جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

43 کاربر(ها) آنلاین هستند (39 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
42
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: اگه یه روز براتون یک نامه از یک مدرسه جادوگری بیاد چی کار می کنید ؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 18 خرداد 1393 08:50
نمایش جزئیات
آفلاین
خب خیلی کارا هست که باید انجامش بدم:
1. اول که تا یه ساعت توی شوک میمونم هیچ عکس العملی نشون نمیدم
2. یه چند تا میزنم تو صورت خودم ببینم بیدارم یا خوابم :vay:
3. میرم تو اینه به خودم نگاه میکنم که ببینم مشکلی برام پیش نیومده مثلا تو خواب ضربه نخورده باشه به سرم
4 . بعد از اطمینان سلامت جسمی یه دور دیگه نامه رو با دقت میخونم
5 . چند تا جیغ پشت سر هم میکشم
6.بلافاصله هجوم میارم سمت تلفن و یه وقت از روان پزشک می گیرم:phone:
7 . به تک تک دوستام زنگ میزنم ببینم کار اونا نباشه ... آخه من دوست دیوونه کم ندارم
8. تموم در و پنجره های خونه رو باز میذارم تا ببینم جغد مورد نظر میاد یا نه
9.برای تک تک روزام تو هاگوارتز برنامه ریزی میکنم
10. بعدش که میفهمم کلکی تو کار نبوده فوری چمدونمو میبندم و یه ذره هم فیلم هندی بازی میکنم که اشک همه رو در بیارم
11. میرم وسایلمو میخرم و اماده رقتن به ایستگاه نه و سه چهارم میشم
12 . دارم میرم سمت همون دیواره که سرم محکم با دیوار برخورد میکنه
13 . بعدشم خیلی شیک و جلسی از خواب خوش پا میشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بــزرگــتــریــن دشــمــن آدمــی فــهــم اوســت

پـس تــا مــیــتــوانـی خــر بــاش . . .

تــا خــوش بــاشــی . . .

(یک امضای کاملا ریونکلاوی )

تصویر تغییر اندازه داده شده



من هر چی تلاش میکنم از پای جادوگران پاشم پاشیده نمی شم . محض رضای

خدا یکی بیاد منو بپاشونه :)
پاسخ به: اگه یه روز براتون یک نامه از یک مدرسه جادوگری بیاد چی کار می کنید ؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 17 خرداد 1393 01:43
نمایش جزئیات
آفلاین
بعد از اینکه نامه رو خوندم
سه
دو
یک
شیرجه تو چمدون
بعد
3
2
1
شیرجه تو مقازه های مختلف و خرید وسایل
بعد
three
tow
one
شیرجه تو قطار
بعد ( زبون فینگیلیش)
se
doo
yek
شیجه تو گریفیندور
ولم کنی تاشب شیرجه میرم
اینتر میزنم
میخوای بقیشم بگم
نمخوای
خوب باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

موی قرمز را به خاطر بسپار
ویزلی هرگز نمی خشکد
پاسخ به: اگه یه روز براتون یک نامه از یک مدرسه جادوگری بیاد چی کار می کنید ؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 16 خرداد 1393 21:27
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه الان برام نامه بیاد یه دقیقه بعد هاگوارتزم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شاید وجودم به خیلی ها ارامش نده . . .
ولی همین که حضورم حرص خیلی هارو در میاره . . .
بهم انگیزه خیلی بالایی میده . . .
پاسخ به: اگه یه روز براتون یک نامه از یک مدرسه جادوگری بیاد چی کار می کنید ؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 16 خرداد 1393 18:34
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه از سکته ی حتمی ای که میزنم جون سالم به در ببرم صد در صد شیرجه میزنم سمت چمدونم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هرگز توجیه نکن
دوستانت به ان نیازی ندارند و
دشمنانت به هر حال ان را باور نمی کنند
پاسخ به: اگه یه روز براتون یک نامه از یک مدرسه جادوگری بیاد چی کار می کنید ؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 16 خرداد 1393 18:06
نمایش جزئیات
آفلاین
با خوشحالی می پرم هوا اماده رفتن میشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I close my eyes, only for a moment and the moment's gone
All my dreams pass before my eyes in curiosity
Just a drop of water in an endless sea
All we do crumbles to the ground, though we refuse to see
Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away and all your money won't another minute buy
Dust in the wind
All we are is dust in the wind
Everything is dust in the wind



تصویر تغییر اندازه داده شده



تصویر تغییر اندازه داده شده




پاسخ به: اگه یه روز براتون یک نامه از یک مدرسه جادوگری بیاد چی کار می کنید ؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 16 خرداد 1393 17:47
نمایش جزئیات
آفلاین
حتمامی روم.
حتی یک لحظه هم به اینکه چی کارکنم فکرنمی کنم؛تموم مدت ازخدامی خواهم برام یه نامه ازهاگوارتزبفرسته.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگه یه روز براتون یک نامه از یک مدرسه جادوگری بیاد چی کار می کنید ؟؟؟
ارسال شده در: دوشنبه 5 خرداد 1393 11:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام رفقا بانوشته های بعضی هاتون موافقم ما نوجوون ها دنیای خودمو ن رو داریم درسته ممکنه باورمون نکنن وقتی از هری حرف میزنیم میگن اینا همش الکیه اما ......اینها مهم نیستن فقط کافیه دنیای خودتون رو باور کنین .باور کنین شما وقعا متفاوتین دیگه براتون مهم نیست که ماگول ها چی در موردتون فکر می کنن وقتی حس کنی متفاوتی .....مهمی حداقل برای خودت
ار هر چی میخوان فکر کنن
شاید تو یک اتفاق بوده باشی که کسی انتظار آمدنت را نکشیده باشد و باورت ندارد
شاید موجودی در وجودت و برای خود خودت کشف کرده باشی که کسی اهمیت ندهد
اما این تو هستی که مهمی من همچنان منتظر نامه ای هستم که پشتش با دست خط پرفسور دامبلدور نوشته باشه برسد به دست سفیرا برام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قهرمانان برای نجات دنیا به وجود آمده اند زمانیکه هیچ کس نمی توانست ابر قدرت جهان لرد والده مورت را شکست دهد مابودیم و هری و یک مدرسه ی هاگوارتز........
پاسخ به: اگه یه روز براتون یک نامه از یک مدرسه جادوگری بیاد چی کار می کنید ؟؟؟
ارسال شده در: دوشنبه 5 خرداد 1393 10:58
نمایش جزئیات
آفلاین
خب اول که از شدت هیجان و تعجب ممکنه یه سکته ناقص بزنم.

بعدش میرم پزش رو به همه دوستام میدم تا بدونن اینهمه مدت دوستشون جادوگر بوده!


وسایلمو و خصوصا گوشیمو که مشتمل از عکسا و کتابا هری پاتره رو بر میدارم

و پیش به سوی مدرسه!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff


پاسخ به: اگه یه روز براتون یک نامه از یک مدرسه جادوگری بیاد چی کار می کنید ؟؟؟
ارسال شده در: دوشنبه 5 خرداد 1393 10:38
نمایش جزئیات
آفلاین
خب مشخصه که همه مون با دیدن همچین نامه ای سر از پا نمیشناسیم! همه عاشق فرار از این روند یکنواخت و مسخره مشنگی هستند ولی میشه این سوال رو عمیق تر هم از خودمون بپرسیم. واقعا حاضر هستید هر چیز در این دنیای مشنگی دارید بذارید و بروید؟ فرض کنیم پیش نیاز ورود به دنیای جادویی دل بریدن از همه دنیای مشنگی باشه! نه قسمتی از آن! از همه آن! همه دلبستگی ها! برادر، خواهر، مادر، پدر، عشق، دوست، موقعیت شغلی، لذات، بیخیالی و ... گفتنش آسونه ولی احتمالا برای خیلی ها سخت و ترسناکه جز اشخاصی که هیچ وابستگی ای ندارند.

در نظر بگیرید وقتی جادوگر بشوید دیگر جامعه مشنگی قبولتان نمیکند و برای شما نیز زندگی در این دنیا غیر ممکن میشود. وقتی بتونی غیب و ظاهر بشی منتظر شدن در ایستگاه مترو دیوانه کننده و منزجر کننده میشه! پس کسی که میخواد بره توی دنیای جادوگری باید چمدانش زیر بغلش باشد! و البته چیزی داشته باشد که ما نمیدانیم چیست و هاگوارتزی ها حتما میدانند چیست.

و علاوه بر همه این ها و مهم تر از همه این ها این است که وقتی قدرتی داشته باشی مسئولیتش را هم باید بپذیری! چه آدم خوبی باشی چه بد! در هر دو صورت مسئولیت دارد! و مشخص نیست دنیای جادوگری هم به سامان باشد! شاید آنجا جنگ باشد! کسی چه میداند؟! پس نباید فرض کرد صرف آمدن نامه تمام است! و فرض کرد آنجا بهشتی مهیاست که دیدیم هری چه ماجراهایی داشت در آن دنیا.

و البته همه این فرضیات در دنیای هری پاتری میگنجد و ما داریم در اون محدوده بحث میکنیم پس نباید محکوم به خیالپردازی بشویم.

نخطه. سر خط.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگه یه روز براتون یک نامه از یک مدرسه جادوگری بیاد چی کار می کنید ؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 19 آبان 1392 20:35
نمایش جزئیات
آفلاین
نمیدونم والا!
بدون اتلاف وقت میرم!
فـــــــــــــــــــــــــــــــــرار!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
life begins with love