جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  169 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  287 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 01:53
نمایش جزئیات
آفلاین
تائید میکنم که در تیم آقای الیواندر هستم.
ترجیحا من رو دروازه بان بزارین...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روبیوس هاگرید در 1388/6/12 1:55:55
تصویر تغییر اندازه داده شده

[b][color=FF
Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 00:36
نمایش جزئیات
آفلاین
به زودی تیم وزارت راه اندازی خواهد شد !

مگی
تره ور
مورگانا لی فای
برودریک بود
ترورس

به زودی این افراد عضویت خود را تایید خواهند کرد !

___________________
پ ن : شاید یه تغییراتی انجام شه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: چهارشنبه 11 شهریور 1388 18:46
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم اهم!

تعجب نکن مری . ما هم بله!

بنده قراردادم رو با تیم گرین فایر به مدت یک فصل و بلکم بیشتر امضا می نمایم . فیش حقوق بنده به پیوست تقدیم خواهد شد . پستم رو هم از الان بگم ، جز دروازه بان واینمیستم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گل می کند شقایق، دانه ی اسفند می رسد
Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: چهارشنبه 11 شهریور 1388 18:00
نمایش جزئیات
آفلاین
من روونا ریونکلاو عضویت خودمو در تیم کوئیدیچ گرین فایر اعلام می کنم . اینجانب جستجوگر جدید این تیم گولاخ می باشم .

به الیواندر : یادت باشه قول یه چوب دستی جدیدو بهم دادی !

والسلام .

بای .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: چهارشنبه 11 شهریور 1388 15:28
نمایش جزئیات
آفلاین
من عضویتمو توی تیم گرین فایر تایید میکنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=FF0000]قدم قدم تا روشنايي
Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: چهارشنبه 11 شهریور 1388 15:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من کاپیتان تیم گرین فایر می خوام این تیم رو دوباره راه بندازم.(از اول)

روبیوس هاگرید و جینی ویزلی و ارنی مک میلان و روونا ریونکلا و هستیا جونز به زودی عضویت خود رو تایید خواهند کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آقای الیواندر در 1388/6/11 18:37:32
ویرایش شده توسط آقای الیواندر در 1388/6/11 18:48:36
چوبدستی ساز معروف
چوب می خوای؟
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 شهریور 1388 04:02
نمایش جزئیات
آفلاین
نام تیم: گولاخ یونایتد
بازیکنان:
کینگزلی شکلبولت (c) - زاخاریاس اسمیت - لودو بگمن - گلگومات - روفوس اسکریم جیور
کاپیتان تیم: کینگزلی شکلبولت
جانشین کاپیتان: زاخاریاس اسمیت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: یکشنبه 1 شهریور 1388 03:41
نمایش جزئیات
آفلاین
ما هم هستیم. بالاخره مدافع تیم ملی باید تو تیم باشه دیگه در مورد لباس تیم هم باید بگم که هر رنگی به جز زرد بذارید داد و هوار پیوز در میاد که جو ضد هافلپافه و اینا پس همون زرد بذارید که بهتر بشه
اگر هم من عضو تیم نشدم مدیر فنی* باید باشم

* همون کشک خودمون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: شنبه 31 مرداد 1388 20:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به مري گولاخ و كاپيتان شپلخت تيم برودريك!

منم بدم نمياد تو تيم ازاد بازي كنم ولي از همين الان بگم بايد لباس تيم ابي باشه!:D
*بازو بندي كه دور دست برودريكه رو بدن به من!
*بايد بعد از هر بازي يك پسر سفيد در اختيارم قرار بگيره كه توجيهش كنم!
*من بايد زود به زود ميزان پلي كنم !!!
* من به مي كاپم بيشتر اهميت ميدم تا تيم !
* پست گوييديچ رو مري براي من مينويسه و من ارسال مي كنم !
* بايد با مديرا هماهنگ بشه كه هر پست گويديچ من به جاي يكي ده تا حساب شه كه پيام هاي من به شكل ارزشي زياد شه!:D

خب ديگه من كلا بازيكن كم توقعيم و هميشه در خدمت تيم هستم اينم نشون دادم!

با تشكر ، تفحص ، تملق ، تدبر ، تكبر ، تنفس ، تنفر ، تقدس ، تاسف ، تخلف ، تصرف !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خدا يكي ؛ زن يكي ، يكي !

"تا دنیا دنیاست ابی مال ماست / ما قهرمانیم جام تو دست ماست"
Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: جمعه 30 مرداد 1388 22:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر طبق گفته خواهر مری فریز باود منم می خوام عضو تیم آزاد شم.البته می دونم اونقدرا رولم خوب نیست و شانسی ندارم اما اومدم بگم دوست دارم تو تیم آزاد باشم.

مشکلیه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!