خو حالا هروقت هری رو پیدا کردین، بی زحمت بش بگین یه اتولاگین هم بذاره واسه سایت. قربون دهنتون! سرویس شدیم هر دفه... حیف خودمون سواتمون نمی کشه وگرنه دس به کار می شدیم واسه اتولاگین اینجا...
متاسفانه سه ماهی هست که این بخش رو مجبور شدیم از دسترس خارج کنیم. سرور مسخره مون طبق عادتش در یکی دو سال اخیر شروع کرده به دادن گیرهای الکی به سایت. هر سری سر خود دست به جاهایی میبره و از دسترس خارجش می کنه. بخش مقالات هم قسمت مشاهده هر مقاله رو بسته که قابل رویت نشه هیچ مقاله ای.
قرار بود این موضوع توسط هری رفع اشکال بشه ولی غیبش زد دوباره. سعی می کنم یکی دو روز آینده باهاش تماس داشته باشم که برگرده و حل کنه این مشکل رو اگه بشه.
بهترین کار اینه که بتونیم تا آخر امسال سرور رو عوض کنیم. مشکلی از نظر هزینه اش وجود نداره. مسئله هری هستش که کم پیدا میشه گاهی. اگه باشه میشه همه این موارد رو انجام داد خیلی زود.
با سلام به عنوان وبمستر سابق سایت مگه من هفتاد سال پیش شناسه این آرشام معلوم الحال رو نبسته بودم؟چرا باز شده شناسش و داره فعالیت میکنه؟ایشون نفس کشیدنش هم درون این سایت جرمه!
این هدویگ و سرژ نامعلوم الحال هم که حوصلشون سر رفته و میخوان باز اون حذب مسخره رو راه اندازی کنن،پستای بی ناموسی بزنن،مدیران رو مسخره کنن بعدش سایت ف ی ل ت ر شه، برن بخندند به ریش مدیران زحمتکش سایت!
فریب اینا رو نخورید،یاد استکبار من و مملی رو همیشه زنده نگه دارید و بدانید راه حق، راه عله (آتشفشان له) هست و لاغیر!
باشد که بدخواهان این سایت به درک واصل گشته و بدانند که با توصل به مذاکرت x+y هم قادر به برگشت به این سایت وزین نمی باشند
سر بارون خون آلود اسطوره استکبار تاریخ مدیریت سایت
ویرایش خطاب به سرژ:بعد میای میگی چرا شناسه السامور منو حذف کردی؟!!تو املای "حذب" رو یادت رفته و داری به طور اعجاب آور و صحیحی مینویسی "حزب"!....حالا میخوای حذب رو زنده کنی برای من؟!اول املای اولیش یادت بیاد بعد ادعا کن!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سر بارون خون آلود در 1392/9/27 23:28:50
و ما بر می گردیم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که بر نمی گردند!
حالا قهر نکنید!:دی همه مثل من نیستن. اکثرا برعکسن! برگردید خوشحالم میشن:دی فقط اینکه طبق روال معمول و قبل که همه بهتر از هم میدونیم اینجا کسی نمیاد بگه دمتون گرم خوب کاری کردید برگشتید! اینجا همه در سایلنت خویش خواهان یکدیگرند. به جای اینجا پست زدن اقلا بیان تو رول. آرشام خود تو که یکی از شخصیت های بسیار شناخته شده هری پاتری و وزارت جادوگری هستی(طبق گفته خودت:دی) یکی از بهترین رول نویس های سایت بودی(البته طبق عقیده بقیه نه من:دی) همینطور هدویگ نوک طلا. سرژ و دوستمون پتونیا دورسلی یعنی شاهزاده هم که جای خود دارن و ما اصلا عمرمون نمیرسه بهشون. قبل اینکه ما بوجود بیایم تو جادوگران گل کوچیک میزدن... خلاصه بیاین مثل قدیم خوب و خوش و خرم به هم فحش بدیم:دی فقط نه اینجا توی رول پلینگ و در جهت مثبت! بله حتی فحش هم میتونه سازنده باشه اگه به جاش باشه! کی گفته؟ من!!
چون اسم منو بردید: اونموقعم که مدیر بودم یادمه یکی دوبار اومدید دیدید خبری نیست، کسی جوابتونو نمیده رفتید. البته اونموقع مدیریت دستامو بسته بود. الان نبسته خب. درکتون میکنم. با یک مشت دسترسی بدست نیامده و آرزو برگشتید. آرشام تو که اصلا نوع نگاهت مشکل داره و جزو شخصیت های هری پاتری نیستی! هیچی! اما هدویگ... فکر کنم اون طلسمی که تو اولای کتاب آخر بهت خورد روی حافظه ت تاثیر گذاشته. کسی دسترسی منو نگرفت. خودم استعفا دادم. هشت سالم نبود. چهار سالم نبود حتی.
خوشحال باشید ایندفعه جوابتونو دادم حداقل. بعیده دوباره تکرار بشه حتی جواب دادن بر و بچس!
آه آنتونین با من حرف بزن، جواب مرا بده بگذار که این شب بی تو نگذرد. در بیابان که میرفتم از غم بی پاسخ گذاشتن پستهایم توسط تو، تشنگی دلیل دوم بود برای مرگ...
ایکاش میشد تحقیق کرد چطور سهام کارخانه دستمال سازی اسکاور از پله های بورس جادوگران آنچنان بالا رفت.
در ضمن اگر آرشام هری پاتری نیست پس من چیم؟ آرشام صد در صد هری پاتریه. نمیدونم کتابا رو خوندی یا از روی فیلما طرفدار هری پاتر شدی، اما توی فیلم هم آرشام هست. اون قسمت کتاب هفتم که هری و رون و هرماینی معجون تغییر شکل میخورن و میرن وزارتخونه. آرشام یکی از آدمائیه که پشت اتاق آمبریج توی سالن دارن کار میکنن. رولینگ که نمیتونست همه رو تک تک اسم ببره در ضمن بروبچس رو دیگه بومیای هاگزمید هم به کار نمیبرن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
آقا من هم گفته باشم این سرژ در دوران لردیش از من سوء استفاده کرد ... سرژ خیلی بدی من اون زمان بچه بودم :hyp: هنوز که هنوزه بر چسب فتنه گر رو من مونده ...
هدویگ؟! به خدا قصم اگه بخوای یه بار دیگه پات رو تو این سایت بذاری تمام اعضا گروه Anonymous را استخدام میکنم تا کل این سایت را نابود کنند تا دیگه لازم نباشه فضله هات را تو تاپیک ها پاک کنیم...
چون اسم منو بردید: اونموقعم که مدیر بودم یادمه یکی دوبار اومدید دیدید خبری نیست، کسی جوابتونو نمیده رفتید. البته اونموقع مدیریت دستامو بسته بود. الان نبسته خب. درکتون میکنم. با یک مشت دسترسی بدست نیامده و آرزو برگشتید. آرشام تو که اصلا نوع نگاهت مشکل داره و جزو شخصیت های هری پاتری نیستی! هیچی! اما هدویگ... فکر کنم اون طلسمی که تو اولای کتاب آخر بهت خورد روی حافظه ت تاثیر گذاشته. کسی دسترسی منو نگرفت. خودم استعفا دادم. هشت سالم نبود. چهار سالم نبود حتی.
خوشحال باشید ایندفعه جوابتونو دادم حداقل. بعیده دوباره تکرار بشه حتی جواب دادن بر و بچس!