جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

92 کاربر(ها) آنلاین هستند (75 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
92
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: شنبه 27 آبان 1396 21:25
نمایش جزئیات
آفلاین
از لرد ولدمورت یاد گرفتم فقط آدم های ضعیف دنبال قدرتن!

از پروفسور دامبلدور یاد گرفتم هر کسی فردیتی داره و باید به خاطر فردیتش پذیرفته بشه.

از سیریوس بلک یاد گرفتم اگر می خوام یکی رو بشناسم اول ببینم با دیگران چطور برخورد می کنه.

از آرتور یاد گرفتم هیچ وقت به کسی اعتماد نکنم .

از مالی یاد گرفتم بدون پول هم می شه زندگی کرد.

از ریگولوس یاد گرفتم هیچ باشم!

از بلاتریکس لسترنج یاد گرفتم آدم های خوب تو این دنیا زندگی نمی کنن.

از عمه سوزان بونز یاد گرفتم وراج باشم.

از لیسا یاد گرفتم ، با همه نباید خوب بود گاهی باید قهر کرد!

از ادوارد یاد گرفتم قبل از هرس کردن باغچه ، باقچه ی قلب خودم رو هرس کنم.

از شما ایچیکاوا یاد گرفتم ، باید روحیه داشت .

از گرگوری گویل یاد گرفتم نباید تسلیم شد .

از لینی یاد گرفتم ، یک دختر اگه لج کنه یه دنیا نمی تونه حریفش بشه ! ازش یاد گرفتم مهم نیست در چه اندازه ای باشیم هر کسی می تونه کارای بزرگ انجام بده.

و در کل زندگی کردن آموختم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I'm learning that who I'm is'nt so bad.The things that make me different are the things that make me



پاسخ به: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: دوشنبه 27 شهریور 1396 17:06
نمایش جزئیات
آفلاین
از هری پاتر چی یاد گرفتم ؟
"یاد گرفتم که تا آخرین لحظه تلاش کنم. یاد گرفتم شجاع ...فداکار و عاشق باشم."

از سوروس اسنیپ چی یاد گرفتم؟
"یاد گرفتم هیچ وقت نباید از روی ظاهر آدم قضاوت کنیم. یاد گرفتم با عشق بمیرم.یاد گرفتم وفادار باشم."

از نویل لانگ باتم چی یاد گرفتم؟
"یاد گرفتم که هر آدمی می تونه یک کار بزرگ انجام بده."

از هرمیون گرنجر چی یاد گرفتم؟
" یاد گرفتم که حتی کوچک ترین چیز ها هم به درد می خورن."

از پرفسور داملدور چی یاد گرفتم؟
" یاد گرفتم که عشق بزرگترین نیروی جهانه. یاد گرفتم که میشه سرنوشت رو تغییر داد اونم تنها با انتخاب ها."

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده

نهی از معروف و امر به منکر.
پاسخ به: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: چهارشنبه 25 مرداد 1396 13:51
نمایش جزئیات
آفلاین
از هری یاد گرفتم شجاع باشم.و در برابر سختی ها توانم رو از دست ندم.

از نارسیسا یاد گرفتم باید مراقب خانواده ام باشم.

از دامبلدور یاد گرفتم عشق خیلی قدرتمنده و میتونه خیلی چیزا رو عوض کنه.

از هرمیون یاد گرفتم درسخوان تر باشم و البته کم تر رو مخ باشم.

از رون یاد گرفتم ظاهر آدما اونجوری نیست که ما فکر میکنیم.

از دراکو یاد گرفتم که آدم میتونه تغییر کنه وفقط موقعیتش رو نیاز داره.

از مک گونگال یاد گرفتم آدم چقدر میتونه مقرراتی و در عین حال بی نظم باشه!

از ولدمورت یاد گرفتم آدم همیشه باید قدرتمند باشه و در انتها هم با قدرتش بمیره!

از نویل یاد گرفتم یه آدم معمولی میتونه کارهای مهمی انجا بده.

از اسنیپ یاد گرفتم وفادار باشم ودر آخر با عشق بمیرم.

از آمبریج هم یاد گرفتم گربه ها رو دوست داشته باشم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هافلپاف ایز خفن!
شیپور خواب رودولف دست منه!
صبحا زود بیدار شید شبا هم زود بخوابید!
مراقب تلسکوپ آملیا باشید!اصلا حوصله نداره!
ارباب
بعله!و باز هم بعله...
در پناه هلگا باشید.
همین...
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: چهارشنبه 25 مرداد 1396 13:33
نمایش جزئیات
آفلاین
از هری عشق،محبت،فداکاری،شجاعت،اینکه باید دوستای خوبی داشته باشیم،قانون شکنی
رو یاد گرفتم.
از هرمیون یاد گرفتم که درس باید زیاد خوند.
از رون خوردن رو یاد گرفتم.
از دراکو یاد گرفتم که در قلب بدترین افراد هم مهربونی وحود داره.
از نیول یاد گرفتم که دست و پاچلفتی ترین افارد هم میتوانن روزی کاری مهم انجام بدن.
از لونا یاد گرفتم که تنهاترین و عجیب ترین افراد هم خوش شانس هستن و بالاخره روزی دوستی پیدا میکنن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: شنبه 20 تیر 1394 10:27
نمایش جزئیات
آفلاین
1- از هری یاد گرفتم زندگی دیگران با ارزش تر از زندگی خودم
2- از ولدمورت یاد گرفتم مرگ وحشتناک پس در برابرش به راحتی تسلیم نشم
3- از بلاتریکس یاد گرفتم که عشق ادم کور می کن بعضی وقت ها بهتر طرف عشق زندگیت نباشی هر چقدرم که دوستش داشته باشی چون اخر سر خودتی که نابود می شی

4-از دراکو یاد گرفتم ادم می تونه تغییر کن
5- از رولینگ یاد گرفتم پول در اوردن اسون تر از اونی که فکرشو کنی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[Steve Jobs]
Ooh, everybody knows Windows bit off apple

[Bill Gates]
I tripled the profits on a PC

[Steve Jobs]
All the people with the power to create use an apple!

[Bill Gates]
And people with jobs use a PC

[Steve Jobs]
You know I bet they made this beat on an apple

[Bill Gates]
Nope, Fruity Loops, PC

[Steve Jobs]
You will never, ever catch a virus on an apple

[Bill Gates]
Well you could still afford a doctor if you bought a PC

پاسخ به: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: جمعه 31 مرداد 1393 00:11
نمایش جزئیات
آفلاین
قانون شکنی،درعین حال شجاع بودن...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 30 مرداد 1393 17:14
نمایش جزئیات
آفلاین
هر کدوم از شخصیت های هری پاتر یه چیز به من یاد دادن اما بیشتر از همه.....هری و هرمیون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گریفندوری ها همیشه برندن چون شجاعن
زنده باد هری پاتر پسری که زنده ماند

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: چهارشنبه 29 مرداد 1393 13:50
نمایش جزئیات
آفلاین
از فرد و جرج یاد گرفتم که همیشه حتی برای چیزهای کوچولو هم میتونم خوشحال باشم و بخندم میتونم کلک بزنمو یه جوری آدما رو بندازم تو هچل (هههههه شوخی کردم)
از هری یاد گرفتم که خوب منم خر شانسم که اینقدر شیطنت میکنم اما از مدرسه اخراج نمیشم
از رون یاد گرفتم خیلی جاها بترسم و خیلی جاها غیرتی شم (این دیگه خیلی بی مورد بود گفتم که این بدبختم یه خط ادامه پیدا کنه)
از هرماینی یاد گرفتم که بچه مثبت باشمو فقط درس بخونم
از نویل یاد گرفتم که شاید من کمی ترسو باشم اما من اونقدر شجاعت دارم که جلوی ظالما وایسم
از مالی و آرتور یاد گرفتم که حتی زندگی بدون پول هم ارزش داره
از گیدیون هیچی یاد نگرفتم
از سیریوس بلک یاد گرفتم که به قولی که دادم عمل کنم و تا آخرین نفس پاش وایسم
از سوروس اسنیپ یاد گرفتم که باید جواب کار بدمو بشنوم یا ببینم
از رون و هرمیونو هری باهم یاد گرفتم که همیشه باید ما دوستا پشت همدیگه کوه بسازیم
و دیگه بگم از فلور دلاکور هیچی یاد نگرفتم
ازمالفوی یاد گرفتم که حتی آدم های پست هم میتونن مهربون باشن
جل الخالق آخه این چه سوالیه میپرسین من باید تمام شخصیتارو بگم؟
آها از پروفسور فلیت ویک هم یاد گرفتم که کوتاه بودنم خودش نعمت بزرگیه
از دامبلدور یاد گرفتم وقتی پیر شدم بذارم نوه هام از ریشم آویزون شن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
میجنگم، زیرا من...

یک ویزلی ام



خوشحالم از تیم کارآگاهان بیرون آمدم و خداحافظ را گفتم! خداحافظ جن خانگی!!!
پاسخ به: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: چهارشنبه 29 مرداد 1393 13:26
نمایش جزئیات
آفلاین
ازهری پاتر بهم شجاع بودن و دوست داشتن رو یاد داد
از رون و هرمیون وفاداری به دوست رو
سیریوس بلک هم واسم شخصیت خیلی خاصی بود نمیدونم دربارش چی بگم
از اسنیپ یاد گرفتم وقتی اشتباه میکنیم باید تاوانش رو هم پس بدیم
از لی لی از خود گذشتگی رو
از نیمفادورا دوست داشن رو
از مالی و ارتور ویزلی یاد گرفتم که بدون پولم میشه خوشبخت بود و زندگی ارومی داشت
از نویل یاد گرفتم که کسایی که خیلی دست و پا چلفتی و گیج و بی عرضه بنظر میان یه روز میتونن خارق العاده بشن
از جیمز پاتر یاد گرفتم که برای نجات خانوادم از جونم بگذرم
از ریموس یاد گرفتم اگه عجیب هم باشی میتونی زندگی کنی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: چهارشنبه 29 مرداد 1393 03:48
نمایش جزئیات
آفلاین
هری رون هرمیون بم یاددادن همیشه پشت رفیقام وایسم.....

ازکسی نترسم.....

بهم یادداددنیای خودموداشته باشم.....ی دنیای خیالی....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!