جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (9 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 30 مهر 1385 15:17
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام به بادراد و سیریوس عزیز.
ممنون میشم اگه یک مجوز بدین به نام:
کلوپ خوانندگی
مکانیه برای کنسرت دادن خواننده ها.
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 30 مهر 1385 13:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سیریوس جان
من می تونم تپیک رو دو نوعه بچرخونم؟
یعنی هم رول پلینگی باشه و هم یک تاپیکی مثل معجون سازان قرن؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط توبیاس اسنیپ در 1385/7/30 14:26:35
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 30 مهر 1385 00:36
نمایش جزئیات
آفلاین
نفهميدم منظورت چيه دقيقا !!

بهتر و بيشتر توضيح بده تا من برم از چو دقيقا بپرسم چي ميگي!!


سيريوس


_______ويرايشيسيوس________

خب ميگفتي دقيقا ميخواي چه بكني
تازه الان كه توي جادو و جادوگري خوندم فهميدم كه يعني چي

حالا اين تاپيكت رو بزن ببينم چي ميشه

ولي اگر ارزشي شد يا ازش استقبال نشد پاك ميشه

در ضمن مشخص كن كه فقط خودت ميخواي توش پست بزني يا هر كسي كه خواست ميتونه پست بزنه

دوباره سيريوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سيريوس بلک در 1385/7/30 0:51:44
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 29 مهر 1385 18:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من از طرف انجمن جادو و جادوگری و از طرف چو چانگ عزیز میام
عرزم به خدمتتون اینه که من درخواست یک تاپیک با عنوان زندگینامه مشاهیر جادوگر می خوام بزنم کهه درخواستش و دادم
اتفاقا چو هم خیلی خوشش اومد...
کار این تاپیک اینه که ملت یا خودم میریم و یک فرد مشهور می سازیم...
خوب بالاخره این همه دم و دستگاه جادوگری که مفتی به وجود نیومدند
موضوعش هم ريال هم میشه رول و هم می شه معمولی ...
امکانش هست مجو رو ارسال کنین؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 27 مهر 1385 12:22
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
ببخشید اون پست مادولین
خودم باید بهتر مینوشتم.
اول از همه مادولین یک ماده ی مخده رست. گفتم بهتره خودم تو سایت اختراعش کنم. نوآوریه. حالا این ستاد مبارزه باهش هستش.
خوب، اینم از پست اول که بقیه ادامش میدن:
مالدبر دستش را میان موهایش کشید و ادامه داد:
بله! البته! ما با کوشش میتونایم مادولین را تماما روی زمین پخش کنیم! همه روزی مادولین خواهند زد!
حضار: دست میزنن
ناگهان در تق باز میشود و استابی بوردمن و جاگسن اون وارد میشود:
استابی و جاگسن: freez! س.م.ب.م
مالدبر: اه! بازم این ستاد مبارزه با مادولین



هووووومك

در مورد اعتياد و ترك و از اين جوز چيزها تاپيك زياد داشتيم كه ميتوني همونها رو دوباره فعال كني ولي متاسفانه چون اون تاپيك ها ديگه زيادي قديمي شدن همه شون قفل هستن .

من بهت پيشنهاد ميكنم كه در هاگزميد اين تاپيك : كافه سه دسته پارو رو درخواست بازكدنش رو بدي كه البته باز به ناظر اونجا بستگي داره

اجازه زدن چنين تاپيكي در لندن نيست

سيريوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 27 مهر 1385 10:45
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید اون پست مادولین
خودم باید بهتر مینوشتم.
اول از همه مادولین یک ماده ی مخده رست. گفتم بهتره خودم تو سایت اختراعش کنم. نوآوریه. حالا این ستاد مبارزه باهش هستش.
خوب، اینم از پست اول که بقیه ادامش میدن:
مالدبر دستش را میان موهایش کشید و ادامه داد:
بله! البته! ما با کوشش میتونایم مادولین را تماما روی زمین پخش کنیم! همه روزی مادولین خواهند زد!
حضار: دست میزنن
ناگهان در تق باز میشود و استابی بوردمن و جاگسن اون وارد میشود:
استابی و جاگسن: freez! س.م.ب.م
مالدبر: اه! بازم این ستاد مبارزه با مادولین!
نوازندگان شروع به نواختن میکنند تصویر تغییر اندازه داده شده
ناگهان همه ی حضار غیب میشوند.
استابی: ای بابا! کوشن؟ رفتین؟
جاگسن: اههههههه! بازم دررفتن.
استابی: بریم دیگه!
ناگهان ساختمان غرشی میکند و آندو به بیرون پرت میشوند.
بعد از پیاده روی تا مقر ستاد___________________________
رییس مقر: ای خاک وچوکتون! از پس چارتا معتاد برنمیاین؟
استاب و جاگ: ننهنننههننن. خوووببب ددررر رفتننن.
رییس: خفه! معلومه که با دوتا سرباز نمیتونم به اینا پیروز شم! باید ستاد پا بگیره! سرباز بیشتر، پیروزی بهتر! پیش به سوی استخدام سرباز و پیروزی بر مادولین...
استابی: ولی چجوری؟
رییس: هرکی اومد میشه سرباز!
جاگسن: ایول!
ادامه دارد.....
_________________-
خوب اجازه هست؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 26 مهر 1385 23:47
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
یه فکری برای تاپیک گیم نت بکنین یه مدیر براش بذارین حیفه این تاپیک خاک بخوره!!!!



در موردش شخصا تصميم گيري ميكنم !!
فعلا سرم شلوغه نميرسم زياد روش كار كنم !!



نقل قول:
سیریوس و بادراد عزیز بنده مجوز یک تاپیک میخواستم بنام:
سازمان مبارزه با مادولین
اگه با زم توضیح میخواین بدم؟
خیلی ممنون



تاپيكت رو پاك كردم چون معلوم نيست ميخواي چه كار كني
سرباز 1 و 2 يعني چي؟؟
ديگه هم بدون اجازه تاپيك باز نكن !!



نقل قول:
ورانسكي نوشته :تاپیک جادوگرین زو دیروز توسط ناظر این انجمن سیریوس بلک قفل شده و نوشته که دو روز بعد پاک می شه . می خوام بدونم چرا ؟ من که همه ی تلاشم رو برای جلوگیری از ارزشی شدن تاپیک کردم . چندین بار به وسیله ی پیام شخصی از شما خواهش کردم بعضی پست های ارزشی رو پاک کنید و خودم هر طور که می تونستم با بهبود پست ها از ارزشی شدن تاپیک جلوگیری کردم . خواستار تجدید نظر در مورد پاک شدن این تاپیک هستم و قول میدم اگه پاک نشه تمام تلاشم را برای این تاپیک بکنم که ارزشی نشه . لطفا شما کاری بکنیدکه این تاپیک پاک نشه . اگر هم خود شما نیز خواستار پاک شدن این تاپیک هستید بگویید که دیگر مزاحم شما و جناب سیریوس بلک نشوم .



به خاطر ايينكه خيلي ارزشي بود و اينكه به غير از خودت و 2 نفر ديگه هيچ كس ديگه اي توش پست نزده بود
يكسري پست بدون محتوا و فاقد ارزش خواندن توي اونجا نوشته شده بود و با هماهنگي با مديران الان پاكش كردم تا عبرتي بشه براي سايرين



نقل قول:
استابي نوشته : با عرض سلام به ناظران عزیز
با عرض پوزش : من حواسم نبود الان یه تاپیک با نام دفتر ازدواج و طلاق حاج استابی زدم ولی مجوز نگرفتم
ولی اگه مقدور باشه الان میگم چون دیگه وضع بدتر نشه
نام : دفتر ازدواج و طلاق حاج استابی
موضوع : در این تاپیک میتونید در مورد همسر دلخواه خود ثبت نام کنید!
اگه میشه قفلش نکن چون اصلا حواسم به مجوز نبود
اگر جواب بدی ممنون میشم


مجوز داده نميشود چون تاپيك بدون هدف خاصي فقط به طور ارزشي واري توش پست ميخوره درست مثل همون چندتايي كه خورده بود و كلا از بيخ پاك شد
ديگه هم بدون هماهنگي تاپيك نزنيد چون برخورد ميشود!!




سيريوس كبير

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 24 مهر 1385 20:09
نمایش جزئیات
آفلاین
یه فکری برای تاپیک گیم نت بکنین یه مدیر براش بذارین حیفه این تاپیک خاک بخوره!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 24 مهر 1385 18:05
نمایش جزئیات
آفلاین
سیریوس و بادراد عزیز بنده مجوز یک تاپیک میخواستم بنام:
سازمان مبارزه با مادولین
اگه با زم توضیح میخواین بدم؟
خیلی ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مالدبر در 1385/7/24 22:33:35
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 24 مهر 1385 15:00
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت جناب بادراد ریشو !
تاپیک جادوگرین زو دیروز توسط ناظر این انجمن سیریوس بلک قفل شده و نوشته که دو روز بعد پاک می شه . می خوام بدونم چرا ؟ من که همه ی تلاشم رو برای جلوگیری از ارزشی شدن تاپیک کردم . چندین بار به وسیله ی پیام شخصی از شما خواهش کردم بعضی پست های ارزشی رو پاک کنید و خودم هر طور که می تونستم با بهبود پست ها از ارزشی شدن تاپیک جلوگیری کردم . خواستار تجدید نظر در مورد پاک شدن این تاپیک هستم و قول میدم اگه پاک نشه تمام تلاشم را برای این تاپیک بکنم که ارزشی نشه . لطفا شما کاری بکنیدکه این تاپیک پاک نشه . اگر هم خود شما نیز خواستار پاک شدن این تاپیک هستید بگویید که دیگر مزاحم شما و جناب سیریوس بلک نشوم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!