چو عزیز من که الان پستتو میبینم!! دلیلش شاید پاک شدن توسط ناظر بوده باشه!!...دلیل دیگه ای نداره غیر از این دو تا!!! در مورد پیام گروهی به اون صورت که مورد نظر شما هست... فقط مدیران قادر به این کارند!!
فکر نکنم چنین امکانی برای اعضا لازم باشه با تشکر ولدمورت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
چندروزیه من هرپستی میزنم و خودم با اطمینان کامل میبینم که ارسال شد ولی فرداش که میام پستم وجود خارجی نداره!!! خودم حدس میزنم از این قضیه کش باشه چون کارت من از اوناییه که ملتو دیوونه میکنن با کشاشون!!! با این حال گفتم ببینم شاید دلیل دیگه ای داشته باشه!!!
مورد مهمتر اینکه...آیا راهی هست که بشه یه پی ام گروهی زد؟ اگه راهی هست لطف کنین بگین استفاده کنیم!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
*توجه* گاهی اوقات پیش میاد که تعداد پست ها(کنتور پست ها) صفر بشن...در این گونه مواقع خود مدیران سایت سریعا اغدام به درست کردن این مورد و برگردوندن تعداد پست ها مینمایند و لازم نیست همگی به مدیران اطلاع دهید یا اینکه از آنها بپرسید چرا تعداد پست ها صفر شده...
کسانی که اینجارو میخونن برای دفعه های بعد این نکته رو یادشون نره : wink:
ممنون!
نقل قول:
مالدبر نوشته: ارباب عزیز چون من مورد ظلم بزرگی به نام چغلی یک لاشی واقع شدم اول از همه عفو میخوام دوم میگم چرا همون خط لرد لاس دارن شانو تو امضام حذف نکردین سوم اینکه به امضای ادی ماکای یه نگاه بندازین: نقل قول:
شبا كه ماها خوابيم ... ادي ماكايه بيداره ادي تا صب كار مي كنه ... چون اون خيلي باهاله ادي ميگه من خستم ... الان حس مي كنم دستم رفته لاي پشماش ... تا چهره ي من بشه بشاش مك ميگه من زن دارم ... از عشق چيزي كم ندارم ادي ميگه برو طلاق بگير ... بيا پيش خودم روشاشو ياد بگير [شعر: مك بون شمالو]
باید به عمق نوشته توجه کنین نه مک بونرو. حالا اون باید با این امضا ول بگرده من بدبخت برای گفتن دو کلمه ی لاشی و نفهم برم زندان؟ آخه این انصافه؟
ارباب عزیز چون من مورد ظلم بزرگی به نام چغلی یک لاشی واقع شدم اول از همه عفو میخوام دوم میگم چرا همون خط لرد لاس دارن شانو تو امضام حذف نکردین سوم اینکه به امضای ادی ماکای یه نگاه بندازین: نقل قول:
شبا كه ماها خوابيم ... ادي ماكايه بيداره ادي تا صب كار مي كنه ... چون اون خيلي باهاله ادي ميگه من خستم ... الان حس مي كنم دستم رفته لاي پشماش ... تا چهره ي من بشه بشاش مك ميگه من زن دارم ... از عشق چيزي كم ندارم ادي ميگه برو طلاق بگير ... بيا پيش خودم روشاشو ياد بگير [شعر: مك بون شمالو]
باید به عمق نوشته توجه کنین نه مک بونرو. حالا اون باید با این امضا ول بگرده من بدبخت برای گفتن دو کلمه ی لاشی و نفهم برم زندان؟ آخه این انصافه؟
جوزف ورانسكي نوشته: وقتي كسي ناظر نيست و نمي تونه پستا رو پاك كنه ، چطور كاري كنه كه تو تاپيكش پست ارزشي نزنند ؟
باید از ناظر درخواست کنه که در تاپیکی که زده سختگیری بیشتری کنه((نه اینکه بگه پست فلانی رو پاکن....بگه سختگیری رو بیشتر کنه)) ...البته کسی که یه تاپیک میزنه باید در پستایا ول شرح بده که چجور پستایی باید در این تاپیک زده بشه...تا ناظر متوجه بشه
نقل قول:
من یه مشکلی دارم دیروز وقتی اومدم خارج بشم از سایت زد از ورود شما متشکریم فلانی نمیخوام اسمش رو بگم ! مشکل از کوکی هست یا ..چی؟ البته اولین باری بود که اینجوری شده بود از کافی نت هم بودم وگرنه اصلا خروج نمیزدم!
در مورد تبلیغات!!..شما راست میگی!!!!!!!!!!!!! درمورد مشکلتون هم....همه این مشکل رو دارن که در ساعات پربازدید این مشکل ظاهر میشه که به خاطر کشی هست که گذاشتیم و این کش باید گذاشته میشد تا از مشکلات دیگه ای پیشگیری کنه...فعلا ناچار به استفاده از این کش هستیم نقل قول:
من نمي فهمم , چرا پستها صفر شدن؟ يعني بايد از اول شروع كنيم؟
من یکی از کاربران قدیمی هستم که خیلی وقت بود به سایت یر نزده بودم الان هم که اومدم می بینم پست هام خیلی کم شدن یکی توضیح بده
من دیگه جواب نمیدم خسته شدم از بس به این سئوال جواب دادم یه ذره زحمت نمیکشین چندتا پست پایینتر رو بخونید جواب قبلا در این تاپیک داده شده خودتون بخونید
با تشکر لردولدمورت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی اعضای سایت به خصوص مدیران عزیز من یکی از کاربران قدیمی هستم که خیلی وقت بود به سایت یر نزده بودم الان هم که اومدم می بینم پست هام خیلی کم شدن یکی توضیح بده
ها این تبلیغات خیلی چیزی عجیبی نیست که این ولدی خیلی بهش پوز میده بابا این تبیلغات رو همه میتونن داشته باشن! روی اکثر وب سایت ها هم هست! منم دارم تازه! ----------------------------------- ها من یه مشکلی دارم دیروز وقتی اومدم خارج بشم از سایت زد از ورود شما متشکریم فلانی نمیخوام اسمش رو بگم ! مشکل از کوکی هست یا ..چی؟ البته اولین باری بود که اینجوری شده بود از کافی نت هم بودم وگرنه اصلا خروج نمیزدم!