جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

140 کاربر(ها) آنلاین هستند (126 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
140
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  37 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  368 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 28 شهریور 1388 16:58
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم به آبرفورث هم گفتم ... به نظرم بهتره که امتیاز تیتراژ بشه 10 و اون 5 امتیازی که اضافه میمونه به پرداخت به داستان اضافه بشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 28 شهریور 1388 13:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
با توجه به اعتراض آقای زابینی مبنی بر این که نباید امتیازی به تیتراژ در معیار امتیاز دهی هالی ویزارد تعلق بگیره تصمیم گرفتیم،نظر همه رو در این باره بپرسیم تا بتونیم بهترین نتیجه گیری رو انجام بدیم.
لطفا نظرتون رو بگین.آیا باید امتیاز تیتراژ که 15 هست رو کم کرد،کلا امتیازی به تیتراژ نداد و یا اینکه همین جوری بمونه.
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منم سالم بودم
حالا خوب نگاه کن
اعصاب که ندارم
داره دکتر میزنه با چوب رو زانوم


تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 21 شهریور 1388 02:55
نمایش جزئیات
آفلاین
آبرفورث بعد از شنیدن حرف مینروا، به آرامی به سمت درب کوچک گوشه اتاق رفت و منشی مفلوک را آزاد کرد. سپس با آسودگی خاطر رو به مگی کرد و گفت :


در مورد چند اسکاره بودن باید با داوران هم صحبت کنیم، یکیش که خودتی نظرت رو پیام شخصی کن یا همینجا بگو.

در مورد تمدید مهلت هم اگه منظورت تا فردا هست، مشکلی نیست.

موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 21 شهریور 1388 00:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام حوصله ی اون منشی چیزتو ندارم .
چون دیگه بی ناموس نیستم نه من نه تره !

قرار بود دو تا مورد رو بررسی کنی یکی چند اسکاره بودن یکی هم کمپانی !
بعدش هم یه خواهش داشتم :
اگه میشه لطف کن فقط تا یک شنبه مهلت پست های اسکارو تمدید کن خودت میدونی من مسافرت بودم و نبودم پرده در پرده ی 2 رو بنویسم .
لطفا موافقت کن !

آخرشم یه همر فاکتور گرفتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 13 شهریور 1388 12:50
نمایش جزئیات
آفلاین
فرمایش شما متینه اما اگه دقت کنید فیلم هایی که در قالب کمپانی هستن در واقع فقط یک یا دو فیلم از تو و تره ور هست!
پرسی و مرلین هم فیلم آخرشون رو در قالب کمپانی ارائه کردند فقط.

اما در کل، بررسی میکنیم به اطلاع میرسونیم.


دو تا نکته : به دلیل عدم حضور مورگانا لی فای در ایفای نقش، باید داور جدید انتخاب کنیم!
و دوم اینکه دوستانی که مایل هستن مسوولیت دادسرای عمومی رو بر عهده بگیرن اینجا اعلام آمادگی کنن.


موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 21:31
نمایش جزئیات
آفلاین
من با مگی موافقم که بیایم چند تا اسکار داشته باشیم اما نه مثل اون دوره های قدیمی که یه اسکار واسه بهترین فیلم بود ، یکی واسه بهترین نویسنده ، بهترین کارگردان ... که بعدش فقط اسکار بهترین فیلم مهم بود و بقیه اسکارا همینجوری واسه خنده و دور همی به ملت داده می شد !

به نظرم دو تا اسکار باشه ، یکی برای فیلم های تک نفری و یه اسکار دیگه واسه فیلمای اشتراکی و دو نفره و اینا .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 21:21
نمایش جزئیات
آفلاین
مگی در حالی که در دلش به ریش آبر می خندد وارد دفتر لندن می شود .
به جای خالی منشی نگاه می کند و خنده ای موهاهاهایی می کند .
در دفترو با لگد باز میکند و به آبر نگاه میکنه .
آبر میزنه زیر گریه : بردیش تنها عشق منو بردی ؟
مگی : بوقی مگه تو مخالف بی ناموسی نبودی ؟!
آبر : حالا من یه چیزی میگفتم .
مگی که خیلی رئوفه و دلش به رحم میاد باشه برش میگردونم .
آبر سپاس گزارانه مگی رو نگاه میکنه .

مگی : خوبه دیگه زیادی رول هندی شد . ببین جواب این سوالو بده :
نظرت چیه که به کمپانی ها اسکار بدی چون من و تره 2 ساله که معمولا با هم فیلم مینویسیم و هم الان هم فکر کنم مرلین و پرسی هم این کارو شروع کردند .
جواب سوالمو بده تا منشیتو برگردونم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 01:56
نمایش جزئیات
آفلاین
نه قانونی مبنی بر عدم شرکت داده شدن فیلم های داوران نداریم. پست های داوران رو سه داور دیگه امیتیاز دهی میکنن و در صورت درخواست صاحب پست، داور چهارم هم بطور موقت انتخاب میشه.

در مورد چند اسکاره بودن هم بررسی میکنیم به اطلاع میرسونیم.

موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 01:14
نمایش جزئیات
آفلاین
مگی در دفتر شهردار های لندن رو میبنده و دوباره چشمش به منشی دفتر میفته : واقعا چه چیزیه ها .
منشی : باز چی کفتی فاسد بوقی ؟!
مگی : هیچی . با خودس میگه :
چیکار میتونم بکنم بیشتر بمونم یکم بیشتر دید بزنم . اهان فهمیدم یه راه توپ .
دوباره درو باز میکنه بره پیش شهردارا .
منشی : کجا میرید ؟!
مگی : هان چی ؟! دلت میخواد من پیشت باشم ؟! بمونم . میای با هم راز و نیاز کنیم ؟!
منشی : برو بوقی عهه از فساد به کدوم مرجع شکایت منیم میگن:
هر چه بگندد ....
و مگی با نا امیدی در رو میبنده و میره پیش دو تا قلچماق ( آبر و دراکو )
و زیر لب غرولند کنان : عهه که داف اسمی هم گیرمون نیومد .

یه سوال دیگکه : من که داورم یعنی شرکت داده نمی شم ؟!
این طوری که نمیشه یه فکر بکن لطفا .

یه پشنهاد : به نظرم چند تا اسکار مختلف در نظر بگیرید .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 12 شهریور 1388 00:54
نمایش جزئیات
آفلاین
والا من همین الانم باید با این پستت برخورد کنما!
یعنی چی شما خوب چیزی هستید و یا اون یکی جمله منحوسی که نمیگم تا جلب توجه نشه! با منشی مخصوص حاکم بزرگ میتی کمان...


دوره جدید اسکار تا 15 شهریور ماه مهلت داره.
در مورد داوران دقیقا همین تصمیم اتخاذ شد منتها راستش فراموش کردیم نام داوران رو اعلام کنیم.


مینروا مک گونگال
گابریل دلاکور

آلبوس دامبلدور
مورگانا لی فای


چهار داور این دوره هستند من و دراکو هم فقط در راهیابی فیلمها به بخضش اسکار دخالت داریم.
همونطور که در اعلامیه اصلی هم گفته شد، حدود 30 فیلم به چشنواره راه پیدا میکنن که تایید یا عدم تاییدشون بر عهده ناظرین هست.


بقیه توضیحات هم در کلیسای وست مینستر و آکادمی اسکار موجود هست.


موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)