جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

59 کاربر(ها) آنلاین هستند (39 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
59
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 آبان 1385 20:12
نمایش جزئیات
آفلاین
جناب ولدي فايلا بيش از 20 تاست كه من تا حالا 2 - 3 تاش رو فرستادم ولي فقط يكيش تاييد شده.
نظر شخصي من : شاخه داشته باشه (با توجه به تعدادش) بهتر از اينه كه نداشته باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 آبان 1385 18:18
نمایش جزئیات
آفلاین
عزیزان دل برادر * ای پرتغال های نوبر اکراینی کیلویی 3500 * ای سروران گرام پش این قضیه ماژول فن فیکشن چی شد
ای کاش به جای این زوپس بی حیا ی با پی اچ پی کار میکردیم که فعال تر و خفنتر و .... تره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 آبان 1385 13:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سوال: امروز داشتم تو جادوگران گشت مي زدم... كه يهو رئيس اومد! من هم پريدم و پنجره رو كلوز كردم!
هشتاد نود تا pop up يهو ظاهر شد!
من به رئيس گفتم كه استكبار جهاني سايت هاي مرتبط با كار من رو اين طوري ميكنه! ولي... سوال:
كار استكبار جهانيه يا كار شما مديران كه
مجبور كنيد كاربران رو كه sign out كنن!؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 آبان 1385 09:06
نمایش جزئیات
آفلاین
برادر دینی عزیزم...عمو رستم!
ای منبع ادب و فرهنگ!
ای سورس لایزال تربیت!
ایکاش فقط با همین یک شناسه فعالیت میکردی !! باز میگفتیم که نمیخوای از این بهشت وب استفاده کنی

شما دوست عزیزم نوشته خودتو خوندی؟
فکر کردی نوشتت پاک شده ....قابل بازیابی نیست؟
من برات معجزه میکنم!!!
من از همه عذر میخوام که پست ایشون رو نقل قول میکنم ولی ایشون جوری نوشته که مدیران سایت بی ادب هستند و خودشون منبع ادب تشریف دارند...پست زیر اصلا نباید نقل قول میشد ولی ایشون چنان قیافه حق به جانب گرفته که گویا الهه معصومیت در کره خاکی هستند
نقل قول:

نام: خاله کاله... ببخشید، خاله گاوه
نام پدر: نامعلوم (یکی از اهالی محل)
مشخصات همسر ایده آل: رشید و قد بلند، دارای سیبیل های جوگندمی
مقدار شیر دهی درطول روز: 7 قطره

من خاله کاله... ببخشید، خاله گاوه هستم و از اینکه گوسفندا خوشحالن، خیلی خوشحالم! سال پیش برنده ی جایزه ی بهترین بازیگر نقش اول گاو در جشنواره ی فیلم فجر شدم ولی به دلیل مشکلات زندگی و به خاطر اینکه من همیشه عفاف رو به شهرت ترجیح میدم مجبور شدم جایزمو بفروشم و با پولش برای خودم دستکش بخرم! چند تا کار جدید هم از جمله بازی در تبلیغ شیرموز روزانه بهم پیشنهاد شده ولی چون فیلم نامش ضعیفه احتمالا قبول نمیکنم!

بقیه پست بنا به درخواست بعضی از مدیران و کاربران برداشته شد...ولدمورت

ایشون دلیل زدن اینجور پستا رو وجود بعضی پستا میدونند ولی آیا اگر کسی کار اشتباهی کرد ما هم باید بکنیم؟.....مطمئنا اگر پستی در چنین سطحی زده شده...وظیفه ناظره که برخورد کنه و این ناظره که باید جوابگو باشه و نه مدیران....من از همه کاربران میخواهم اگر چنین پستایی ر و دیدند که هنوز وجود داره به ما بلیت بفرستن تا برخورد بشه...وجود اینجور پستا ننگه برای هر سایتی ..مخصوصا سایت وزین جادوگران...با تشکر


جناب فرهنگ و تربیت!!
واقعا متاسفم که این پست شمارو بازیابی کردم و در اینجا قرار دادم
مخصوصا قرار دادم تا همه بدونن ما در روز با چندتا اعجوبه های پر رویی مانند شما برخورد میکنیم و تازه باید جوابگوی صحبتهای حکیمانه و مودبانشون باشیم!!!
واقعا ازت عذرررررررر میخواهیم که شناستو بستیم!!!
واقعا خجالت نمکشی؟
پسرم!!
اینجا سایت رو هزاران نفر میبینن در روز...خیلی ها رو مادر و خواهر های خودت حساب کن
خود من اگر هزار تا مفتضح نویسی داشته باشم..تو این سایت یه دونشو نمیزنم

اون نقل قولی هم که زدی تو امضات من گفتم!!موردی نداره از من یادگاری داشته باش!!!

شما برای خراب کردن سایت اومدی وگرنه با زدن پست قبلی و اخراج شدن زود از اینجا میرفتی و پشت سرتم نگاه نمیکردی...واقعا وقاحت داری

درست فعالیت کردن هنری نیست که شما داشته باشی...هنر شما تمسخر و مسخره بازیه
-----------------------------------------
کورن اسمیت عزیز
انجمنهای انگلیسی مخصوص کسایی هست که فارسی بلد نیستند
ولی خب بدنبال تغییر کاربری آن نیز هستیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/8 9:12:43
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/8 9:19:00
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/8 9:40:09
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/8 10:07:17
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/8 13:20:16
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 آبان 1385 00:31
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم...
با عرض خسته نباشید خدمت مدیران محترم...
این انجمن انگلیسی جریانش چیه؟واقعا هیچ پست یا عنوانی توش زده نشده یا باید دسترسی خاصی داده بشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 8 آبان 1385 00:22
نمایش جزئیات
آفلاین
آقای عمو رستم با تربیت:
ایمیل شما رو هیچ کس نمیبینه به غیر از مدیران و خود شما به این صورت برای شما مشکلی پیش نخواهد اومد.
اگه قرار بود ایمیل ها رو همه ببینن که سنگ روی سنگ بند نمیشد.
حتی شناسه ای که باهاش لاگین میکنی رو هم کسی نمیبینه به غیر از خودت و مدیران و پسورد رو هم که فقط خودت میدونی و مدیران هم به هیچ عنوان امکان دیدنش رو ندارن ( این مساله از نظر ریاضی اثبات شده و به هیچ وجه کسی نمیتونه پسورد کس دیگه ای رو ببینه )


در مورد سرعت پاسخ گویی به ایمیل ها من لاگ بلیتت رو میزارم:
نقل قول:
لیست کار های انجام شده
زمانی که بلیت زده شده: شناسه کاربری: عمل:
۲۲:۵۶:۱۴ شنبه ۶ آبان ۱۳۸۵ ولدمورت شناسه مرا بست اضافه کردن پاسخ
۰:۰۸:۲۶ جمعه ۵ آبان ۱۳۸۵ ولدمورت شناسه مرا بست اضافه کردن پاسخ
۰:۴۴:۱۲ پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۸۵ ولدمورت شناسه مرا بست اضافه کردن پاسخ
۱۷:۱۰:۲۹ سه شنبه ۲ آبان ۱۳۸۵ ولدمورت شناسه مرا بست اضافه کردن پاسخ
۱۵:۴۷:۱۱ سه شنبه ۲ آبان ۱۳۸۵ ولدمورت شناسه مرا بست ارزش گذاری پاسخ 1549
۱۴:۳۵:۵۱ سه شنبه ۲ آبان ۱۳۸۵ **** پذیرفتن مسوولیت رسیدگی
۱۴:۳۴:۵۶ سه شنبه ۲ آبان ۱۳۸۵ ***** اضافه کردن پاسخ
۲۰:۰۵:۳۷ دوشنبه ۱ آبان ۱۳۸۵ ولدمورت شناسه مرا بست بلیت اضافه شده


تا 24 ساعت پاسخ گویی به بلیت برای ما ایده آله و شما اگه سایت ایرانی سراغ داری که سریعتر از این به ایمیل ها پاسخ میده از سایت irib گرفته تا کوچکترین سایت به من معرفی کن چون من تا الان جادوگران رو سریعترین میدونم و خیلی خوشحال میشم یه سایت فقط یه سایت پیدا کنم که اصلا به ایمیل ها جواب بده روز و ماه و سالش بماند.

در ضمن شما برای پاسخ گویی و ارسال بلیت لزومی نداشت که شناسه جدید ثبت کنید چون شناسه های بسته شده به قسمت تماس با ما دسترسی دارن.
در ضمن وقتی مدیری پاسخ میده شما باید به پاسخ مدیر توجه کنی و مطمانا با های و هوی مساله ای حل نمیشه.
مدیران هزار کار دارن و فرصت ندارن تا برای شما این توضیحات رو بدن که مثلا ایمیل شما رو کسی نمیتونه ببینه و غیره.

ما شناسه ها رو میبندیم که فرد نتونه در سایت به صورت عمومی فعالیت کنه ولی ارسال بلیت و ارتباط با مدیران برای شناسه های بسته شده بازه.

در مورد ایمیل فعال سازی:
ایمیل فعال سازی بلافاصله بعد از اینکه در ثبت نام روی پایان میزنید ارسال میشه یا هرگز دیگه ارسال نمیشه و امکان نداره یک ثانیه بعدش ارسال بشه. این ایمیل هم حداکثر بعد از یکی دو دقیقه در میل باکس شما خواهد بود یا دیگه هرگز به شما نمیرسه و امکان نداره بیشتر از چند دقیقه طول بکشه و از نقطه نظر فنی اینکه ایمیلی 30 ساعت بعد به دست کسی برسه امکان نداره.


توبیاس اسنیپ عزیز قوانین ایفای نقش به این صورته در هر حال شما باید در این گروه بمونید یا شخصیت رو عوض کنید یعنی یه شناسه جدید باز کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1385/8/8 0:38:45
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 7 آبان 1385 22:50
نمایش جزئیات
آفلاین
یعنی چی چرا بعد از اینکه یکماه بگزره نباید گروهی که توش هستیم عوض بشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 7 آبان 1385 22:19
نمایش جزئیات
آفلاین
آقای هری پاتر، برادر دینی عزیزم:

قبلا، خدمت دوستانتون عرض کرده بودم که منو حتی اگه بزنید هم عمرا دیگه اینجا نه فعالیت خواهم کرد و نه فعالیت خواهم نمود __ حتی اگه التماسم کنید __ چه برسه به اینکه بخوام با کلک های کاملا زیرکانه و نوین و آپ تو دیت دوباره با ایمیل قبلیم ثبت نام کنم که یعنی تو رو خدا بذارین توی سایتتون، این بهشت توی وب، به ایفای نقش بپردازم و ایفای نقش نکرده از دنیا نرم.

فقط برای این میخوام اثری از ایمیلم اینجا نباشه که ننگ ثبت نام توی این سایت از دامنم پاک بشه و یه موقع کسی ایمیلمو اینجا نبینه که آبروم بره... وگرنه همانگونه که اطلاع دارین و اطلاع شیرین خوشین، ثبت نام ایمیل های علمی تخیلی توی یاهو یک صدم ثبت نام اینجا وقت میگیره و لازم نیست برای دریافت ایمیل فعال سازی یه هفته صبر کنیم. ( اگه ایفای نقش قبل از مرگ، جزو اهداف مهم زندگی باشه وگرنه نیازی به این کارها نیست)

البته لازم به ذکره که واقعا خوش حال میشم که در این آخرین لحظاتی که اینجا هستم، یکی بهم بگه که واقعا چرا برای درست نبودن معرفی شخصیت ( طبق گفته های استاد کریچر ) که البته معرفیم درست هم بود ( لا ریب فیه ) باید شناسم بسته بشه و بعد از گذشت یه هفته هم همچنان بسته بمونه و ایمیلم هم جزو املاک شخصی مدیر سایت محسوب بشه؟ اونم در حالی که عباراتی نظیر کهیرم تو بوقت توی سایتتون فراوونه و از نظر مدیران خیلی خوبه و مشکلی نداره.


و اگه تحت تاثیر ادب و تربیتم قرار گرفتین، بهتون پیشنهاد میکنم لحظات بیشتری رو با سایر مدیران بگذرونین و نحوه ی برخورد!!! و ادب ازشون بیاموزین تا خدایی نکرده بی ادب از دنیا نرین! مشوق اصلی بنده هم در امر تعلیم و تربیت و به خصوص نحوه ی برخورد! همین دوستان بودن.

در هر صورت آی دی بلیتی که فرستاده بودم 55712 هستش و همونطوری که میتونین ببینین ( ان شاء الله... ) مربوط به دوشنبه یکم آبان هست.

سرعت پاسخ گوییتون هم بسیار جای تحسین و تعجب داشت. با توجه به اینکه حتی ایمیل فعال سازیتون 30-40 ساعت دیر میرسه دست آدم و بلیت هاتون زیر دست و پا گم میشن و برای اینکه بهشون رسیدگی کنین آدم مجبور میشه هم یه ایمیل جدید توی یاهو ثبت نام کنه و هم یه آی دی جدید اینجا بسازه و بعدش دوباره بیاد اینجا شماره بلیت بده و مشخصات همسر آیده آلشو بنویسه واقعا شگفت زده شدم که به این سرعت جواب دادین. لحنتون هم کمی با سایر مدیران فرق داشت و من هم "کمی" بابت اتهاماتی که به صورت کلی به مدیران وارد کردم، عذر میخوام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نقل قول:

ارباب لرد ولدمورت:
سایت به اندازه کافی ارزشی هست و نباید بیشتر از این ارزشی تر بشه
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 7 آبان 1385 20:09
نمایش جزئیات
آفلاین
آقای عمو رستم با تربیت:
اصلا مهمترین مساله بستن شناسه بستن ایمیل اون شناسس تا طرف نتونه با اون ایمیل دوباره شناسه ثبت کنه. کلا این گروه شناسه های بسته شده فقط به این دلیله که شناسه ها پاک نشن تا ایمیل ها آزاده بشه. در مورد بستن شناسه راهش اینه که از طریق تماس با ما تماس بگیری و مطمانا بررسی میشه.
اگه بررسی نشده بیا اینجا و شماره بلیتت رو بده

استابی بوردمن عزیز در تاپیک اون ناظر باید اینو بنویسی و خودش بهت جواب میده اگه جواب اقنع کننده نبود برای تماس با مدیران بلیت ارسال کن به شاخه انجمن ها

مالدبر عزیز اون لینک باز میشه بابا جان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 7 آبان 1385 19:55
نمایش جزئیات
آفلاین
اول: ببخشید این لینک <a href="d.jadoogaran.org">d.jadoogaran.org</a> چیه؟
صفحه ای که بالا نمیاد.
دو: صیغه ی آواتور کنار نام کاربری چیه؟
ممنون.
ارزشیترین عضو سایت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose