جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 8 بهمن 1393 18:56
نمایش جزئیات
همینایی که اینا گفتن:))))))))))))))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 8 بهمن 1393 18:40
نمایش جزئیات



فقط همینو دارم که بهتون بگم!

بوقیا!

از کار و زندگی ما رو انداختین!

تدی هم که نشسته با عوامل سریال شرلوک هم ذات پنداری می‌کنه!

اون جیمزم که گودزیلاس! هیچی!

اصنم منتظر نیستم من!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 8 بهمن 1393 11:44
نمایش جزئیات
ما همین جا آروم تو اتاقامون نشستیم و جوری رفتار میکنیم که انگار حضور نداریم اما در حقیقت پشتتونیم و منتظریم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 8 بهمن 1393 06:08
نمایش جزئیات
خب.. مدل برنامه‌های تلویزیون که وقتی یه چیزیو لفتش میدن، بازپخش میذارن! و برای اون دسته از بچه‌های گل تو خونه! که فصلای قبلو نخوندن و همشهری من هستن و سخته براشون برن از صفحه‌ی اول دنبال فصل‌ها بگردن، من ۴ فصل اولو دوباره اینجا میذارم. هم فایل پی دی اف هست و هم هم وورد، با شماره صفحه. فقط از اونجایی که حجمش رفته بالا، دیگه رو سایت نمیشه آپلودش کرد و دست به دامن سرورهای دیگه شدیم. اگه مشکلی برای دانلود داشتین، لطفا بگین.

من و جیمز داریم رو فصل‌های بعدی کار می‌کنیم.. منتظر باشین و تنهامون نذارین!

گردش سوم - چهار فصل اول

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: شنبه 4 بهمن 1393 00:40
نمایش جزئیات
سلام.
سلام.
سلام.

پووف.. صدام اکو میشه، اسمایلیمم اکو میشه!
تدی! اینجارو عجیب خاک گرفته! فک کنم وقتشه گرد و خاکشو بگیریم!

قولی نیست برای زمان دقیق فصل جدید. اما دوباره استارت زدیم.
تنهامون نذارین.
مرسی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: پنجشنبه 8 آبان 1393 18:20
نمایش جزئیات
سلام
واااااااااای! من آخرین باری که اومدم اینجا سال 85 بود! میدونید علت اینکه درخواست رمز جدید دادم و دوباره وارد سایت شدم چی بود؟ اینکه بتونم برای فن فیکشن های اینجا نظر بذارم. چون ارزش تشویق کردن رو دارن.
باید بگم که از وقتی که رفتم فن فیکشن های اینجا خیلی پیشرفت کردن. شما واقعا عالی بودید. به هر دوتون تبریک میگم و امیدوارم که زودتر قسمت بعدی داستان رو بذارید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: پنجشنبه 10 مهر 1393 07:16
نمایش جزئیات
ممنون یوآن، رکسی و دابی

همونطور که جیمز گفت انقدر این پاییز ما مشغله داریم که احتمالا باید تو زمستون منتظر فصل‌های بعدی باشین متاسفانه.

فقط می‌مونه ۲ نکته:

دابی باید! اینو بدونی که حتما در اولین فرصت کاری که گفتی رو انجام میدیم، پیشنهاد خیلی خوبیه، مرسی! در مورد اولیور وود... stay tuned!

یوآن! چطور پسر خودتو نشناختی؟ تو چطور میتونی سال ۹۴ میلادی تو هاگوارتز سال اولتو شروع کنی و ۲۰ سال بعد دوباره خودت گروه‌بندی بشی؟

بازم مرسی از همه اونایی که میخونن.. و مرسی تر از اونایی که نظر و پیشنهاد و انتقاد دارن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: یکشنبه 30 شهریور 1393 15:13
نمایش جزئیات
اصن آقایونی که شما باشین، با این سن و سال تا حالا دیدین دابی بیاد جایی نظر بده؟
ندیدین دیگه!
ولی هم اکنون طی یک حرکت بزرگ و انقلابی، دابی باید گفت که خیـــلـــی خوبـــه آقایون!
(میان نوشت: دابی و باید رو پشت هم تایپ کنین! دابی باید ، دابی باید... دست آدم رو کیبورد هنگ میکنه!)

کلی باعث افتخار دابی هستید!
دوباره مجبورم کردین فصل چهار رو که خوندم برگردم و از اول بخونم همه رو! دوست ندارم وقتی تموم میشه و باید صبر کنم.

قسمت قورباغه های شکلاتی شو خیلی دوست داشتم!
اتقاق های توی قطار هم واقعا متفاوت و جالب بود! انتظار نداشتم!
فقط الیور که پیشکسوت کوییدیچ بود تو هاگ چه کار میکرد؟ چرا یهو شد پرفسور وود؟ مگه تحصیل و ورزش با هم میشه؟

شعر کلاه هم که زد نابودمون کرد اصن. خیلی شاخ بود!

دو تا پیشنهاد:
میشه هر فصلو میذارید فصل های قبلی هم پیوست کنید ؟ البته من که دیگه یه فولدر درست کردم برای فن فیکشنتون، ولی بقیه فکر کنم استقبال کنن!

بعد این که شماره صفحه هم بزنید که اگه غلط تایپی، اسپیس جا افتاده ای چیزی دیدیم بهتون بگیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: جمعه 28 شهریور 1393 11:33
نمایش جزئیات
انتظار چی دارین الان؟

خیلی خوب بود، خیلی! همه دیالوگا و تک تک توضیحات معلومه روش کار شده و این همه زحمت خیلی باارزشه.

صرفا چیزی نداشتم که بگم فقط هرچقدرم فصل بعدی دیر بیاد، ما منتظر می مونیم، ارزشش خیلی زیاده این فن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: جمعه 28 شهریور 1393 05:50
نمایش جزئیات
واقعا عالی بود.. کیف کردم.. حس نکردم فن فیکشنه مرلینیش!

بوقک.. تدی جیبی.. جیمزَین!
جالب و خنده دار بودن واقعا!

فقط یه چیزی..

قول میدین حس ششمم رو چش نزنین؟ قول؟

خب.. راستش من از همون اول که بحث گروهبندی مهم شد و اینا.. به یه چیزی شک کردم و.. اتفاقا درست از آب در اومد! و بلافاصله بعد از اینکه فهمیدم پیش بینیم درست بوده، فکم خورد زمین اصن!

راستش.. یه جورایی میدونستم اسمم تو گروهبندی میاد.. میدونستم! :euan-hess6:

حالا از اینکه بگذریم.. فوکس؟ بوقیا! اسم میانی جدید برام میسازین؟! اسم میانی من دِکلان ـه! [اگرچه فوکس قشنگتره ]

یه چیز دیگه هم هست.. من بزرگ نمیشم اونوقت؟! همش باید گروهبندی شم؟!
شوخی کردم.. یه وقت حذفم نکنینا! بزارین در حد یه شلغمم که باشه حضور داشته باشم تو داستان


بی صبرانه و مشتاق تر از قبل، منتظر فصل های جدید تو ماه های بعدی ام...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!