جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

244 کاربر(ها) آنلاین هستند (177 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
240
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 21 تیر 1394 13:14
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید میشه عضو شم؟

باید چیگار کنم؟

ابولهول عزیز...
خیلی خوش اومدی به ایفای نقش.
خوشحالم که میخوای عضو محفل بشی ولی عضویت در محفل نیازمند دو ویژگیه. اولی فعالیت مستمر و خوب و دومی کیفیت خوب رول نویسی.
من بهت پیشنهاد می کنم یه مدتی توی ایفای نقش فعالیت کنی و رول بزنی و درخواست نقد بدی. وقتی از نظر رول نویسی پیشرفت کردی می تونی بیای و وارد محفل ققنوس بشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/4/22 1:02:59
دلت به حال مرده ها نسوزه دلت به حال زنده ها بسوزه مخصوصا اونایی که بدون عشق زندگی کردن
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: دوشنبه 15 تیر 1394 22:25
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پرفسور دامبلدور!

من می خوام عضو محفل بشم اما نمی دونم چیکار بکنم!

خواهش می کنم منو هم قبول کنید!!!!

ممنووووووونم!

میرتل... فرزندم!
چه خوب که اینجا می بینمت.
فرزندم قطعاً خیلی خوشحال میشم به محفل وارد بشی، اما برای ورود به محفل باید اول از همه کیفیت رول هات بره بالا و فعالیتت مستمر بشه.
بهت پیشنهاد می کنم یه مدت توی ایفای نقش فعالیت کنی و درخواست نقد بدی تا کیفیت رول نویسی ـت بالاتر بره. بعد بیا اینجا تا آدرس خونه ی گریمولد رو بهت بدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/4/16 12:34:40
☆Mlonia black☆
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: چهارشنبه 10 تیر 1394 20:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام البوس
نمی خوای این پیرمردو بیاری تو محفل ؟

شاید پیر شده باشم ولی هنوز امادم.

سلام آلستور عزیز...
خیلی خوشحالم که اینجا می بینمت دوست قدیمی... ولی برای وارد شدن به محفل باید فعالیتت مستمر باشه و توی رول نویسی هم پیشرفت کنی.
در نتیجه من بهت پیشنهاد می کنم به مدت فعالیت بکنی، بعد از اون بیای درخواست بدی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1394/4/10 22:57:33
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/4/15 22:48:44
الستور همیشه چشمش به شماست
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 28 خرداد 1394 16:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.

ببخشید من نمی دونم چیکار باید کرد تا عضو محفل شد؟ میشه مارم قبول کنید؟

بیا تو فرزندم... بیا تو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/3/29 21:53:59
"عمه ریتا پاره ی تن من است! دوستش بدارید! ... فقط باهاش مصاحبه نرین، خطرناکه! "

***

تصویر تغییر اندازه داده شده
رستاخیز ققنوس!

***

تصویر تغییر اندازه داده شده
کاراگاه ارشد
ریاست دایره‌ی کاراگاهان
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: چهارشنبه 27 خرداد 1394 22:31
نمایش جزئیات
آفلاین
ای پری فسفری ای دامبل دور ای خودت ما را می شناسی؟ نگو که اولین وارد کننده پنیر خسرو را به فراموشی سپرده ای تو هنوز برای آلزایمر جوانی! در را باز کن پدر جان زیر آفتاب پوستمان خراب می شود مو های ریش و سبیلمان کز می خورد. باز کن دیگه شیطون.

لادیسلاو عزیز... خوش اومدی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/3/28 16:15:03
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: چهارشنبه 27 خرداد 1394 10:23
نمایش جزئیات
آفلاین
خب سلام و فیلان و اینا...

می خوام بدونم می تونم عضو محفل شم؟ یا فعالیت بیشتر لازمه و اینا؟
اگه می شه عضو کنین... بریم مرگخوار کشون راه بندازیم مثلن :دی

خوش اومدی مایکل عزیز.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/3/27 14:56:26
لامصب چقد رنک

!Only Raven

وبلاگ شخصی من

بیخیال اون صوبتا، من هنوز شصت درصد ایفام ریتا هم سی و نه درصد، جمعاً می شیم 99 درصد ایفا


چقد چکش!

اصن ذووووق

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 12:38
نمایش جزئیات
آفلاین
چشم دامبلدور عزیز لازم نیست بهم بگی بابا بزرگ شما بزرگتر از منی شک نکن
حتما فعالیت میکنم خوبی من اینه که خودمم نویسنده هستم ولی میشه تایپک رول نویسی رو نشونم بدی.
ممنون نوه ی عزیزم.

برایان عزیز
من الان چطور می تونم از شما بزرگتر باشم آخه پدر جان؟
اکثر تاپیک هایی که توی انجمن های مختلف هست تاپیک رول نویسی ـه. توی همین انجمن محفل ققنوس تاپیک های زیادی هست.

ممنون نتیجه عزیز
چقد باید رول نویسی کنم که بیام تو محفل؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1394/2/31 18:40:36
ویرایش شده توسط برایان دامبلدور در 1394/2/31 18:45:30
سلام
،
خوبی
؟
چه جالب
!
من نیستم
...
خخخخخ


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 11:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پدربزرگ!

خیلی خوش اومدین به ایفای نقش و خیلی خیلی خوشحالم که دوست دارین وارد محفل ققنوس بشین.
پدر بزرگ عزیزم، یکی از شرایط ورود به محفل ققنوس قابل قبول بودن سطح رول نویسی ـه. من به شما پیشنهاد می کنم که یه دوری توی تاپیک های ایفای نقش بزنید. پست های جدید رو بخونید. سوژه ها رو دنبال کنید تا اول از همه یه کم روند کلی داستان ایفای نقش ما دستتون بیاد. بعد شروع کنید به نوشتن و درخواست نقد دادن تا سطح رول نویسی ـتون بالا بره. بعد از این بیاید و وارد محفل بشید.

در ضمن فراموش نکنید که علاوه بر قدرت رول نویسی، فعالیت مستمر هم یکی از شرایط ورود به محفل ققنوسه.
موفق باشید. منتظرتون هستم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده

موفقیت برای انسان بی جنبه مقدمه گستاخی ـست...
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 22:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام دامبلدور عزیز برایان هستم میخواستم عضو محفل بشم میشه راهنماییم کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سلام
،
خوبی
؟
چه جالب
!
من نیستم
...
خخخخخ


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 فروردین 1394 10:24
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام دوشیزه لاوگود. خوشحالم که اینجا می بینمتون.
مطمئناً باعث افتخار محفله که یکی از بهترین های الف دال بهمون بپیونده. اما لونای عزیز، فعالیت شما در قالب ایفای نقش اونقدری نیست که من بتونم آدرس خونه ی گریمولد رو به شما بدم. عضویت در محفل ققنوس نیاز به فعالیت مستمر و خوب داره.
پس من از شما خواهش می کنم یه مدتی در کنار ما فعالیت کنید و رول بزنید، درخواست نقد برای رول هاتون بدین و وقتی به سطح مطلوبی رسیدین دوباره درخواست بدین.

در ضمن این لینکی هم که دادید برای من باز نشد چون احتمالاً توی یکی از تالار های خصوصی ـه.

منتظر فعالیت هاتون هستم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده

موفقیت برای انسان بی جنبه مقدمه گستاخی ـست...