باسلام سدریک که اصلا به اون چیزی که توی کتاب بود هیچ شباهتی نداشت. فلور هم فوقعلاده نبود و خیلی چهره معمولی داشت. ولی کرام از نظر من خیلی خوب انتخاب شده بود و یکی از بهترین انتخابها بود. مودی هم خیلی جالب وباحال بود مخصوصا اون چشمش و پای مصنوعیش. ایگور کارکاروف هم نسبتا خوب بود چوچانگ کم بد نبود. مادام ماکسیم هم مثل هاگرید انتخاب خوبی بود.
سدريك : از بقيه خيلي بهتر بود و بيشتر با تصورات من از اين شخصيت در كتاب جور در مي اومد فلور : افتضاح بود زيبا نبود و اصلا مثل شخصيت كتاب نبود من اصلا باهاش احساس نزديكي نكردم چون فلور توي كتاب يه پريزاده و خيلي زيباست ولي در فيلم اينطور نبود ويكتور : بد نبود ولي مي تونست خيلي بهتر باشه مودي : به نظر من خيلي پياز داغشو زياد كرده بود كه البته در هاليوودي ها خيلي رسم عجيبي نيست مي تونست خيلي ساده تر و خيلي باورپذير تر باشه كه نبود و ادا و اطوار الكي در مي آورد به نظر من مودي كتاب باهمه عجيب بودنش خيلي آقاتر بود كاركاروف : واقعا چهره اش به نقش مي اومد و اگه بازي بهتري ارائه مي كرد مي تونست همون كاركاروف كتاب باشه چو چانگ : خوب بود نه كاملا چون بايد زيباتر مي بود اما بازي هم نقش زيادي داره به نظر من بازي يخي داشت و كاملا چو كتاب رو نشناخته بود مادام ماكسيم : از اين افتضاح تر نمي شد مادام ماكسيم در كتاب زيبا و سنگين بود البته نه از نظر وزن و يه خانوم كاملا با شخصيت ولي در فيلم درست برعكس بود فقط قد و قواره اش با كتاب يكسان بود و اصلا خوب نبود
در كل انتخاب بازيگر در فيلم يك از همه فيلم ها بهتر بود و شخصيت ها كاملا با شخصيت هاي كتاب يكي بودند مخصوصا دامبلدور و مك گونگال و اسنيپ و كلا همه اساتيد و ديگران ولي هر چه جلوتر آمديم انتخاب بازيگر ضعيف شد و در فيلم چهار به افتضاح كشيده شد راستي نميشه اين دامبلدور و عوض كنند ؟ به خدا آبروي دامبلدور عزيز من و ريچارد هريسو برد مخصوصا در فيلم چهار با اون اداهاي الكيش و داد و فريادش اه اه اه اه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بادها چون به خروش آيند ابرها دير نمي پايند اشكها لذت امروزند يادها شادي فردايند