جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

23 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
23
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: یکشنبه 3 اسفند 1393 06:44
نمایش جزئیات
آفلاین
بنده به عنوان کتابدار مدرسه هاگوارتز،صراحتا اعلام میکنم.که هرگز در هنگام مطالعه هری پاتر
اشکم در نیومد،مگر یک مورد.

اون یک مورد هم داشتم پیاز خرد میکردم،اشکم در اومد.


بله.
.
.
.
.
.
.
خودتی!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Underfed Vulture


قبل از صحبت کردن فکر کنید.
قبل از فکر کردن مطالعه کنید.



پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 4 دی 1393 16:53
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من درمورد مرگ فرد و دامبلدور واقعا ناراحت شدم:(((

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
× اصالت و قدرت برای لحظه اوج ! به یک باره خاموشی ما برای دگرگونی شما ...×
×بهتر است به یک باره خاموش شد تا ذره ذره محو شد ...×
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: دوشنبه 3 آذر 1393 17:22
نمایش جزئیات
آفلاین
من گریه نکردم ولی خیلی ناراحت شدم.وقتی دامبی مرد....توی فیلمش برای لوپین وتونکس ناراحت شدم وبغضم گرفت......

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 مهر 1393 21:58
نمایش جزئیات
آفلاین
من ادمی هستم که توی بدترین شرایط هم گریه نمی کنم اما از دست دادن فررررررررررررررررررررررد و لوپین وتانکس و کالین قلبم رو واقعا شکون اون روز انقدر به جی کی رولینگ فحش دادم که اگه میشنید سکته میکرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 مهر 1393 15:48
نمایش جزئیات
آفلاین
اون جایی که دامبلدور بعد از مرگ سدریک برای دانش آموزا سخن رانی میکنه
و بعد از مرگ خود دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده

ارزشی بدبخت D:


I Love this place


پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 مهر 1393 15:34
نمایش جزئیات
آفلاین
مرگ فرد ویزلی و سدریک و دابی ( گرچه همش رو مخ بود ) بد جوری ناراحتم کرد گرچه برای هیچ کدوم گریه نکردم فقط برای مرگ لارتن کرپسلی تا دو روز همش گریه میکردم و تا یه هفته اعصاب مصاب نداشتم ولی برای فرد ویزلی خیلــــــــــــی ناراحت شدم اخه فرد و جورج از شخصیت های فوق محبوبم بودن و حالا بین خودمون بمونه براش یه کوچولو گریه کردم جیگرم کباب شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
TVXQ & JYJ FOREVER

Love Me Love Me


تصویر تغییر اندازه داده شده


تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: شنبه 15 شهریور 1393 17:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

لاوندر براون نوشته:
من موقع مرگ دامبلدور روانی شدما!ینی وسط هال بود کامپیوتر!بی ملاحظه مامانم اینا هی گریه میکردم.داداش کوچیکمم اومد سمتم چنان دادی زدم سرش که...ولی چون روانی اسنیپم ازش ناراحت نشدم.هنوز به مرگ اسنیپ نرسیدم خدا میدونه چی بشه...

توی کل قدیسان مرگ درحال زار زدن بودم عین چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
برای سوروس خیلی خیلی خیلی گریه کردم اگه هری می مرد اینقدر گریه نمیکردم تا2-3روزم خودم هی میذاشتم جاش دردایی که کشیده بود و حس میکردم زار میزدم هی عین مونگولا!هی کریه کردم هی به جیمز دری وری گفتم!مامانمو!و داداشمو!فرستادم برن برام خرید مدرسه من نشستم خونه زاررررررررررررررررررررررررررر زدم!گفتم الآن همسایه ها میان برای عرض تسلیت!هرکی نمیدونست فکر میکرد کل خانوادمو یه جا از دست دادم!من عادت دارم با pc که کتاب میخونم اهتگ گوش میدم!چه سری بود اهنگ اون قسمت هم همش به این قضایا میخورد!یه خونه بنیامین،تاوان ،خلاصم کن و دارم میام پیشت خواجه امیری
اصن سه وضی چار وضی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: شنبه 15 شهریور 1393 04:12
نمایش جزئیات
آفلاین
من مرگ سیریوس که تو جزء پنج بود تا جز آخرش یعنی سه جزء آخر کتاب رو بیشترش گریه کردم بیشتر مردن دابی و سیریوس بود مردن دامبلدور که باور نمیکردم حالم رو گرفت زیاد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺩﺍﺭﻧﺪ , ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺑﻨﺪ ..
..ﺣﮑﺎﯾﺖ ﻋﺠﯿبی است ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﺎ
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﺪ ﻭ ﻣﯽ ﭘﻮﺷﺎﻧﺪ
ﻣﺮﺩﻡ ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﻨﺪ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ . . .
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: جمعه 14 شهریور 1393 04:10
نمایش جزئیات
آفلاین
موقع مرگ سیریوس
از اسنیپ کلا خوشم نمیومد حتی بعد از معلوم شدن واقعیت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
DON'T BE AFRAID OF UNKNOWN
پاسخ به: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: جمعه 14 شهریور 1393 04:09
نمایش جزئیات
آفلاین
موقع مرگ سیریوس
از اسنیپ کلا خوشم نمیومد حتی بعد از معلوم شدن واقعیت :D

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
DON'T BE AFRAID OF UNKNOWN