جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

24 کاربر(ها) آنلاین هستند (8 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
23
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 آذر 1391 17:33
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید بعد از چند روز فکر فهمیدم که:
1-ساعت هرمیون
2-اون پف کوتوله ی جینی را
3-شنل نامرئی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
not only wizards,witches are here too

قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی !!!‏
برای عشق !!!!‏
برای گریفیندور.
http://upload.tehran98.com/img1/5atum4n9ui53pjad2p3k.jpg
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 آذر 1391 15:34
نمایش جزئیات
آفلاین
منم دوست دارم دو تا چیزو داشته باشم.
1.شنل هری
2.ساعت هرمیون
البته اگه قرار بود یکیشو انتخاب کنم .شنلو انتخاب می کردم چون خیلی بیشتر به درد می خوره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.

پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 11 آذر 1391 20:24
نمایش جزئیات
آفلاین
بذار ببینم نقشه غارتگر که فقط هاگوارتزو نشون میده پس به درد نمی خوره... شنل نامرئی کننده خوب چیزیه ساعت زمان برگردان هم خیلی خوبه... ولی محدودیت زمانی نداره؟ یعنی تا هر زمان بخوایم جابه جا می شیم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: جمعه 10 آذر 1391 09:39
نمایش جزئیات
آفلاین
من چن تا میخوام

1. ساعت هرمیون که نذارم الفیاس بگه نه و مجبورش کنم بگه بله

2. شنل نامرئی برم یواشکی هرجا دلم میخواد فی المثل یواشکی لواشک مردمو بخورم


فعلا همینا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خیلی دلم می‌خواست برگردم ایران ولی متاسفانه همین الانشم ایرانم

很舒適,幸福的 生活,紫色寶石 和鑽石的眼淚和血。
哦,天哪腳的 袖扣盛開櫻 花鼻,舌痛, 流淚的月亮

哦,天哪腳的袖扣盛開櫻 花鼻,舌痛,流淚的月亮
我有一個類我,我耳語

老師來到我用尺子量,說

底線騙你,是一個延伸......

我教授你是什麼意思
不知道這是什麼


فمینیست بزرگ

پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1391 23:11
نمایش جزئیات
آفلاین
شنل نامریی کننده.

چون باهاش میشه جاهایی بری که نمیتونی اونجا باشی :zogh:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما تشنگان قدرتیم نه شیفتگان خدمت
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1391 21:11
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
امپیریو


منظورت همون ایمپریو هستش؟ واللا قدیما مرگخوارا بهتر تلفظ میکردن طلسم ها رو؛ لرد که همون لرده،‏ ولی مرگخوارا عوض شدن،‏ انگاری جدیدا یکمی...‏ ‏


بنده نیز فقط ساعت هرمیون رو میخوام،‏ فقط برای اینکه یه بار به خودم بگم،‏ نه!‏


ملت چرا شو هم باید بگیدا!‏

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ناگهان تغییر!
شناسه ی بعدی:
پروفسور مینروا مک گوناگال

الفیاس دوست داشتنی بود! کمک کننده بود؛ نگذارید یادش فراموش شود.


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1391 21:03
نمایش جزئیات
آفلاین
وا مصیبتا،این چه تایپکیه؟من کی مجوز دادم؟الفیاس از توی محفلی بعید بود که از ایمپریو استفاده کنی؟رو من ایمپریو میزنی؟با این که از هر محفلی حالم به هم میخوره،ولی تایپک بدی نیست،از محرومیت یک هفته ای از تالار جان سالم به در بردی.ولی حتما یک روزی این محرومیت یک هفته ای رو اجرا میکنم.

----------------------
چوب دستی،ردا،اسنیچ،پوستر های متحرک از لرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هوگو ويزلي در 1391/9/9 22:30:27
ویرایش شده توسط هوگو ويزلي در 1391/9/10 11:04:13
همه برابر اند ولی ارباب برابر تره

هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1391 18:00
نمایش جزئیات
آفلاین
من دوست دارم چوبدستی و ردای دراکو مالفوی را داشتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
not only wizards,witches are here too

قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی !!!‏
برای عشق !!!!‏
برای گریفیندور.
http://upload.tehran98.com/img1/5atum4n9ui53pjad2p3k.jpg
کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1391 16:48
نمایش جزئیات
آفلاین
از عنوانش معلومه دیگه!

زود باشین بگین منم پشت سرتون میام و میگم!


اینم مجوز تاپیک!



با تشکر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ناگهان تغییر!
شناسه ی بعدی:
پروفسور مینروا مک گوناگال

الفیاس دوست داشتنی بود! کمک کننده بود؛ نگذارید یادش فراموش شود.


تصویر تغییر اندازه داده شده