جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

110 کاربر(ها) آنلاین هستند (93 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
110
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  354 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 4 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1385 07:50
نمایش جزئیات
آفلاین
چو عزیز
من که الان پستتو میبینم!!
دلیلش شاید پاک شدن توسط ناظر بوده باشه!!...دلیل دیگه ای نداره غیر از این دو تا!!!
در مورد پیام گروهی به اون صورت که مورد نظر شما هست... فقط مدیران قادر به این کارند!!

فکر نکنم چنین امکانی برای اعضا لازم باشه
با تشکر ولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1385 06:45
نمایش جزئیات
آفلاین
چندروزیه من هرپستی میزنم و خودم با اطمینان کامل میبینم که ارسال شد ولی فرداش که میام پستم وجود خارجی نداره!!!
خودم حدس میزنم از این قضیه کش باشه چون کارت من از اوناییه که ملتو دیوونه میکنن با کشاشون!!!
با این حال گفتم ببینم شاید دلیل دیگه ای داشته باشه!!!


مورد مهمتر اینکه...آیا راهی هست که بشه یه پی ام گروهی زد؟ اگه راهی هست لطف کنین بگین استفاده کنیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1385 02:05
نمایش جزئیات
آفلاین
*توجه*
گاهی اوقات پیش میاد که تعداد پست ها(کنتور پست ها) صفر بشن...در این گونه مواقع خود مدیران سایت سریعا اغدام به درست کردن این مورد و برگردوندن تعداد پست ها مینمایند و لازم نیست همگی به مدیران اطلاع دهید یا اینکه از آنها بپرسید چرا تعداد پست ها صفر شده...

کسانی که اینجارو میخونن برای دفعه های بعد این نکته رو یادشون نره :
wink:

ممنون!

نقل قول:
مالدبر نوشته:
ارباب عزیز چون من مورد ظلم بزرگی به نام چغلی یک لاشی واقع شدم اول از همه عفو میخوام دوم میگم چرا همون خط لرد لاس دارن شانو تو امضام حذف نکردین سوم اینکه به امضای ادی ماکای یه نگاه بندازین:
نقل قول:
شبا كه ماها خوابيم ... ادي ماكايه بيداره
ادي تا صب كار مي كنه ... چون اون خيلي باهاله
ادي ميگه من خستم ... الان حس مي كنم دستم
رفته لاي پشماش ... تا چهره ي من بشه بشاش
مك ميگه من زن دارم ... از عشق چيزي كم ندارم
ادي ميگه برو طلاق بگير ... بيا پيش خودم روشاشو ياد بگير
[شعر: مك بون شمالو]

باید به عمق نوشته توجه کنین نه مک بونرو.
حالا اون باید با این امضا ول بگرده من بدبخت برای گفتن دو کلمه ی لاشی و نفهم برم زندان؟ آخه این انصافه؟

پروفایل ادی ماکای

این یکی امضام که دیگه مشکلی نداره؟


بله حق با شماست مالدبر عزیز!

ما بر اساس قوانین سایت با تمام کلمات نازیبا و جملاتی که مفهوم جالبی ندارن برخورد میکنیم.

در این مورد هم کاملا حق با شماست و با این مورد هم برخورد شد


به هر حال هرگونه امضا و پستی که درش جملات مبتذل و نازیبا وجود داشته باشه برخورد میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 22:32
نمایش جزئیات
آفلاین
ارباب عزیز چون من مورد ظلم بزرگی به نام چغلی یک لاشی واقع شدم اول از همه عفو میخوام دوم میگم چرا همون خط لرد لاس دارن شانو تو امضام حذف نکردین سوم اینکه به امضای ادی ماکای یه نگاه بندازین:
نقل قول:
شبا كه ماها خوابيم ... ادي ماكايه بيداره
ادي تا صب كار مي كنه ... چون اون خيلي باهاله
ادي ميگه من خستم ... الان حس مي كنم دستم
رفته لاي پشماش ... تا چهره ي من بشه بشاش
مك ميگه من زن دارم ... از عشق چيزي كم ندارم
ادي ميگه برو طلاق بگير ... بيا پيش خودم روشاشو ياد بگير
[شعر: مك بون شمالو]

باید به عمق نوشته توجه کنین نه مک بونرو.
حالا اون باید با این امضا ول بگرده من بدبخت برای گفتن دو کلمه ی لاشی و نفهم برم زندان؟ آخه این انصافه؟

پروفایل ادی ماکای

این یکی امضام که دیگه مشکلی نداره؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 15:46
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

نقل قول:

جوزف ورانسكي نوشته:
وقتي كسي ناظر نيست و نمي تونه پستا رو پاك كنه ، چطور كاري كنه كه تو تاپيكش پست ارزشي نزنند ؟

باید از ناظر درخواست کنه که در تاپیکی که زده سختگیری بیشتری کنه((نه اینکه بگه پست فلانی رو پاکن....بگه سختگیری رو بیشتر کنه)) ...البته کسی که یه تاپیک میزنه باید در پستایا ول شرح بده که چجور پستایی باید در این تاپیک زده بشه...تا ناظر متوجه بشه

نقل قول:

من یه مشکلی دارم دیروز وقتی اومدم خارج بشم از سایت زد از ورود شما متشکریم فلانی نمیخوام اسمش رو بگم ! مشکل از کوکی هست یا ..چی؟ البته اولین باری بود که اینجوری شده بود از کافی نت هم بودم وگرنه اصلا خروج نمیزدم!

در مورد تبلیغات!!..شما راست میگی!!!!!!!!!!!!!
درمورد مشکلتون هم....همه این مشکل رو دارن که در ساعات پربازدید این مشکل ظاهر میشه که به خاطر کشی هست که گذاشتیم و این کش باید گذاشته میشد تا از مشکلات دیگه ای پیشگیری کنه...فعلا ناچار به استفاده از این کش هستیم
نقل قول:

من نمي فهمم , چرا پستها صفر شدن؟ يعني بايد از اول شروع كنيم؟

من یکی از کاربران قدیمی هستم که خیلی وقت بود به سایت یر نزده بودم الان هم که اومدم می بینم پست هام خیلی کم شدن
یکی توضیح بده

من دیگه جواب نمیدم
خسته شدم از بس به این سئوال جواب دادم
یه ذره زحمت نمیکشین چندتا پست پایینتر رو بخونید
جواب قبلا در این تاپیک داده شده خودتون بخونید

با تشکر
لردولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 15:24
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی اعضای سایت به خصوص مدیران عزیز
من یکی از کاربران قدیمی هستم که خیلی وقت بود به سایت یر نزده بودم الان هم که اومدم می بینم پست هام خیلی کم شدن
یکی توضیح بده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زنده باد لرد سیاه...

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 14:20
نمایش جزئیات
آفلاین
من نمي فهمم , چرا پستها صفر شدن؟ يعني بايد از اول شروع كنيم؟


مرسي! جوابمو گرفتم.ببخشيد ناراحتتون كردم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مادام مالكين در 1385/7/14 16:38:46
سکوتم از هر فریاد گویاتر است...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 12:43
نمایش جزئیات
آفلاین
ها این تبلیغات خیلی چیزی عجیبی نیست که این ولدی خیلی بهش پوز میده بابا این تبیلغات رو همه میتونن داشته باشن! روی اکثر وب سایت ها هم هست! منم دارم تازه!
-----------------------------------
ها من یه مشکلی دارم دیروز وقتی اومدم خارج بشم از سایت زد از ورود شما متشکریم فلانی نمیخوام اسمش رو بگم ! مشکل از کوکی هست یا ..چی؟ البته اولین باری بود که اینجوری شده بود از کافی نت هم بودم وگرنه اصلا خروج نمیزدم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگران
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 10:57
نمایش جزئیات
آفلاین
وقتي كسي ناظر نيست و نمي تونه پستا رو پاك كنه ، چطور كاري كنه كه تو تاپيكش پست ارزشي نزنند ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 14 مهر 1385 09:43
نمایش جزئیات
آفلاین
من با هیچ کی شوخی ندارم حتی شما ارباب ولدی.
منفعت داشتم اینترانت:
نقل قول:

1.افزایش بازدید
2. از بین رفتن ساعات پر بازدید و کم بازدید.
و هزاران منفعت دیگر که من وقت ندارم بگم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...