از هری عشق،محبت،فداکاری،شجاعت،اینکه باید دوستای خوبی داشته باشیم،قانون شکنی رو یاد گرفتم. از هرمیون یاد گرفتم که درس باید زیاد خوند. از رون خوردن رو یاد گرفتم. از دراکو یاد گرفتم که در قلب بدترین افراد هم مهربونی وحود داره. از نیول یاد گرفتم که دست و پاچلفتی ترین افارد هم میتوانن روزی کاری مهم انجام بدن. از لونا یاد گرفتم که تنهاترین و عجیب ترین افراد هم خوش شانس هستن و بالاخره روزی دوستی پیدا میکنن.
1- از هری یاد گرفتم زندگی دیگران با ارزش تر از زندگی خودم 2- از ولدمورت یاد گرفتم مرگ وحشتناک پس در برابرش به راحتی تسلیم نشم 3- از بلاتریکس یاد گرفتم که عشق ادم کور می کن بعضی وقت ها بهتر طرف عشق زندگیت نباشی هر چقدرم که دوستش داشته باشی چون اخر سر خودتی که نابود می شی
4-از دراکو یاد گرفتم ادم می تونه تغییر کن 5- از رولینگ یاد گرفتم پول در اوردن اسون تر از اونی که فکرشو کنی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[Steve Jobs] Ooh, everybody knows Windows bit off apple
[Bill Gates] I tripled the profits on a PC
[Steve Jobs] All the people with the power to create use an apple!
[Bill Gates] And people with jobs use a PC
[Steve Jobs] You know I bet they made this beat on an apple
[Bill Gates] Nope, Fruity Loops, PC
[Steve Jobs] You will never, ever catch a virus on an apple
[Bill Gates] Well you could still afford a doctor if you bought a PC
از فرد و جرج یاد گرفتم که همیشه حتی برای چیزهای کوچولو هم میتونم خوشحال باشم و بخندم میتونم کلک بزنمو یه جوری آدما رو بندازم تو هچل (هههههه شوخی کردم) از هری یاد گرفتم که خوب منم خر شانسم که اینقدر شیطنت میکنم اما از مدرسه اخراج نمیشم از رون یاد گرفتم خیلی جاها بترسم و خیلی جاها غیرتی شم (این دیگه خیلی بی مورد بود گفتم که این بدبختم یه خط ادامه پیدا کنه) از هرماینی یاد گرفتم که بچه مثبت باشمو فقط درس بخونم از نویل یاد گرفتم که شاید من کمی ترسو باشم اما من اونقدر شجاعت دارم که جلوی ظالما وایسم از مالی و آرتور یاد گرفتم که حتی زندگی بدون پول هم ارزش داره از گیدیون هیچی یاد نگرفتم از سیریوس بلک یاد گرفتم که به قولی که دادم عمل کنم و تا آخرین نفس پاش وایسم از سوروس اسنیپ یاد گرفتم که باید جواب کار بدمو بشنوم یا ببینم از رون و هرمیونو هری باهم یاد گرفتم که همیشه باید ما دوستا پشت همدیگه کوه بسازیم و دیگه بگم از فلور دلاکور هیچی یاد نگرفتم ازمالفوی یاد گرفتم که حتی آدم های پست هم میتونن مهربون باشن جل الخالق آخه این چه سوالیه میپرسین من باید تمام شخصیتارو بگم؟ آها از پروفسور فلیت ویک هم یاد گرفتم که کوتاه بودنم خودش نعمت بزرگیه از دامبلدور یاد گرفتم وقتی پیر شدم بذارم نوه هام از ریشم آویزون شن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
میجنگم، زیرا من...
یک ویزلی ام
خوشحالم از تیم کارآگاهان بیرون آمدم و خداحافظ را گفتم! خداحافظ جن خانگی!!!
ازهری پاتر بهم شجاع بودن و دوست داشتن رو یاد داد از رون و هرمیون وفاداری به دوست رو سیریوس بلک هم واسم شخصیت خیلی خاصی بود نمیدونم دربارش چی بگم از اسنیپ یاد گرفتم وقتی اشتباه میکنیم باید تاوانش رو هم پس بدیم از لی لی از خود گذشتگی رو از نیمفادورا دوست داشن رو از مالی و ارتور ویزلی یاد گرفتم که بدون پولم میشه خوشبخت بود و زندگی ارومی داشت از نویل یاد گرفتم که کسایی که خیلی دست و پا چلفتی و گیج و بی عرضه بنظر میان یه روز میتونن خارق العاده بشن از جیمز پاتر یاد گرفتم که برای نجات خانوادم از جونم بگذرم از ریموس یاد گرفتم اگه عجیب هم باشی میتونی زندگی کنی