والا نه من نه توماس هیچ علاقه ای به پاک کردن تاپیک نداریم
میخوام ببینم شما اون پست ها رو خوندی یا نه؟ همون پست هایی که باعث شد تاپیک پاک بشه
شما با تاپیک که از اولش داستان سر دوست شدن چند تا ساحره و جادوگر با هم و قرار گذاشتن برای بیرون رفتن بود چیکار میکنی؟
فکر نکنم شما برای همچین تاپیکی مجوز گرفته باشی اگه بداشت من و توماس از درخواست شما اشتباه بوده ( یعنی شما قصد زدن تاپیک با همون محتوا رو داشتی) که همینجا میگم اشتباه کردیم مجوز دادیم
اگه هم تصمیم دیگه ای داشتی باید بگم تاپیک به شکل خیلی بدی از مسیر اصلی منحرف شده بود و هیچ راه برگشتی نداشت
اگه فکر دیگه ای برای تاپیک داری بگو تا برشگردونیم وگرنه که هیچی
ویرایش شده با توجه به پست مری تات
اول از همه باید بگم من قصد ترسوندن کسی رو نداشتم وندارم
در مورد بلاک شدن هم برای تغییر گروه نیاز بود که شناسه رو عوض کنم
ولی این حرف ها که به توماس میزنید اصلا درست نیست. چون اون پست هایی که شما و چند نفر از دوستانتون زدید با پستی که جانسون زد کاملا فرق میکرد اگه جاسون یا هر کس دیگه پست بدی زده باشه (با کیفیت پایین) شما باید تو تاپیک گفتگو با ناظر بگی فلان پست بده (حالا زننده هر کی میخواد باشه چه ناظر چه مدیر) اگه رسیدگی شد که هیچی اگه نشد میتونی بری به مدیر ها شکایت کنی
اگه علاقه ای به این نوع بحث داری برو توی تاپیک نحوه ی برخورد پست بزن که همه بتونن جوابش رو بدن تا معلوم بشه اشتباه از کی بوده
در مورد اون حف هایی هم که به توماس زدی میگذارم تا خودش ببینه بعد اگه خواست جوابت رو میده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آناکین استبنز در 1385/4/24 17:16:38
مشخصا اون تاپیک به دلایل فوق پاک نشده. بلکه به دلایل شخصی بوده. جالب اینه که خود (مثلا) ناظر خودش پست می زنه بعد از اینکه بهش می گن پستت خوب نیست چون بنده و تالاس ولدمورت اونجا پست می زنیم به کل تاپیک رو می بنده! واقعا جالبه. نظام قضایی این سایت بر چه پایه ای استواره! آناکین عزیز: 1-سعی کن اگه می خوای خیلی رسمی و قاطع بنوسی غلط نداشته باشی. چون مخاطبت عوض اینکه بترسه می خنده! 2- شما یه بار بلاک شدی! اما هنوزم به همه دستور میدی! شه ژالب!
به هر حال بهتره این مسئله همین جا تموم بشه! و امیدوارم آتش انتقام فرد مورد نظر بخوابه. چون بعدا براش خوب نیست! واقعا در مسند قدرت قرار گرفتن اینقدر آدم رو از خود بیخود می کنه که بخواد همه رو تحت سلطه ی خودش بگیره و تا بهش بگن بالا چشت ابروئه بره شکایت کنه تا انتقام بگیره! خیلی جالبه! خیلی! این هایی که می نویسم انتقاده و من اسم هم از کسی نبردم بنابراین من کاملا بی طرف هستم. مری
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
می دونی اینا رو من چند وقت پیش نوشتم؟؟؟؟؟اما چون عتیقه شدن قیمتین عوضشون نمی کنم!!
یکی به من بگه متعصفانه یعنی چی؟! ------------------------------------------------------------------- اگر خیلی علاقمند بودید که اون تایپک رو پاک کنید لازم نبود توضیح بدید که چرا این کارو کردید. هر کسی هم که دوست داشت می تونست بیاد توی اون تایپک پست بزنه. کسی جلوشو نگرفته بود.
فرند شيپ؟ من فقط با يكيشون دوست بودم در ضمن صاحب اون تاپيك چه گناهي كرده كه بايد تاپيكش بسته بشه شما بايد از اون اول به خود من يا هر كس ديگهاي اخطار يا هر چيز ديگهاي ميدادي كار درستي نبود اين كارت در ضمن تو خط آخرت يه "رو" كم داري من از اين كندتر نميتونستم بنويسم بي علت هم نبود ولي اگر لازمه يه اخطار رسمي هم برام بفرستيد
اول از همه مشکل سر پست شما به تنهایی نبود چون اگه پست شما مشکل داشت فقط پست شما پاک میشد نه تمام تاپیک
متعصفانه بعضی از دوستانی که اونجا پست زدن فراموش کردن که یه قوانینی رو باید رعایت کرد و همچنین بعضی از مسائل (که احتمالا شخصی هم بوده) نباید تو سایت گفته بشه
و شما هم باید اینو بدونی که اگه باکسی از بچه های این سایت دوست هستی به شخص شما و اون فرد مربوطه نه به تمام بچه ها و شما نباید اون بحث رو که کاملا خصوصی بود به یه مکان عمومی بکشونی
شما و چند تا از دوستان دیگه با این بحث ها باعث شدین کسی غیر خودتون توی اون تاپیک پست نزده (یعنی با داستانی که به وجود آوردین داستان تاپیک رو کاملا شخصی کردید به شکلی که کس دیگه ای نتونست اونجا پست بزنه
پاک کردن تاپیک کاملا درست و به جا بود چون از اول کار مشکل داشت و م در هر حال یه روزی پاک میشد
یه چیز دیگه اگه دوست داری اخطاری دریافت کنی به مدیر های سایت بگو تا یه بلیط برات بفرستند
فرند شيپ؟ من فقط با يكيشون دوست بودم در ضمن صاحب اون تاپيك چه گناهي كرده كه بايد تاپيكش بسته بشه شما بايد از اون اول به خود من يا هر كس ديگهاي اخطار يا هر چيز ديگهاي ميدادي كار درستي نبود اين كارت در ضمن تو خط آخرت يه "رو" كم داري من از اين كندتر نميتونستم بنويسم بي علت هم نبود ولي اگر لازمه يه اخطار رسمي هم برام بفرستيد
تاپیک کریسمس در هاگزمید که به سختی هم مجوز گرفته بود،متاسفانه به دلیل مسائل ارزشی و فرند شیپی پاک شد. امیدی هم به بازگشت دوبارش نیست. اگر هم قرار باشه دوباره برگرده ناظر ها تاپیکو باز میکنن تا امکان فرند شیپ و ارزشی بازی درونش به صفر برسه. اگر هم با برخورد تند بی علتی مواجه باشم مطمئن باشین اینبار به مدیرا گزارش میدم تا شما هم با یه اخطار رسمی رو به بشین. با تشکر ناظر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط توماس جانسون در 1385/4/24 8:02:46
کاهنان مصری سه هزار سال قبل از میلاد این کتیبه قدرت و قهرمانی را پیدا کردند و برای آن محافظانی گذاشتند.تا 3 سال پیش کسی آخرین محافظ ر�
با منی؟ اگه با منی باشه صبر میکنم ولی اگه یه تایپک جدا باشه بهتره چون مثلا" برای ایجاد همبستگی بین اعضای گروه های هاگوارتز این تصمیم گرفته شده. با تشکر امیلی
ممنون بهت خبر میدیم شما هم بیشتر روش فکر کن ببین میتونی چیزی بهش اضافه کنی؟(مونتاگ)
برادر مونتاگ با یه فونت دیگه بنویس...آدم فکرای هیستریایی بهش دست میده .آره خانوم شما صبر بفرما...من که خودم خیلی از این ایده خوشم اومده ولی میترسم ملت تحویل نگیرین...ببینیم چه میشود.(جانسون)
سلام مونتاگ گفته بود بیشتر راجع بهش فکر کنم من خیلی درباره ش فکر کردم ولی دیدم هر چقدر هم سعی کنیم نمی تونیم که همه داستان ها رو درباره هاگزمید بنویسیم برای همین هم اگه امکان داشته باشه مثلا" بعد از یه مدتی یه مشکلی برای افرادی که توی گردش در هاگزمید شرکت میکنند به وجود میاد و اونا مجبور میشن خودشونو غیب کنن ولی از اون جایی که هنوز غیب شدن رو به صورت خوبی یاد نگرفتن سر از جاهای عجیب و غریبی در میارن
با تشکر امیلی
دوپست پشت سر هم!گناه کبیره؟! نه نه این اصلا خوب نیست.تاپیکو بزن اما موضوعش دنباله دار نباشه خیلی بهتره...مثلا ققیو سرژیا میرن کافی شاپ...یا اینا!همون کارهایی که تو تعطیلات درون کتاب بود با کمی سوژه...منتظریما...بهتره مثلا از سه دسته جارو ماجرا رو شروع کنی!موفق باشی(جانسون...ناظر هیستریایی )
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آناکین مونتاگ در 1385/4/19 20:42:43 ویرایش شده توسط توماس جانسون در 1385/4/20 18:47:32 ویرایش شده توسط توماس جانسون در 1385/4/21 15:26:04
سلام من یه مجوز می خواستم برای زدن تایپکی به نام "کریسمس در هاگزمید" در این قسمت دانش آموزانی از هاگوارتز که تعطیلات کریسمس رو در مدرسه می مونن شرکت دارن و اجازه دارن برای این که حوصله شون سر نره هر روز به دهکده هاگزمید برن! و براشون اتفاقاتی رخ میده چه خوب چه بد! ممنون میشم اگه مجوز رو بدید با تشکر امیلی