرگ نیست که ما تصور می کنیم...جهان آنقدر بزرگ است که ما نمی توانیم تصور کنیم.
آرتور چارلز کلارک
چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: شنبه 13 خرداد 1385 17:37
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر کنم چندان نیاز به این تاپیک نباشه.

گوردیگ گریفیندور، هلگا هافلپاف، رونا رانکلاو و سالازر اسلیترین، موسسان و بنیان گذاران هاگوارتز بودند. همان طور که در کتاب ها خواندیم این افراد در دوره خود گروه های خود با سنبل های خاص خودشان را تشکیل دادند و هر کس چیزهایی را که بلد بود را به زیر گروه هایش می آموخت. در آن ابتدا هاگوارتز معلمی نداشت. همین چهار نفر بودند. رفته رفته با پیر تر شدن این افراد، معلم ها روی کار آمدند. مدیریت هاگوارتز در آن زمان در دست همین 4 موسس بوده است.
حالا تابلوی این افراد، آن طور که واضح است، تابلوی این افراد در دفتر دامبلدور نیست. طبیعتا از سال 1200 میلادی به بعد، با روی کار آمدن تک مدیر، دفتر گرد رو برای دفتر مدیر انتخاب کردند. همین دفتر فعلی دامبلدور، از سال همان سال ها رسم بر این شده که تابلوی مدیران را در دفتر گرد و دایره ای شکل نصب نمایند. اگر من اشتباه نکنم، یک قسمتی بود، گویا تابلوی این موسسان در تالار های خصوصی گروه ها نصب است، اما چندان قانع کننده نیست، زیرا در داستان قسمت هایی که هری در تالار گریفیندور بوده، اگر تابلوی گودریگ گریفیندور بوده، آن را می دیده، شاید دلیل دیگر همان سرق تام ریدل باشد، ریدل سابقا اشیای هلگا و سالازر را دزدیده بوده است، این امکان هست که تابلوی تویر آنها را هم همراه آنها دزدیده باشد.
در کل این خودش می تواند یک دلیل برای این باشد که قضیه مربوط به کتاب هفتم است. یعنی تابلوها داستان دارند. من طبیعتا در جوابی درست و دقیق کم آوردم. تنها چیزی که از این 4 موسس در کتاب ذکر شده و دیده شده، شمشیر گریفیندور بوده که هری بدست گرفته است.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: شنبه 13 خرداد 1385 12:44
نمایش جزئیات
آفلاین
والا من فقط پست های این صفحه رو دیدم
ولی چند تا نظر دارم
اول از همه ممکنه که عکس مدیر ها باشه ولی تا حالا به دلیل خاصی(مثلا نقشی که در اینده ممکنه داشته باشن) بهشون اشاره نشده اگه اینطور باشه ممکنه ما در باره مدیر ها و عکسشون چیزی بفهمیم

ولی به نظر خودم رولینگ نمیخواسته هری رو به هیچ وجه با بنیانگذاران رو در رو کنه برای همین بهشون اشره نکرده و اگه این سوال ازش پرسیده بشه احتمالا میگه که در زمان بنیانگذاران این بحث تابلو بازی مد نبوده و ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: شنبه 13 خرداد 1385 09:02
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب مسئله اينه كه اونها بنيانگذاران هاگوارتز بودن و نه مدير. شايد اون موقع كسي تابلوهاي اونها را نگه نمي داشته . ولي اينكه گفته شده اثري از بقيه اونها وجود نداره درست نيست. مثل اينكه يادتون رفته ولدمورت داره اونها را جانپيچ ميكنه (فنجون هاقلپاف رو كه يادتون هست؟؟)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: دوشنبه 8 خرداد 1385 09:39
نمایش جزئیات
آفلاین
بله تابلو ها سرجاشونن!! من خودم يه سفري كه به هاگوارتز داشتم براي انجام كارهاي اداري ديدمشون....تازه يه گپ دوستانه هم زديم...چقدر بچه هاي گلي هستن...من كه واقعا لذت بردم!
ولي آقا از شوخي بگذريم اين ديگه چه تاپيكيه؟؟ اين كه كاملا واضحه كه تابلو ها توي اتاق دامبلدور هستن و فكر نمي كنم جاي سوال داشته باشه....پس بهتره ناظر محترم اين جا را قفل كنه چون تصور نمي كنم نكته مبهمي در اين سوال باشه.....شما اين طور فكر نمي كنيد؟؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!