جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

32 کاربر(ها) آنلاین هستند (12 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
32
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  25 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: دوشنبه 27 خرداد 1387 11:39
نمایش جزئیات
آفلاین
من با بازيكن زير موافقت ميكنم. البته بايد نظر داور رو در اينباره بدونيم كه آيا با تيم موافقت ميكنه يا نه.
اميدوارم موافقت كني برادر بزرگم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشبختي به سراغ كسي مي رود كه فرصت انديشه درباره ي بدبختي را ندارد.
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: دوشنبه 27 خرداد 1387 11:28
نمایش جزئیات
آفلاین
آریانا جان اگه تونستی خوشحال می شم به تیمت ملحق شممممممم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: دوشنبه 27 خرداد 1387 10:20
نمایش جزئیات
آفلاین
من نميدونم آيا ميتونم توي اين سه روز باقيمانده يه تيم تشكيل بدهم يا نه!
راستش ، من همين امروز وارد سايت شدم و حالا نميدونم ميتونم در ليگ چهارم بازي كنم يا نه.
اگه بتونم توي اين 3 روز بازيكن پيدا كنم امكانش هست ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشبختي به سراغ كسي مي رود كه فرصت انديشه درباره ي بدبختي را ندارد.
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: دوشنبه 27 خرداد 1387 01:13
نمایش جزئیات
آفلاین
هومممممم گفتن باید ثبت نام کنید خب ما هم ثبت نام میکنیم و فکر میکنم تیم ما هم اوباش باشه اوباش بیا منو بگیررررر

شما عضو کوییدیچ هستید.تیم اوباش هم هنوز ثبت نشده است.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1387/3/27 3:07:43
کاشکی یه روز باهم سوار قایق می شدیم
دور از نگاه ادما هردوتا عاشق میشدیم
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
متاسفانه فعلآ نمي‌تونم رفتنِ گابريل رو تاييد كنم. بايد باهاش حرف بزنم.
ممنون

بهتره این کارها تو مسنجر انجام بشه و وقتی قطعی شد اینجا پست زده بشه!تصمیم آخر و قطعی رو فقط بزنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1387/3/27 3:02:56
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 26 خرداد 1387 17:42
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
لیست اسپانسر ها رو دیدم نبود..پاکش کردی؟


اين ليگ اسپانسر نخواهيم داشت.به نظر من چيز كاربردي نيست و فقط باعث شلوغ شدن كارها ميشه..داور ليگ بعد اگر خواست،اسپانسر ها رو هم ميتونه وارد كنه.

به دنيس:تاييد شد!

ممنون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 26 خرداد 1387 15:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


حرف نیکلاس رو تائید میکنم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 26 خرداد 1387 15:33
نمایش جزئیات
آفلاین
لیست اسپانسر ها رو دیدم نبود..پاکش کردی؟


پرسی به عنوان نماینده مرگخواران انتخاب شده ، ااگر نداری اضافه کن و گرنه تغییر بده.

دوم اینکه مرگخواران قبول کردن که اسپانسری تیم گرین فایر رو به عهده بگیرن.
نماینده مرگخواران(پرسی) هم میاد و تایید میکنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ، شناسه ، شناسه.

هنگامی که به دنبال من آمدی تا تو را برای خودم انتخاب کنم ، حس خوبی نداشتم ، اما به خاطر خودت ، انتخابت
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 26 خرداد 1387 12:48
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا اين چه وضعشه !!

در طي جلسه اي كه پشت درهاي بسته داشتيم با مدير - مسئول ارماديلو به نتيجه نرسيديم و ايشون با حقوق درخواستي بالاي ما موافقت نكردند در نتيجه ما خواستار خروج از اين تيم هستيم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گلگومات در 1387/3/26 12:50:02
اگه كسي يه بار زد توي گوش تو ، تو دو بار با چماغ بزن تو سرش.

يكي از ضرب المثلهاي غول ها

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 26 خرداد 1387 11:33
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام ،

من میخواستم به تیم آرمادیلو ملحق بشم ولی فکر میکنم که باید کاپیتان تیم پالمری دارگونز ( تیم سابق ) هم اینجا رضایت خودش رو اعلام کنه . من هنوز فرصتی پیدا نکردم تا با مرلین مک کنین صحبت کنم در نتیجه میخواستم برای اینکه وقت زیادی نمونده از تیم پالمری جدا شم و به آرمادیلو بپیوندم !

متشکرم ،
پ.ن ، من گفتم مرلین رو پیدا نکردما ! وگرنه حتما باهاش صحبت میکردم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دیگه ب