جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (12 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 17:56
نمایش جزئیات
آفلاین
من دیگه نگاهشون هم نمیکنم چون هر وقت می خونمشون میرم تو فکر که رز بچه کی بود،جورج مرد یا فرد،چرا هری نمرد،کی با کی از دواج کرد و....از اون گذشته،دلم برای هرمیون سوخت.بیچاره چه شوهری گیرش اومد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 15:01
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم خیلی به اونا سر می زنم .هر چند وقت یک بار یکی از کتابها رو بر می دارم و از یه جایی شروع به خوندن می کنم.مثلا چند وقت پیش کتاب یک رو خوندم باز هم بذرام جالب بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 15:01
نمایش جزئیات
آفلاین
منم اصلا دوست ندارم يه چيزرو دوبار بخونم يه فيلم رو دوبار ببينم به هر حال جذابيت دفعه ي اول رو نداره ولي هري پاتررو چندبار خوندم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 13:23
نمایش جزئیات
آفلاین
من خيلي دوست دارم دوباره و دوباره و دوباره به اين كتاب سر بزنم. ولي چون وقتش رو ندارم نمي تونم. من با اين كه از تكرار يك چيز متنفرم ، ولي كتاب هري پاتر 100 بار تكرار شدنش ، باز هم جذابه.
من شايد بتونم تابستون يه نگاهي بهشون بندازم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق ايمان است.

عضو محفل ققنوس عضو ارتش دامبلدور
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 12:11
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا

من وقتی می خوندم خیلی برام جالب بود و خیلی دوست داشتم زود تمومش کنم ولی الان تا جایی که بتونم بهشون سر می زنم هرچند که خیلی هم دوست ندارم که بخونمش چون من از چیزای تکراری زیاد خوشم نمیاد باسه همینم کمتر توجهی به اونها دارم

با تشکر
پروتی پتیل

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مردمان روشن بین عشقی کامل در دردرون خویش دارند درست مثل همه ی انسان های دیگر تنها تفاوت این است که انها هیچ چیز دیگری در درون خود ندارند
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 09:18
نمایش جزئیات
آفلاین
تا جايي که بتونم بازم کتاباشو مي خونم!!!
البته من بيشتر طرفدار فيلماشم اما با ابن حال زياد بهشون سر مي زنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من غريبه ي ديروزم و آشناي ام
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 08:11
نمایش جزئیات
آفلاین
من قبل از سایت تقریبا هر ماه یک دور کامل تمام کتاب های هری پاتر رو می خوندم ولی حالا تقریبا هر دوما یک بار.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چوبدستی ساز معروف
چوب می خوای؟
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 27 اسفند 1386 23:54
نمایش جزئیات
آفلاین
قبلا میخوندم اما کتاب 7 همه هیجان رو بهم زد!
واقعا چی میشد رولینگ میمرد و کتاب هفت منتشر نمیشد!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 27 اسفند 1386 23:29
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه سایتی در کار نبود صب تا شب فقط کتابای هری پاترو میخوندم.
ولی حالا با وجود سایت یکم سرم شلوغ شده.اما من هیچ وقت کتابای هری رو ول نمیکنم و هر چقدر بتونم میخونم.حتی برای هزارمین بار.فامیلم همش میگن تو خلی یه کتابو هزار مرتبه میخونی؟چیز جدید پیدا میکنی؟اما نمیدونن که کتاب هری رو آدم هر چقدر بخونه بازم براش تازگی داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گفتمش دل ميخري؟پرسيد چند؟
گفتمش دل مال تو تنها بخ�
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 27 اسفند 1386 18:07
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من تقریبا همیشه به کتابا سر میزنم درسته که همش را خوندم اما بازم خیلی دوست دارم بخونم هر چقدر میخونم سیر نمیشم .

بیشتر کتابایی رو که میخونم کتاب 7 هری پاتر را میخونم .

مخصوصا خاطرات اسنیپ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!