جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

28 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
24
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: چهارشنبه 16 خرداد 1397 20:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پروفسور دامبلدور. خیلی خوشحال میشم یه جایی به من در طبقه ی پایین بدید که دم پنجره باشه که بتونم بیرون رو ببینم من از جاهای تنگ و تاریک خوشم نمیاد. دوست دارم به عنوان یه مشنگی به محفل بپیوندم. خیلی دوست دارم که علیه مرگخوران بجنگم. وقتی توی محفل باشم، فن هایی رو یاد بگیرم و از خودم خیلی خوب محافظت کنم. امیدوارم من را در جمعتان بپذیرید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Cause i don't wanna lose you now
I'm looking right at the other half of me

پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 خرداد 1397 12:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پروف، خوبین پروف؟

چیزه، میگم پروف، این مشنگا خیلی خوبن، خیلی باحالن، ولی یه چیز خیلی مزخرف دارن به اسم امتحان... البته اونم خودمون داریما! مال خودمونم مزخرفه! درس خوندن خوبه ها، ولی امتحانش نه... البته، امتحان هم خوبه، ولی این نتایجی که باید تحویل والدین بدیم خوب نیست!... چیز...

میگم پروف... میشه بیام تو؟ میشه یکی از اون اتاقای طبقه بالا بدین بهم؟ توی اون اتاق طبقه پایین نمیتونستم با ستاره ها ارتباط برقرار کنم. میشه؟ میشه؟


همیشه خوشحال میشم که یه محفلی دوباره به آغوش محفل برگرده. بعد امتحانات منتظر فعالیت خوبت هستم.
تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1397/3/8 15:26:48
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 3 خرداد 1397 14:30
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه یه جای خشک و خنک و به دور از نور مستقیم آفتاب دارین اون تو، من رو هم راه بدین لطفا. پوستم حساسه این بیرون می‌پلاسم.


ویتامین ث محفلی ها کم شده، بیا تو شاید بتونیم به کمکت این مشکل رو حل کنیم.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1397/3/4 0:40:39
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 فروردین 1397 23:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

کاراکتاکوس بورک نوشته:
سلام بر آلبوس دامبلدور!

آلبوس، تو هم تازگیا طلبت رو ندادیا. اون از تام که کلا قضیه رو حاشا کرد که فلان قدر دلارای من دستشه. ولی تو که این همه عشق و لاو و مهر و محبت و وفای به عهد و این چیزا میگی، بیار طلباتو بده. اون همه از من اطلاعات گرفتی. خرج داره بالاخره. حالا فعلا رام بده میدان گریمولد، ببینیم چند چندیم.



یه محفلی واقعی طلب هاش رو میبخشه چون این گالیون ها نیست که مهمن، این عشقه که همیشه تو دلت میمونه. دلار میاد و میره، چرک کف دسته ولی عشقی که تو قلبت هست همیشه پیشت میمونه. ( ندارم آقا ندارم گالیون فعلا، پول غذای ویزلی ها رو باید بدم )


کاراکتاکوس عزیز، از دفعات بعدی بورک صدات میکنم چون راحتتره.

پست هات تو کافه تفریحات سیاه و کارگاه نمایشنامه نویسی رو خوندم، یه پست جادوگرانی خیلی خوب بود که تعجب کردم یه تازه وارد چجوری نیومده تمام اصول نمایشنامه نویسی جادوگرانی رو داره رعایت میکنه. مطمئنا قبل شناسه دیگه ای داشتی و فعالیت میکردی. ممکنه اشتباه کنم و زود تونستی همه چیز رو یاد بگیری.

مراحلی که به بقیه تازه وارد ها میدم تا انجام بدن و به عضویت محفل در بیان رو فعلا بهت نمیدم چون حسم بهم میگه که آشنایی و قبلا تو سایت فعالیت داشتی. با فرستادن یک عدد جغد پیام شخصی باهام تماس بگیر و شفاف سازی کن و بعد بیا اینجا که دسترسی محفل بگیری. اگر واقعا تازه وارد هستی اما به جای پیام شخصی باید یه ذره تو انجمن محفل ققنوس فعالیت کنی و چند تا پست بفرستی تا ببینم اون سفیدی خاصی که محفل ققنوس دنبالشه رو داری یا باید بیشتر تمرین کنیم روش.

در پناه عشق شفاف سازی کن پس.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 فروردین 1397 22:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر آلبوس دامبلدور!

آلبوس، تو هم تازگیا طلبت رو ندادیا. اون از تام که کلا قضیه رو حاشا کرد که فلان قدر دلارای من دستشه. ولی تو که این همه عشق و لاو و مهر و محبت و وفای به عهد و این چیزا میگی، بیار طلباتو بده. اون همه از من اطلاعات گرفتی. خرج داره بالاخره. حالا فعلا رام بده میدان گریمولد، ببینیم چند چندیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 19 فروردین 1397 16:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و درود !

درخواست عضویت در محفل رو دارم!
جایی برای من هست تا بتونم با تمام وجود برای روشنایی بجنگم؟!


سلام نولا عزیز،

پست های قبلیت رو که خوندم، سطح نویسندگی خیلی خوبی داری و نکاتی که من از یه محفلی انتظار دارم توشون رعایت کرده بودی.
اما فعالیتت بسیار کم بوده در طول عضویتت تو سایت، پست های معدودی زدی تو انجمن های عمومی و نمیدونم دلیلش چی هست. اما احساس میکنم الان که اومدی درخواست عضویت محفل دادی، قصد فعالیت بیشتر داری و برای همین تاییدت میکنم.
باید قول بدی که فعالیتت رو بیشتر کنی (مخصوصا تو انجمن محفل ققنوس). وارد انجمن خصوصی محفل ققنوس بشی و پست ها رو بخونی متوجه میشی که انتظار زیادی از اعضای محفل ندارم اما غیر فعال بودن کامل قابل قبول نیست واسم.
ادوارد بونز که هم گروهیت هست رو مسوول کمک بهت میکنم که با محفل و تاپیک هاش آشنات کنه و اگر سوالی داشتی ازش بپرسی. صد البته من هم همیشه اینجا هستم که تو انجمن خصوصی اگر پیشنهادی، صحبتی و یا سوالی داشتی بگی.

تایید شد.

به محفل ققنوس خوش اومدی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1397/1/19 20:55:23


Is é grá an scéal is fearr, Is maith an scéalaí an aimsir.
«زمان بهترین قصه‏ گو و عشق بهترین قصه است»



پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: شنبه 18 فروردین 1397 16:48
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

کورمک مک لاگن نوشته:
سلام من مک لاگن هستم و به عنوان یه گریفیندوری و بادیدن توانایی های خودم از وظایفم میدونم که در محفل ققنوس عضو بشم و بتونم کمکی کرده باشم و راه این محفل رو ادامه بدم آیا اجازه ورود میدین پروفسور؟؟؟



سلام دوست گریفیندوری عزیزم،

شجاعتت رو کلاه گروه بندی تشخیص داده که گروه گریفیندور رو برات انتخاب کرده. شجاعت جز اولین و مهمترین خصوصیات یک محفلی هست و از این نظر خیالم راحته.

اما برای عضویت در محفل باید خودت رو بیشتر نشون بدی و فعالیت کنی. به نکات زیر توجه کن :

1)تالار گریفیندور : تالار خصوصی گروهت مخصوص این هست که کارت رو شروع کنی، نمایشنامه بزنی. از ناظر و اعضای هم گروهیت بخوای که کمکت کنن. اگر سوالی داری ازشون بپرسی و اونها هم مسلما دوست دارن که بهت کمک کنن تا پیشرفت کنی. با رون ویزلی تماس بگیر، ایشون هم گروهی شما و یکی از محفلی های خوب سایت هستن. اگر سوالی داشتی ازشون بپرس و راهنمایی بگیر که بتونی سریع پیشرفت کنی.

2) با آملیا ، رهبر الف دال تماس بگیر تا جایی برات تو الف دال پیدا کنه. الف دال به پیشرفت تازه وارد ها خیلی کمک میکنه. میتونی تو ماموریت هاشون شرکت کنی، حتی ماموریت شخصی از آملیا بخوای. مثل تالار خصوصی میتونی هر سوال و مشکلی هم داری از ایشون بپرسی.

3)وقتی نمایشنامه نوشتی، به تالار نقد برو و درخواست نقد بده. افراد قوی و با تجربه ای مسوول نقد پست ها هستن که بهت کمک میکنن کیفیت پست هات رو بالا ببری. از نکات ریز تا نکات حیاتی بهت آموزش میدن تا بهتر و قوی تر بشی.

4)تو انجمن محفل ققنوس فعالیت کن و پست بزن. پست های قبلی رو مطالعه کن با دقت و سوژه ها رو که متوجه شی ، ادامه شون بده. همیشه حواست باشه که جا برای نفر بعدی هم بذاری که بتونه بعد پست تو ادامه بده داستان رو.


اینها رو که انجام دادی، اون موقع میتونم بهتر تشخیص بدم که بقیه خصوصیات یه محفلی جز شجاعت رو داری. اون موقع برگرد تا به عضویت محفل ققنوس در بیایی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: جمعه 17 فروردین 1397 22:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر دامبلدور بزرگ.

اگر اجازه بدید میخواستم به جبهه سپیدی ملحق شم و قلم و تخیلم رو در اختیار محفل ققنوس بگذارم.

طبق دستورات خودتون عضو الف دال شدم،ماموریت انجام دادم و فعالیت کردم.خوشحال میشم که قبول کنید به جمعتون بپیوندم و در کنارتون بجنگم.



هرمیون عزیزم، خیلی خوشحالم که به حرفام گوش کردی و تونستی خودت رو به عنوان یه محفلی ثابت کنی. تو محفل به یه فرد باهوش و با ذکاوت مثل تو نیاز داریم. علاوه بر این برای پیشرفت خوبت تو این مدت کوتاه بهت تبریک میگم. منو شخصا سوپرایز کردی که تونستی اینقد سریع با سایت آشنا بشی و پست های بسیار قشنگی بنویسی.

به محفل ققنوس خوش اومدی.
تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1397/1/18 16:50:44
lost between reality and dreams
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: جمعه 17 فروردین 1397 20:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من مک لاگن هستم و به عنوان یه گریفیندوری و بادیدن توانایی های خودم از وظایفم میدونم که در محفل ققنوس عضو بشم و بتونم کمکی کرده باشم و راه این محفل رو ادامه بدم آیا اجازه ورود میدین پروفسور؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 فروردین 1397 02:21
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

اسكورپيوس مالفوى نوشته:
سلام پروفسور من یه مالفوی هستم و همه ی مالفوی ها به غیر از من میرن مرگخوار میشن من دوست دارم در راه صلح و آزادی بشریت بجنگم با اینکه به اصیل زاده بودنم افتخار میکنم اما همه ی موجودات حتی ماگل زاده ها حق زندگی دارند پس من راه پدربزرگم رو ادامه نمیدم و با لرد ولدمورت در کنار محفل میجنگم (حتی با اینکه اسلیترینی هستم) حتی توی الف دال هم ثبت نام کردم اما هنوز کسی جواب نداده...پس پروفسور لطفا منو راه بدین
قول میدم ماموریت ها رو با شجاعت و به خوبی به پایان برسونم!



سلام اسکورپیوس عزیز،

خیلی خوشحالم که از سنت مرگخواری خانواده ات جدا شدی و به محفل علاقه مند شدی. این نشونه خوبی هست که شاید نسل جدید خانواده مالفوی، مثل لوسیوس و نارسیسا دیر متوجه اشتباهشون نشن.

اما چند مورد رو باید انجام بدی قبل اینکه بتونی عضو محفل بشی :

1)تو گروه خصوصیت اسلیترین فعالیت کن و از اعضای خوب اون گروه درخواست کمک کن. اونها بهت کمک میکنن که با سایت بیشتر آشنا شی و همه چیزهای ریز و درشت رو متوجه بشی. در مجموع بهت کمک میکنن که بهتر شی و پیشرفت کنی. سعی کن که به وعده های پلید و سیاهشون گوش نکنی و به راه مرگخواری کشیده نشی.

2)خیلی خوبه که عضو الف دال میخوای بشی. آملیا (رئیس فعلی الف دال) به زودی به درخواستت رسیدگی میکنه. یه ذره اول اونجا فعالیت کن، پست بزن، ماموریت شرکت کن، درخواست نقد کن. اونجا میتونی خودت رو به عنوان یه محفلی ثابت کنی و بعد بیایی عضو اصلی محفل بشی.

3)وقتی نمایشنامه نوشتی، به تالار نقد برو و درخواست نقد بده. افراد قوی و با تجربه ای مسوول نقد پست ها هستن که بهت کمک میکنن کیفیت پست هات رو بالا ببری. از نکات ریز تا نکات حیاتی بهت آموزش میدن تا بهتر و قوی تر بشی.

4)تو انجمن محفل ققنوس فعالیت کن و پست بزن. پست های قبلی رو مطالعه کن با دقت و سوژه ها رو که متوجه شی ، ادامه شون بده. همیشه حواست باشه که جا برای نفر بعدی هم بذاری که بتونه بعد پست تو ادامه بده داستان رو.


5) به ماگل زاده ها بیشتر احترام بذار. اونا هم جادوگر و انسان هستن مثل شما و دلیلی نداره که ازشون متنفر باشی. وقتی توصیف شخصیتت رو میخوندم، متاسفانه به این جمله برخورد کردم : "متنفر از ماگل زاده ها" . واقعا این جمله مناسبی برای یک محفلی نیست و سعی کن که تنفر رو از دلت خارج کنی و به جاش عشق رو وارد کنی.



این ها رو انجام بده، حتما یه جا واست تو محفل خالی میذارم که بیایی و عضو بشی. عجله نکن برای عضویت، وقتی وارد محفل میشی باید آماده آماده باشی.

در پناه عشق باشی ، مالفوی عزیز.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!