ارنى پرنگ نوشته: در پی ارسال پست سوم تیم Wwa توسط برایان سیندر فورد بعد از ساعت دوازده به عنوان کاپیتان تیم حریف(سریع و خشن) من مشکلی ندارم و خواهش میکنم از داوران که نمره کم نکنن. اگه راهی هم نداره که متاسفم برای این تیم قوی.
سلام. خوبی؟ از حسن نیتت ممنونم، اما متاسفانه اگر اینکارو بکنیم، حق بقیه پایمال میشه. بنابراین شرمنده ام، مجبورم رد کنم این درخواستت رو.
موفق باشی.
نقل قول:
ماتیلدا استیونز نوشته: حالا میشه که دورا رو به جای آگاتا بیارم؟
سلام. خوبی؟ طبیعتا بله.
نقل قول:
رکسان ویزلی نوشته: با توجه به اینکه عضو جایگزین تیم سریع و خشن هستم، وظیفه خودم دونستم که بگم ترکیب تیممون هنوز کامل نیست. درخواست داریم یه روز بازیا رو عقب بندازین.
سلام. خب... بار قبل هم برای تیم بچه های ریونکلاو این مشکل پیش اومد و یک روز بازیا رو عقب انداختیم. بی انصافیه اگر دوباره اینکارو نکنیم. بنابراین، بازی های کوییدیچ از روز 31 مرداد شروع میشن.
در پی ارسال پست سوم تیم Wwa توسط برایان سیندر فورد بعد از ساعت دوازده به عنوان کاپیتان تیم حریف(سریع و خشن) من مشکلی ندارم و خواهش میکنم از داوران که نمره کم نکنن. اگه راهی هم نداره که متاسفم برای این تیم قوی.
ارنى پرنگ نوشته: سلام خدمت رئیس فدراسیون و داوران گرامی. درخواست یک روز تمدید دارم. سپاس و خسته نباشید.
سلام. با کاپیتان تیم حریف صحبت کردم، موافقت کردن. بازی اینبار هم تمدید میشه. ولی توجه کنید که تمدید آخر هستش برای این بازی. تمام تیم ها تا فردا شب ساعت 12 میتونن پستاشونو ویرایش کنن، یا پاک کنن و دوباره ارسال کنن. مشکلی نداره. بازی بعدی هم 30 مرداد شروع میشه طبق برنامه.
موفق باشید.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فنریر گریبک در 1398/5/27 22:31:28
ماتیلدا استیونز نوشته: سلام فنریر. من از طرف تیم زرپاف اومدم اعتراض بزنم که چرا ۵ نمره ازمون کم کردین من بقیه ی تیم ها رو هم دیده بودم که بی نظم گذاشته بودن اما نمیدونم شما کم کردین یا نه. بعدشم، خیلیم بی نظم نبود! به هر حال اگه ۵ تا نمره هم می گرفتیم نمی بردیم. اما ۵ تائم ۵ تائه!!
سلام. چطوری؟
ببین، واسه این 5 امتیاز، یک تیم بازی اول این کارو کرد... و 5 امتیاز ما کم کردیم از میانگینشون، ولی توی قوانین نبود، و برگردوندیم امتیازشونو. و اینکه اونا فقط پست دوم و سومشون جا به جا شده بود، نه پست دوم، سوم و اول! و بعد من قوانینو راستش ویرایش کردم، اطلاعیه هم ارسال کردم که گویا ثبت نشدن و مشکل از نت من یا سایت بوده حالا. ولی بهرحال همین امشب دوباره ویرایششون میکنم قوانین رو. و همونطور که میگی، 5 امتیازو هم میگرفتید، برنده نمیشدید واقعا متاسفانه. اگر نتیجه رو عوض میکرد این 5 امتیاز، من به خاطر ثبت نشدن قوانین اجازه نمیدادم کم بشه اصلا. و خیلیم بهم ریخته نبود؟ اختیار دارید. ما قشنگ آسانسور بازی میکردیم تو تاپیک. ببین... توی پست ادامه دار، یکی از علل مهم، اون نظم و زیبایی و ظاهره. این حرکت به شدت تمرکز بهم میزنه. و خب... امیدوارم واقعا توی بازیای آینده مواظب باشید. یا اگر همچین شد، اطلاع بدید لااقل!