جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

11 کاربر(ها) آنلاین هستند (3 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
11
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک:
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: جمعه 2 آذر 1386 15:05
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من دامبلدور قويتر يك چون ولدومورت هميشه ازش مي ترسيد دوما دامبلدور پير با ولدومورت ميانسال مي جنگيد و برنده مي شد پس ببينين اگر اونها رو تو يه زمان رو به روي هم قرار بديم دامبلدور خيلي قويتره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: جمعه 2 آذر 1386 13:01
نمایش جزئیات
آفلاین
من فکر می کنم دامبلدور یکم ضعیف تر بود ولی چون به عشق ایمان داست قدرتش در اخر بیش تر شد نه این که در اخر عمرش بلکه در کل.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق واقعي تنهايي را به يگانگي مبدل مي سازد . اگر ديگري را دوست ميداري ، اگر مي خواهي ياريش كني ، كمك كن تا يگانه شود . نه نبايد او را اشباع كني .?
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: جمعه 2 آذر 1386 01:04
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب! فکر کنم در تمام کتابها به این نکته اشاره شده باشه که تنها کسی که ولدمورت از او می ترسید کسی نبود به جز آلبوس دامبلدور! همونطور که در بالا گفته شده ولدمورت از قیافه دامبلدور نمی ترسیده که! بالاخره خودش یکی از وحشتنکاکترین قیافه ها رو داشته... پس باید گفت که اون از نیروی جادوی دامبلدور هراس داشته. همچنین در کتاب شش گفته شده که ولدمورت تمام یا بیشتر همکاران دامبلدور رو طلسم کرد اما هیچگاه به خودش اجازه نداد تا به دامبلدور نزدیک بشه.
ما همچنین تو کتاب 5 در فصل " تنها کسی که از او می ترسید " و در نبرد بین دامبلدور و ولدمورت شاهد این هستیم که دامبلدور ولدمورت رو شکست میده و اون هم بدون استفاده از هیچ طلسم غیر قانونی در صورتی که اگه درست یادم مونده باشه ولدمورت حداقل سه دفعه طلسم مرگ رو به کار برد. همچنین ما جمله ولدمورت رو هم داریم " تو طالب مرگ من نیستی دامبلدور اون هم به این خشونت " خوب اگر ولدمورت از دامبلدور قویتر بود و می تونست به راحتی با اون مبارزه کنه و اون رو شکست بده و اینکه طلسم ها وقدرت جادویی اون بیشتر از دامبلدور بود هیچ وقت همچین حرفی رو نمیزد. همچنین ما در همین مبارزه داریم که ولدمورت حداقل دو بار در شرایطی سخت واسه مبارزه قرار می گیره که با جون اون و سلامتیش! بازی می کرده...
ضمناً ما این گفته رو هم داریم که دامبلدور قویترین جادوگ قرن بوده و همچنین اینکه ولدمورت هیچوقت حتی جرات اینکه به هاگوارتز نزدیک بشه رو نداشته! مسلماً دلیل ولدمورت برای اینکه به هاگوارتز حمله نمی کرده فقط طلسمهای محافظتی قدیمی نبوده که از اونجا مراقبت می کرده بلکه حضور دامبلدور بوده که باعث میشده تا اون همیچن کاری رو انجام نده. همچنین ما می دونیم که در کتاب ششم که همه از بازگشت ولدمورت خبر داشتند و یا اینکه در کتاب پنجم محفل از بازگشت ولدمورت خبر داشت با این همه ولدمورت هیچ کاری انجام نداد و فقط زمانی خودش رو در جامعه آشکار کرد که دامبلدور مرده بود و اثری از اون نبود. اون به راحتی هاگوارتز رو تصرف کرد و وزارتخونه رو در اختیار گرفت و دنیای جادوگری رو تحت تسلط خودش در آورد چون دامبلدوری وجود نداشت تا اون ازش بترسه.
همچنین ما می دونیم که ولدمورت در جادوی سیاه مهارت فوق العاده ای داشت و این رو هم در داستان داریم که برای مقابله با جادوی سیاه باید شناخت کافی با اون داشت. مسلماً دامبلدور در استفاده از جادوهای به قول معروف ( سفید ) تبحر کافی داشته اما این برای مبارزه با کسی مثل ولدمورت کافی نیست و فقط شناخت جادوی سیاه و درک اون هم نمی تونه باعث این بشه که کسی در برابر ولدمورت, دقت کنین " ولدمورت " نه اطرافیان اون ایستادگی کنه. همچنین دامبلدور در دوران جوانی به همراه گریندل والد در پی شناخت این نوع جادو بوده و همچنین او بوده که گریندل والد رو با یک چوبدستی معمولی شکست داده و از قدرت چوبدستی برتر شکست نخورده. در آخر بعد از این همه حرف زدن فقط باید یک جمله رو گفت :
" ولدمورت قدرتمندترین جادوگری بود که بعد از دامبلدور قرار می گرفت. "

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زیب?
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: جمعه 2 آذر 1386 00:12
نمایش جزئیات
آفلاین
اين اخرا ديگه دامبلدور داشت ضعيف ميشد از اونجايي كه پليدي هميشه برتره من ميگم لرد قويتره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: پنجشنبه 1 آذر 1386 16:45
نمایش جزئیات
آفلاین
در جادوي سياه يا در جادوي سفيد آلبوس دامبلدور قدرتمندتر از لردولدمورته و اين به خاطر قدرت چوب برتر نيست. در فصل تنها كسي كه از او مي ترسيد. لرد ولدمورت و آلبوس با هم مي جنگن اما نبرد كاملا بي نتيجه بوده..دليلش هم اين نبوده كه اين دو نفر با هم برابرند. توي اين مبارزه آلبوس كاملا با لرد بازي مي كنه ..دامبلدور از نيروي واقعي چوب استفاده نكرد و جادوهاي چشمگير انجام نداد(مثل جادويي كه بر عليه فاج و دلورس توي دفتر خودش به كار برد.) تا بتونه نقشش رو كه در آينده قرار بود توسط اسنيپ انجام بشه رو اجرا كنه

دامبل قوي تره در نهايت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو محفل ققنوس

چه چشمايي!!!!

[url=http://www.jadoogaran.org/userinfo.php?uid=11679]ادوارد بونز ! همون شناسه اي كه به خودش �
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: پنجشنبه 1 آذر 1386 16:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نیازی به بحث در این مورد نیست ، چرا که بار ها در کتاب گفته شده دامبلدور قدرتمندترین جادوگر قرن هست و در کتاب پنجم هم فصلی داشتیم با عنوان " تنها کسی که از او میترسید " که به این اشاره ولدمورت به شدت از دامبلدور میترسه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: پنجشنبه 1 آذر 1386 11:51
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من آلبوس دامبلدور خیلی قوی تره!!چون همیشه ولدمورت از اون میترسید!!از قیافه ی دامبلدور که نمیترسید!!این قدرت دامبلدور بود که اونو میترسوند!!دامبلدور در جادوی سیاه هم به نظرم از ولدمورت قوی تر بود ولی آنقدر انسانیت داشت که از اونا استفاده نکنه!!!
اگه یادتون باشه دامبلدور تونست با چوب جادوی خودش جادوگر قدرتمند زمان خودش که چوب برتر هم داشت یعنی گرینوالد رو هم شکست بده و این یه چیز معمولی نیست!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: چهارشنبه 30 آبان 1386 23:54
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من:
این دو جادوگر کاملا با هم متفاوت هستن
یعنی لرد سیاه در جادوی سیاه مهارت خارق العاده ای داره
و دامبلدور در جادوی سفید
ولی از نظر قدرت به نظر من ولدمورت قدرتش بیشتره

===

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

خنده بر هر دردی دواست

پس همیشه خندان باش

Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: چهارشنبه 30 آبان 1386 23:42
نمایش جزئیات
آفلاین
خب این دو شخصیت رو نمیشه از این لحاظ خیلی با هم مقایسه کرد
ولی تقریبا تو همه ی کتابا دامبلدور باهوش تر و بوده و طلسم های زیادی هم بلد بوده
اما فکر میکنم ولدمورت قدرتش بیشتر بوده
ولی از لحاظ هوشی به پای دامبلدور نمیرسیده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

خاطرات جادوگران...روز هاي اشتياق،ترس،فداكاري ها و ...
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: چهارشنبه 30 آبان 1386 20:04
نمایش جزئیات
آفلاین
« تنها کسی که ولدومورت ازش میترسه دامبلدوره » این جمله که تو هری پاتر 1 بود که یادتونه.
پس دامبلدو از ولدومورت قوی تره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I won't waste myself on you