جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

23 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
22
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 23 خرداد 1393 13:00
نمایش جزئیات
آفلاین
ولدرمورت +1000تا ولدرمورت هم روش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط 333 در 1393/3/24 12:50:44
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: شنبه 6 اردیبهشت 1393 16:19
نمایش جزئیات
آفلاین
آها...
خوب به من توی فیلم شش وقتی دامبل مرد خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم یا بهتره بگم گـ ...
خوب توی فیلم شیش بعد از مرگ دامبل دلم می خواست اسنیپ بمیره!!!
در حالی که بعد از مرگش هیچ دلم نمی خواست که اون بمیره.
چون وقتی قضیه ی عـشـق...........
کلا بعد از خاطراتش دلم می خواست به قول دوستم پیش مرگش بشم!!!!!!
ولی با این حرف آنتونین و کینگزلی هم موافقم که دامبلدور باید می مرد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 5 اردیبهشت 1393 22:32
نمایش جزئیات
آفلاین
کینگزلی به نکته جالبی اشاره کرد! تلخه ولی حقیقت داره...باید میمرد
اگه دامبلدور نمیمرد... اوووم چند تا سفید دیگه هم بودن که احتمالا خیلیا احساساتی میشدن...بالاخره یه جا رولینگ باید توان و قدرتشو به رخ میکشید! اینکه جرات داره محبوب ترین شخصیت های کتابم بکشه و من از این لحاظ ستایشش میکنم! شبیه جلاد ها شدم

اگه دامبلدور نمیمرد...اولین کسی که به ذهنم میرسه "هاگرید"ه. یکی از بزرگترین آرزوهای هر کدوم از ماها احتمالا اینه که در هاگوارتز تحصیل میکردیم به جای این مدرسه های مسخره! و برای من به شخصه بعد از جادویی بودن و ساختمان و محیط هاگوارتز...اصلی ترین دلیلش همین بشر یا در واقع "غول" بود. هاگرید بینظیر بود! بینظیر! شجاع و خنگ و در عین حال به درد بخور! تیکه های طنزشم که محشر بود...

هیچوقت چند تا توصیف از این یارو رو تو کتاب یادم نمیره:
_ زمانی که هری پاتر به حیاط هاگوارتز نگاه میکرد و برف همه جا رو گرفته بود و هاگرید داشت برف هارو جمع و جور میکرد...
_ زمانی که هاگرید در خانه ویزلی ها روی صندلی نشست و صندلی شکست زیرش و خورد زمین...خییییییی:دی
_ زمانی که به سانتورها گفت: این لعنتی ها هر چیزی که از ماه به زمین نزدیکتر باشه نمیبینن!
_ اونجایی که با آرگوس فیلچ دعواش شد و بهش گفت خرفت لعنتی یا همچین چیزی:دی
_اونجایی که هری پاتر محروم از پدر و مادر رو در آغوش گرفته بود و به دامبلدور میگفت دلش نمیاد هری رو پیش خاله و شوهر خاله ش بذاره، دلش نمیاد با دست خودش این بشر بدبخت که البته بعدا خوشبخت شد رو پیش یکی از بدترین خانواده های مشنگی بذاره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه دامبلدور نمی مرد کی می مرد؟؟؟
دامبلدور باید می مرد وگرنه داستان قشنگ نمی شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
((((وقتی بارون میاد همه ی پرنده ها دنبال سرپناهن اما عقاب بالاتر از ابرا پرواز میکنه))))

با ارزش ترین گنجینه ی هر انسان هوش سرشار اوست


" خداوندا ، آرامشــی عـــطا فـــرما ، تا بپـــذیرم ، آنچه را که نمیتوانم تغیــیـــر دهم "
" شهامتی که تغییر دهم ، آنچه را که میتوانم ، و دانشی که ، تفاوت این دو رو بدانم "


##درمونی نیست به این پادزهر
شیطان توی کلیسام هست
اونی نیستم که میشناختن
از من بکش بیرون بشین پا حرف
روی دستام یه شیر دارم که هنوز قدرت میده به این باور
فرصت میده به این لاغر
من دنیای سفید ساختم و سیاه کم داشت##

پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: یکشنبه 31 فروردین 1393 22:35
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر می کنم اگه هری می مرد جالب می شد !! خیلییییی باحال می شد !!

ولی اونوقت ولدمورت هم باقی می موند ؟؟؟ اه !! پس یه نفر دیگه باید می مرد جز هری !!

دالاهوف مرد اخرش ؟؟؟ گری بک چی ؟؟؟ این دوتا ... البته یا مردن یا رفتن زندان فوقش :))

فکر می کنم دامبلدور مرگش خیلییییی تاثیر نداشت .

کلا در هر صورت دستورات و راهنمایی لازم رو میکرد .

تاثیر گذار ترین مرگ ، مرگ اسنیپ بود .

شخصیتی که اگه نمی مرد عمرا نمی فهمیدیم که چه قدر فداکاره !! چه قدر بزرگه !!

واقعا باید برای شخصیت اسنیپ به رولینگ تبریک گفت !! :))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff


پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: یکشنبه 31 فروردین 1393 19:33
نمایش جزئیات
آفلاین
چه سوال سختی!
نه راست می گم واقعا سخته.
اون دوستانی که گفتن وقتی هری زنده شد خیلی ضد حال بود کاشکی می مرد:
این دوست عزیز منظورشون کتاب ششه.
فعلا نمی دونم کی می مرد بهتر بود.
باید فک کنم:دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 22 شهریور 1392 15:42
نمایش جزئیات
آفلاین
رون می مرد وهرمیون با هری دشمن می شد وته قصه قشنگ بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مراقب خودت باش.
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 21 شهریور 1392 16:10
نمایش جزئیات
آفلاین
اسلاگهورن! همش تقصير اونه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ميدوني بزرگترين اشكال زندگي واقعي چيه؟
تو لحظات حساس موسيقي نداره!
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 21 شهریور 1392 14:48
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

melika2000 نوشته:
اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتید به جاش کی میمرد؟
من که میگم اسنیپ"ازش متنفرم."

اسنیپ؟
پسر بیچاره من که مرد آخر داستان...اونم در کمال گمنامی و بدون اینکه یه نفر ازش به خاطر کارش تشکر کنه چند بار دیگه می خواین این بی نوا رو بکشین؟
کسی که باید می مرد خود هری بود تا دماغ نویسنده اش می سوخت!البته اگه راهی داشت کاندیدای اول و آخر من خود رولینگ بود
اما متاسفانه خودش جز شخصیت های داستان نبود تا بشه به این رویا جامه عمل پوشوند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 21 شهریور 1392 14:20
نمایش جزئیات
آفلاین

با البوس موافقم..

اگه هری میمرد بهتربود..اصلا وقتی فهمیدم زنده مونده,بدجور ضد حال بود..اینجوری

داستان احساسی تر میشه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هنگامی که ابران میگریند,زمان گریستن نیست...

بدان شاد باش که زمین میخندد..