جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: دوشنبه 2 تیر 1393 14:40
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

پیتر پتی گرو نوشته:
سلام رفیق
طرحتو به طور دقیق البته متوجه نشدم.ولی اگه اون چیزی باشه که تو ذهنمه فکر کنم خیلی چیز خوبی از آب در بیاد.
عکس پایین نقشه کوچه دیاگون هست که توی اینترنت منتشر شده.نظر منو بخوای بدونی بهتره کوچه رو شبیه جمعه بازار درش بیاری.منتاها با ساختمونای بلند و خونه های شیروونی.یه سرچی کنی کلمه "کوچه دیاگون" رو تو گوگل عکسای جالبی برات میاد که می تونه کمکت کنه.
فعلا تا اینجا.بازم اگه خواستی شاید یه نظراتی در زمینه های دیگه بهت بدم.
موفق باشی رفیق
تصویر تغییر اندازه داده شده


خیلی از نظرت ممنون
منم میخوام اینطوری طراحی کنم
ولی باید بگم , خیلـــــــــــــــــی سخت هست
و بهتره بگم بلد نیستم
سعی خودمو میکنم اینطوری بسازم
ولی فکر نکنم بشه
الان یه چیزی برای کوچه دیاگون ساختم
ولی بی نهایت زشته
اینم عکسش
http://8pic.ir/images/1e42hvd3p2fv39dn9ijf.png

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: دوشنبه 2 تیر 1393 14:35
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

کلاوس بودلر نوشته:
دوست خوبم!

همچین پروژه ای به شکست منتهی میشه چون دقیقا همین پروژه توسط یکی از دوستان، قبل از بازگشایی پاترمور کلید خورد که با استقبال کم کاربران روبرو شد. هر چند اون بازی تحت وب، زیبا و بسیار شبیه به پاترمور بود. من در بایگانی های دمنتور گشتم، و لی تاپیک رو پیدا نکردم.

الان با وجود پاترمور تقریبا شکست این پروژه حتمی هست؛ مگر اینکه با ایده ای جدید به میدون بیاید و نرم افزار رو به صورت ویندوز ارائه کنید که البته دشواری های خاص خودش رو داره و ممکنه خیلی ها مثل من که پاترمور رو بیهوده می دونن، مجذوبش بشن.

مشکل اینجاست که قضیه یکم سخته؛ در حقیقت شما هم تعداد زیادی تصویر می خوای که باید از پاترمور گرداوری بشه، هم اینکه اگر بخوای ویندوزی درست کنی، باید سیستم عظیمی باشه، چون نیاز داره که به اینترنت وصل شه با دیگر کاربرای نرم افزار تعامل داشته باشه.

مطمئن هستم یعنی تقریبا مطمئن هستم، که تک نفره به هیچ وجه نمی تونید کار رو از پیش ببرید.. کمی پیچیده تر از این حرفاست. ولی اگر تیم بشید، می تونید یک تاپیک بزنید و مثل نرم افزار تحت وب قبلی که دوستان در دمنتور ساختن، از ایده های کاربران اینجا هم بهره مند بشید و تکمیلش کنید.

ایده بسیار خوبی خواهد بود در صورت داشتن یک تیم خوب! هرچند نمی خوام ناامیدتون کنم..


موفق باشید.

سلام
ممنون بابت نظرت
من فکر نمیکنم شکست بخوره
مگر این که هری پاتریستا کم باشن
از چند لحاظ از پاترمور بهتره
1 : برنامه موبایلی هست , الان بیشتر افراد موبایل هوشمند دارن و همه جا هم با خودشون میبرن
اینطوری همیشه دسترسی دارن
2 : فارسی هست , خیلی از ایرانی ها به طول کامل انگلیسی بلد نیستن
3 : پاتر مور یکم پیچیدست , خودم چندین بار ثبت نام کردم آخر نفهمیدم چی به چیه

مطمئما از خیلی لحاظ از پاتر مور پایین تر خواهد بود
چون پشتش یک گروه برنامه نویسی خفن بوده
بله من نمیتونم تنهایی بسازم , خیلی هم دنبال کسی گشتم که بخواد با من کار کنه
ولی دیدن پروژه خیلی زمانبره بیخیال شدن

باز هر کی خواست میتونه بهم ایمیل بزنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: دوشنبه 2 تیر 1393 10:31
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست خوبم!

همچین پروژه ای به شکست منتهی میشه چون دقیقا همین پروژه توسط یکی از دوستان، قبل از بازگشایی پاترمور کلید خورد که با استقبال کم کاربران روبرو شد. هر چند اون بازی تحت وب، زیبا و بسیار شبیه به پاترمور بود. من در بایگانی های دمنتور گشتم، و لی تاپیک رو پیدا نکردم.

الان با وجود پاترمور تقریبا شکست این پروژه حتمی هست؛ مگر اینکه با ایده ای جدید به میدون بیاید و نرم افزار رو به صورت ویندوز ارائه کنید که البته دشواری های خاص خودش رو داره و ممکنه خیلی ها مثل من که پاترمور رو بیهوده می دونن، مجذوبش بشن.

مشکل اینجاست که قضیه یکم سخته؛ در حقیقت شما هم تعداد زیادی تصویر می خوای که باید از پاترمور گرداوری بشه، هم اینکه اگر بخوای ویندوزی درست کنی، باید سیستم عظیمی باشه، چون نیاز داره که به اینترنت وصل شه با دیگر کاربرای نرم افزار تعامل داشته باشه.

مطمئن هستم یعنی تقریبا مطمئن هستم، که تک نفره به هیچ وجه نمی تونید کار رو از پیش ببرید.. کمی پیچیده تر از این حرفاست. ولی اگر تیم بشید، می تونید یک تاپیک بزنید و مثل نرم افزار تحت وب قبلی که دوستان در دمنتور ساختن، از ایده های کاربران اینجا هم بهره مند بشید و تکمیلش کنید.

ایده بسیار خوبی خواهد بود در صورت داشتن یک تیم خوب! هرچند نمی خوام ناامیدتون کنم..


موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
[
تصویر تغییر اندازه داده شده

بنفش! [ ]

پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: دوشنبه 2 تیر 1393 03:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام رفیق
طرحتو به طور دقیق البته متوجه نشدم.ولی اگه اون چیزی باشه که تو ذهنمه فکر کنم خیلی چیز خوبی از آب در بیاد.
عکس پایین نقشه کوچه دیاگون هست که توی اینترنت منتشر شده.نظر منو بخوای بدونی بهتره کوچه رو شبیه جمعه بازار درش بیاری.منتاها با ساختمونای بلند و خونه های شیروونی.یه سرچی کنی کلمه "کوچه دیاگون" رو تو گوگل عکسای جالبی برات میاد که می تونه کمکت کنه.
فعلا تا اینجا.بازم اگه خواستی شاید یه نظراتی در زمینه های دیگه بهت بدم.
موفق باشی رفیق
تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خدا می دونه بعد از این که جیمز و لیلی رو به لرد فروختم، چقدر شکسته شدم.
خدا می دونه که از اون زمان تا حالا، یک شب هم خواب به چشمام نیومد.
رفقا، شجاع ترین افراد هم، همیشه یه ذره ترس باهاشون هست.
گناه من هیچی نبود. جز این که از شکنجه شدن می ترسیدم.
حق این نبود که این طور بهم سرکوفت بزنین.
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: یکشنبه 1 تیر 1393 23:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

الادورا بلک نوشته:
شما با ناظر انجمن هماهنگ کردی این تاپیک رو زدی دوست عزیز؟:)

خیر
قوانین انجمن را نمیداستم
ببخشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: یکشنبه 1 تیر 1393 22:13
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرتون کوچه دیاگون رو چطوری طراحی کنم؟ هیچ ایده ای ندارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: یکشنبه 1 تیر 1393 21:52
نمایش جزئیات
آفلاین
خوبه ولی کاری از من برنمیاد !!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شاید وجودم به خیلی ها ارامش نده . . .
ولی همین که حضورم حرص خیلی هارو در میاره . . .
بهم انگیزه خیلی بالایی میده . . .
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: یکشنبه 1 تیر 1393 21:30
نمایش جزئیات
آفلاین
انگار کسی از پروژه خوشش نیومده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: یکشنبه 1 تیر 1393 18:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من برنامه نویس هستم و عشق و علاقه زیادی به هری پاتر دارم
به خاطر هری حاضر شدم پروژه بزرگی رو در این باره استارت بزنم
توضیحی کوتاه درباره پروژه :
هر کس ثبت نام کند مثل این است که وارد هاگوارتز شده
یعنی نرم افزار جا های مختلفی خیلی شبیه به هاگوارتز یا داستانش دارد
مثلا قصد دارم کوچه دیاگون بزارم و یا یک حساب در گرینگوتس ( فکر کنم غلط نوشتم )
و در خود هاگوارتز امکاناتی مثل :
امتیاز هر گروه , کسر و اضافه شدن امتیاز ( به فعالیت کاربران بستگی دارد )
و در آخر هر ماه برنده شده یک گروه ( زمان متغیر است )
مطمئنا این کار ممکن است ماه ها طول بکشید ولی من تمام سعی ام را میکنم با بهترین امکانات و بهترین گرافیک اون رو در کمترین زمان ارائه بدم
اگر شانس بیاورم تا قبل از شروع مدارس تمام میشود چون در غیر اینصورت به خاطر مدارس نمیتوانم برنامه نویسی کنم

تا الان بخش ثبت نام و ورود تکمیل شده
حالا از شما راهنمایی میخواهم که شخص بعد ورود دقیقا به کجا منتقل شود؟ آیا نامه ای بیاید و تبریک بگوید ؟ یا چه؟
ایده , پیشنهاد و یا ... هر چی دارید یا به ایمیل زیر و یا در اینجا اعلام فرمایید تا در زود تر انجام دادن برنامه کمک شود
ممکن است بعدا هم راهنمایی و کمک هایی از شما بخواهم و خیلی دوست دارم مرا در این راه یاری کنید

ایمیل : pr0gram3r72@yahoo.com

با تشکر
میلاد مامندی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!