جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

67 کاربر(ها) آنلاین هستند (49 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
67
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  354 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 4 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 17:10
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم دقیقا نظر جناب لئولین اسلایترین رو دارم
البته این کار فقط باید زمانی انجام بشه که همه کاربرا جنبه ی این بخشو داشته باشن
به نظر من یک مدت این کارو بکنین اگه خوب نبود کنسلش کنین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زنده باد لرد سیاه...

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 16:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام عرض شد . خسته نباشید
یک پیشنهاد دارم البته در حد یه حرف.
ببینید من خیلی وقت نیست عضو شدم نمیگم هیچی فعالیت نداشتم اما در هر حال تو سایت هیچ کس کسی رو تحویل نمی گیره روابط خیلی سرد. یه قسمت ر.و اختصاص بدید به صحبت وقرارهایی غیر از سایت .
البته هر جور مستر ها صلاح میدونن
لئو . f.f

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زنده باد لرد سياه
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 14:21
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
پیشنهاد می کنم یه صفحه درست بشه .. مثل پیام کوتاه ... تا هر کسی پیامی داره می خواد همه ببینن اونجا بنویسه و این صفحه در هنگام ورود کاربر و صفحه خوشامد گویی نمایش داده بشه ...
من می خوام برای مرگخواران تبلیغات راه بندازم ... از همه دعوت کنم به ما بپیوندن .. دیگرانم می تونن همین کارو بکنن ... اگه تاپیک درست می کنن .. برای اینکه بیشتر از اون تاپیک دیدن بشه .. تبلیغات کنن ..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فرمانده نیروی ویژه لرد سیاه
تی را هابی سن سا کنت لرد سابی سورامی سان سیس
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 02:32
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
مالدبر نوشته:
البته اینجا جاش نیست اما معنی کلمه ی لا*ی کولی هایی هستش که تو بیبونای کنار شهر سکونت میگزینن.
نقل قول:
در کل من معنی امضای شما رو فهمیدم و میدونستم که اصلا منظور از اون شعر چیز خاصی نبوده و به مک بون پشمالو مربوط میشده...اما بعد دیدم که وقتی یک عضو تازه وارد مثل ایشون وارد میشن و شما رو میبینن بعد شمارو به رخ ما میکشن و میگن: پس چرا فلانی امضاش بده ولی برش نمیدارین اون وقت امضای مارو برمیدارین؟

اول اینکه منم معنی شعررو درست فهمیدم، اما تو مصراع آخریش به شک افتادم. در هرحال، اگه این دارت ممد به امضای من ازون گیرا نمیداد، من امکان نداشت که به امضای بقیه گیر بدم. مگه فضولم؟
اما خداییش نامردی نیست که به اعضای قدیمی بیشتر اهمیت بدین؟
خوب این بحث خیلی پیش پا افتاده ست!
خوب معنی کلمه ی لا*ی رو گفتم تا رفع اشکال شه.

تویه نمایشنامه ی شما در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی هم این کلمه رو دیدم و اون پستتون رو هم حذف کردم.

من نمیتونم این کلمه رو بپذیرم و به همین دلیل اینو مغایر با قوانین سایت میبینم.

پس به دلیل توهین عمد یا غیرعمد به یکی از کاربران سایت جادوگران به مدت دو روز شناسه ی شما رو میبندم تا درس عبرتی باشه برای بقیه ی کاربران سایت!

بعد از دو روز شما میتونید به همین صورتی که در سایت و ایفای نقش عمل میکردید به کار خود ادامه دهید.

امیدوارم دیگه همه دقت بکنن و این چنین مسائل در سایت جادوگران به وجود نیاد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 00:45
نمایش جزئیات
آفلاین
البته اینجا جاش نیست اما معنی کلمه ی لا*ی کولی هایی هستش که تو بیبونای کنار شهر سکونت میگزینن.
نقل قول:
در کل من معنی امضای شما رو فهمیدم و میدونستم که اصلا منظور از اون شعر چیز خاصی نبوده و به مک بون پشمالو مربوط میشده...اما بعد دیدم که وقتی یک عضو تازه وارد مثل ایشون وارد میشن و شما رو میبینن بعد شمارو به رخ ما میکشن و میگن: پس چرا فلانی امضاش بده ولی برش نمیدارین اون وقت امضای مارو برمیدارین؟

اول اینکه منم معنی شعررو درست فهمیدم، اما تو مصراع آخریش به شک افتادم. در هرحال، اگه این دارت ممد به امضای من ازون گیرا نمیداد، من امکان نداشت که به امضای بقیه گیر بدم. مگه فضولم؟
اما خداییش نامردی نیست که به اعضای قدیمی بیشتر اهمیت بدین؟
خوب این بحث خیلی پیش پا افتاده ست!
خوب معنی کلمه ی لا*ی رو گفتم تا رفع اشکال شه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1385 19:40
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
ادی ماکای نوشته:
باز هم با عرض سلام و خسته نباشيد و نميدونم چي چي حاجيا!

حالا گذشته از اين لحن صحبت شيك ايشون، ميخواستم يه نكته واسم مشخص شه! يعني الان كه يه ماهه من اين امضارو گذاشتم هيشكي پيدا نشده به دليل مغايرت با نميدونم چي چي پاكش كنه؟

امضا مهم نيست! فقط من آخرش نفهميدم مديران گرامي رو حرف خودشونن، يا از اعضا تاثير ميپذيرن


من به شخصه تویه این یک ماه به امضات دقت نکرده بودم!(در کل امضا و شکلک تویه سایت جادوگران یه مقوله ای هستن که نظارت بر روی اینها کمی تا قسمتی مشکل و اتفاقیه متاسفانه!!)

در کل من معنی امضای شما رو فهمیدم و میدونستم که اصلا منظور از اون شعر چیز خاصی نبوده و به مک بون پشمالو مربوط میشده...اما بعد دیدم که وقتی یک عضو تازه وارد مثل ایشون وارد میشن و شما رو میبینن بعد شمارو به رخ ما میکشن و میگن: پس چرا فلانی امضاش بده ولی برش نمیدارین اون وقت امضای مارو برمیدارین؟

به هر حال امیدوارم مارو کمی تا قسمتی درک کنین....از یک طرف ما باید با اعضای تازه وارد بسازیم و از طرف دیگه با اعضای قدیمی سایت!


در کل هر کسی معنی امضای شما رو نمیدونست برای همین مجبور شدم فعلا برش دارم...به نظرم امضا هم چیز مهمی نمیتونه باشه...یه امضای دیگه بزار


با کاربر با شناسه مالدبر هم به خاطر گفتن کلمه ی دور از ادب در پستشون در همین تاپیک برخورد خواهد شد. در حال بررسی هستیم چون مثل اینکه این موضوع به غیر از این تاپیک در جای دیگه ای هم مطرح شده

به هر حال لازم بود که توضیح بدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/7/15 19:47:10
شناسه ی جدید: اسکاور
گفتگو با مدیران
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1385 17:46
نمایش جزئیات
آفلاین
باز هم با عرض سلام و خسته نباشيد و نميدونم چي چي حاجيا!

حالا گذشته از اين لحن صحبت شيك ايشون، ميخواستم يه نكته واسم مشخص شه! يعني الان كه يه ماهه من اين امضارو گذاشتم هيشكي پيدا نشده به دليل مغايرت با نميدونم چي چي پاكش كنه؟

امضا مهم نيست! فقط من آخرش نفهميدم مديران گرامي رو حرف خودشونن، يا از اعضا تاثير ميپذيرن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1385 15:18
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
بادراد ریشو نوشته:
در ضمن ، اگر قرارهامضایی پاک بشه ، قرار کسی مخالف قوانین سایت رفتار نکنه ، بهتره واسه همه این طوری باشه !



نقل قول:
ارباب عزیز چون من مورد ظلم بزرگی به نام چغلی یک لاشی واقع شدم



اگر این کلمات بده ، واسه ی همه بده ! چرا باید این حرف به حاجی زده بشه !؟
اصلا چرا باید این حرف زده بشه !؟ این طور تبعیض های ناعادلانه ، آدم رو مشکوک می کنه !
دامبلدور جوون ، خودت نقل قول کردی ! به نظرت اون خط موردی نداشت !؟


چرا کاملا مشکل داشت و صددرصد باهاش برخورد قاطعی خواهد شد. در حال پیگیری این موضوع هستم.
گویا این مسئله به نواحی مختلف سایت از جمله پیام شخصی نیز سرایت داشته برای همین منتظرم تا کاملا مشخص بشه و بعد باهاش برخورد قاطعی بکنم!

نقل قول:
امپراطورِ بخش تاریک (دارت ممد) نوشته:
من یه پیام شخصی سرتاسر فحش برای این یارو مالدبر در جوابیه پیام شخصیش فرستادم تا بفهمه که هر جایی محل گفتن هر حرفی نیس
در ضمن اگه دوستان معنی کلمه‌ی لا*ی رو نمی‌دونن که هیچ ولی اگه می‌دونن و به این راحتی باهاش کنار میان من یکی رک بگم یکی اینو تو خیابون بهم بگه شاسیش رو میارم پایین! کم از فحش خواهر مادر نداره که همینطور داره توی فروم بلغور میشه!


همون طور که تویه مسنجر هم گفتی منتظر پست مالدبر هستم تا این قضیه کاملا مشخص بشه و باهاش برخورد بشه...منتظریم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1385 14:40
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه پیام شخصی سرتاسر فحش برای این یارو مالدبر در جوابیه پیام شخصیش فرستادم تا بفهمه که هر جایی محل گفتن هر حرفی نیس
در ضمن اگه دوستان معنی کلمه‌ی لا*ی رو نمی‌دونن که هیچ ولی اگه می‌دونن و به این راحتی باهاش کنار میان من یکی رک بگم یکی اینو تو خیابون بهم بگه شاسیش رو میارم پایین! کم از فحش خواهر مادر نداره که همینطور داره توی فروم بلغور میشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1385 13:29
نمایش جزئیات
آفلاین
ارباب عزیز !

این مشکلی رو که چو هم گفته بود ، من خودمم داشتم ، گفتم بگم شاید مشکلی باشه و نیاز به حل شدن باشه .
پست رو زدم ، دیدمش ، ولی بعدا نمی بینمش !
هر چی هم میرم توی حذف شده ها خودم که چیزی پیدا نکردم !

توی چت باکس هم همین مشکل پیش اومده . نوشتم ، خوندمش ، ولی بعدا میرم یه صفحه ی دیگه نیستش !

در ضمن ، اگر قرارهامضایی پاک بشه ، قرار کسی مخالف قوانین سایت رفتار نکنه ، بهتره واسه همه این طوری باشه !



نقل قول:
ارباب عزیز چون من مورد ظلم بزرگی به نام چغلی یک لاشی واقع شدم



اگر این کلمات بده ، واسه ی همه بده ! چرا باید این حرف به حاجی زده بشه !؟
اصلا چرا باید این حرف زده بشه !؟ این طور تبعیض های ناعادلانه ، آدم رو مشکوک می کنه !
دامبلدور جوون ، خودت نقل قول کردی ! به نظرت اون خط موردی نداشت !؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !