جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
9
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  113 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  229 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  228 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  312 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  221 خواندن  1 نظر 

Re: ثبت نام جوخه بازرسی
ارسال شده در: جمعه 23 بهمن 1388 22:04
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:بسم مرلین اینجانب برادر استنلی شانپایک هستم 2 ساله ترک یعنی...چیز .....چیز دیگه


انگیزه عضویت:دیدم بوبچه ها هستن گفتم من هم باشم


سوابق:خیلی چیزا عضویت در مرگخوارینز و......


چرا اين گروه رو به الف دال يا ساير گروه ها ترجيح دادي ؟چون میتونم و دوست میدارم ببین این چیزا دیگه چیه می پرسی؟؟؟؟



عكس العمل شما در يك پشمك چيست ؟یاد روفوس عزیز می افتم





كشتم شپش شپش كش شش پا را ، چند نقطه داره ؟یه چنتایی داره دیگه


رول:

آسانسور با سرعت شروع به پایین اومدن کرد. و با صدای تقریبا بلندی به زمین برخورد کرد و پس لحظه ای در ها باز شدند, سرم را به آرامی بالا آوردم و به سالن با شکوهی که سرتاسر آن با شومینه های چوبی فرا گرفته بود نگاه کردم .فورا به سمت در ورودی سالن گام برداشتم , دیوار های سرتاسر سالن به رنگ قهوه ای سوخته بود و به شکل هنرمندانه ای گچ بری شده بود , با عجله به سمت حوضی رفتم که بر روی آن مجسمه ای بود. در نظر اول نتوانستم تشخیص دهم که چیست اما هنگامی که جلوتر رفتم متوجه شدم که مجسمه تصویر ساحره و جادوگری را که چوبدستی بر دست داردو جن خانگی ای که با حالت بردگانه ای به افق زل زده است و سانتوری با ابهت(؟) را به تصویر کشیهده است.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط استن شانپایک در 1388/11/23 22:27:42


Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 5 شهریور 1388 11:44
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
باب ارباب! ما رو گرفتی؟ اگه داشتم که از مرگ خواران نمیومدم بیرون که!


2-سابقه عضویت در محفل؟


نه ندارم!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟


باب ارباب!مهم ترین تفاوت خودتی دیگه!چ.ن شما سیاهین ما هم سیاه میشم.


4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟


بله!


5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟


کلا همه میگن کچل ها زرنگن و اینا دیگه! بعدشم ارباب ما شما با مو و بدون مو دوست داریم!


6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟


ارباب بچه زدن نداره که!چه برسه به کشتن!


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت


می برمش با هاش دیزی می خوریم.می برمش پیش شوفرا.




8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟


ارباب!صد بار که بهت گفتم نظافت رو رعایت نکردی!

هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش!



9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.


ارباب دستت درد نکنه!اینهمه بهت گفتم برام نقد کنی بعدش میگی کار سنگدلانه بگو؟


10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:


ریش:ارباب نداره!

-طلسمهای ممنوعه: غذای نجینی

الف دال:اصغر دله دزد!
=======================================
پ.ن.ارباب 1 سوال آسلامی داشتم و از اونجایی که من شما را به مرجعیت قبول دارم از شما می پرسم:

سوال- اگر احیانا بنده در دفتر توجیهات در معرض توجیه شدن قرار گیرم.کدامیک از اعمال زیر بر من واجب است؟
1-با گرفتن این قیافه به سمت پرسی رفته و خوده او را توجیه می کنم!
2-نجینی را به عنوان توجیه شونده معرفی می کنم!
3-خود را به دست پرسی می سپارم!
4-هیچ عملی بر من واجب نیست!

همین دیگه!



جواب سوالتون:
از اونجاییکه پرسی مرگخوار مورد اعتماد اربابه شما باید با اطمینان کامل خودتونو به دستش بسپارین و مطمئن باشین هر کاری که پرسی انجام بده به نفع خودتونه.
اصلا تشریف بیارین پرسی خودش توجیهتون میکنه که در این مواقع بهتره چیکار کنین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/5 14:44:17


Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش
ارسال شده در: چهارشنبه 4 شهریور 1388 12:54
نمایش جزئیات
آفلاین
من به پرسی ویزلی رای میدهم!

چون جیگره و اینا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: ايستگاه كينگزكراس
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 شهریور 1388 18:11
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور به آسمان نگاه کرد.شدت بارش تگرگ به حدی بود که در صورت برخورد با پرنده ها،آن ها کف زمین له میشدند!آلبوس آهی کشید و به سمت خانه رفت.

دینگ دینگ!

صدای زنگ خانه در کوچه ی خالی پیچید.

دامبلدور با اشتیاقی فراوان پشت در ایستاد و مانند بچه ای که بخواهند بهش شکلاتی را بدهند بی صبرانه منتظر باز شدن در بود.ناگهان باریکه ای از نور از زیر در نمایان شد و لحظاتی بعد در باز شد. ناگهان رعد و برقی زد و برای چند لحظه چهره ی مردی را که در را باز کرده بود نمایان ساخت.مو های بلند و بور او به خوبی نمایان بود.

دامبلدور: !

مرد:

دامبلدور به چهره ی لوسیوس مالفوی نگاه کرد و در حالی که احساس میکرد شاخی بر روی سر او ظاهر شده گفت:تو اینجا چی کار میکنی؟

لوسیوس هم که واقعا بر روی سرش شاخ سبز شده بود رو به دامبلدور گفت:تو که مرده بودی! سیسی بیا منو بیگیر!

دامبلدور بلا فاصله وارد خونه میشه و با عصبانیت به طرف آشپز خونه می ره تا شاید اعضای محفل رو پیدا کنه. اما کنار در آشپز خونه تابلویی توجهش را جلب میکنه.

مرگ خواران نسل جدید

دامبلدور بعد ازسه بار از روی تابلو خواندن تازه پی به عمق آن میبره. با شدت در رو باز میکنه و رو به افرادی که گوش تا گوش در آشپز خونه نشسته اند میکنه:اینجا چه خبره؟

مرگخواریون:معععععععععععععععععععععع!باو اینکه مرده بود؟
ناگهان چندین چوب جادویی قلب دامبلدور را نشانه می گیره.

دامبلدور که می بینه اوضاع بدجوری خرابه رو به مرگ خواران می گه:امممم...چیزه.....من اربابم!از اون دنیا تونستم برگردم رو زمین.فقط مجبورم به شکل این قوزمیت ریشو باشم.

رودولف:ارباب.بذارین کف پاتونو بلیسم!.
بارتی:بابا سوغاتی واسم چی آوردی؟
دامبلدور با دیدن بارتی قند تو دلش آب میشه و میگه:واسه تو یه دونه مخصوص آوردم.
سپس به سرعت رو به مرگ خواران میکنه و و با جدیت می گوید: حالا به من بگید چی شد سر از اینجا در آوردید؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
ارسال شده در: دوشنبه 2 شهریور 1388 22:55
نمایش جزئیات
آفلاین
ارباب این رو بنقد!
کچل

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: گورستان ریدل ها
ارسال شده در: دوشنبه 2 شهریور 1388 22:47
نمایش جزئیات
آفلاین
مونتگومری رو به مرگخواران که نیشخندی بر لب داشتند کرد و گفت:باشه!پس من با شما به خانه ی ریدل میام.
ناگهان دست نحیف دامبلدور بر روی شانه های مونتگومری فرو آمد,و با قدرتی که برای پیرمردی در سن او عجیب بود,مونتگومری را که داشت به سمت مرگ خواران می رفت به درون حال پرتاب کرد.
مرگخواران:
بارتی که بادیدن این صحنه از جویدن مو های لوسیوس دست کشیده بود گفت:باب ایول!آخره پیری چه زوری داره.من می خوام بیام تو محفل پیش دامبل.عررررررررررررر .من اصلا اشتباهیم من اون بارتی نیستم.

بلا که با شنیدن این حرف ها آمپر بالا زده بود. کروشیویی نثار بارتی کرد و بعدش رو به دامبلدور کرد و گفت:چرا اینجوری میکنی؟باب مونتب مال اربابه.زود باش بهش بگو بیاد.
دامبلدور:نمیشه.
بلا:پس من میرم دنبال پرسی!
دامبلدور با شنیدن این حرف لبخندی زد و گفت:حتما همینکارو کن.
افکار دامبلدور-خیلی وقته دنبالشم. -
و بعد در را محکم روی بلا بست.

بلا که چیزی نمونده بود منفجر شه رو به مرگخواران کرد و گفت: اگر بدون مونتی بریم ارباب هممونو کروشیو میکنه.پیش پرسی هم بریم که اول خودمونو توجیه میکنه.باید یه فکری کنیم!

بارتی بدو بدو به طرف بلا اومد و در حالی که از پایین ردای بلا آویزون شده بود گفت:من دامبل میخوام ! می خوام مثل اون قوی شم.من دیگه نمی خوام پیشه شما باشم.

نارسیسا چند قدم جلو اومد و با نهایت وقار در یک حرکت انتحاری طلسم صدا خفه کن رو بارتی اجراع کرد.

نا گهان مر گخواران بلا را دیدند که شیش متر بالا می پره و با مخ میخوره زمین.
بلا:
ملت:
بلا:
ملت:
بلا با چابکی از جایش بلند میشه و رو به مرگخواران می کنه و در حالی که خوشحالی از چشمانش می بارد میگه:باید یکیمون شبیه بارتی بشه.بعدش میگیم که بارتی میخواد بیاد عضو محفل بشه و ما دیگه نمی خوایمش.بعدش اون طرف می تونه مونتی رو با خودش به صورت مخفیانه ببر خانه ریدل!
-بابا این مونتی خودش نمی خواد بیاد!
بلا با صدای آهسته ای ادامه میده:اگر خودش نخواست بیهوشش می کنیم و به زور میاریمش!

مرگخواریون:

نارسیسا رو به روی خواهرش ایستاد و گفت: حالا کی می خواد بره اونجا؟
ابرو های بلا در هم رفت اما او به سرعت به خودش مسلط شد و گفت: مورفین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: بهترین عضو تازه وارد
ارسال شده در: یکشنبه 1 شهریور 1388 15:31
نمایش جزئیات
آفلاین
نارسیسا مالفوی

خوب از وقتی که من شناسه ی استن رو برداشتم و رفتم تو اسلی تنها کسی که مرتب تو کلاسا شرکت میکرد و همینطور رول می زد.نارسیسا بود.

***********نارسیسا مالفوی************

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: ثبت نام جوخه بازرسی
ارسال شده در: شنبه 31 مرداد 1388 18:35
نمایش جزئیات
آفلاین
1-در صورت مشاهده یکی از افراد مخالف وزارت و طرفدار دامبلدور چه عکس العملی را از خود نشان میدهید؟

با کشیدن چند عربده کله ی طرف رو از تنش میکنم.و زیر چرخ های اتوبوسم می ذارم!


2-سابقه عضویت در گروه های دیگر:

نه ندارم!


3-نظر خود را در مورد کلمات زیر بیان کنید:

الف.دال:اصغر دست انداز!

کپه ریش:بزم داره!

اصیل زاده:چیز خوبیه!

وزارت خونه:از اهدافش خوشمان میاد!


4- انگیزه شما برای عضویت در جوخه بازجویی


اومدیم دور هم رول بزنیم بخندیم!

5- میزان مسئولیت پذیری برای ماموریت ها:

متوسط به بالا!


6-استقلال یا پرسپولیس

قرمزته اسیدی


7-سابقه عضویت در جادوگران(شناسه های قدیمی و اینا دیگه کلا)


کورمک مک لاگن




8-طرفدار وزارتید یا برای اصالتتون به جوخه ملحق میشید؟


گفتم که همینطوری اومدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: عضویت در کوییدیچ
ارسال شده در: جمعه 30 مرداد 1388 22:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر طبق گفته خواهر مری فریز باود منم می خوام عضو تیم آزاد شم.البته می دونم اونقدرا رولم خوب نیست و شانسی ندارم اما اومدم بگم دوست دارم تو تیم آزاد باشم.

مشکلیه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: خبرگذاري سياه : VDNS
ارسال شده در: جمعه 30 مرداد 1388 21:11
نمایش جزئیات
آفلاین
ثبت رسمی قرار داد لرد با رئال مادرید+ شماره لرد در تیم ماگلی رئال مادرید مشخص شد

با توجه به اخباری که در روز دوشنبه 19 مرداد توسط خبر نگار ازامی(؟) پیام امروز به مادرید برای دادن آخرین گذارشات نقل و انتقالات لرد کبیر به تیم ماگلی رئال صورت گرفت.

طبق قرار قبلی امروز لرد در سازمان تربیت بدنی اسپانیا حاضر شد و پس از قتل 3 تن از افراد سازمان که بینی او را مورد تمسخر قرار می دادند,به همراه پرس قرداد خود را ثبت کرد و وی فردا در ورزشگاه اختصاصیه رئال به کلیه ی هواداران این تیم معرفی می شود


.
اما حواشی گویا از این است که بازیکن شماره 7 تیم رئال توسط مرگخواران به شدت کروشیو شده و تا پایان فصل دیگر قادر به بازی نخواهد بود.


بر طبق گفته ی لرد بازیکن شماره 7 حاضر نشد شماره هفت را به لرد بدهد و لرد هم بشد عصابانی می شود و بعد از ضرب و شتم بسیار علاوه بر شماره 7 ,بازو بند کاپیتانی رو هم از این بازیکن می گیرد.

در ادامه می توانید عکسی از پیراهن جدید لرد را ببینید.
تصویر تغییر اندازه داده شده



در پایان باید گفت ایوان روزیه هم با وساطت (؟) لرد به یکی از تیم های محلی اسپانیا پیوست.

پایان گزارش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!