جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

58 کاربر(ها) آنلاین هستند (38 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
57
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 23:33
نمایش جزئیات
آفلاین
من هرگز نميخواستم اينجا پست بزنم!

ولي براي تفهيم بهتره موضوع بايد بگم كه دالاهوف جان در اشتباه هستي.

هر عضوي حق داره هر تاپيكي دلش ميخواد(تو بخش رول پليينگ)رول بزنه و شما حق نداري پستشو پاك كني..شما نميتوني براي يه تاپيك ممنوعيت ايجاد كني كه ملت چجوري پست بزنن،هر كسي دوست داره يه جوري كه دلش ميخواد و حال ميكنه باهاش رول بزنه..يكي ادامه دار،يكي تكي مثلا!

در ضمن به نظرم اگر سعي كني در مورد فرق انجمن رول و غير رول بيشتر فكر كني بهتره!وقتي شما پستي رو اونجا پاك ميكني خيلي فرق داره با پستي كه ميخواي تو رول پاك كني و اصلا با دلايل مشابه نميتوني اين حركت رو بكني..در واقع كارت اشتباه ميشه.اين رو به عنوان يه ناظري دارم بهت ميگم كه،انجمن هري پاتري سايت رو به همراه انجمن رول مدتها نظارت كردم و فرقشون روخيلي خوب ميدونم!

همين!ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 23:01
نمایش جزئیات
آفلاین
یکی از وظایف ناظر در فروم تحت نظرش رسیدگی به درست پیش رفتن روند تاپیکهاس و اینکه هر تاپیک طبق روال پیش بره شما باید بدونی که در بعضی تاپیکها مشخصا پستها ادامه دارن و در بعضی دیگر تکی دیگه بر همه واضح و مبرهنه که روال در کلوپ چگونه است شما میتونی پست بزنی ولی من هیچ تضمینی نمیکنم که بعد از مشورت با چارلی پستت پاک نشه من مستقل عمل نمیکنم در این مورد نظر هر دو ناظر اعمال میشه

موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 22:26
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی ببخشید دخالت می‌کنم. تصمیم داشتم با کله پست ققنوس رو ادامه بدم یه سفر یه روزه برام پیش اومد نتونستم.

اگه این مسئله حل شه تصمیم دارم ادامه‌ای بر پست ققنوس یا دابی یا هرکی آخرین پست اون تاپیک رو بزنه، بزنم.

دالاهوف عزیز می‌شه اون قسمتی از قوانین رو که توش نوشته ناظر تعیین می‌کنه یه تاپیک ادامه داره یا نه رو نقل قول کنی؟

و لطفا اون قانونی رو که به شما این حق رو می‌ده که بگی "اگه من یا چارلی پست ادامه دار دیگه ای اونجا ببینینم بدون معطلی پاک میشه" رو هم نقل قول کن.

اگه جوابی برا اینا نگیرم فکر کنم حق داشته باشم برم پست ققنوس رو ادامه بدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 22:20
نمایش جزئیات
آفلاین
وظيفه ناظر فعال نگه داشتن انجمن نيست اما وظيفش جلوگيري از فعاليت انجمن هم نيست اون تاپيك با اون سوژه داشت خوب پيش ميرفت و شما مثل يه سد جلوشو گرفتي.

در كل به عقيده من اينجا يه سايتيه كه اعضا دارن ادارش ميكنن و تصميمي كه براي اعضا گرفته ميشه بايد خودشونم درش دخيل باشن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دابی در 1386/11/18 22:22:38
A man is talking to God.

The man: "God, how long is a million years?"
God: "To me, it's about a minute."
The man: "God, how much is a million dollars?"
God: "To me it's a penny."
The man: "God, may I have a penny?"
God: "Wait a minute." .
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 21:23
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول پست قبلم:

نقل قول:
من این روندو در کلوپ تائین نکردم ولی باهاش موافقم چون تنها تاپیکی هست تو هاگزمید که حالت مسابقه ای داره و پستاش نقد میشه بالاخره باید یه تاپیک اینجوری هم وجود داشته باشه.


قرار نیست هر تاپیک همیشه فعال باشه طبیعیه بعضی وقتا از فعالیت میفته ولی ناظرا تلاششونو در جعت فعال نگه داشتن تاپیکها انجام میدن هر چند طبق گفته خود مدیرا فعال کردن انجمن وظیفه ناظر نیست و این کار صرفا از روی دلسوزی و احساس مسئولیته

قرار نیست ما به ساز ناظرا برقصیم اگر اینجا پاسخگوئیم بخاطر اینه که دوس داریم تعامل برقرار باشه،ما صحبتای شمارو میشنویم و در نظر داریم ولی تصمیم گیرنده نهائیه خودمونیم

ممنون از توجهت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 21:01
نمایش جزئیات
آفلاین
اين تاپيك از 23 دي به بعد پستي توش نخورده بود كه البته حاكي از هيجانيه كه بر مسابقه حكم فرما بوده و نشون ميده كه اين طرح شما باعث شده تاپيك به حد قابل قبولي از فعاليت برسه و بتركونه هرچند فكر ميكنم برنده ها و نقد ها و ... به صورت زير پوستي انجام ميشه.
به هر حال به نظر من بايد قدر اون سوژه رو دونست و حداقل اجازه داد هر كس كه ميخواد ادامش بده ، نه اينكه ناظر به صورت كاملا زوري بگه حرف حرف منه و كاربر هيچ نقشي نداره من الان يه پست نوشتم و به نظرم پست جالبي هم هست اما استكبار شما باعث شده كه ندونم چي كارش كنم.
در هر حال فكر ميكنم بهتر باشه نظر كاربرارم از اين به بعد مورد حمايت خودتون قرار بدين.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
A man is talking to God.

The man: "God, how long is a million years?"
God: "To me, it's about a minute."
The man: "God, how much is a million dollars?"
God: "To me it's a penny."
The man: "God, may I have a penny?"
God: "Wait a minute." .
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 19:10
نمایش جزئیات
آفلاین
بازم میگم هر پست ادامه داری در اونجا زده بشه پاک میشه،اسکاور میتونست یه سوژه بده و پستشم تک پستی میبود و من در اونصورت استقبالم میکردم اتفاقا من یه بار تو کلوپ گفتم الانم هنوز پستم هست که:

اعضا خودشون به جای ناظر سوژه بدن تا رقابت بوجود بیاد و بهترین سوژه انتخاب بشه تا به بهتر شدن روند تاپیکم کمک کنه ولی اصولا در اون تاپیک پست ادامه دار زده نمیشه اینهمه تاپیک در هاگزمید هست که ادامه دارن مثال عینیش خانه های هاگزمید.

من این روندو در کلوپ تائین نکردم ولی باهاش موافقم چون تنها تاپیکی هست تو هاگزمید که حالت مسابقه ای داره و پستاش نقد میشه بالاخره باید یه تاپیک اینجوری هم وجود داشته باشه.

من در این پست و پست قبل نظرمو گفتم اگه چارلی نظری مخالف من داشته باشه حتما میگه و جواب شمارو خواهد داد ولی تا اونجائی که من با ایشون صحبت کردم نظرامون یکیه.

موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1386/11/18 19:20:11
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 17:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ناظر محترم

والله من پستهاي ققنوس و اسكاور رو كه خوندم علاقه مند شدم كه ادامه اش رو بنويسم ، اما وقتي اين كارو كردم ديدم جيمز اومده و پستي مغاير با پستهاي قبلي زده بعدش هم كه شاهد دعواي ريش مرلين با مرلين در اين تاپيك بودم و خلاصه دو دل شدم پستمو بزنم يا نه و گفتم بد نباشه كه نظراتمو بگم شايد ناظر از خودش انعطاف نشون بده.

پستهاي ادامه دار ققنوس و اسكاور از لحاظ سوژه خيلي عالي بودنن حداقل منو وادار و علاقه مند كردن كه ادامشو بنويسم و به نظرم كمال نامرديه كه همچين سوژه اي در نطفه خفه بشه و تازه ناظر هم تهديد به پاك كردنشون بكنه.

خودم شخصا چندين بار به اين تاپيك رجوع كرده بودم و از روندش خوشم نيومده بود تا اينكه اين پستهاي ادامه دارو ديدم پيش خودم گفتم اي ول به ناظر انجمن ديده اينجا غير فعال شده اومده درستش كنه اما ديدم گويي شما در اين كار دخيل نبودي.

به عنوان يك عضو تازه وارد درخواست دارم اجازه داده بشه كه پستهاي ققنوس و اسكاور ادامه داده بشن.

در كمال تشكر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
A man is talking to God.

The man: "God, how long is a million years?"
God: "To me, it's about a minute."
The man: "God, how much is a million dollars?"
God: "To me it's a penny."
The man: "God, may I have a penny?"
God: "Wait a minute." .
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 02:33
نمایش جزئیات
آفلاین
اول اینکه لطفا لحن حرف زدنتو اصلاح کنید،با یه ناظر اینجا صحبت نمیکنی در پست قبل گفتم نظر هر دو ناظر بوده،بازم این لحنو ادامه بدی پستات پاک و به مدیرا اطلاع داده میشه

1)در مورد کلوپ هم اصلا قبل از اینکه من ناظر هاگزمید بشم چارلی عزیز روالشو اینجوری پیش میبرد که سوژه میداد و اونجا پستای تکی فرستاده میشد و حاللت مسابقه و نقده

2)اینجا سایت اختصاصی شما نیس که بگی زمان ما فلان بود بعد از زمان شما تشخیص ناظران بعد از شما اینطور بوده که روالش اینجوری پیش بره منم موافق نیستم پستاش ادامه دار باشه چون با همین روند فعلیش اتفاقا خیلی خوب جواب میده و فعاله بازم میگم اونجا تاپیک اختصاصی شما نیس

3)این بحث به منزله اخطاره و اینه که شما فهمیدی نباید اونجا پست ادامه دار زد، اگه من یا چارلی پست ادامه دار دیگه ای اونجا ببینینم بدون معطلی پاک میشه

4)اتفاقا جیمز بطور درست و طبق روال تاپیک پست زده و پستای شما و ققنوس خلافه و باعث خراب شدن اونجا میشه

موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 02:21
نمایش جزئیات
آفلاین
مای فیوریت!

خیلی ببخشید ولی من تا اونجا که یادمه این تاپیک حدود سه چهار سال پیش باز شده بود(همون زمانایی که من تازه فعال شده بودم) و از همون زمان هم ادامه دار بود!

اولاً که شما هیچ حقی ندارید بابت این که پست من یا پست ققنوس رو به دلیل ادامه دار بودن پستامون پاک کنید(حالا به دلایل دیگه رو نمیدونم!) و دوماً این نشون از ضعف نظارته که میذاره هر کسی بیاد پست های بقیه رو خراب بکنه...

این باعث میشه من و امثال من دیگه نیایم تو این انجمن پست بزنیم چون ناظرش حتی با کسایی که پست های ادامه دار رو ادامه نمیدن برخورد نمیکنه چه برسه به اینکه به مدیران معرفیشون بکنه!

مسلماً تاپیکی مثل "کلوپ جادوگران" که تاپیک معروفی بوده در زمان ما نباید این شکلی تغییر بکنه....مثل این میمونه که مثلاً شما بیای بگی توی تاپیک "خوابگاه مدیران" باید تک پستی بزنین!!...خب این خیلی مسخرست!


شما عوض اینکه یه کاری بکنی تاپیک های انجمن زیر دستت فعال بشن دقیقاً داری برعکسش رو انجام میدی...درسته شما اختیار انجمن زیر دستت رو داری ولی وقتی کارت رو به نحو احنست انجام ندی خب فایده نداره...این شکلی من دیگه نمیام اونجا پست بزنم!



لطفاً یه رسیدگی بکنین در این مورد و اگر میشه بذارین تاپیک به حالت قبل برگردونده بشه...همون چیزی که در اصل بوده...یه تاپیک برای رول ادامه دار...ممنون میشم اگر این کارو بکنید.

منتظر جواب میمونم!



ویرایش:
من الان پست های قبلی اون تاپیک رو دیدم و خب دقیقاً متوجه نشدم از چه پستی او تاپیک "تک پستی" شده ولی فکر میکنم تو صفحه های سوم چهارم به این طرف این شکلی شده...یعنی توی بیست سی تا پست آخر...

خب من اعتراضی به این مطلب ندارم!...اشکالی نداره یه مدت یه تاپیک "تک پستی" بشه ولی حالا که موقعیتش هست بهتره دوباره به همون حالت قبل برگردونده بشه...چون پتانسیل رول ادامه دار رو داره!
این همه تاپیک برای "تک پستی" پست زدن...چرا آخه باید این تاپیکی که قدمت داره تو سایت و کلی خاطره توش هست رو خراب بکنین؟

من درخواست میکنم که انعطاف این تاپیک رو بیشتر بکنین و یه طوری بشه که پست های ادامه دار هم توش خورده بشه...اصلاً اشکالی نداره وقتی یه تاپیک پست نمیخوره یه نفر بیاد یه "تک پستی" بزنه!...چه اشکالی داره؟...ولی اینکه شما وسط پست های ادامه دار ما بیای یه دفعه مثلاً تک پست بزنی یعنی خراب کردن رول های ادامه دار و فکر میکنم عرف رو رعایت نکردین!

امیدوارم یه جواب قانع کننده بهم بدین مگرنه خیلی دوست دارم این مسئله رو از طریق مدیران پیگیری بکنم و ببینم که واقعاً از جهت قانونهای سایت این مسئله چه شکلیه؟...یه سایت کامیونتی برای یه چنین مسئله ای چه جوابی داره؟...خیلی دوست دارم از مدیر اول سایت بپرسم ولی فعلاً منتظر جواب شما میمونم شاید جواب شما بتونه منو راضی بکنه...

در هر صورت من درخواستمو دادم و اگر درخواستمو اجرا بکنین ممنون میشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اسکاور در 1386/11/18 2:30:34
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro