جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

10 کاربر(ها) آنلاین هستند (4 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
10
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  169 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  287 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 8 شهریور 1388 03:12
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
خیر

2-سابقه عضویت در محفل؟
خیر

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
رئیس دو گروه
سیاه دارک لرد اما سفید دومبول پشمکی!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
بعله. ثد درسد

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
کچلی: در آسلام به این امر سفارش اکید شده
جادوگران کچل: جادوگران کچلی که سفیدن، جادوگر بی عرضه ای هستند( مثل کینگزلی). جادوگران کچل سیاه از بزرگترین جادوگرانند و دارک لرد هم که سردسته همه شان است.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
نشان دادن پرتره ارباب به آنان!

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت
میبرمش پارک، براش مشنگ پخته میارم بخوره

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
موها را که خودشون کچل کردند تیپشون قشنگ شه، دماغ رو هم خودشون تغییر شکل دادن شبیه مار ها بشن و زیباتر بشن.

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
در زمان قدرت قبلی شما برایتان جاسوسی میکردم ارباب، یادتون رفته؟

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:
-ریش: چندش ترین عضو
-طلسمهای ممنوعه: برای تفریح خوب است.
-الف دال: محفل نصفه و نیمه( چه شود! محفل چیه که نصفه و نیمش چی باشه!)


ارباب اگر پست های جدید منو بررسی کنید کاملا آسلامی بوده و ذره ای بی ناموسی در آن نیست.
سالازارو خوش نمیاد دوباره تایید نکنید ارباب!


حالا که سالازارو خوش نمیاد و خوشی جدمان برای ما بسیار حائز اهمیت است

تایید شد.

ما خاطرات خوبی از لودوی قبلی داریم.امیدوارم بتونین جاشو پر کنین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/8 21:17:40
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 5 شهریور 1388 11:44
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
باب ارباب! ما رو گرفتی؟ اگه داشتم که از مرگ خواران نمیومدم بیرون که!


2-سابقه عضویت در محفل؟


نه ندارم!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟


باب ارباب!مهم ترین تفاوت خودتی دیگه!چ.ن شما سیاهین ما هم سیاه میشم.


4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟


بله!


5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟


کلا همه میگن کچل ها زرنگن و اینا دیگه! بعدشم ارباب ما شما با مو و بدون مو دوست داریم!


6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟


ارباب بچه زدن نداره که!چه برسه به کشتن!


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت


می برمش با هاش دیزی می خوریم.می برمش پیش شوفرا.




8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟


ارباب!صد بار که بهت گفتم نظافت رو رعایت نکردی!

هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش!



9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.


ارباب دستت درد نکنه!اینهمه بهت گفتم برام نقد کنی بعدش میگی کار سنگدلانه بگو؟


10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:


ریش:ارباب نداره!

-طلسمهای ممنوعه: غذای نجینی

الف دال:اصغر دله دزد!
=======================================
پ.ن.ارباب 1 سوال آسلامی داشتم و از اونجایی که من شما را به مرجعیت قبول دارم از شما می پرسم:

سوال- اگر احیانا بنده در دفتر توجیهات در معرض توجیه شدن قرار گیرم.کدامیک از اعمال زیر بر من واجب است؟
1-با گرفتن این قیافه به سمت پرسی رفته و خوده او را توجیه می کنم!
2-نجینی را به عنوان توجیه شونده معرفی می کنم!
3-خود را به دست پرسی می سپارم!
4-هیچ عملی بر من واجب نیست!

همین دیگه!



جواب سوالتون:
از اونجاییکه پرسی مرگخوار مورد اعتماد اربابه شما باید با اطمینان کامل خودتونو به دستش بسپارین و مطمئن باشین هر کاری که پرسی انجام بده به نفع خودتونه.
اصلا تشریف بیارین پرسی خودش توجیهتون میکنه که در این مواقع بهتره چیکار کنین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/5 14:44:17
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 شهریور 1388 04:28
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
خیر

2-سابقه عضویت در محفل؟
خیر

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
رئیس دو گروه
سیاه دارک لرد اما سفید دومبول پشمکی!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
بعله. ثد درسد

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
کچلی: در آسلام به این امر سفارش اکید شده
جادوگران کچل: جادوگران کچلی که سفیدن، جادوگر بی عرضه ای هستند( مثل کینگزلی). جادوگران کچل سیاه از بزرگترین جادوگرانند و دارک لرد هم که سردسته همه شان است.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
اگر مرد باشه زدن ریشش( بلافاصله سکته میکنه) شوهرشو میکشیم خودشم میمیره!( شوهر رو با زدن ریش میکشیم!)

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت
ایشون روی سر ما جا دارن

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
موها را که خودشون کچل کردند تیپشون قشنگ شه، دماغ رو هم خودشون تغییر شکل دادن شبیه مار ها بشن و زیباتر بشن.

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
در زمان قدرت قبلی شما برایتان جاسوسی میکردم ارباب، یادتون رفته؟

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:
-ریش: چندش ترین عضو
-طلسمهای ممنوعه: برای تفریح خوب است.
-الف دال: محفل نصفه و نیمه( چه شود! محفل چیه که نصفه و نیمش چی باشه!)


پستهای شما هنوز پختگی لازم رو نداره.به کمی تجربه بیشتر احتیاج دارین.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/3 17:39:49
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: دوشنبه 2 شهریور 1388 13:31
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

بعله!بعله!یعنی از الان شروع می کنیم

2-سابقه عضویت در محفل؟

نه انشالله سعادتشو پیدا..نه چیزه!بوق خوردم ارباب.عضویت محفل نبودم و نمی شم

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
سیاه ها خوشگل ترند.نازترند.ارباب دارند.

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

باشه باب!(نیومده جون منو کشید وسط)

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

شنیدی می گن کچلا باهوشن؟اصلا برا همین اومدم اینجا!
6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

اصلا اونا به ارباب نگاه کنن تمومه

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
من بدبخت جونمو دوست دارم.هیچی!

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
می خواستند دلربا باشند بر داشتن

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

200000000000000000000000000000000 مشنگو سوزوندم

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:
-ریش: با شپش یا بی شبش؟مسئله این است !
-طلسمهای ممنوعه: مزه آب نبات چوبی می ده!
-الف دال: مثل محفله!


با تشكر


فعالیت شما محدود شده به کوییدیچ و هاگوارتز!ارباب از این همه تفاهم بسی متعجب شد.
پستاتونو خوندم.خیلی خوب بودن.ولی همونطور که میدونین پستهای هاگوارتز و کوییدیچ برای این گروه فایده ای نداره.بهتر نیست کمی وارد ایفای نقش اصلی بشین؟البته ارباب ازتون انتظار فعالیت خیلی زیاد و ترکوندن ایفای نقش رو نداره.

لباس آواتارتونم اصلا مناسب نیست.شما قصد منحرف کردن مرگخوارا رو دارین؟تشریف بیارین از ارباب یک دست ردای مرگخواری بگیرین.استغفرالسالازار.

تایید شد.


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/2 21:00:41
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 1 شهریور 1388 21:44
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
ندارم ...
2-سابقه عضویت در محفل؟
بعد از 5 بار درخواست ؟
3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
توي 5 بار قبل هم گفتم ... وقتي بخواي نقاشي كني اگه سفحه رو سياه كني ... با مداد سفيد ،‌ سياهي از بين نميره ولي برعكس اين كار ،‌ سفيدي زود از بين ميره ...
4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
ديگه هر هفته مامان لرد بهش نميگه برو موهاتو كوتاه كن ، شدي مثل جنگلي ها ...
6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
دوتا دست و پاشون رو به چهارتا گوسفند ميبنديد مثل صليب بعد به گوسفند ها رو ميزنيد تا راه برن و ژقتي راه برن خود به خود بدن محفليه تجزيه ميشه !
7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
پسرمو ميفرستم تا باهاش عروسي كنه ... خوبه ؟
8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
ارباب نميتونسته ننگ داشتن دماغ و مو رو تحمل كنه ...
9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
در روز 20 تا پي ام به لرد ميدم كه بيام مرگخوار شم يا نه !
10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:
-ریش: ريش چيزه ... چطور بگم ؟ ... چيزه !
-طلسمهای ممنوعه: بوي خشانت مياد!
-الف دال: يه مشت آدم كه فكر ميكنن قراره دنيا به دست اونا آباد بشه !

5 بار درخواست !


همش 5 بار؟همراهی و همنشینی با ارباب ارزششو داره که صدها بار درخواست بدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/6 20:55:52
خدا ایشالا به ما خدمت بده به شما توفیق کنیم ...
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 28 مرداد 1388 17:42
نمایش جزئیات
آفلاین
با نام حق
سلام

1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

هييييين

2-سابقه عضویت در محفل؟

نه ترورس يك شخصيت كاملا سياه بود در كتاب!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

اينا دوغن اونا بوقن!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

بله!

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

حسن كچل و لرد سياه دو نمونه از بزرگترين شخصيت ها هستند كه هردو هم كچل اند پس ما ميتونيم نتيجه بگيريم كچلي نمي تونه مانع پيشرف انسان بشه!

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

يك كلاس توجيهي با پرسي بسيار ميتونه كار ساز باشه !

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

باهش يويو بازي مي كنم !

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
احتمالا در جواني دمبه گوسفند براي زيبايي موهاشون مصرف ميكردند !

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

تا سر حد كچلي لرد سياه را عذاب دادم!

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:
-ریش: بزم ريش داره !
-طلسمهای ممنوعه: بوي خشانت مياد!
-الف دال: يه چيزايي تو مايع هاي گروه داموله !


با تشكر


شرایط ارباب:

1-وقتی ارباب وارد سایت میشه شما نباید تو سایت باشی.اگه بودی فورا میری بیرون.
2-با شکلکهای موهوم و مذموم به ارباب خوش آمد نمیگی.
3- هشت واحد املای زبان فارسی در یکی از دانشگاههای معتبر پاس میکنی.
4-چهار واحد ناموس شناسی در هاگوارتز،زیرنظر استاد پرسی ویزلی پاس میکنی.
5-هرگز نقد نمیخوای.
6-هرگز درخواست دوئل نمیکنی.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/30 0:33:04
خدا يكي ؛ زن يكي ، يكي !

"تا دنیا دنیاست ابی مال ماست / ما قهرمانیم جام تو دست ماست"
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 مرداد 1388 03:49
نمایش جزئیات
آفلاین
لازمه من چند تا نکته رو یادآوری کنم یا لرد کبیر!
در کتاب پرسی ویزلی هم محفلی بود و مرگخوار نشده بود.
برودریک بد رو مرگخوار ها کشتن و در ضمن عضو سازمان اسرار وزارتخونه بود!
اما این ها هم تایید شدند.
در ضمن من دلایلی رو برای روی آوردن به مرگخوار ها اعلام کردم.
لازم میدونم برای بار دوم و آخر درخواستم رو ارائه کنم و شما هم با عنایت به این مطالب و مطالب پست شاید تجدید نظر کنید.



1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
خیر

2-سابقه عضویت در محفل؟
خیر

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
رئیس دو گروه
سیاه دارک لرد اما سفید دومبول!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
بعله

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
کچلی: در آسلام به این امر سفارش اکید شده
جادوگران کچل: جادوگران کچلی که سفیدن، جادوگر بی عرضه ای هستند( مثل کینگزلی). جادوگران کچل سیاه از بزرگترین جادوگرانند و دارک لرد هم که سردسته همه شان است.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
اگر مرد باشه زدن ریشش( بلافاصله سکته میکنه) شوهرشو میکشیم خودشم میمیره!( شوهر رو با زدن ریش میکشیم!)

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت
ایشون روی سر ما جا دارن

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
موها را که خودشون کچل کردند تیپشون قشنگ شه، دماغ رو هم خودشون تغییر شکل دادن شبیه مار ها بشن و زیباتر بشن.

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
بک بار به جای معجون گرگ خفه کن به بچم سم دادم کشتمش

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:
-ریش: چندش ترین عضو
-طلسمهای ممنوعه: برای تفریح خوب است.
-الف دال: محفل نصفه و نیمه( چه شود! محفل چیه که نصفه و نیمش چی باشه!)

توضیحات: نیمفادورا اشتباهی مرتکب شده بود و محفلی شد و ضررش را هم دید( مرگ خودش، همسرش و گرگینه شدن پسرش) اما خون اصیلی که از خاندان بلک در رگ هایش جریان داشت نگذاشت که همچنان جاهل بماند و به طرف شما برگشت.
من دو تا خاله ی مرگخوار دارم و از اونا درس گرفتم و فهمیدم مسیرم اشتباهه!
در ضمن اگر دادگاه را دیده باشید من از اون محفلی طلاق گرفتم و از محفلی بودن جز ضرر چیزی ندیدم.
توضیح دیگر این که بنده مانند شما از پدرم متنفرم( مشنگ زادست.)


کشته شدن یه دست مرگخوارا دلیل خوبی برای مرگخوار نبودن نیست.ایگور کارکاروفم مرگخوارا کشتن.تا اشاره دقیق نشده باشه نمیشه قضاوت کرد.پرسی ویزلی هم شخصیت دوگانه ای داشت.حتی یه مدت طولانی از محفل جدا شد.میدونم تو اون مدت مرگخوار نشده بود.ولی نمیشه نظر قطعی درباره گروهی که طرفدارش بود داد.منظورم اینه که هیچکدوم این دو نفر بطور قطعی و رسمی و دائمی عضو محفل نبودن.ولی تانکس تا لحظه مرگش محفلی بود.

گذشته از این مورد به نظر من(با چند پستی که ازتون خوندم) شما تو حفظ و پرورش سوژه کمی مشکل دارین.اینم یکی از چیزاییه که برای عضویت در یک گروه خیلی مهمه.



خوب پس خون اصیلم چی میشه؟
خاله های مرگخوارم چی میشه؟ هان؟
الان فقط باید مشکل ضعف در حفظ سوژه باشه نه بقیه چیزا!
که اونم به زودی برطرف میشه!


1-میتونین به بخش اهدای خون سنت مانگو مراجعه کنین.
2-حالا حالاها در خدمت خاله هاتون هستیم!ضمنا اونا هر نوع نسبتی رو با شما تکذیب میکنن.
3-بعد از ویرایش ناظر معمولا ویرایش نمیکنن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نيمفادورا تانکس در 1388/5/27 3:51:55
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/27 4:25:12
ویرایش شده توسط نيمفادورا تانکس در 1388/5/27 4:50:30
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/27 5:00:52
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، [color=FF0000]شجاعت و غلب�
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 25 مرداد 1388 09:44
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
خیر

2-سابقه عضویت در محفل؟
خیر

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
رئیس دو گروه
سیاه دارک لرد اما سفید دومبول!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
بعله

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
کچلی: در آسلام به این امر سفارش اکید شده
جادوگران کچل: جادوگران کچلی که سفیدن، جادوگر بی عرضه ای هستند( مثل کینگزلی). جادوگران کچل سیاه از بزرگترین جادوگرانند و دارک لرد هم که سردسته همه شان است.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
اگر مرد باشه زدن ریشش( بلافاصله سکته میکنه) اگر زن باشه آوادا کداورا بسشه.

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت
ایشون روی سر ما جا دارن

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
موها را که خودشون کچل کردند تیپشون قشنگ شه، دماغ رو هم خودشون تغییر شکل دادن شبیه مار ها بشن و زیباتر بشن.

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
بک بار به جای معجون گرگ خفه کن به بچم سم دادم!

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:
-ریش: چندش ترین عضو
-طلسمهای ممنوعه: برای تفریح خوب است.
-الف دال: محفل نصفه و نیمه( چه شود! محفل چیه که نصفه و نیمش چی باشه!)

توضیحات: نیمفادورا اشتباهی مرتکب شده بود و محفلی شد و ضررش را هم دید( مرگ خودش، همسرش و گرگینه شدن پسرش) اما خون اصیلی که از خاندان بلک در رگ هایش ججریان داشت نگذاشت که همچنان جاهل بماند و به طرف شما برگشت.
توضیح دیگر این که بنده مانند شما از پدرم متنفرم( مشنگ زادست.)
لطفا مرا تایید بنمایید.


تانکس عزیز

پستهای شما رو بررسی نکردم، چون برای حفظ منطق ایفای نقش شخصیتهایی که تو کتاب عضو محفل بودن نمیتونن مرگخوار بشن.تانکس هم که محفلی بود.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/27 3:34:19
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، [color=FF0000]شجاعت و غلب�
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 24 مرداد 1388 23:49
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
بله!
2-سابقه عضویت در محفل؟
نه!
3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
خودتون ارباب.
4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
صد در صد!
5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
نهايت اعتماد به نفس!
6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
با بوق اسب زورو
7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
جيگرشو بخورم من
8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
دسترسي به اين سايت امكان پذير نميباشد!‌ فقط مرلين بلده فيلترشو بشكنه..
9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
كتك زدن بلا در كودكي! بزرگ شده زورش زياد شده :(

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: ممد اسكاچ!
طلسمهای ممنوعه:بلا
الف دال: تخليه كردن مرلينگاه!


لطف کنین کاری به کار جیگر کسی نداشته باشین.اجازه بدین همونطور دست نخورده باقی بمونه.فقط اگه ممکنه موهای همسرتونو از زیر دست و پای ارباب جمع کنین.

ضمناباید برای ارباب توضیح بدین در این مدت بدون دیدن ارباب چطور موفق شدین زنده بمونین!

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/25 5:43:52
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 14 مرداد 1388 23:20
نمایش جزئیات
آفلاین
-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
- متاسفانه نه

2-سابقه عضویت در محفل؟
خوشبختانه نه

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
مرگ بر سفيدي . خوبه ؟ خوب سفيدي هميشه ضعيفه ديه !

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟
ارباب تو منو رد نكن من همه كاري ميكنم . جونم كه چيزي نيست ...

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
كچلا تميزتر و باهوش تر و قدرتمند ترند

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
انداختن بمب اتم توي رداهاشون

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
مي برمش با خودم سينما

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
ارباب ، شما موهاي شما ، نمتونستند شما رو در وقتي كه طلسم ها ي سنگيني انجام ميداديد ، تحمل كنند واسه همين ريخت .

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
كشتن يه نفر ... از اين بالاتر هست ؟

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: دامبلي داره ...
طلسمهای ممنوعه: مخصوص لرد كبير
الف دال: اهواز - دزفول

ارباب ، اين بار چهارمه كه درخواست ميدم . تورو به جدت سالازار منو رد نكن . اررررررررررررررررررررررربببببببببببببببببببباااااااااااااااااابببببببب
منو رد نكن .


به همون دلایل قبل به اضافه قسم دادن به جد بزرگوار ارباب تایید نشد.
حالا برو مرگخوار شکار کن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/5/15 21:11:00
خدا ایشالا به ما خدمت بده به شما توفیق کنیم ...