جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

22 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  18 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  114 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  180 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  297 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  284 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  359 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: خادمان لرد سياه به او مي پيوندند(در خواست مرگخوار شدن)
ارسال شده در: پنجشنبه 28 اسفند 1393 17:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ارباب
ارباب بازم اومدم درخواست بدم.اما این بار در قالب یه فسیل,در قالب یه لیدی,در قالب مادر بلا و نارسیسا,در قالب عمه ی ایوان...
اربــــاااااـــب من بازم اومدم

1- هرگونه سابقه عضویت قبلی در هر یک از گروه های مرگخواران/محفل را با زبان خوش شرح دهید!
بفرمایید ارباب...اینم سابقه ـم

2- به نظر شما مهم ترین تفاوت میان دو شخصیت لرد ولدمورت و دامبلدور در کتاب ها چیست؟
اربابا...از اونجایی که همیشه دوتا چیز مشابه رو باهم مقایسه میکنن از بیان تفاوت ها معذورم!
ولی در کل ارباب ما یه چیز دیگه ـس

3-مهم ترین هدف جاه طلبانه تان برای عضویت در گروه مرگخواران چیست؟
بازم زیر سایه ی شما باشم ارباب

4-به دلخواه خود یکی از محفلی ها(یا شخصیتی غیر از لرد سیاه و مرگخواران) را انتخاب کرده و لقبی مناسب برایش انتخاب کنید.
ارباب من لقب و اینجور چیزا بلد نیستم
ولی وِندی به من میگه "دررو الا" و داییتونم میگن "در و لولا"

5-به نظر شما محفل ققنوس از چه راهی قادر به سیر کردن شکم ویزلی هاست؟
ارباب؟!یعنی شما از من میخواید که به فکر مشکلات محفل باشم؟!
خب...با توجه به این که سرعت تکثیر ویزلی ها از سرکت تکثیر باکتری بیشتره و اگه بخوایم از راه های عادی شکمشونو سیر کنیم,دچار بحران عظیم کم آبی و قحطی و تورم میشیم.پس بهتره به ازای هر 3 نفر ویزلی, 1عدد ویزلی کشته و به خورد ویزلی ها داده بشه.

6-بهترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
ارباب اگه اونا نابود بشن ما ـم دیگه تفریحی نداریم که...
ولی جواب سوال قبل میتونه کارساز باشه اگه مقداریم سم به غذاشون اضافه بشه

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
هرجور شما امر بفرمایید ارباب

8-به نظر شما چه اتفاقی برای موها و بینی لرد سیاه افتاده است؟
طی فرآیند سازگاری با محیط از بین رفتن ارباب

9-یک یا چند مورد از موارد استفاده بهینه از ریش دامبلدور را نام برده، در صورت تمایل شرح دهید.
ارباب میشه ازش به عنوان فیلـترهوا استفاده کرد.

روش پیشنهادی شما رو برای سیر کردن شکم ویزلی ها بسیار پسندیدیم. با نجینی مهربان باشید. فرزندمان حساس است.

تایید شد.

خوش اومدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دروئلا روزیه در 1393/12/28 21:48:20
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/12/29 0:41:22
One must always be careful of the books and what's inside them, for the words have the power to change us

-Tessa Gray-

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: خادمان لرد سياه به او مي پيوندند(در خواست مرگخوار شدن)
ارسال شده در: پنجشنبه 28 اسفند 1393 11:26
نمایش جزئیات
آفلاین
1- هرگونه سابقه عضویت قبلی در هر یک از گروه های مرگخواران/محفل را با زبان خوش شرح دهید!

سابقه ای ندارم ارباب.


2- به نظر شما مهم ترین تفاوت میان دو شخصیت لرد ولدمورت و دامبلدور در کتاب ها چیست؟
دامبلدور یه مشنگه از جادو هیچی سرش نمی شه اما ارباب یه اصیل هستند.

3-مهم ترین هدف جاه طلبانه تان برای عضویت در گروه مرگخواران چیست؟

علاقه بسیار به ارباب.

4-به دلخواه خود یکی از محفلی ها(یا شخصیتی غیر از لرد سیاه و مرگخواران) را انتخاب کرده و لقبی مناسب برایش انتخاب کنید.

هاگرید: استعمار گر کیک


5-به نظر شما محفل ققنوس از چه راهی قادر به سیر کردن شکم ویزلی هاست؟


من نمی دونم ارباب ولی این کار غیر ممکنه.

6-بهترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

فحش دادن به دامبلدور


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

با عشق و علاقه بسیار

8-به نظر شما چه اتفاقی برای موها و بینی لرد سیاه افتاده است؟

ارباب برای زیبایی بیشتر انها رو کوتاه کردن

9-یک یا چند مورد از موارد استفاده بهینه از ریش دامبلدور را نام برده، در صورت تمایل شرح دهید.

طناب رخت


مینروای عزیز

اگه مینروا مک گونگال مرگخوار بشه کل پایه و اساس ایفای نقش متزلزل می شه! مثل اینه که بلاتریکس بره عضو محفل بشه. اولین قانون ایفای نقش اینه که جبهه و قالب اصلی شخصیت های کتاب رو حفظ کنیم. یعنی اگه شخصیتی در کتاب صد در صد محفلی بوده اینجا نمی تونه سیاه باشه.
مینروا هم که یکی از سفید ترین ها بود.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/12/28 16:55:32
من یک اردیبهشتی ام
غرورم را به راحتی به دست نیاورده ام
که هروقت دلت خواست خردش کنی
غرورم اگر بشکند
با تکه هایش

شاهرگ زندگی ات را میزنم


مالی ویزلی سابق

تصویر تغییر اندازه داده شده


تصویر تغییر اندازه داده شده


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: خادمان لرد سياه به او مي پيوندند(در خواست مرگخوار شدن)
ارسال شده در: چهارشنبه 27 اسفند 1393 22:37
نمایش جزئیات
آفلاین
1- هرگونه سابقه عضویت قبلی در هر یک از گروه های مرگخواران/محفل را با زبان خوش شرح دهید!
سابقه ارباب! سابقه!

2- به نظر شما مهم ترین تفاوت میان دو شخصیت لرد ولدمورت و دامبلدور در کتاب ها چیست؟
کتاب ها رو بیخیال ارباب! ما چند ده ساله زیر سایه شماییم! حالیانکه دامبلدور هر چند صباح یک بار عوض میشه هی هی!

3-مهم ترین هدف جاه طلبانه تان برای عضویت در گروه مرگخواران چیست؟
بازگشت به زیر سایه ارباب!

4-به دلخواه خود یکی از محفلی ها(یا شخصیتی غیر از لرد سیاه و مرگخواران) را انتخاب کرده و لقبی مناسب برایش انتخاب کنید.
لادیسلاو زاموژسلی: گریمجو جیگرجاگواز! ارباب!

5-به نظر شما محفل ققنوس از چه راهی قادر به سیر کردن شکم ویزلی هاست؟
از هیچ راهی ارباب!

6-بهترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
بیاریمش زیر سایه شما ارباب! خود به خود به سیاهی گرویده نابود میشه!

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
همون رفتار قبلی رو ارباب!

8-به نظر شما چه اتفاقی برای موها و بینی لرد سیاه افتاده است؟
طی فرایند تکامل حذف شدن ارباب!

9-یک یا چند مورد از موارد استفاده بهینه از ریش دامبلدور را نام برده، در صورت تمایل شرح دهید.
اینا رو بیخیال!
ارباب!



وندلین وندلین وندلین

واقعا چیزی یادمون نمیاد...بذارین یه جور دیگه فکر کنیم.

خانم شگفت انگیز بانو شگفت انگیز شگفت انگیز

نه...واقعا فایده ای نداره. شما مطمئنین ما همدیگه رو می شناسیم؟ تنها چیزی که با دیدن شناسه شما در ذهن ما چرخ می زنه یک وسیله دکمه دار مشنگیه! یه موقعی مرگخواری داشتیم که با همون وسیله دکمه دار فعالیت می کرد و تحسین همگان را بر می انگیخت. کفش های زرد زنبوری هم به پا داشت...اوه...چقد حرف زدیم. بفرمایین داخل بقیه شو اونجا می گیم!

البته که تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/12/27 23:08:35
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/12/27 23:10:19
تصویر تغییر اندازه داده شده


دیدمش از این جا رفت، اون بالا بالاها رفت!
پاسخ به: خادمان لرد سياه به او مي پيوندند(در خواست مرگخوار شدن)
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1393 16:38
نمایش جزئیات
آفلاین
1- هرگونه سابقه عضویت قبلی در هر یک از گروه های مرگخواران/محفل را با زبان خوش شرح دهید!

با زبان خوش---> سابقه نداریم!


2- به نظر شما مهم ترین تفاوت میان دو شخصیت لرد ولدمورت و دامبلدور در کتاب ها چیست؟
خب... تفاوت از زمین تا آسمون وجود داره. برای مثال:
دامبلدور شخصیتی بسی خنده دار، داره و به مزخرفاتی همچون سخت کوشی، ایثار و مشنگ ها علاقه داره در حالی که ارباب به امور حقیقی زندگی، یعنی قدرت، اصالت و غرور اهمیت می دن.
دیگه اینکه:
اسم دامبلدور به عنوان یک رهبر و مدیر به هیچ وجه سنگینی و وقار نداره و آدم به یاد دامبول و دیمبول و دیشدیری دیدی و اینجور مسائل می افته. اما اسم ارباب سنگینی و جذبه ی خاصی داره: لرد ولدمورت!


3-مهم ترین هدف جاه طلبانه تان برای عضویت در گروه مرگخواران چیست؟
حالا اهداف رو که به طور دقیق نمیشه بیان کرد اما می تونم بگم برای رسیدن به پیشرفت و افکار سیاهی که دارم بهترین انتخابه.

4-به دلخواه خود یکی از محفلی ها(یا شخصیتی غیر از لرد سیاه و مرگخواران) را انتخاب کرده و لقبی مناسب برایش انتخاب کنید.
هاگرید: پشمک شکلاتی حاج روبیوس!


5-به نظر شما محفل ققنوس از چه راهی قادر به سیر کردن شکم ویزلی هاست؟
چه طور می شه؟؟چه طور یه کسر با مخرج منفی از زیر رادیکال با فرجه ی 63 خارج میشه؟ چه طور میشه آب اقیانوس رو با یه فنجون خالی کرد؟؟
غیرممکن هرگز ممکن نمیشه!


6-بهترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
فوت کردن!


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
نجینی جان که خودشون خبر داشتن. دیگه به هرحال من یه پسر دارم و... هیچی دیگه!

8-به نظر شما چه اتفاقی برای موها و بینی لرد سیاه افتاده است؟
اتفاق؟ کدوم اتفاق؟؟ آه!
منظورتون خوشتیپی بیش از حد ایشونه؟؟ دیگه... دارندگی و برازندگیه!

9-یک یا چند مورد از موارد استفاده بهینه از ریش دامبلدور را نام برده، در صورت تمایل شرح دهید.
کف شوی چرخشی پلیندور، پشمک وانیلی حاج آلبوس
دیگه به هرحال ایام عیده و استفاده ها زیاد!


منتظر بودم یک رول دیگه بزنین و بعد تصمیم بگیرم. ولی مهم نیست. الان هم تردیدی ندارم.
خیلی کم پیش میاد که عضوی رو با یک پست(اونم پست تکی) تایید کنم. ولی بعضی از اعضا به همین سرعت می تونن آدمو قانع کنن که مفید خواهند بود. اخلاق و رفتار و برخورد هم تاثیر زیادی داره.
نجینی هم داره درباره پسرتون فکر می کنه.

تایید شد.

خوش اومدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/12/21 17:43:51
پاسخ به: بانوی کتابدار به لرد سیاه مي پيوندد(در خواست مرگخوار شدن)
ارسال شده در: دوشنبه 18 اسفند 1393 00:05
نمایش جزئیات
آفلاین
1- هرگونه سابقه عضویت قبلی در هر یک از گروه های مرگخواران/محفل را با زبان خوش شرح دهید!

متاسفانه،شایدم خوشبختانه خیر!


2- به نظر شما مهم ترین تفاوت میان دو شخصیت لرد ولدمورت و دامبلدور در کتاب ها چیست؟


دامبلدور شخصیتی بود که اعتقاد داشت،هدف وسیله رو توجیح نمیکنه.و یه سری اعتقادات خاص.
اما لرد رسیدن به هدفش براش خیلی مهم بود به طوری که کلیه قوانین رو زیر پا میگذاشت( مثلا استفاده از طلسم ممنوعه ).و به هیچ اصولی پایبند نبود.

3-مهم ترین هدف جاه طلبانه تان برای عضویت در گروه مرگخواران چیست؟

هدف اولم خدمت به ارتش سیاهی و شخص لرد ولدمورت است.

البته استفاده از کتابخانه و کتاب های کمیاب لرد نیز از اهداف ماست!

4-به دلخواه خود یکی از محفلی ها(یا شخصیتی غیر از لرد سیاه و مرگخواران) را انتخاب کرده و لقبی مناسب برایش انتخاب کنید.

فلورانسو:آشپز زندانی!


5-به نظر شما محفل ققنوس از چه راهی قادر به سیر کردن شکم ویزلی هاست؟


به روش های مختلفی مثل گدایی،گل فروشی سر چهار راه هاگزمید،دستفروشی،جیب بری،دزدی
و هزاران عمل خلاف قانون دیگر.

برای اطلاع بیشتر میتوانید به کتاب" ویزلی ها،تهدیدی برای جامعه جادوگری "مراجعه کنید.

6-بهترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

والا اینا خودشون نابود هستن،نیاز نیست ما کاری کنیم!

اما باز هم برای اطلاع بیشتر به کتاب" روش های کشتار محفلیون " نوشته پرفسور ولدمورت مراجعه کنید

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

در صورتی که ایشان با صدای فیس فیس،مزاحم مطالعه ما نشوند ما کاری به کارشان نداریم!

البته من همیشه دوست داشتم یه کیف پوست مار داشته باشم!!

8-به نظر شما چه اتفاقی برای موها و بینی لرد سیاه افتاده است؟

باید بگم که بنده سال ها در این زمینه تحقیق کردم،و بالاخره تونستم جواب این سوالو توی یه کتاب پیدا کنم.

اما از اونجایی که ما عادت نداریم مطالب دیگران رو به نام خودمون ثبت کنیم شمارو به خوندن کتاب" بینی ولدمورت،پرسش قرن " توصیه میکنیم!




9-یک یا چند مورد از موارد استفاده بهینه از ریش دامبلدور را نام برده، در صورت تمایل شرح دهید.


حتما انتظار دارید که شمارو به کتاب" هزار و یک کاربرد ریش " ارجاع بدم.اما باید بگم که چنین کتابی تاکنون نوشته نشده.

پس برای اطلاع آیندگان اندکی از کاربرد ریش را مینویسیم.باشد که بر ما خرده نگیرند.

1.استفاده از ریش به عنوان کاموا برای بافت شال گردن.!
2.تولید موی مصنوعی از ریش ( از ریش دامبلدور میتوان حداقل،100گلاه گیس ساخت! )
3.ساخت جارو،کفشو و بخار شو!
4.استفاده در صحافی کتاب!
5.استفاده از آن به عنوان محیط کشت میکروب در آزمایشگاه.!
6.پرورش شپش!


تایید شد.
کتابخانه سیاه در اختیار شماست.

خوش اومدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایرما پینس در 1393/12/18 7:11:56
ویرایش شده توسط ایرما پینس در 1393/12/18 7:14:12
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/12/18 15:56:17
Underfed Vulture


قبل از صحبت کردن فکر کنید.
قبل از فکر کردن مطالعه کنید.



پاسخ به: خادمان لرد سياه به او مي پيوندند(در خواست مرگخوار شدن)
ارسال شده در: جمعه 15 اسفند 1393 14:06
نمایش جزئیات
آفلاین
1- هرگونه سابقه عضویت قبلی در هر یک از گروه های مرگخواران/محفل را با زبان خوش شرح دهید!

والا ما یه زمانی با شناسه قبلیمون عضو محفلیا بودیم...البته اون موقع جوون بودیم و جاهل اما الان راه درست رو پیدا کردیم.

2- به نظر شما مهم ترین تفاوت میان دو شخصیت لرد ولدمورت و دامبلدور در کتاب ها چیست؟


دامبلدور فقط بلد بود از خودش قمپذ(یا یچیزی تو این مایه ها)در کنه ولی ارباب مرد عمل بود...همینطور در سلامت کامل عقلی به سر میبرند اربابمان.

3-مهم ترین هدف جاه طلبانه تان برای عضویت در گروه مرگخواران چیست؟

نابود کردن مشنگ ها...البته فقط زیر سایه ارباب!

4-به دلخواه خود یکی از محفلی ها(یا شخصیتی غیر از لرد سیاه و مرگخواران) را انتخاب کرده و لقبی مناسب برایش انتخاب کنید.


مالی ویزلی:گردالو

5-به نظر شما محفل ققنوس از چه راهی قادر به سیر کردن شکم ویزلی هاست؟

هه!سیر شدن؟ویزلی ها سیری ناپذیرند!

6-بهترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟


همین که سردستشون نابود شه کار تمومه!


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟


رفتار خوب!اذیتش نمیکنم و خودم شخصا میشم پیشی خونگیش!


8-به نظر شما چه اتفاقی برای موها و بینی لرد سیاه افتاده است؟


هر اتفاقی هم افتاده باشه به خودشون مربوط میشه...اصلا من رو سننه!بعدشم یه قهرمان همه جوره یه قهرمانه...چه با مو و چه بی مو...چه با دماغ و چه بی دماغ!

9-یک یا چند مورد از موارد استفاده بهینه از ریش دامبلدور را نام برده، در صورت تمایل شرح دهید.

از اونجایی که الان نزدیک عید و خونه تکونی...بهترین کار تمیز کردن دیوار،زمین و...هستش!


ما گربه دوست داریم! تایید شد.

خوش اومدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/12/16 1:45:24
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: خادمان لرد سياه به او مي پيوندند(در خواست مرگخوار شدن)
ارسال شده در: شنبه 25 بهمن 1393 17:13
نمایش جزئیات
آفلاین
ارباب بازم منم
درخواست مرگخواریت دارم


درخواست شما در حالت عادی رد می شه. چون فعالیتتون کم و منحصر به انجمن اسلیترینه. این کافی نیست. شما باید در ایفای نقش عمومی و خارج از تالار فعالیت کنین تا هم با میزان و شکل فعالیت و کیفیت نوشته هاتون آشنا بشیم و هم با طرز برخوردتون با دیگران. برای عضویت در گروه همه اینا مهم هستن.

درخواست شما رو یک هفته نگه می دارم. طی این یک هفته خارج از تالار اسلیترین پست بزنین. توجه داشته باشین که پست ایفای نقش باشه. نه تاپیک ارتباط با ناظر و صحبت و گفتگو و عضویت. کیفیت نوشته هاتون چیزیه که من می تونم کمکتون کنم بهترش کنین. ولی میزان و شکل فعالیتتون به خودتون بستگی داره.
پست هاتون رو می خونم و نکته های لازم رو بهتون می گم.

یک هفته بعد جواب این درخواستتون رو می دم.

ویرایش بعدی:یک روز بعد از درخواستتون، در دو پیام شخصی، نکته های لازم رو بهتون گفتم. یکی قبل از ارسال تنها پستی که در این مدت زدین و یکی بعدش...ولی اقدام دیگه ای از شما ندیدم.

تایید نشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/11/26 0:50:08
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/12/6 1:13:41
دوباره اومدم جلو چوبدستی به دست/سه سوته میکشمت پس از من بترس
پاسخ به: خادمان لرد سياه به او مي پيوندند(در خواست مرگخوار شدن)
ارسال شده در: یکشنبه 12 بهمن 1393 14:14
نمایش جزئیات
آفلاین
1- هرگونه سابقه عضویت قبلی در هر یک از گروه های مرگخواران/محفل را با زبان خوش شرح دهید!
در یک کلام «خیر»

2- به نظر شما مهم ترین تفاوت میان دو شخصیت لرد ولدمورت و دامبلدور در کتاب ها چیست؟
از دیدگاه من دامبلدور از تیره افرادی که مصرف کننده قدرت و دانش و نه چشمه ی به وجود آورنده .فلذا با وجود سال ها تجربه و کسب دانش هدف هایی واضح و مشخص برای خود و ماهیتش نداره . اما لرد سیاه ذاتا منشا قدرت محسوب میشه و با دانش اهدافی بلند مدت واضح و برنامه ریزی شده دارد. الگوی خوبی برای تقابل دو صفت هستند.

3-مهم ترین هدف جاه طلبانه تان برای عضویت در گروه مرگخواران چیست؟
قدرتمند ترین و مشهور ترین بانوی اصیل زاده باشم.

4-به دلخواه خود یکی از محفلی ها(یا شخصیتی غیر از لرد سیاه و مرگخواران) را انتخاب کرده و لقبی مناسب برایش انتخاب کنید.
من اهل بی احترامی به دیگران نیستم حتی اگر محفلی باشه ، چرا که در شان من نیست با این حال اگر منظور این نباشد ، دوست دارم به تانکس لقب (ویسب) بدهم. به معنی آتش مرداب. یک آتش گندیده . از نوادگان بلک که خونش حیف شد !


5-به نظر شما محفل ققنوس از چه راهی قادر به سیر کردن شکم ویزلی هاست؟
بهتر این کار را انجام ندهند ؛ به جای آن وقت و انرژی را صرف جلوگیری از زاد و ولد بیشترشان بکند. به علاوه یکی دوتا شون هم از گرسنگی بمیرن بهتر میشه.

6-بهترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
از بین بردن اعتقاد و باورهایشان ، بهتر با ایجاد اختلاف انها را به جان هم بی اندازید تا خود درگیر بشن.اما اگر شخصا بخواهم عمل کنم یک کلام « آواداکادورا»

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
هووم...مورد احترام . ولی ابهامات زیادی در موردش هست که اگر ازش سر در نیارم ترجیح میدهم فاصله ام را باهاش حفظ کنم.

8-به نظر شما چه اتفاقی برای موها و بینی لرد سیاه افتاده است؟
احتمالا ایشان زیادی تنش اعصاب داشتند. یا حتی ممکنه این نوعی چهره سازی توسط خود ایشان برای متمایز کردنش باشه. شاید هم نزدیکی زیاد ایشان به مار ها باعث شده که شبیه کار بشه.

9-یک یا چند مورد از موارد استفاده بهینه از ریش دامبلدور را نام برده، در صورت تمایل شرح دهید.

برای فرم عضویت به مرگ خواری سوال سبکی بود. (این را می گذارم پای شوخی) . با این حال می توان از موی دامبلدور برای معجون تغییر شکل استفاده کرد . یا برای تهییه ی معجون بسنته ، یا حتی مکمل غذای اژدهای گوتل.


کاش قبل از پر کردن فرم، جواب درخواست قبلی رو می خوندین.
شما هم هنوز پست ایفای نقش ندارین. ملاک تصمیم گیری من فعالیت ایفای نقش شماست و شما تازه تایید شدین. پست کارگاه نمایشنامه نویسیتون رو خوندم. خوب بود. ولی مهم فعالیت ایفای نقش شماست.
تا جایی که دیدم جدی می نویسین. از ایراد گرفتنتون از سوال آخر هم مشخصه. در این سایت جدی نویس هم داریم. تاپیک ها و سوژه های جدی هم داریم. ولی تعدادشون نسبت به طنز خیلی کمتره. پایه و اساس ایفای نقش سایت طنزه.
با وجود این کسایی که فقط جدی می نویسن هم می تونن فعالیت کنن. ولی مطمئنا کمی محدود می شن.

اول فعالیتتونو شروع کنین. بعدا اگه خواستین عضو گروه بشین کافیه درخواست بدین. لازم نیست مجددا فرم پر کنین.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/11/12 16:59:29
*Gizantel*
پاسخ به: خادمان لرد سياه به او مي پيوندند(در خواست مرگخوار شدن)
ارسال شده در: جمعه 10 بهمن 1393 13:46
نمایش جزئیات
آفلاین
-هرگونه سابقه عضویت قبلی در هر یک از گروه های مرگخواران/محفل را با زبان خوش شرح دهید!
بنده به شخص اولین بارمه جایی عضو می شم و تا حالا داشتم آمادگی برای مرگخوار شدن پیدا میکردم.
2- به نظر شما مهم ترین تفاوت میان دو شخصیت لرد ولدمورت و دامبلدور در کتاب ها چیست؟
اولا شما به چه جرعتی ارباب رو با اون یارو مشنگ دوست مقایسه میکنین بعدشم معلومه که. ارباب به خوبی میدونه که باید مشنگا رو نابود کرد اما دابلی دور هی زرت وزرت از اونا دفاع میکنه.
3-مهم ترین هدف جاه طلبانه تان برای عضویت در گروه مرگخواران چیست؟
مشنگ کشی هر چه بیشتر!!!!!!!!!!!
4- به دلخواه خود یکی از محفلی ها(یا شخصیتی غیر از لرد سیاه و مرگخواران) را انتخاب کرده و لقبی مناسب برایش انتخاب کنید.
لقب اصلا مهم نیست فقط باید بکشی .اونا لیاقت لقب رو از سوی من ندارن.
5-به نظر شما محفل ققنوس از چه راهی قادر به سیر کردن شکم ویزلی هاست؟
مگه ویزلی ها سیرم میشن اصلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
6-بهترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
به نظر من همینکه ارباب رو ببینن خودشون میمیرن.
7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
راستش من یکم از مارا میترسم اما جناب نجینی سرور ماست . هر جوری که ایشون بخوان باهاشون رفتار میشه
8-به نظر شما چه اتفاقی برای موها و بینی لرد سیاه افتاده است؟
راستش دلایلی که لرد سیاه دارن برای مغز کوچیک ما قابل درک نیست بنابراین زیاد در این مورد نمیحرفم . شاید اشتباه باشه و ارباب ناراحت شن.
9-یک یا چند مورد از موارد استفاده بهینه از ریش دامبلدور را نام برده، در صورت تمایل شرح دهید0
پیچیدن دور گردن مشنگا خیلی خوبه.


دروئلای عزیز

شما پست ایفای نقش ندارین. ملاک تایید در گروه، کیفیت و میزان فعالیت شما در ایفای نقشه. نزدیک دو ماهه وارد ایفای نقش شدین و هنوز فعالیتتونو شروع نکردین.
در این شرایط نمی تونم تصمیم بگیرم. ولی توصیه من اینه که برای عضویت عجله نکنین. فعالیت ایفای نقشتونو شروع کنین. تجربه کسب کنین.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/11/11 18:23:42
فقط اصیلزادگان دارای قدرتند
پاسخ به: خادمان لرد سياه به او مي پيوندند(در خواست مرگخوار شدن)
ارسال شده در: پنجشنبه 9 بهمن 1393 01:53
نمایش جزئیات
آفلاین
ابر استاتیک دو عالم ابر دینامیک دو عالم ابر ارتعاشات دو عالم سرورم..

بلاتریکستون رو عفو کنید . در تمام این مدت، پیگیر تمام مواردی بودم که با گذاشتن یک ابر برسرشون، شما رو با برازنده ترین صفات خطاب قرار بدم. تشخیص دادم که بگم خواهش میکنم که اجازه بدید همانند گذشته، خدمتگذار شما و مادری مناسب برای سربازان ارتش سیاهی، بلالردیا های کوچک باشم.

این رو هم به عنوان پیشکش از من بپذیرید سرورم.
شب به شر و بدبختی .

تصویر تغییر اندازه داده شده



سوهان روح!
مایه شرو بدبختی!
یک دلیل!...فقط دنبال یک دلیل می گردیم برای اینکه اجازه بدیم بهمون نزدیک تر بشی...ولی پیدا نمی کنیم!
اینجا وایسادی موهات داره می ره تو چشمان مبارکمون.

یه رودولف داریم که به اندازه تو...نه!...کمی کمتر از تو مایه عذاب ماست. شاید تو از پسش بر بیای!
بیا...بیا...عدس پلویی درست کن دور هم بخوریم!

تایید که شده بود...مجددا تاکید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1393/11/9 2:45:42
وقتی شب برمی خیزد
دنیا را در خود پنهان می کند
در تاریکی غیرقابل رُسوخ
سرما بر می خیزد
از خاک
و هوا را آلوده می کند
ناگهان...
زندگی معنایی جدید به خود می گیردl