جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

62 کاربر(ها) آنلاین هستند (35 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
61
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  27 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  361 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: یکشنبه 25 مرداد 1388 05:50
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا این قدر خودتونو زحمت میدید؟ من الانک گه فیلم رو دیدم به راحتی به چند تا شکلک کل فیلم رو توصیف میکنم.

1. 80 در صد فیلم: :bigkiss: :bigkiss: :banana:
2. جلوه های ویژه فیلم(تنها نکته مثبت) :
3. خطاب به دیوید یاتس:
4. حالت بیننده بعد از 30 دقیقه:
5. به لاوندر و رون:
6. نظر کلی: و حیف!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، [color=FF0000]شجاعت و غلب�
Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: شنبه 24 مرداد 1388 14:54
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم چند روز پیش فیلمو دیدم ....

حس کردم کارگردانی این فیلم مشابه فیلم 3 بود .

با خسته کننده بودن فیلم به شدت موافقم ....

در ضمن فکر می کنم یک جاهایی روند فیلم خیلی سریع بود !

صحنه های حمله به هاگوارتز می تونست جذاب تر از اینا باشه

در صحنه ی مرگ دامبلدور هم هری با طلسم اون خشک میشه به طوریکه نمی تونسته هیچ اقدامی بر علیه مرگ خوار ها بکنه

این جینی هم از اول فیلم داشت حال منو بهم می زد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
*FLORENCE*~~~~~ ~~~~~
Any Thing Is Possible If you Just Believe That تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: چهارشنبه 14 مرداد 1388 22:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بالاخره فیلم رو دیدم.

راستش وسطای فیلم بسدت خسته شدم.فقط 2تا از بوقی ترین خاطرات تام نمایش داده شد.همش عشق بازی بود.دانیل مثل منگولک ها بازی میکرد بخصوص وقتی ادای آراگوگ رو در آورد.عشق بازی لاوندر در برابر جمعیت کثیر جادوگران بزرگ در درمانگاه زابل!بود.
بلاتریکس و دوستان یهو زارت پریدن وسط تو پناهگاه نذاشتن هری و جینی باهم دوس بشن که واقعا اضافی بود.
ظهور تو هاگوارتز ممنوعه در حالی مه هری و آلبوس فرتی میان راست برج ستاره شناسی ظاهر میشن.بقیشو بگم؟بگم؟چیزی نیس بگم.در کل فیلم خاکستری بود.نه خوب و نه بد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: یکشنبه 4 مرداد 1388 13:34
نمایش جزئیات
آفلاین
مقاله ی نقد و بررسی کامل فیلم هری پاتر و شاهزاده ی دورگه

امید وارم بخونید و نظر بدید . ممنون مگی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: شنبه 3 مرداد 1388 23:55
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید دوستان عزیز:
میشه بگین فیلمشو از کجا گیر اوردین؟من هرچی می گردم نیست!فقط تبلیغشو دیدم!



لاوندر عزیز
عنوان این تایپیک که معلومه دوست من، نقد و بررسی!
نه اینکه سول در مورد محل خرید فیلم! پستتون رو پاک نمیکنم یه مقدار بیشتر دقت کنید دوست عزیز.

موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آبرفورث دامبلدور در 1388/5/4 0:34:20
جان اسیر دل/دل اسیر دوست/دوست چه میداند/ دل اسیر اوست
Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: شنبه 3 مرداد 1388 20:33
نمایش جزئیات
آفلاین
من همين چند وقت پيش كتاب 6 رو مرور كردم.فيلم شيشو خريدم و ديدم.فيلم اصلا به كتاب نزديك نبود.تو كتاب هري هميشه شنل نامرئيش همراهش بود ولي تو فيلم خبري از شنل نامرئي نبود.اول فيلم دامبلدور به خونه دورسلي ها نرفت،وقتي مالفوي هريرو خشك كرد به جاي تانكس لونا اومد و هري رو پيدا كرد.
هري و دامبلدور با جاروي پرنده اومدن هاگوارتز ولي تو فيلم با غيب و ظاهر شدن.قبل از اومدن هري و دامبلدور به هاگوارتز علامت شوم ظاهر شده بود ولي تو فيلم بعد از مرگ دامبلدور.
اون قسمتي هم كه سيموس يعني من تو پاتيل يه چيزي ريخت و منفجر شد تو كتاب نود.
در ضمن من اصلا نديدم كه مكلاگن با بلوجر بزنه تو سر هري و...و...و...و...و...و...و...و...و...و...و...و...و...و...و...
در كل فيلم خيلي از كتاب دور بود...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[color=CC0000][b]قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي تا نوري پر ابهت و فراگير!!!!!
ميجنگيم تا آخرين نفس !!!!
ميجنگي
Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: شنبه 3 مرداد 1388 07:25
نمایش جزئیات
آفلاین
من فیلم رو دیدم و چون زیاد کتاب یادم نمیومد به نظرم آنچنان بد نبود!البته باید بگم صحنه های رمانتیک فیلم خیلی زیاد بود و به شدت مسخره کرده بود فیلمو!!!داداشم که باهام اومده بود فیلمو ببینه میگفت بیشتر احساس کردم دارم یه فیلم رمانتیک میبینم تا یک فیلمی که نبردی توش باشه!در کل فیلم آروم بود به نسبت فیلمای قبلی!خب مگانگال قشنگ همه چیزو توضیح دادن و خب دیگه حرفی نمی مونه!

در کل یکبار دیدنش بد نیست!مثلا مرگ دامبلدور واقعا قشنگ بود...من کلی دلم گرفت:(

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: جمعه 2 مرداد 1388 23:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام .
من کلا تا الان اگه به بد بودن فیلم ها شک داشتم الان مطمئن شدم . درسته که همیشه فیلم هیچ گونه جذابیت کتابو نداره ولی این فیلم هری پاتر اصلا به آدم هیچ احساسی وارد نمیکنه نه ترس نه هیجان نه ... فقط آدمو به مقایسه وادار میکنه .
اول که صحنه های اساسی زیادی حذف شده بود .
دوم خیلی راحت و بدون دلیل ماجراها تموم می شد .

صحنه های حذف شده و تغییر کرده ای که من یادم میاد :
اول فیلم به جای اینکه هری در پریوت درایو باشه در یه کافه مانندی بود که یک زن مو فرفری اونجا بود که من اصلا سر در نیوردم ولی خب دامبلدور یهو ظاهر میشه و با هم به یک تبلیغ لوازم آرایش در خیابان نگاه میکنند که نوشته مثلا جادویی و اینا که این تقریبا جالب بود .
هووم به همراه دامبلدور هری به خونه ی اسلاگهورن میرن که خب به نظرم اونجارو خوب به تصویر کشیده ئجالبه .
صحنه ی رسیدن به بارو خوبه .
در قطار قطار قسمت مالفوی به صورت کوپه در نظر گرفته نشده و در آخر هم به جای تانکس لونا به طرز مسخره ای موفق به پیدا کردن هری میشه که به نظرم اصلا جالب نیست .
صحنه ی میز شام هاگوارتز اصلا جالب نیست اون شکوهی که در کتاب ها توضیح داده شده و همیشه به خوبی تو فیلم هاهم به تصویر کشیده شده این دفعه اصلا جالب نیست .
کاملا جریان حذف هری از تیم و محرومیت هاش حذف شده .
جریان بازی اول که هری باید تو حام رون مثلا فلیکس فلیسز بریزه خوبه .
جریان خاطره های هری پاتر و دامبلدور واقعا ناقصه نه خاطره ی هیپزیبا توش هست نه هوکی نه .. و نه خاطره ی باب آگدن و غیره خب به نظرتون اگه بیننده اینارو نبینه مسخره نیست ؟! کتابو زیر سوال نبرده ؟! من نمیدونم چرا رولینگ اجازه میده این طوری فیلم بسازن من به شخصه به عنوان یه فن هری پاتر به شدت عصبانی شدم .
جریان کمد دو طرفه که دراکو استفاده میکنه رو تو طول فیلم نشون میده که خیلی مسخرست کل سورپرایز کتاب به همونشه .
تو کریسمس که به بارو یا پناهگاه بر میگردن به شدت حال به هم زنه . یعنی چی اضافه کردن بلاتریکس و فنریر گری بک اون طوری ظاهر میشن و به راحتی هر چه تمام تر بارو رو در حضور اون همه محقلی به آتیش میکشن این صحنه اگه اضافه نمی شد بهتر بود .
در همون ابتدای فیلم مراسم قول شرف اسنیپ خیلی میتونست بهتر باشه با شکوه تر .
مراسم قهرمانی گریف در کوییدیچ اصلا نمایان نشده بود .
روابط رون با اون دختره فکر کنم رومیلدائه خیلی مسخرست و یه جدال خیلی بی مزه در حضور دامبلدور و مگی و اسنیپ بین هرمیون و دختره شکل میگیره که باز هم از ضعف های فضا سازی فیلمه .
فروشگاه جرج و فرد واقعا عالی به تصویر کشیده شده .
صحنه ی کتی و گردنبند خوبه .
مرگ دامبلدور عالی به تصویر کشیده شده ولی جدال هاگوارتز و رویاروییه اسنیپ و هری واقعا بده واقعا .
مهم ترین قسمت کتاب مراسم سوگواری ققنوس و تدفین دامبلدور مقبره ی سفید در کتاب اصلا فیلم برداری نشده . اون شکوهی که میتونه تدفین دامبلدور مثه اواز خوندن مردم دریایی و تیر پرتاب کردن سانتور ها و این ها نیست .
بهتر بود هر چقدر هم خرج بر میداشت این صحنه تو فیلم بود .
دیالوگ فوق العاده ی فلور و خانم ویزلی در درمانگاه که شاهکار احساسی کتابه حذف شده .
مراسم درخواست تانکس از لوپین حذف شده . کلا اصلا صحنه ی درمانگاه حذف شده .
هری اصلا به هورکراکس کاری نداره و توشو نمیخونه .
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه از حذف شده ها .

انتخاب بازیگر هوریس اسلاگهورن به عنوان شخصیت جدید فوق العادست .
انتخاب بازیگر تام ریدل جواب بسیار ناموزون با سن اون در نظر گرفته شده .

ایفای نقش بازیگر ها :
دنیل رادکلیف بسیار بد واقعا بد و بدون احساس بازی کرده خصوصا در صحنه ی غار
سوروس اسنیپ باز هم عالی ایفای نقش کرده خصوصا در صحنه ی به کار بردن اواداکدوار در صحنه ی مرگ آلبوس .
هوریس اسلاگهورن عالیه .
هرمیون خیلی خوبه .
دامبلدور نسبت به فیلم جام آتش که اونجوری پرخاشگرانه با هری مواجه میشه و اونقدر کوچیک و خرد در مقابل مادام ماکسیم و ایگور کارکاروف خیلی بهتره و بهتر و احساسی تره .

در کل انقدر انتظار بیهوده بود با این تفاسیر نادیده گرفتن انقدر مطلب در مورد هورکراکس ها فیلم هفت رو هم هدر داد .

با تشکر مگی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: شنبه 27 تیر 1388 09:30
نمایش جزئیات
آفلاین
من از اول گفتم دیوید یاتس نباید کارگردان بشه.
با توجه به اونایی که من دیدم جلوه ویژه فوق العاده ای داره.
ولی عوض اینکه همش صحنه های رومانتیک نشون بده میتونست صحنه هایی از کتاب که حذفشد رو نشون بده.

مخاطبان سینمای هری پاتر واسه دیدن بوسه که نمیان.میان کتابشون رو ببینن...و هرچی که به کتاب نزدیک تر بهتر.

من تریلرهاش رو دیدم و میگم و حالا حالاها قصد ندارم فیلمشو ببینم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: جمعه 26 تیر 1388 15:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام . مرسی از نقدت. راستی تو از کسی در خارج پرسیدی که چه جوریه؟ یا با توجه به تریلر ها؟

دوست عزیز
توی انجمن ها نباید این پست های یک خطی رو بزنید.تشکر و یا سوالات کوتاهتون میتونه در پیام شخصی مطرح بشه. بیشتر دقت کنید.
موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آبرفورث دامبلدور در 1388/4/27 10:17:23