جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

365 کاربر(ها) آنلاین هستند (294 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
363
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  253 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک:
پاسخ به: دفتر رئیس فدراسیون کوییدیچ
ارسال شده در: چهارشنبه 6 شهریور 1398 12:49
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

تام جاگسن نوشته:
سلام به همگی و مخصوصا فنر!

آقا وی هو درخواستِ تمدید :D
با سو (کاپیتان تیم مقابل) هم هماهنگ شده


سلام.
مشکلی نیست، تا آخر روز 7 شهریور همه بازیا تمدید میشن.

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: دفتر رئیس فدراسیون کوییدیچ
ارسال شده در: چهارشنبه 6 شهریور 1398 10:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همگی و مخصوصا فنر!

آقا وی هو درخواستِ تمدید :D
با سو (کاپیتان تیم مقابل) هم هماهنگ شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آروم آقا! دست و پام ریخت!

پاسخ به: دفتر رئیس فدراسیون کوییدیچ
ارسال شده در: چهارشنبه 30 مرداد 1398 23:53
نمایش جزئیات
آفلاین
اعضای تیم سریع و خشن

دروازه بان: رکسان ویزلی

مدافعین: آریانا دامبلدور، ارنست پرنگ(کاپیتان)

مهاجمین: کاتانا(مجازی)، تاتسویا موتویاما، تامروپ(مجازی، منظور مروپ گانت با ارباب هستن البته ارباب وقتی بچه و تام بودن)

جستجوگر: مافلدا(مجازی)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Do you hate people
I don't hate them...I just feel better when they're not around


پاسخ به: دفتر رئیس فدراسیون کوییدیچ
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 مرداد 1398 22:55
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ارنى پرنگ نوشته:
در پی ارسال پست سوم تیم Wwa توسط برایان سیندر فورد بعد از ساعت دوازده به عنوان کاپیتان تیم حریف(سریع و خشن) من مشکلی ندارم و خواهش میکنم از داوران که نمره کم نکنن. اگه راهی هم نداره که متاسفم برای این تیم قوی.


سلام.
خوبی؟
از حسن نیتت ممنونم، اما متاسفانه اگر اینکارو بکنیم، حق بقیه پایمال میشه. بنابراین شرمنده ام، مجبورم رد کنم این درخواستت رو.

موفق باشی.

نقل قول:

ماتیلدا استیونز نوشته:
حالا میشه که دورا رو به جای آگاتا بیارم؟

سلام.
خوبی؟
طبیعتا بله.


نقل قول:

رکسان ویزلی نوشته:
با توجه به اینکه عضو جایگزین تیم سریع و خشن هستم، وظیفه خودم دونستم که بگم ترکیب تیممون هنوز کامل نیست.
درخواست داریم یه روز بازیا رو عقب بندازین.

سلام.
خب... بار قبل هم برای تیم بچه های ریونکلاو این مشکل پیش اومد و یک روز بازیا رو عقب انداختیم. بی انصافیه اگر دوباره اینکارو نکنیم. بنابراین، بازی های کوییدیچ از روز 31 مرداد شروع میشن.

موفق باشید همگی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: دفتر رئیس فدراسیون کوییدیچ
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 مرداد 1398 22:34
نمایش جزئیات
آفلاین
با توجه به اینکه عضو جایگزین تیم سریع و خشن هستم، وظیفه خودم دونستم که بگم ترکیب تیممون هنوز کامل نیست.
درخواست داریم یه روز بازیا رو عقب بندازین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
رکسان خالی... خالی خالی! بدون ویزلی!

تصویر تغییر اندازه داده شده


پاسخ به: دفتر رئیس فدراسیون کوییدیچ
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 مرداد 1398 22:31
نمایش جزئیات
آفلاین
حالا میشه که دورا رو به جای آگاتا بیارم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Cause i don't wanna lose you now
I'm looking right at the other half of me

پاسخ به: دفتر رئیس فدراسیون کوییدیچ
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 مرداد 1398 00:26
نمایش جزئیات
آفلاین
در پی ارسال پست سوم تیم Wwa توسط برایان سیندر فورد بعد از ساعت دوازده به عنوان کاپیتان تیم حریف(سریع و خشن) من مشکلی ندارم و خواهش میکنم از داوران که نمره کم نکنن. اگه راهی هم نداره که متاسفم برای این تیم قوی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: دفتر رئیس فدراسیون کوییدیچ
ارسال شده در: یکشنبه 27 مرداد 1398 22:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ارنى پرنگ نوشته:
سلام خدمت رئیس فدراسیون و داوران گرامی.
درخواست یک روز تمدید دارم‌.
سپاس و خسته نباشید.


سلام.
با کاپیتان تیم حریف صحبت کردم، موافقت کردن. بازی اینبار هم تمدید میشه. ولی توجه کنید که تمدید آخر هستش برای این بازی.
تمام تیم ها تا فردا شب ساعت 12 میتونن پستاشونو ویرایش کنن، یا پاک کنن و دوباره ارسال کنن. مشکلی نداره.
بازی بعدی هم 30 مرداد شروع میشه طبق برنامه.

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فنریر گری‌بک در 1398/5/27 22:31:28
پاسخ به: دفتر رئیس فدراسیون کوییدیچ
ارسال شده در: یکشنبه 27 مرداد 1398 18:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت رئیس فدراسیون و داوران گرامی.
درخواست یک روز تمدید دارم‌.
سپاس و خسته نباشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: دفتر رئیس فدراسیون کوییدیچ
ارسال شده در: شنبه 26 مرداد 1398 01:32
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ماتیلدا استیونز نوشته:
سلام فنریر. من از طرف تیم زرپاف اومدم اعتراض بزنم که چرا ۵ نمره ازمون کم کردین
من بقیه ی تیم ها رو هم دیده بودم که بی نظم گذاشته بودن اما نمیدونم شما کم کردین یا نه.
بعدشم، خیلیم بی نظم نبود!
به هر حال اگه ۵ تا نمره هم می گرفتیم نمی بردیم. اما ۵ تائم ۵ تائه!!


سلام.
چطوری؟

ببین، واسه این 5 امتیاز، یک تیم بازی اول این کارو کرد... و 5 امتیاز ما کم کردیم از میانگینشون، ولی توی قوانین نبود، و برگردوندیم امتیازشونو. و اینکه اونا فقط پست دوم و سومشون جا به جا شده بود، نه پست دوم، سوم و اول!
و بعد من قوانینو راستش ویرایش کردم، اطلاعیه هم ارسال کردم که گویا ثبت نشدن و مشکل از نت من یا سایت بوده حالا. ولی بهرحال همین امشب دوباره ویرایششون میکنم قوانین رو.
و همونطور که میگی، 5 امتیازو هم میگرفتید، برنده نمیشدید واقعا متاسفانه. اگر نتیجه رو عوض میکرد این 5 امتیاز، من به خاطر ثبت نشدن قوانین اجازه نمیدادم کم بشه اصلا.
و خیلیم بهم ریخته نبود؟ اختیار دارید. ما قشنگ آسانسور بازی میکردیم تو تاپیک.
ببین... توی پست ادامه دار، یکی از علل مهم، اون نظم و زیبایی و ظاهره. این حرکت به شدت تمرکز بهم میزنه. و خب... امیدوارم واقعا توی بازیای آینده مواظب باشید. یا اگر همچین شد، اطلاع بدید لااقل!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!