به مدیران و مسئولان سایت: توجه کنین که سایت دیوانه ساز برنامه ی ویژه ای برای جشن انتشار کتاب و حتی ترجمه ی کتاب + برنامه ی های ویژه ی دیگر دارد به نظر من اگر در اینجا افراد هم با هم همکاری کنند میتوانند در مدت زمان کوتاهی ترجمه ی کتاب هفت رو انجام بدن و از طریق ایمیل فقط برای عضوهای سایت ارسال کنن
هوم تازگیا بعضی پستا طوری میشن که همه نوشته ها میفتن پشت سر هم و به هیچ وجه من الوجوهی هم پاراگراف بندی و فاصله و اینا رو نمیشه توشون درست کرد...قضیه این پستا چیه؟ مشکلش از کجاست؟ چجوری میشه حلش کرد!؟
سلام خسته نباشید با اجازتون یه پیشنهادی داشتم قالب سایت رنگش خیلی تند و تیزه چشم ادمو میزنه همون قالب قبلی به نظرم خیلی قشنگتر و بهتر بود یه کمی هم سادس همچین برای موضوع هری پاتر قدیمی و لوسه امیدوارم منظورم رو بفهمید قالب یه همچین سایتی باید ادم همچین به هیجان بیاره ممنون از زحماتتون
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
... بگذرم گر از سر پیمان میکشد این غم دگر بارم می نشینم شاید او آید عاقبت روزی به دیدارم...
به مهدی پاتر: امضای شما توسط من برداشته شد چون تبلیغ هر سایت و یا وبلاگ در امضا خلاف قوانین سایت هست. اگه شما تمایل به تبلیع اون دارید میتونید از طریق بلاک "تبلیغات در سایت جادوگران" شرایط رو خونده و در صورت موافقت با ما تماس بگیرید.ممنون
به بورگین: اشکال از شما نیست در واقع گالری به این شکل دراومده شما نظرت ارسال میشه ولی نشون داده نمیشه چون باید مدیر بررسی بکنه اگر مشکلی نداشت تایید بکنه الان 1 سالی هست که نظرهای گالری با تایید مدیر در سایت قرار میگیره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M
وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
با سلام خدمت مدیران گرامی... ببخشید من یک سوالی داشتم وقتی من برای "عکس ها" در گالری (هرعکسی) پیام ارسال یکنم مینویسه " با تشکر از پیام شما" ولی وقتی صفحه میاد پیام من دیده نمیشه
مهدي پاتر: امضای شما توسط مدیر برداشته شده و برای پی گیری علت اون باید بلیت ارسال کنید. من کی گفتم در ترجمه کتاب 6 دست نداشتم؟ اون ترجمه گروهی بود و اسم 5 6 سایت هم تهش اومده. ولی ما از امسال تصمیم گرفیتم همچین کاری نکنیم. در مورد برداشتن کتاب های قبلی از سایت هم اقدام خواهیم کرد ولی فعلا کتاب هفتم در بورسه و میزاریم برای بعد از منتشر شدن کتاب هفتم.
آقای علی نیلی مساوی با سایت جادوگران نیست. هر چی که من فکر میکنم درسته دلیل این نیست که از نظر سایت و برای سایت هم درست باشه. ما با هیچ ناشری از جمله نشر محترم زهره مشکلی نداشتیم. در کتاب ششم نام سایت در اون ترجمه آورده شد و یه لینک هم برای پیش خرید کتاب در سایت قرار گرفت اعضای سایت هم کتاب رو پیش خرید کرده بودن چون از اول قرار بود همینطور بشه و ما با هم همکاری کنیم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
من نمی دانم که آیا در انگلیس به نوت بوک و اینترنت دسترسی خواهم داشت یا نه;اما به هرحال تمام سعی ام را می کنم تا اخبار و عکس های مربوط به جشن کتاب هفت و سایر اتفاقاتی که می افتد را به شما ارسال کنم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Harry Potter has a heart so true And is not just a fiction character made to be read by me and you He's an inspirati
دوست عزیز و مدیر قدیم سایت آی آر ویزاردز کاملا در اشتباهید بله کاملا درسته که پای همه نسخه ها ادرس سایت جادوگران توش خورده، وقتی تو سایت ما برای دانلود گذاشته شده انتظار دارید به جای ادرس جادوگران ، ادرس سایت یاهو بخوره!!!! بله اقای علی نیلی یکی از کسانی بود که تو کار ترجمه گروهی شرکت داشت نه فقط اقای نیلی بلکه خیلی ها دیگه که الان عضو فعال سایت جادوگران هستند اون موقع وضع فرق میکرد
منظورتون از بازی رو نفهمیدم، بازم میرسم به همون حرف اول خودم اینکه کامل در اشتباه هستید ما به نشر زهره و یا هر نشر دیگه ای کاری نداریم، تا وقتی با ایرانی هستی قانون کپی رایت معنی نمیده ولی وقتی پای خارجی وسط میاد وضع فرق میکنه هیچ دقت کردید برای چی سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی هست ؟؟ !!! جواب نکته بالا دقیقا همون جوابی هست که شما میخوای بدونی برای چی داریم روی قانون کپی رایت سرسختانه می ایستیم!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مونالیزا در 1386/4/2 23:34:53
How can you escape...if they can see everything? V.M
وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام