- آها! از دهنش! از کجا معلوم ارباب ریگولوس رو نخورده باشه؟
- زبونت رو گاز گرفت! از مادر زاییده نشد. هیچ کس نتونست هیچ جای ارباب ریگولوس رو خورد!
- ببین ... این همه نماد بی معنا نیست. آواتارش رو ببین! یک چشمش بستس! تک چشم شیطان رو به نمایش گذاشته. با انگشتاش عدد دو رو نشون داده و آستینش هم دو تا دکمه داره. بذار کنار هم ... چی میشه؟ 22! حالا تقسیم بر همون دویی بکن که خودش داره نشون میده ... 11! یاد چیزی نمیفتی؟ یازده سپتامبر! اونم کار خودشه! اصلا بیا بی خیال نمادها بشیم. اون پوزیشن خمیده به جلو رو چی میگی؟ هر کنشی یه واکنشی داره. شما یک جا رو بدی جلو، یک جا رو دادی عقب. محفل جایی برای به عقب دهندهها نداره! لبخند و نگاه اغواگرانش رو چی میگی؟ انسان ذاتا میل به عشق و روشنایی داره. اگر دنبال چیز بدی نبود که نیازی به این ادا اصولها نداشت. همهی اینا به کنار ... مدام چهارزانو نشسته یه گوشه و چشماشو بسته. یه سرباز محفل باید همیشه چشماش باز باشه. هشیاری مداوم داشته باشه. دشمن هر لحظه در کمین ماست. از هر زاویهای که نگاه کنی این آدم ...
- کریچر حرف آخر رو اول زد. بوی ارباب ریگولوس داد. فراموش نکرد که حرف کریچر در نبود پروفسور دامبلدور فصل الخطاب بود؟
ورود هممسلکِ جدیدمان، آقای برایان سیندرفورد را به محفل ققنوس گرامی میداریم.
سلام بر فرزندان بالفعل روشنایی و پدربزرگِ روشنایی و جن خونگیِ روشنایی. شما همگی کاملا با کائنات همسو هستید. تصویر کوچک شده
عرضم به خدمت کریچر عزیز که، بیا تشریف بیار یه چیزی تو گوشت بگم.
تو در محفل به نیک نیاز داشت.
تو نیک رو قبول کرد. من سپاسگذار بود
نیک عزیز
اول اینکه چه اینجا، چه هرجای دیگه اگه نکته ای، حرفی، سخنی مونده که راجع به پست تون بزنید لازم نیست پشت سرش پست جدید بزنید می تونید از گزینه ویرایش استفاده کنید و هرچی میخواین از پست قبلی تون اضافه یا کم کنید.
و اما درخواست تون جهت ورود به محفل، از درخواست قبلی تون جغدی برای شما ارسال شد. تو این جغد شرایط ورود به محفل کامل توضیح داده شده. اگه ابهامی چیزی داره براتون می تونید از طریق جغد با ناظرين محفل ققنوس در ارتباط باشین.
سلام و درود سلام یک گریفیندری به یک گریفیندری دیگر من نیکولاس نیک بی سر شبح گریفیندر درخواست عضویت تو محفل ققنوس رو میدم برای هر گریفیندری یک افتخار است تا من توی محفل باشم اگه منو نپذیری به جبهه مرگ خوار ها منحلق میشم و تو میدونم نمیخوای کریچر با یک شبح ظوخی نکن تکه تکت میکنم
سلام آلبوس منو بذار تو محفل یعنی بنظر تو اگه مامانت تو محفل نباشه ، اصلا محفل محفله
کندرا عزیز
وقتی قبلا درخواست ورود به محفل دادین جغدی براتون ارسال و شرایط ورود به محفل کامل براتون توضیح داده شد. از درخواست قبلی تون تا الان شما به هیچ کدوم از این شرایط عمل نکردین و هیچ تغییری در نوع فعالیت تون دیده نمیشه.
سلام پروفسور می خواستم درخواست بدم که تو محفل عضو بشم .
من عاشق محفلم و عاشق جنگیدن با مرگخوار ها .
پروفسور ماموریت مهمی داشت که فعلا حضور نداشت بخاطرش. یه چیزایی راجع به انگشتر قدیمی تو یه کلبه گفت و رفت. کریچر براتون جغد فرستاد. آرتور حتما جغد رو با وایتکس شد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1399/3/28 12:38:40
هر چی آدم چیزهای بیشتری رو دوست داشته باشه چیزهای بیشتری برای از دست دادن داره
سلام بر فرزندان بالفعل روشنایی و پدربزرگِ روشنایی و جن خونگیِ روشنایی. شما همگی کاملا با کائنات همسو هستید.
عرضم به خدمت کریچر عزیز که، بیا تشریف بیار یه چیزی تو گوشت بگم. تو در محفل به برایان نیاز داشت.
تو برایان رو قبول کرد.
منتظر جغدی؟ واقعا؟ اگر یه اسمشونبری با ننجونش کمین کرده باشه سر راه و جغد رو بقاپه و محتوای فوق سری داخلش رو بخونه، من دیگه چطور روم میشه ادعای زیرنگی کنم؟ هشیاری مداوم سیندرفورد! سطح هشیاریت رو بالاتر ببر. به عالم معنا که برسی، من راه ورود رو بهت القا خواهم کرد.
سلام و درود سلام یک گریفیندری به یک گریفیندری دیگر من نیکولاس نیک بی سر شبح گریفیندر درخواست عضویت تو محفل ققنوس رو میدم برای هر گریفیندری یک افتخار است تا من توی محفل باشم
کریچر براتون جغد فرستاد. مراقب بود جغد از بی سر رد نشد!