جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
9
مهمانان
6
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: یکشنبه 10 شهریور 1392 18:51
نمایش جزئیات
آفلاین
فقط باید منتظر باشید......
که مالفوی بیاد این جا...
دیگه که:
احتمالا که به خاطر عینکی بودنشه ...
چون هممون می دونیم که عینکی ها معمولا بچه درس خونا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

اسلیترین , melika2000
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: شنبه 9 شهریور 1392 14:00
نمایش جزئیات
آفلاین
قهرمان؟ خب منم با نظر دوستانی مه میگن هری قهرمان نبوده موافقم.
ولی اگه سوال رو این طور مطرح کنیم که دلیل موفقیت های هری چه بود، میتونم بگم که، وجود دوستانش.
بر حلاف شخصیتی مثل ولدمورت که متکبر و مغرور بود و با دیکگران رابطه ی دوستانه ای نداشت، هری به دوستی و دوستانش اهمیت قائل میشد و دوستانش هم به او!
در نتیجه هیمن دوستان (حتی دامبلدور)، در هر حال به کمک او میومدند.
البته بگدریم که دامبلدور تنها علت حمایبش از هری دوست داشتنش نبود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره روح را آهسته و در انزوا می‌خورد و می‌تراشد. این دردها را نمی‌شود به کسی اظهار کرد، چون عموماً عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیش آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می‌کنند آنرا با لبخند شکاک و تمسخر آمیز تلقی بکنند.

هدایت
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: یکشنبه 13 مرداد 1392 00:07
نمایش جزئیات
آفلاین
شجاعت وخر شانس بودنش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!

نشان سازمان حمایت از ساحره ها =
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: جمعه 11 مرداد 1392 22:09
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه خرشانس بودن احمق بودن و ترس از مردن را از خصوصيت هاى يك قهرمان بدونين هرى يك قهرمان خوب بود. والا قهرمان بودن هرى؟ اووووووووووووووو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

به ياد قديما
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 مرداد 1392 22:44
نمایش جزئیات
آفلاین
شجاعتش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اصالت و قدرت برای لحظه اوج! به یک باره خاموشی ما برای دگرگونی شما...
بهتر است به یک باره خاموش شد تا ذره ذره محو شد...
اسلیترین

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: دوشنبه 7 مرداد 1392 22:09
نمایش جزئیات
آفلاین
کمک دوستان.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مراقب خودت باش.
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: دوشنبه 7 مرداد 1392 00:02
نمایش جزئیات
آفلاین
منم با داف جان موافقم!!! فقط یه سوال ثور قهرمان؟؟؟؟ آخه ثور؟؟؟؟

خب آره میشه گفت ولی نه خیلی!!!

حالا بماند!!! در کل هری پاتر آدم خوش شانسی بود ... نه قدرت درست حسابی داشت نه عقل...

پس نمیشه گفت قهرمان بود .... داف راست میگه ... ایشون کجاش ایثار و از خود گذشتگی داشت؟؟؟؟ یکی به من پاسخ بده؟؟؟ ها!!!

پس ایشون قهرمان نبود که بخواد دلیل داشته باشه!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
HUNTER
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 مرداد 1392 02:28
نمایش جزئیات
آفلاین
کلا به نظر من این تاپیک باید پاک بشه.

هری قهرمان ـه؟ هــــــــری؟؟ مسئولین جواب گو باشن. شوما یه دلیل بیارین که هری قهرمان ـه. (الان این قبلی ـه، هالو خان(!) می آد می گه چون جرئت صحبت کردن با دخترا رو داشت؛ قهرمان ـه!)

به نظر من اصلا و ابدا هری قهرمان نیست. کاری هم که اون قبلی ها گفتن دال بر قهرمان بودن هری نیست. مثلا هر آدم ترسویی باشه؛ اگه ببینه جون کل اطرافیان ـش در خطره؛ می ره خودش رو تسلیم می کنه!

هر کسی این کار رو می کنه. الان کار جیمز و لی لی هم که مردن؛ قهرمانانه نبود. چون هر کسی اون کار رو می کرد!

اصلا هم شبیه قهرمان ها نیست. شوما تعریف قهرمان رو اشتباه متوجه شدین، عاغا!

اشاره به کتاب انواع موجودات، کتاب پروفسور اسلینکرد، جلد دوم، ص 14:

نقل قول:
قهرمان: قهرمان ها موجوداتی هستند بسیار از خودگذشته و ایثارگر و همین طور تخیلی.

چند قهرمان: سوپر من، اسپایدر من، ثور!


بعـــــــــــله. هری از خود گذشته نیست؛ که نیست. ایثار گر نیست؛ که نیست. می مونه تخیلی که اون ـم نیست. شوما الان به ما بگو که شباهت هری و اسپایدر من چیه؟
چی؟ هر دوتا شون روانی و هویج اند؟ نه! غیر از این... هیـــــــچی! می بینین؟ هری قهرمان نیست. آندرستند؟

حالا باز شوما بگین رفت در آغوش مرگ. آره! اگه این طوره من خودم ـم می رم به آغوش.

کیست که داشته باشد باک ز آغوش؟ به حرف ها ـم بده گوش!


ایشون خر شانسه! خرشانــــــــــــس! می فهمی؟ صدا ـم می رسه؟ خر شانس!

...

از هین تریبون اعلام می کنم که من قصد بحث ندارم و نقل قول کردن پست ـم و همین طور جواب دادن به خود ـم رو ممنوع اعلام می دارم!

+ شخص شخصی دافنه هم نظر ـش رو اعلام داشت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تنها گیاهِ سیاهِ فتوسنتز کننده ی بدون ریشه ی گرد، با ترشح مواد گازی سیاه از واکوئلش. چرا ایمان نمی آورید؟
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 مرداد 1392 00:54
نمایش جزئیات
آفلاین
خرشانس بود؟ درست! بقيه بهش كمك ميكردن؟ درست! ولي به نظر شما كي جرأت ميكنه با پاي خودش بره تو آغوش مرگ؟؟؟!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ميدوني بزرگترين اشكال زندگي واقعي چيه؟
تو لحظات حساس موسيقي نداره!
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: یکشنبه 11 فروردین 1392 03:41
نمایش جزئیات
آفلاین
حالا از اینا بگذریم، ریتا هم به مورد خوبی اشاره کرد!

بچه ها واقعن اگه توی موقعیت هری بودید، همون کارایی رو می کردید که اون کرد؟!


جواب این سوال خیلی برام مهمه.. لطفن با دلیل جواب بدین. مرسی :)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

rest in peace dear Alan Rickman