جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

47 کاربر(ها) آنلاین هستند (22 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
46
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: یکشنبه 27 دی 1388 18:07
نمایش جزئیات
آفلاین
به بارتی:

انتظار فرج از آخر دی ماه کشم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: یکشنبه 27 دی 1388 12:12
نمایش جزئیات
آفلاین
البته اسکاور به شدت مخ من رو زد که یه اکانت فیس بوک بسازم، ولی من نساختم :دی در هر صورت شایدم ساختم :دی در هر صورت به زودی عکس ها توسط اینجانب در سایت قرار خواهد گرفت!!

روونا، میدونستم تو استعداد من رو کشف خواهی کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: یکشنبه 27 دی 1388 03:28
نمایش جزئیات
آفلاین
بارتی جان مرلین آبا و اجداد ماگل زاده تو بیامرزه :دی

از قدیم گفتن اصیل زاده به باباش میره، حال اینکه تو اصلن به لرد نرفتی :دی

از قدیم گفتن کار و باید سپرد دست کاردون .


ملت طبق آخرین اطلاعات، عکسها کشف شدند .

نیاز ما فقط به یک اکانت فیس بوک هستش برای گذاشتن عکسا تو سایت که نه من دارم نه بارتی.


هر کی داره لطفا اعلام آمادگی کنه.

ممنون از همه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: شنبه 26 دی 1388 20:37
نمایش جزئیات
آفلاین
بارتي ممنون از لطفي كه كردي ميكني و خواهي كرد .

آره موافقم . البته نميشه اينجا در مورد كوئيرل صحبت كرد وگرنه بلاك خواهم شد :دي

ولي تا اونجا كه من شنيدم لرد با دماغ تازه عمل كرده توي جشن شركت كرده بود .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: شنبه 26 دی 1388 13:00
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم... باشه. حالا من با این افرادی که گفتی صحبت میکنم و ازشون میپرسم که عکسی دارن یا نه.. اگه داشتن، ازشون میگیرم و میذارم روی سایت..

باب.. منم خودم تا حالا توی تولدها شرکت نکردم :دی تولد قبلی سیریوس بلک حال نداشت عکساشو بذاره روی سایت، داد به من، منم گذاشتمشون روی سایت.. بعد عله اومد بهم گفت که خوش گذشت و اینا؟ گفتم که من نرفتم تولد کویی هیچ وقت هیچ میتینگ و تولد و اینایی رو نمیره!! مشکوک میزنه :دی

در هر صورت من با ملت صحبت میکنم، اگه عکسی داشتن ازشون میگیرم!! لرد هم بود؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: شنبه 26 دی 1388 05:32
نمایش جزئیات
آفلاین
به بارتی:

بارتی عزیز چون من اولین سال بود شرکت میکردم عمده شرکت کننده ها رو نمیشناختم، اما تا اونجا که یادمه: آنتونین که بغل دستم نشسته بود، بارون، حاجی، آرشام، طبق شنیده هام لرد، خودم :دی ، آلکتو کرو، دیگه ...

دو سه تا جوجه تیغی که نمیشناختم و چن تای دیگه. از آنتونین بپرسی بیشتر دستگیرت میشه.

آخه قضیه سر این بود که ملت شناسه ی منو می پرسیدن فرت فرت، بعد خودشونو معرفی نمیکردن و هی میگفتن چرت چرت .


ولی قابل توجه بگم که کویی و عله در جشن حضور نداشتن. نری یقشونو بگیری الکی ؟! :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: جمعه 25 دی 1388 09:49
نمایش جزئیات
آفلاین
روونا جان، من توی جریان تولد نبودم.. اگه میشه یه لیست از کسایی که توی تولد بودن به من بده تا من برم یقشونو بگیریم یا عکسا را ازشون بگیرم و بذارم توی سایت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: جمعه 25 دی 1388 01:35
نمایش جزئیات
آفلاین
به همه ی ملت.

با توجه به پست قبلی من پیگیری وضعیت عکسها دیگه به من ربطی نداره. هر کی عکس میخواد شورش توی سایت به پا کنه، بره مثه سیریوس چتر باکسو بترکونه .


طبق پست قبلیم من خودمو از تمام این مسوولیتها کنار میکشم.

اما هر کی شورش کنه ازش حمایت میکنم.

همین. بای

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: پنجشنبه 24 دی 1388 19:45
نمایش جزئیات
آفلاین
بوقیا.. این عکسا رو بذارین دیگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تولد شش سالگی سایت جادوگران-جمعه-بیستم آذر
ارسال شده در: پنجشنبه 24 دی 1388 02:52
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم و علیکم

طبق پست قبلی که آنتونین اینجا زده بنده خودمو از پشت تمام این قضایا کنار میکشم و میگم:


به پست آنتونین مراجعه کنین !

به هر حال ما زور خودمونو زدیم اگه نتیجه نداد ببخشید .

آرزوی سلامتی همه شما رو دارم
حتی کسایی که با من قهرن و خودشونم میدونن کیا رو میگم

من
روونا ریونکلاو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!