جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

20 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
20
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: شنبه 8 مهر 1385 15:48
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آرتور ویزلی نوشته:
دیلینگ دیلینگ
شنوندگان عزیز توجه کنید:
گریف خیلی وقته میتینگ اختصاصی نداره.
لطفا برای برگذاری آن یک هفته* اعتصاب کنید.
متشکرم
* : این تاریخ قابل تمدید است.

خب خب...من نميدونم براي چي اين پستو زدي ولي محض اطلاع شما ميگم...ماه رمضان هستش سايت ميتينگ نداره اون وقت ما ميتينگ داشته باشيم؟؟؟
پست پاك ميشه امروز عصر(پادمور)



منم نگفتم از الان اعتصاب کنند.
منظورم بعد از ماه مبارک رمضان بود

براي ميتينگم در تاپيك خودش اقدام بفرماييد ممنون(پادمور)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط استرجس پادمور در 1385/7/8 19:54:31
عاقلان دانند...
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 23:12
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم عضو بشم ولی
نمی دونم چه جوری..
نام:کنث تیلور
سن:15
گروه»:گرینفیندور

خدمت ساحره ي محترم براون هم گفتم اينجا عضويت نداره همه ميتونن پست بزنن....(پادمور)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط استرجس پادمور در 1385/7/7 9:01:23
[i
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 16:08
نمایش جزئیات
آفلاین
دینگ دنگ دونگ

گلوری:سلام شنوندگان رادیو گریفیندور.به عناوین خبر ها دقت فرمایید:

1-رادیو بسیار کم کار شده.در حال باسازی می باشد.

2-از 15 شهریور ماه به مدت 12 روز از من خبری نخواهد بود.(سفر به چین)

اخبار ما به دلیل نقص فنی ناتمام ماند.



شب شما به خیر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=small][color=FF0000]عضو افتخاری ارتش الف د
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: پنجشنبه 2 شهریور 1385 16:04
نمایش جزئیات
آفلاین
دينگ...دونگ .... زينگ....شپلخ....غيژژژژژ

با سلام خدمت شما با اخبار روزانه ولي شديدا مهمي در خدمت شما هستيم ...
طبق آخرين اخبار رسيده از تالار عمومي گريفيندور تمامي اعضا به مدت 1 ساعت حق ورود به تالار رو ندارن...ما با خبرنگار خودمون در تالار عمومي ارتباط مستقيمي بر قرار كرديم......با همديگر ميبينيم...آقاي خبرنگار صداي منو ميشنويد...
خبرنگار:بله بله
استديو:بفرماييد ما به گوش هستيم
خبرنگار:بله بله مرسي با سلام خدمت شنوندگان عزيز راديو گرفيندور ... ما حدود يك ساعت پيش در تالار عمومي گريفيندور نشسته بوديم ... استرجس و رومسا ناظران تالار با همديگر وارد شدن و فرمودند :
لطفا براي مدتي تالار رو ترك كنيد بعدا مراجعه كنيد...
همه ي بچه ها از تالار بيرون رفتند و استر و رومسا در تالار رو بستند ...ما هنوز داخل راهرويي هستيم كه به تالار منتهي ميشود ... و منتظر باز شدن تالار هستيم ...
تق....
استرجس و رومسا از داخل تالار بيرون اومدند ... اجازه بديد ما از آنها سوالهايي بپرسيم ...
_استرجس و رومساي عزيز براي چي تالار رو بسته بوديد....؟؟؟
استرجس خواست جواب بده ولي گفت:
رومسا لطفا شما بگو
رومسا :اهم اهم...براي تغييراتي كه از خيلي وقت پيش قولشو داده بوديم تالار رو بسته بوديم تا كارمون رو انجام بديم....
_حالا كارها انجام شده؟؟
اين بار استرجس جواب داد:
بله به طور 90 در صد كارها انجام شده فقط 10 در صد مانده كه در حين باز بودن تالار انجام ميديم....
استرجس و رومسا با سرعت از ميان بچه هاي گريفيندوري رد شدن و آنجا رو ترك كردن....
خبرنگار:خب اين بود خبر مهم امروز ما....تا بخش بعدي ....
همه ي بچه ها ريختن داخل تالار....

*استديو*

خب شنوندگاه عزيز تا بخش بعدي خبرها ... خدانگهدار

دينگ...دونگ....شپلخ...زينگ...غيژژژژ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: شنبه 14 مرداد 1385 13:25
نمایش جزئیات
آفلاین
باسلام خدمت استرنج جان
يك خبر توپ
سلستينا واربك پس از ماها دوري از مسافرت بازگشت
به اين خواننده ي مشهور خير مقدم ميگيم
حالا يكي از اشعار زيباي ايشون رو براتون پخش ميكنيم
بيا پاتيل منو هم بزن هم بزن
اگه درست هم بزني يار من يار من
عشق...............قييييييييييييييييژ .....قيژ.........خرررررررر.........دنگ..دنگ......دنگ
خيلي متاسفم دستگاه پخش راديو خراب شده
اشكالي نداره وقتي درست شد دوباره پخشش ميكنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
... بگذرم گر از سر پیمان
میکشد این غم دگر بارم
می نشینم شاید او آید
عاقبت روزی به دیدارم...
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: شنبه 14 مرداد 1385 09:31
نمایش جزئیات
آفلاین
دينگ ...دنگ...دونگ...شپلخ....آخ.....غيژژژژژژژژژ

وايسا برادر صداي يك آخ به گوشم رسيد اين چي بود؟؟
هيچي برادر بيل زد توي سر استر چون زيادي داشت شلوغ ميكرد...
بيل وارد سالن استدبو شد و گفت:
الان استر مياد!!!
استر پشت بيل وارد شد...يك عدد چوب توي دهنش بود و سرش رو با باند بسته بودن!!!

مصاحبه كننده:برادر شرمندم ولي سوالي داشتم؟؟
استر:آخ بفرماييد!!!
يارو:برادر ما شنيديم قراره تغييراتي در تالار گريفيندور اعمال بشه آيا اين حقيقت داره؟
استرجس ميشينه رو صندلي و ميگه:
بله!!!حقيقت داره
يارو هم مياد جلوي اون ميشينه و ميگه:
ميشه لطف كنيد و اون تغييرات رو ذكر كنيد؟؟!!
استر:نه برادر بعدا ميگم فعلا بايد برم نميبيني چه وضعي دارم!!!
يارو بلند ميشه يكي ديگه ميزنه توي سر استر......
آخ!!!
يارو نقش زمين ميشه چون بيل زد توي سرش البته با منوي مديريت
استر مياد كنار ميكروفون راديو مي ايسته و ميگه:

منتظر تغييرات جدي تالار باشيد

بيل هم مياد ميگه:موفق باشين استر بزن آهگ آخرو بريم....

دينگ ... دنگ....دونگ....غيژژژژژژژژژژژژژژژ.....قام قام....قوم قوم.....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 مرداد 1385 18:49
نمایش جزئیات
آفلاین
خبر کمی تا قسمتی مهم !!!

لیلی اونز مادر هری پاتر و همسر جیمز پاتر پس از بازگشت خود در چند هفته اخیر به گریفندور رفت ولی دوباره بازگشت تا فعالیت پرشور خود را در گریفندور آغاز کند .
از مهمترین وظایف لیلی اونز :
1- فعال کردن تاپیک های خاک خورده گریفندور .
2- زدن رول های خوب
هست که امید است به نحو احسن کارش را انجام دهد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[quote]دلبستگی من به پرفسور کوییرل بیشتر از دلبستگی سرژ به ققنوس و بیشتر ا?
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: دوشنبه 2 مرداد 1385 12:46
نمایش جزئیات
آفلاین
گلوری به سرعت خودشو به سالن گریفیندور می رسونه و دوان دوان اطلاعیه ها رو به همه می ده!

گلوری:استرجس جان این ها اطلاعیه ست که اگر من 15 شهریور ماه الی 26 شهریور نبودم عضویت من لغو نشه.

هلهله ای در سالن پیچیده بود.

توماس گفت:حالا کجا می خوای بری؟

گلوری:با اجازه ی همه چین.البته ظرفیت تور هنوز تموم نشده!من می خوام برم اونجا از جادوگر ها و ساحره های چینی گزارشی تهیه کنم به محض این که رسیدم این کار رو انجام می دم.اگه می خواستید برای تور اطلاعی کسب ککنید به من پی ام بدید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=small][color=FF0000]عضو افتخاری ارتش الف د
بازگشت ایوانا اسمیت!!
ارسال شده در: شنبه 31 تیر 1385 23:17
نمایش جزئیات
آفلاین
- آقا موشه حالا مثله اولشه...هورااااا!
-ردا شویی خانم مانیا در خدمت شما ساحره های گرامی!حراج ماه جولای با 20 درصد تخفیف!
-پودر کیک پاتیلی موزی محصولی از شرکت چی...

تق!توق! ترق!دینگ!بینگ!شپلخ!آخ!اوخ!

اهم اهم...شنوندگان عزیز و شجاع گریفیندور!به خبر فوری که هم اکنون به دست ما رسیده توجه فرمایید!

عضو ارزشی سابق گریفیندور ایوانا اسمیت بازگشت!لطفا همگی پناه بگیرید!به مصاحبه ای که خبرنگار فداکار ما با ایشون انجام داده توجه بفرمایید!

- الو؟الو؟!خانم اسمیت؟
-الو؟ زاخی خودتی؟تو کدوم گوری بودی تا حالا؟!آخه نمیدونی من...
- خانم اسمیت!ببخشید من خبرنگار رادیو گریف هستم!
-هان؟!
-بله...خواستم به علت درخواست های زیاد شنوندگان(!)با شما چند کلمه حرف بزنم!
-بفرمایین!!!!!!
-ببخشید آیا حقیقت داره که شما تصمیم گرفتید به گریف برگردید؟
- هان؟آره متاسفانه!
-چرا متاسفانه؟!؟
- نیدونم!!!آخه خب خیلی چیزا عوض شده....منم که...
-خانم تو رو خدا شکسته نفسی نکنید که این آقای جانسون مارو میکشه!!
-هان؟!
-چی هان؟!
-هیچی هان!
- اه زهر مار هان!
- هان؟!
-هان هان؟!
-....

با تشکر از شما که این مصاحبه رو تحمل کردید!!!

--------------------
(خیلی بی مزه شد.خییییییییلی.)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!!Let's rock 'n' ROLE

Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: جمعه 9 تیر 1385 19:19
نمایش جزئیات
آفلاین
« ...به خاطر جسيكا... »
- سلام جناب سوسك!
- محاصبه نمي كنم آقا!
- فقط چند لحظه! خواهش مي كنم ما از راديو گريفندور مزاحم ميشيم!
- جدا؟ پس نميشه درخواست تون رو رد كرد! اكشال نداره محاصبه مي كنم باهتون!
- ممنون! جناب سوسك چه خبرا!
- خب مي دونين من تصميم گرفتم كمي شور و نشاط رو در تالار گريفندور بيشتر كنم! از امروز هم فعاليتم رو شروع كردم!
- عالي است! عالي است! واقعا ممنون شديم جناب سوسك! اما وقت ما ديگه داره تموم ميشه؛ به عنوان حسن ختام برنامه اگه پيامي دارين براي جوون هاي گريفندوري اعلام كنيد.
- حرفي نيست؛ فقط من چند روزي نيستم از بچه ها مي خوام وقتي برگشتم حسابي تالار رو تركونده باشن! من هم وقتي اومدم حتما بهشون كمك مي كنم!
- ممنون جناب سوسك! موفق باشيد! خدانگهدار!
- خدانگهدار!

و همينك شنوندگان عزيز آهنگي مي شنويم از گل و بلبل و سنبل...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پس از هجده سال حبس به سبب ارتکاب جرائم جنسی، به میان شما بازگشته‌ام...