جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

38 کاربر(ها) آنلاین هستند (28 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
38
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  33 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 08:21
نمایش جزئیات
آفلاین
به نيوت : مجوز داده نميشه .
موفق باشي .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جوزف ورانسكي در 1386/2/27 8:58:43
[
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 17:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ناظر محترم . مي خواستم يه تاپيك بزنم با نام : كميته امداد مرلين . كه اولين شعبه ي ستاد مركزي آسلام هست . من از كالين هم اجازه گرفتم كه شعبه بزنم . لطفا مجوز بدهيد .
اين تاپيك را اگر مجوز بدهيد من و باب آگدن با هم اداره مي كنيم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 اردیبهشت 1386 13:03
نمایش جزئیات
آفلاین
من كليه پست هاي تاپيك رو خوندم و ديدم اكثرا پستها بيمزه و الكي هستند و جو انجمن را خراب مي كنند . شما كه ماموريت گذاشتيد بهتره به اعضاتون بگيد پستهاي خوبي بزنند تا تاپيك قفل نشه . در مورد تازه كاري هم بايد بگم درسته من در اين انجمن تازه ناظر شدم ولي تجربه ي نظارت رو در اين سايت و در سايت هاي ديگه حتي مديريت رو دارم و تفاوت پست خوب و ارزشي رو خوب مي فهمم .
تاپيك باز ميشه ولي به شرط بهبود پست ها از طرف اعضاي شما .
با تشكر ، ناظر انجمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 اردیبهشت 1386 11:52
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین محترم

همون طور که استحضار دارید من در دسته اوباش یک ماموریتی روبه راه انداختم که تو کل تاپیک های سرتا سر انجمن های سایت پست بزنن...

از قضا این ماموریت تو تاپیک شیون آوارگان بود که از بد شانسی ما ناظر تازه کار این انجمن جوزف ورانسکی اون رو بدون مطالعه پست هایی که در دسته و نیز ابتدای همان تاپیک شیون زده شده تاپیک مذکور راقفل کردند.

از شما یک خواهشی دارم و اونم اینه که کورن و اسکاور عزیز خواهشا تاپیک رو باز کنید تا ما ماموریت رو به اتمام برسونیم و بعد اگر لزومی دیدید دوباره تاپیک رو قفل کنین.

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 اردیبهشت 1386 11:09
نمایش جزئیات
آفلاین
من نسبت به تصمیم شما ناظران اعتراضی،یعنی در واقع پیشنهادی دارم!!

ببینید کی گفته این انجمن 100 درصد رول است؟پس چرا این تاپیک و یکسری تاپیک دیگر در آن رولی زده نمیشه و پست عادی دارند؟

عزیزان ناظر تاپیک اوباش مثل تاپیک وایت تورنادو محلی برای هماهنگی اعضاش است.اگر آنجا هم رول بزنند و از این صحبت ها،چطور میشه امتیاز و نفر برتر و ... این گروه را انتخاب کرد و حتی برنامه داد به اعضاش تا برن تاپیک های دیگر ماموریت اجرا کنند و رول بزنند!؟

ممنون،ایگور کارکاروف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 8 اردیبهشت 1386 21:32
نمایش جزئیات
آفلاین
بورگین عزیز

منم حرفاتو کاملا قبول دارم مخصوصا اینکه فعالیت یه انجمن به ناظرش بستگی داره و این صددرصد درسته چون فعالیت های یک انجمن زیر نظر ناظر صورت میگیره و اختیار تام انجمن در اختیار ناظره و این ناظره که با سیاست های خودش انجمن رو پیش میبره...

من رویه واژه ی سیاست یه کم تاکید میکنم چونکه این مسئله ی سیاست کاملا با سلیقه ی ناظره...و خب مشخصه که هر ناظری با سلیقه ی خودش انجمن تحت نظارتش رو جلو میبره...

یه مسئله ای هم هست و اونم اینه که من به شخصه سیاست های مختلفی از ناظرین مختلف تویه این دو سال و خورده ای تویه سایت دیدم و چیزهای خوبی از بقیه ی ناظرین یاد گرفتم و سعی کردم از همون اولی که ناظر شدم تا الان نظارتم رو بر اساس اون تجربه ها انجام بدم که خوشبختانه مورد توجه هم قرار گرفت.


منظورم از این همه حرف این بود که حرف شما درسته و ناظره که انجمن رو جلو میبره و فعالش میکنه...منم دقیقا هدفم همینه...همین که یه تاپیک قفل باشه یا باز باشه خودش یه نوع سیاست محسوب میشه...ممکنه یه ناظر دیگه بیاد یه تاپیک قدیمی رو باز بکنه یا اصلا توش پست بزنه...باز این سیاست اونه!


حالا میخوام نکته وار و بر اساس انتقادهایی که داشتی جلو برم:

1-من فکر میکردم با من موافق باشی که تعداد تاپیک های فعال زیاد مهم نیستن...مهم کیفیت فعالیتشونه!...حالا مثل اینکه با من موافق نیستی!

2-چرا باید هاگزمید فعال تر از وزارت یا هر جای دیگه ای باشه؟...من هیچ قانونی توش نمیبینم...خیلی مواقع بوده که وزارت فعالیتش بیشتر از هاگزمید بوده و خیلی مواقع هم هاگزمید بیشتر از وزارتخونه....البته منم بدم نمیاد فعالیت تویه هاگزمید از بقیه ی انجمن ها بیشتر باشه...سعیمم دارم میکنم
3-من یه چیزی همین جا بگم جفتمون حالمون گرفته بشه!...متاسفانه من تویه این دو سال و خورده ای دقیقا تجربه کردم که رویه اعضای جادوگران هیچ حسابی نیست!...چه اعضای قدیمی چه جدید چه خوب چه متوسط چه بد!....هر وقت حسش باشه میان پست میزنن هر وقتم نباشه نمیزنن!...دقیقا فرق سایتی مثل جادوگران با ماگل نت تویه همینه که اعضای جادوگران با همدیگه یه ارتباط خاصی دارن که اعضای ماگل نت یا سایت های ایفای نقش هری پاتری دیگه ندارن!...از نظر خودم من حق دارم که بعضی مواقع از فعالیت اعضا انتقاد کنم...خود من که تابستون سال 83 تویه یک روز 40 تا پست رول زدم(!!!) الان هفته ای دو سه تا پست میزنم...از خودمم گله دارم! ولی متاسفانه به دلیل وقت کمم فقط میتونم نظارت بکنم و کمتر پست بزنم...الان بیشتر بچه های فعال سایت دقیقا همین حالتو دارن...به این اسامی دقت بکن که در قدیم از فعال ترین اعضای سایت بودن:
سرژ تانکیان-فنگ(سام وایز)-برودریک بود(برادر حمید)-ققنوس-هدویگ-اش ویندر-آنیتا دامبلدور-دراکو مالفوی-کریچر-بارون خون آلود(ویکتور کرام)-ماروولو گانت-....

همه ی اینا در زمانی که بودن سایت رو میترکوندن و یه نفری سایت رو فعال نشون میدادن...مطمئن باش فعالیت به اعضا کاملا بستگی داره تو جادوگران...

به جرات میخوام بگم که فعالیت تایپک ها و انجمن ها اول به اعضای فعال بعد به ناظرین بستگی داره...به هر حال من دارم سعیمو میکنم الانم نسبت به قبل خیلی بهتر شده...نشده؟


4-متاسفانه من الان فقط 1 ماهه که ناظر هاگزمیدم و زمانی که تاپیک "شب های جرره" تویه انجمن هاگزمید زده شده برمیگرده به یک سال دو سال پیش!!!...من نمیتونم تاریخ سایت رو از بین ببرم...بلکه فقط میتونم با قفل کردنشون اونارو آرشیو نگه دارم!
تویه مدت زمان نظارت من چندتا تاپیک جدید فقط تویه انجمن خورد که دو سه تاشون پاک شدن یکیشون فعلا قفله و یکیشون فعالیت خوب شد...تو این مسئله اصلا نمیتونم ایرادتو قبول کنم!....از خودم نمیخوام تعریف کنم ولی بد نیست یه نگاهی به ویژگی های فردیم بندازی....به شخصه وقتی از مدیریت داشتم برکنار میشدم شخص اول سایت بهم گفت که ما تویه نظارت به تو احتیاج مبرم داریم و تو اونجا میتونی به ما کمک بکنی...منم دارم کمک میکنم و وقتی که کنکورمو بدم کمکم 5 برابر یا حتی 7 برابر خواهد شد...مطمئن باش دوباره یه زمانی میرسه که مثل سال 83 روزی 20 تا پست رو حداقل خواهم زد...مخصوصا برای انجمن های تحت نظارتم که خرده های این شکلی نتونه کسی بگیره...به هر حال من ایراد تورو در مورد هر سیاستی تویه این انجمن میتونم بپذیرم به غیر از ایرادهایی که به سیاست های خاص منو بگیری...من با همین سیاست ها در نظارت موفق بودم...نمیتونم اونارو کنار بزارم و مثل ناظرین معمولی نظارت بکنم...قفل یا باز بودن تاپیک های قدیمی هم جزو سیاست ها محسوب میشه که اگر میخوای میتونیم تو پیام شخصی بیشتر روش بحث بکنیم


5-من از شما تشکر میکنم که به فعالیت تاپیک ها توجه دارین و خیلی هم خوشحالم که از من انتقاد میکنی و دوست داری به من کمک بکنی...من با کمال میل میپذیرم...بهتره در این مورد هماهنگ تر باشیم...مثلا تو میگی تاپیک هایی که خیلی وقته توشون پست نخورده باید فعال بشن ولی من عقیده دارم که کم کم باید به تاپیک های قدیمی برسیم!...خیلی دوست دارم در این مورد هماهنگ باشیم...چه بسا اصلا خود شما در آینده بیای همین جا با هم همکار بشیم نظارت بکنیم!...یه خواهشی دارم و اونم اینه که اگر میشه با پیام شخصی با من تماس بگیر در این مورد هماهنگ بکنیم...یعنی در اصل با دسته ی اوباش بورگین هماهنگ بکنم

اصلا من به شخصه میتونم با شما هماهنگ باشم خودمم پست بزنم...به شرط اینکه سوژه هاتون خوب باشه و کیفیت کار رو بر کمیتش ترجیح بدین


6-یه چیزی هم بگم نکته وار: تاپیک هایی مثل خوابگاه مدیران یا مهمتر از اون تاپیکی مثل خانه های هاگزمید اصلا نمیشه براشون کاری کرد...حالا چرا؟
چون که اون تاپیک ها تاپیک های خیلی معروفی هستن...تاپیک های معروف معمولا 90 درصد اوقات فعال هستن و ناظر انجمن بیشتر باید وقتشو برای چک کردن پست ها و خوندن پست های اون تاپیک ها بگذرونه و گاهی اوقات هم توشون پست بزنه و داستان رو بهتر جلو ببره...
نکته ی اصلی تو اینه که مطمئنا پستی که شما تویه اون تاپیک بعد از مدت ها میزنی تویه فعالیت دوباره ی اون تاثیر داره ولی خب بعضی مواقع هم نمیگیره!...ولی خب به هر حال در این مورد حرفتو قبول دارم...من خودم خیلی مواقع دوستان رو تشویق میکنم که تویه یه تاپیک پست بزنن تا فعالیتش بیشتر بشه...بیکار ننشستم که...چیزی که زیاده کاره ماشاالله




در مورد حرفی هم که در آخر زدی باید بگم که باهات شدیدا موافقم که خیلی مهمه که ناظر تویه انجمن تحت نظارتش پست بزنه و سوژه بده...چشم حتما این کارو بیشتر انجام خواهم داد...کما اینکه در حال حاضر 90 درصد پست هامو تویه انجمن های تحت نظارت خودم میزنم...حتما بیشترش میکنم



با تشکر از انتقاد سالم شما(واقعا خوشم اومد از انتقاد سالمت)
ناظر انجمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 8 اردیبهشت 1386 16:29
نمایش جزئیات
آفلاین
اسکاور عزیز!
من در حدی نیستم که به شما حتی کوچکترین حرفی بزنم یا انتقادی بکنم ، بلکه فقط عیب و ایراد هایی که در پستتون هست رو پیدا کنم که برای من شک و شبهه ایجاد کرده بودند.

نقل قول:
من اول بگم که تاپیک های انجمن هاگزمید به دلیل زیاد بودنشون بیشترش به قول شما خاک میخورن و خیلیاشم تاپیک های قدیمی هستن...

خوب ، فقط انجمن هاگزمید دو صفحست که اگر در کل تاپیک های باز رو جمع کنیم ، میشه یک صفحه و صفحه دیگه هم قفل هست. ما به تاپیک های قفل شده کاری نداریم ، فقط این سوال برام پیش اومده که شما اینجا گفتید :

نقل قول:
به هر حال سایت سه سال و نیمه که دایره و تویه این سه سال و نیم تویه انجمن هاگزمید که یکی از باکلاس ترین انجمن های سایت بوده و هست

خوب خود شما دارید میگید باکلاس ترین انجمنی که تا به حال تو جادوگران تا این سه سال بوده!من هم با کاملاً و بدون هیچ شوخیی این نظر شما رو قبول دارم ولی وقتی که همچین حرفی می زنید ، نباید یک همچین انجمنی تاپیک هاش از تاپیک های به عنوان مثال وزارت خانه فعال تر باشه؟

نقل قول:
تاپیک های زیادی خورده و باید هم تویه خیلی از تاپیک هاش پست نخوره چون اعضای رول زیاد نیستن و انتظاری نمیره...

اگر دقت کنید شما دارید نداشتن فعالیت تاپیک ها رو میندازید به گردن اعضا!در صورتی که اگر برای تاپیک ها پستی با سوژه مناسبی زده بشه،مشهور ترین افراد رول پلینگ هم در آن شرکت می کنند که این کار فقط و فقط با همت شما ناظران عزیز صورت میگیره.

نقل قول:
99 درصد تاپیک هایی که قفل شدن به دلیل غیر فعال بودنشون نبوده...بلکه ناظر تشخیص داده که بهتره اون تاپیک فعلا قفل باشه...

من نمیخوام رو کار شما خورده بگیرم ولی شما از طرفی دارید میگید این انجمن با کلاس ترین انجمنه و از طرفی تاپیک هایی مثل شب های جرره توش خورده میشه؟این تاپیک ها بدون مجوز زده نشده اند ، پس اگر شما به این تاپیک ها مجوز دادید چرا دوباره بدون اینکه به نداشتن فعالیتشون توجه کنید اون ها رو قفل کردید؟

نقل قول:
چرا ما باید بریم تاپیک هایی که فعالیتی توشون وجود نداره رو فعال کنیم بعد تاپیک های فعال سایت رو ول کنیم!؟...

اصلاً این طور نیست.
هر تاپیکی یک سیر سعودی و یک سیر عمودی ( شکست داره) اما بعضی از تاپیک های استثنا هم هستن مثل " خوابگاه مدیران " که یکی از بهترین تاپیک هاست ، کسانی که در تاپیک های خاک خورده پست زده اند ، در تاپیک های معمولی هم نیز پست زده اند!

نقل قول:
...بیشتر مواقع همین کار باعث شده که تاپیک های فعال هم غیر فعال بشن و به جای اینکه سود بکنیم ضرر کردیم!

من در این مورد فقط یک مثال عرض می کنم:
حدود دو ماه یا یک ماه بود که تو تاپیک خوابگاه مدیران ، پستی زده نشده بود که من پست زدم و موضوع قبلی رو ادامه دادم.
الان هم میبینید که یکی از فعال ترین تاپیک ها شده که امیدوارم همینجوری بمونه.

خلاصه من حرفی رو که میخوام بزنم رو هم بزنم و اونم اینه که : فقط در صورتی انجمنی موفق میشه که ناظراش هم توش بپستن،سوژه بدن و اعضا رو به پست زدن در همین انجمن ترغیب کنند.
البته از دستم ناراحت نشید، من فقط انتقاداتم رو دادم.
از اینکه سرتون رو به درد آوردم ، خیلی عذر میخوام!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 21:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
بورگین نوشته:
با سلام.
همون طور که استحضار دارید من گروهی درست کردم به نام " دسته اوباش بورگین و رفقا " والله من قصد درست کردن همچین تاپیکی نداشتم تا اینکه دیدم تاپیک های خاک خورده تو انجمن دهکده هازگمید تقریبا 90% اش رو گرفته.
بر آن شدم که همچین گروهی زده و در تاپیک های مختلف بپستیم تا انجمن فعال شود.
ولی این فعالیت وقتی به نقطه ی اوج خود می رسد که شما ناظران عزیز ، لطف کرده و در این کار گروهی ، کمک کنید.
سعی کنید برای تاپیک های قفل شده مسئولی انتخاب کنید و در تاپیک هایی که خاک خورده هستند سوژه جدیدی بزنید.
من کاره ای نیستم که برای شما تعین تکلیف کنم. فقط پیشنهاداتم بود.
با تشکر.
بورگین


من اول بگم که تاپیک های انجمن هاگزمید به دلیل زیاد بودنشون بیشترش به قول شما خاک میخورن و خیلیاشم تاپیک های قدیمی هستن...به هر حال سایت سه سال و نیمه که دایره و تویه این سه سال و نیم تویه انجمن هاگزمید که یکی از باکلاس ترین انجمن های سایت بوده و هست تاپیک های زیادی خورده و باید هم تویه خیلی از تاپیک هاش پست نخوره چون اعضای رول زیاد نیستن و انتظاری نمیره...

ولی به هر حال ممنونم که تلاش میکنید برای فعال شدن تاپیک ها

یک مسئله ی دیگه ای که هست و من میخواستم این مسئله رو امروز با پیام شخصی به شما اطلاع بدم اما به دلایلی ندادم و الان اینجا میگم، اینه که تاپیکی که شما برای گروهتون زدین جالب نیست...مخصوصا اینکه در انجمن هاگزمید زده شده...
انجمن هاگزمید از دیرباز انجمنی بوده که 99 درصد تاپیک هاش تاپیک های رول بودن مثل تاپیک خانه های هاگزمید، که تاپیک های فعال و پرطرفداری هم بودن...
و مشکل اینه که تاپیکی که شما زدید کاملا غیر رول توش عمل میشه و با استانداردهای این انجمن نمیخونه...من همین جا از شما خواهش میکنم که یه فکری برای این تاپیک بکنید...یا به یه انجمن دیگه منتقل بشه یا اینکه فعالیت و هماهنگی گروهتون رو به صورت برون سایتی انجام بدین...لطفا این مسئله رو در همین تاپیک یا با پیام شخصی به من اطلاع بدید که چی کار میکنید



اما از بحث اصلی ای که شما گفتید منحرف شدیم!
99 درصد تاپیک هایی که قفل شدن به دلیل غیر فعال بودنشون نبوده...بلکه ناظر تشخیص داده که بهتره اون تاپیک فعلا قفل باشه...من به شخصه در انجمن های تحت نظارتم تاپیک هایی که فکر میکنم میشه توش در حال حاضر فعالیت داشت و فعالیت رو توش شروع کرد، قفل نمیکنم و میزارم که باز باشن...

به هر حال اگر شما خواهان باز شدن تاپیکی هستید همین جا یا با پیام شخصی به من اطلاع بدید تا اون تاپیک رو دوباره فعال بکنید(البته اگر مشکلی برای این کار وجود نداشته باشه که اکثرا وجود نداره)

به هر حال تاپیک های زیادی وجود داره که میشه توشون فعالیت کرد و من بعضی مواقع خودم گیج میشم که چرا ما باید بریم تاپیک هایی که فعالیتی توشون وجود نداره رو فعال کنیم بعد تاپیک های فعال سایت رو ول کنیم!؟...بیشتر مواقع همین کار باعث شده که تاپیک های فعال هم غیر فعال بشن و به جای اینکه سود بکنیم ضرر کردیم!
ولی به هر حال اگر فکر میکنید که بقیه ی تاپیک های دهکده ی هاگزمید فعالیت خوبی دارن و لازمه که تاپیک های دیگش فعال بشه کافیه با من هماهنگی بکنین...پیام شخصی یا تویه همین تاپیک

ممنون به خاطر توجهتون
ناظر انجمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 18:24
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام.
همون طور که استحضار دارید من گروهی درست کردم به نام " دسته اوباش بورگین و رفقا " والله من قصد درست کردن همچین تاپیکی نداشتم تا اینکه دیدم تاپیک های خاک خورده تو انجمن دهکده هازگمید تقریبا 90% اش رو گرفته.
بر آن شدم که همچین گروهی زده و در تاپیک های مختلف بپستیم تا انجمن فعال شود.
ولی این فعالیت وقتی به نقطه ی اوج خود می رسد که شما ناظران عزیز ، لطف کرده و در این کار گروهی ، کمک کنید.
سعی کنید برای تاپیک های قفل شده مسئولی انتخاب کنید و در تاپیک هایی که خاک خورده هستند سوژه جدیدی بزنید.
من کاره ای نیستم که برای شما تعین تکلیف کنم. فقط پیشنهاداتم بود.
با تشکر.
بورگین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 27 فروردین 1386 00:39
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین محترم.ببخشید میخواستم بپرسم تاپیک بررسی پستهای هاگزمید دیگه فعالیت نمیکنه؟در کل منظورم اینه که اگه میشه دوباره شروع به نقد پستها کنید تا هم تازه واردان و هم کسانی که پست زدن بلد نیستند مثل من, بتوانند اشکالاتشان را متوجه شوند.ممنون.با احترام.

خب قراره به زودی (طی دو سه روز آینده) نقد پست ها در این فروم آغاز بشه و به زودی اون تاپیک باز میشه...منتظر پست های خوبت هستم!


ممنون از رسیدگی سریعت کورن عزیز!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط كورن اسميت در 1386/1/27 15:30:33
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/1/27 15:33:24
ویرایش شده توسط كورن اسميت در 1386/1/27 15:33:47
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/1/27 15:37:40